Nou, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:31 schreef capibar het volgende:
[..]
wat moet je eigen doen met die trommels?
tof dat je je oude avatar weer terug hebt
quote:Miyamoto blijft toch bij Nintendo!
Geruchten moet je altijd met een korreltje zout nemen, zo ook die van gister blijkt maar weer...
Om alle geruchten en speculaties meteen maar van de hand te helpen: "Miyamoto blijft bij Nintendo!". Gister gingen er in de E3 wandelgangen de geruchten, dat de geestelijke vader van onder andere Mario en Zelda, op de persconferentie van Nintendo zijn vertrek zou aankondigen. Hoewel Nintendo voor de officiële persconferentie haast niets van zich laat horen, vonden ze het wel even nodig op dit gerucht de wereld uit te helpen. Ook al wisten we haast wel zeker dat het onzin was, die ene % blijft toch aanwezig. Maar gelukkig kunnen we het laatste nachtje voor de E3 weer rustig op één oor slapen. Miyamoto blijft bij Nintendo…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
Ja, dat staat ook al op GQ.nl, maar:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:00 schreef Tware het volgende:
op www.into-e3.nl staat ook het laatste E3 nieuws, live uit LA
quote:De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
Het voegt niks toe, dat IS het spel. Je moet op het goede moment meppen. Of bedoel je die nieuwe?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:06 schreef capibar het volgende:
ja, maar wat voegt dat trommelen aan het spel toe?
ik kom er gewoon opquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat staat ook al op GQ.nl, maar:
[..]
ik bedoel gewoon die donkey konga zooi, maar ik wist niet echt wat je met die tromels moest.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:09 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het voegt niks toe, dat IS het spel. Je moet op het goede moment meppen. Of bedoel je die nieuwe?
begint de E3 pas om 19.00? ik dacht vanaf s'ochtends vroeg alquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:14 schreef febster het volgende:
[afbeelding]
Even beetje wat op warm screens voor MP2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
RE4 screenies
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
More as it develops
Officieel begint de E3 beurs pas gewoon morgenvroeg, alleen vandaag wordt er door de grote huizen al persconferenties gegeven, met allemaal beelden en info enzoquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:18 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
begint de E3 pas om 19.00? ik dacht vanaf s'ochtends vroeg al
me dag is weer helemaal goedquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:24 schreef febster het volgende:
[..]
Officieel begint de E3 beurs pas gewoon morgenvroeg, alleen vandaag wordt er door de grote huizen al persconferenties gegeven, met allemaal beelden en info enzoWant niet alleen Nintendo, maar ook Microsoft en Sony zullen vnv in zo'n zaal wat dingen laten zien, al dan niet achter "closed doors"..
Artwork denk ikquote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:26 schreef capibar het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat dit plaatje ingame is he?
[afbeelding]
die spellen boeien me niet echt, ik hoop dat ze die nieuwe gameboy gaan laten zien.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:36 schreef febster het volgende:
[..]
Artwork denk ik
Nog 2 screens van de booth:
[afbeelding]
[afbeelding]
Er wordt door verschillende sites vermoed dat er nieuw spel onthuld gaat worden van Nintendo namelijk odama, een of ander samurai spel wat zich afspeelt in het feodale japan.
[afbeelding]
Die laten ze nog niet zienquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:01 schreef capibar het volgende:
[..]
die spellen boeien me niet echt, ik hoop dat ze die nieuwe gameboy gaan laten zien.
die bedoel ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die laten ze nog niet zienEerst de Nintendo DS
op welke dag begon de E3 ookalweer?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:43 schreef Oksel het volgende:
Spannend he?
Hoelang nog tot de officiele conferentie van Nintendo?
En daarnaast had ik al op de vorige pagina deze "teller" geplaatstquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg Capibar, moet je nou ALTIJD vragen naar de bekende weg![]()
"Waarvoor zijn de trommels in Donky Konga"
"Wanneer is de E3"
Je bent toch geen geestelijk gehandicapte met dementie of wel soms?
ik heb gewoon geen zin om dat zelf uit te zoekenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg Capibar, moet je nou ALTIJD vragen naar de bekende weg![]()
"Waarvoor zijn de trommels in Donky Konga"
"Wanneer is de E3"
Je bent toch geen geestelijk gehandicapte met dementie of wel soms?
Vragen ok, maar niet naar de bekende wegquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:12 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen zin om dat zelf uit te zoeken![]()
en vragen mag toch wel? of mag je in dit topic alleen nieuwtjes enzo neerzetten?![]()
Zeker een goede tip hij was al langs gekomen en hij staat natuurlijk ook opquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:08 schreef Webby het volgende:
Ik weet niet of er een aanbiedingen of tip topic is oid, kon er zo snel geen vinden.
Maar dan hier even mededelen dat op play.com Viewtifull Joe staat voor 23 euro
http://www.play.com/play2(...)le&r=GC&title=123923
Voor degene die hem nog niet hebben een mooie tip..
het lijkt me dat ze gewoon 1 groot filmpje achter elkaar draaien van een paar spellen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:04 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Maar toen verscheen dit
[afbeelding]
Fake of wisselend scherm ?
dat plaatje ziet er anders niet echt als the WW uit...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:10 schreef Chocobo het volgende:
Zelda WW2Ben er erg benieuwd naar
is nep, kijk maar naar dat draad dat naar boven gaat, het houd op in het scherm van mario en bij zelda gaat hij door en die mannen staan precies op dezelfde plekquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:04 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Maar toen verscheen dit
[afbeelding]
Fake of wisselend scherm ?
Nee maar ik blijf er nog wel beniewd naar... had het niet echt over die screenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:11 schreef capibar het volgende:
[..]
dat plaatje ziet er anders niet echt als the WW uit...
Ik heb het even niet over de IGN shit, maar de geruchten blijven op de achtergrond bestaan dat er misschien toch nog een andere zelda vertoont zal gaan worden... *insert x-files theme*quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:11 schreef capibar het volgende:
[..]
dat plaatje ziet er anders niet echt als the WW uit...
E3 geruchtenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:14 schreef febster het volgende:
Ik heb het even niet over de IGN shit, maar de geruchten blijven op de achtergrond bestaan dat er misschien toch nog een andere zelda vertoont zal gaan worden... *insert x-files theme*
Je loopt achterquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
E3 geruchten![]()
Ik heb intussen ook al ergens gelezen dat Miyamoto ontslag gaat nemen en voor Sega gaat werken.
en raad is wie tijs aka Gaming Nintendo isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je loopt achter![]()
http://www.gameqube.nl/article.php?id=4793
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:51 schreef Roi het volgende:
Dr. Daggla?
nee, het staat boven mijn ondertitelquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
BMH?
Notorious_Roy?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:54 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
[..]
nee, het staat boven mijn ondertitel![]()
![]()
een halve blz. over mijn naam zitten pratenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zonder H dan
Wow, dat was lekker, even rust, even lachen, nu weer E3 nieuws![]()
ach, mij maakt die 3th party titels niet uit, ik koop ze toch niet. 30 van die 3th party titels voor de cube mogen ze wel inruilen voor 3 Nintendo exclusive titelsquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:16 schreef Tony-Soprano het volgende:
die hele ds kan mij gestolen worden...
ik ben echter wel benieuwd naar die 'add-on' voor de cube die nintendo gaat laten zien.
wel jammer dat de cube de minste 3d party games heeft op de E3...![]()
![]()
Mario Party 6 is toch te zien?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:16 schreef Tony-Soprano het volgende:
die hele ds kan mij gestolen worden...
ik ben echter wel benieuwd naar die 'add-on' voor de cube die nintendo gaat laten zien.
wel jammer dat de cube de minste 3d party games heeft op de E3...![]()
![]()
Dat airflow gebeuren is misschien wel ok, maar de andere vorm is kutquote:Nyko Technologies have announced a new GameCube peripheral!
Nyko Technologies are proud to present their latest peripheral using their patented "Air-Flo" technology.
This new controller will not only be wireless up to an effective range of 50 feet, but the buttons will also see a shift to the "intuitive" (their words) Sony Playstation button configuration.
The patented Air-Flo technology will cool players' hands during extended play with various setting available for maximum comfort. The battery life will see 4 AA batteries lasting 110 hours with the special power saving feature built in.
Pretty cool, huh? No news on a European release yet.
quote:but the buttons will also see a shift to the "intuitive" (their words) Sony Playstation button configuration.
Ik weet niet hoe het gaat werken, maar iets dat je handen koelt zou soms best handig zijn hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:50 schreef speknek het volgende:
En die Air-flo is ook niets, beetje RSI krijgen zeker?
als je snel zwetende handen hebtquote:Op dinsdag 11 mei 2004 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het gaat werken, maar iets dat je handen koelt zou soms best handig zijn hoor
daar moet je geregistreerd voor zijn, ik ga echt alles af om dit live te volgen maar ik kan nergens iets vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:38 schreef Webby het volgende:
http://www.gamespot.com/gslive/index.html
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:00 schreef Slomy het volgende:
* gamecube_master zit vanaf nu gekluisterd voor de monitor
JAJA, laat zien, laat zienquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:10 schreef Roi het volgende:
Zometeen Advance Wars screens hoornog ff geduld
he jammer nouquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
is nep, kijk maar naar dat draad dat naar boven gaat, het houd op in het scherm van mario en bij zelda gaat hij door en die mannen staan precies op dezelfde plek
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:39 schreef febster het volgende:
mms://a1456.l1165434737.c11654.g.lm.akamaistream.net/D/1456/11654/v0001/reflector:34737
dank U!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:39 schreef febster het volgende:
mms://a1456.l1165434737.c11654.g.lm.akamaistream.net/D/1456/11654/v0001/reflector:34737
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:39 schreef febster het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:52 schreef Roi het volgende:
Hij is mooier in het echt
lolquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:05 schreef Hooghoudt het volgende:
Mijn god, ik versta geen klap van die Iwata...
Dus toch een opvolger voor de gba... al noemen ze het officieel niet zo...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:56 schreef febster het volgende:
backwards compatible
wat gebeurt er????quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
O
M
F
G
Ik hoop maar dat het een demo was en ze terug gaan op cell shaded. Dat zag er toch een stuk aangenamer uit...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:10 schreef BMH het volgende:
Zelda mature|!!!! ik zei ut!!!
WTF?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:11 schreef koei het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het een demo was en ze terug gaan op cell shaded. Dat zag er toch een stuk aangenamer uit...
oeh! advance wars!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:14 schreef BMH het volgende:
Morgen: Geist, Advance wars, meer zelda, metroid Prime 2 etc etc
same here..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:14 schreef ASSpirine het volgende:
ik zie alleen nog logo en hoor muziek, ik neem aan dat het fini is?
Febsterquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:14 schreef Bluetear het volgende:
ZELDA!!!!
duizendmaal dank aan degene die die link naar die stream gaf!
alleen jammer dat mediaplayer hem niet wou openenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:14 schreef Bluetear het volgende:
ZELDA!!!!
duizendmaal dank aan degene die die link naar die stream gaf!
nee, ik heb het wel echt gezien, maar ik vind cell shaded gewoon mooier en het speelt fijner. Ik heb WW helemaal uitgespeeld en Oot heb ik nu al zo'n 2 jaar maar ik heb nog steeds geen zin om daarmee verder te gaan omdat ik het allemaal veel te donker is en wat ik zag is dat bij de nieuwe zelda weer zo... Ik heb liever een iets kleurigere WW wereld (maar met iets minder zee)quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
WTF?
had je je ogen dicht ofzo?
man kreeg bij zo ongeveer alles wat ze lieten zien rillingenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:16 schreef Bluetear het volgende:
uit het niets zie je opeens een filmpje van de nieuwe zelda...
wie kreeg er nog meer rillingen toen je het publiek hoorde schreeuwen bij metroid prime op de ds!
je hebt hem niet gezien?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:16 schreef capibar het volgende:
[..]
alleen jammer dat mediaplayer hem niet wou openen
Ik heb er helaas niks van gezien omdat ik op mijn werk zit maar ik kwijl al bij de gedachten van een adult link. Hoe zag het er uit ? Was het stoer ? Niet zoveel water meer ? Waar vind ik screensquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:16 schreef BMH het volgende:
Zelda OMG!!!
Epona is terugquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb er helaas niks van gezien omdat ik op mijn werk zit maar ik kwijl al bij de gedachten van een adult link. Hoe zag het er uit ? Was het stoer ? Niet zoveel water meer ? Waar vind ik screens![]()
dude...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb er helaas niks van gezien omdat ik op mijn werk zit maar ik kwijl al bij de gedachten van een adult link. Hoe zag het er uit ? Was het stoer ? Niet zoveel water meer ? Waar vind ik screens![]()
Eerlijk is eerlijk, je zei het!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:10 schreef BMH het volgende:
Zelda mature|!!!! ik zei ut!!!
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Epona is terugHet was zooo mooi, dat bos, die muziek, Link, zijn zwaard
soort Fablequote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hehquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:17 schreef BMH het volgende:
Ik zweet me dood. De M$ presentatie was niets vergeleken met deze
het word me even allemaal teveel...quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE : X:X X:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:22 schreef febster het volgende:
[afbeelding]
bizar mooiquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:24 schreef febster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
wat maakt het uitquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:28 schreef TC03 het volgende:
Tenminste, als die eerste niet in-game. Dat is volgens mij een FMVtje.
mijn cube kan dat wel, dat MOET gewoon!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:24 schreef Lexie het volgende:
Maar die beelden... dat kan mijn cube helemaal niet?
*Vreest voor een next-gen game*.
Maar toch....
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:30 schreef rockstah het volgende:
[..]
wat maakt het uitze gaan echt niet dit soort FMV erin doen bij een cell shaded zelda hoor.
het licht niet aan jou. Eigenlijk best jammer, maar dit is ook oké. Deze schijf komt in me gamecubequote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
![]()
Ligt het aan mij of zijn de screenshots die ik hier boven zie toch echt NIET cell-shaded?
ik bedoel dus dat het niet uitmaakt of het FMV is of niet, zolang het maar niet cell shaded isquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
![]()
Ligt het aan mij of zijn de screenshots die ik hier boven zie toch echt NIET cell-shaded?
Ow, okay.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:34 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik bedoel dus dat het niet uitmaakt of het FMV is of niet, zolang het maar niet cell shaded is![]()
Return of the Kingquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:32 schreef febster het volgende:
Zelda Hi res filmpje!!
Nee, Zelda filmpje net gekekenquote:
paarDquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:43 schreef febster het volgende:
Zie je het voor je? Rijdend op Epona door uitgestrekte velden (hyrule field?) terwijl de zon langzaam ondergaat... en plots zie je in de verte een groep gespuis die je dan vanaf je paart aan je blinkende zwaard kan rijgen...
ow, dacht al dat je alles had gemistquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:42 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee, Zelda filmpje net gekeken![]()
Sorryquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
paarD
Samenvattingquote:Update #1
The conference has begun and they are showing a video of a bunch of games. "We're about making games." Right now a video of Metroid Prime 2: Echoes is being shown. Now they are showing Star Fox 2 on the screen. "We like games with big stars and big explosions."
Update #2
Now a video of Resident Evil 4 is being displayed. They are taking some shots at Sony about how everything is on memory sticks, or has to be on their operating system. "We're not that company." Nintendo is going to show you "new ways to relate to your games." "While others are talking, Nintendo is acting." "We have momentum."
Update #3
George Harrison has just been introduced. Nintendo's quarterly growth is up 21%. "Without Nintendo, there is no growth." Nintendo has sold through 3.3 million units through last year--big improvement (sold more games than MS and closing in on Sony).
Gamers want "familiarity and value" -- "major play for minor pay." Nintendo sold 73% more GCNs through 2003 holiday season than previous year. "It will be quite some time before someone can match our $99 price point."
Advance Wars: Under Fire coming to GCN. GCN's library will grow to 400+ games. Pokemon Fire Red & Green Leaf allows gamers to trade through wireless connection. "GBA owns the handheld market." GBA Video being discussed now. Initial orders already over 2 million units.
Update #4
"By the time the PSP gets on the ballot next year, the GBA will have over 25 million votes." Nintendo says "Sony has a huge hill to climb." They expect that the GBA SP's battery life will be far better than the PSP's. The GBA is built on the back of "must-have exclusive titles."
Sony, like Nokia have to find killer-apps to be successful. "In the end, it's still about the games."
Now they are showing video clips of Paper Mario 2, Pikmin 2, Zelda: Four Swords, Donkey Kong: Jungle Beat, Donkey Konga, Geist, Donkey Kong Country 2, Mario Pinball, Mario Golf: Advance Tour, DK: King of Swing, Zelda: The Minish Camp, Rainbow Six 3, Tales of Symphonia, Killer 7, Baiten Kaitos, WWE Day of Reckoning, Terminator 3, Harry Potter: Azkaban, Viewtiful Joe 2, NCAA Football 2005 and more.
Update #5
They've just unveiled the Nintendo DS. It looks very similar to the GBA SP. They say DS is better known as "developer system." "DS changes our industry." The DS will provide gamers with new ways to relate to games. Now they are showing a video of different developers and publishers who are absolutely raving about the DS. They all believe it will be very successful and that it is a very innovative product.
The DS has two screens, each of which is programable in 2D or 3D. They are showing Mario on the DS on both screens. One character can see two perspectives of a battle at the same time or a map on one screen and the gameplay on the other. A Metroid game is being displayed on DS as well, and will be playable on the show floor at E3.
The DS will have 2 media bays, one for DS and one for all the GBA games. The DS is fully compatible with all GBA game. The DS screen is touch sensitive and can be used with a stylus. There is also a built-in microphone for voice recognition features in games. "Touch and voice offers vast new realms in gaming." The DS also features wireless gaming.
Update #6
The DS will have Wi-Fi capability to allow it to connect to the 'net. "It changes how you connect to the game and to each other." Another video of developers and publishers is being shown. They are all impressed by the DS' unique set of features, especially the touch screen, the new format of memory, and the multiplayer wireless capabilities. DS is making game designers focus on creativity.
Update #7
Nintendo is targeting release of the DS in North America and Japan for this year still. It will come with a new name, however. The DS will be fully playable with many games on the show floor tomorrow.
Nintendo's Satoru Iwata has just been introduced. He is saying how proud Nintendo is that their advancements have mostly become industry standards. "DS is not just higher specs, it's Different." "Different" also describes the approach Nintendo will take for their next console. "Simply beefing up the graphics will not make the difference." The console must deliver something gamers have never seen before. Nintendo's next console is currently being worked on. "Specs don't really matter." When you see it "you will experience a gaming revolution."
Update #8
WOW!!! They've just shown an incredible video for a new, upcoming realistic Zelda game, and now Miayamoto-san has come out to speak, while holding Link's sword and shield.
"We're giving players what they want for both GameCube and GBA." "DS raises the bar on portable gaming." "This IS a new day for Nintendo. We remain all about the game." Now the conference has just ended. Wow! They really did save the best for last!
Dat ie niet bestaat.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:46 schreef HomerJ het volgende:
Trouwens wat is er over de uitbreiding bekend geworden?
dat was expres, zodat dit NOG spectaculairder voor de dag komtquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:46 schreef BMH het volgende:
Vorig jaar Pac man, nu dit. wahahahhaha
Zover ik kon zien, compleet nieuwe beeldenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:49 schreef Bluetear het volgende:
ik ben begonnen met kijken vanaf update 4... was die re 4 presentatie mooi? of lieten ze gewoon die trailer zien die al een tijdje op het internet rondzwerft?
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:47 schreef BMH het volgende:
Advance wars alles zag er geweldig uit
Ik schreeuwde het uit toen zelda op het scherm kwam.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:56 schreef Eitjes het volgende:
Zo, Nintendo is na 7 jaar eindelijk weer terug.. Eiondelijk.. Eindelijk.. Ik lag dubbel toen Miya met zijn zelda gear op het podium stond.![]()
Beter dan vorig jaar, maar zeker niet geweldig.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er was ook nog ander nieuws:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
May 11, 2004 - It's been four long years since Nintendo unveiled its Space World 2000 demo of Legend of Zelda. The realistic take on the action-adventure franchise, which showcased a brief fight sequence between an older, meaner Link and a downright evil looking Gannondorf, was shelved less than a year after its unveiling so that Nintendo could instead pursue the cel-shaded Wind Waker style. But Nintendo fans never forgot about that brief trailer that showed so much promise.
And, as it turns out, neither did Nintendo.
Today at its pre-E3 event in Los Angeles, Nintendo dropped a earth-shaking bomb. Not only has it secretly been working on a brand new Legend of Zelda title inspired by its famous Space World 2000 demo, but the game is very far along and looks absolutely drop-dead gorgeous.
As the lights dimmed and the brief trailer for the game rolled, press on hand seemed unsure about what to expect. But when the music kicked in -- an homage to the 1998 Ocarina of Time movie spot -- the crowd went wild. (The new Legend of Zelda trailer actually features the same song from composer Basil Poledouris, who orchestrated Conan The Barbarian.) What followed was an awe-inspiring display of cutting-edge graphics and an overall crowd reaction that approached a pure state of euphoria.
The footage showcased a detailed adult Link as he rode his horse across an expansive Hyrule, did battle with a number of different enemy types including a Moblin, Bokoblins and multiple Lizalfos. In one stunning scene, the sun set as dark riders advanced over the horizon. In another, Link battled against a gigantic fire boss. He also explored the forest, seemed to solve puzzles in a dungeon and more. The visuals, featuring what is hands-down the best Link model ever designed and a host of impressive technical feats such as advanced lighting and shadow effects, crisp textures, and impressive draw distance, to name a few, made Nintendo fans' eyes roll in their heads.
After the display ended and the crowd settled, Nintendo designer and director Shigeru Miyamoto took the stage and addressed lucky attendees. "I am not Link, but I do know him!" he joked. "Even after 18 years the Legend of Zelda never stops changing and this game is no different. We are now taking you to a world where Link has grown up -- a world where he will act different and look different. In order to grow, Link must not stand still and neither will I. Thank you and goodbye."
The game, simply titled Legend of Zelda (and not Wind Waker 2), is set for release on GameCube sometime next year.
IGNcube will have footage and screens of the game available for download very soon. Because we love you.
Die kwamen wel kort voorbij, net zoiets al M$ deed met Conker enzo. Komt in de komende dagen natuurlijk nog.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Beter dan vorig jaar, maar zeker niet geweldig.
Waarom lieten ze Geist niet zien? Of baten kaitos, tales of...![]()
Gamecube: Rise of the Phoenixquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:54 schreef Roi het volgende:
Nieuw topic komt eraan he?
Respect voor die Zelda screensquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis stiiiiil aan de overkant, tis stiiiiil aan de overkant
Nintendo DS aangekondigd, spitze. Realistische Zelda eveneens getoond!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
Geef eens een samenvatting. Ik had visite.
Maar ik begrijp dat Nintendo eindelijk het hoofd uit de eigen kont heeft gehaald?
gaat 1/2 pagina's terug en wees bewonderdquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
Geef eens een samenvatting. Ik had visite.
Maar ik begrijp dat Nintendo eindelijk het hoofd uit de eigen kont heeft gehaald?
quote:Update #1
The conference has begun and they are showing a video of a bunch of games. "We're about making games." Right now a video of Metroid Prime 2: Echoes is being shown. Now they are showing Star Fox 2 on the screen. "We like games with big stars and big explosions."
Update #2
Now a video of Resident Evil 4 is being displayed. They are taking some shots at Sony about how everything is on memory sticks, or has to be on their operating system. "We're not that company." Nintendo is going to show you "new ways to relate to your games." "While others are talking, Nintendo is acting." "We have momentum."
Update #3
George Harrison has just been introduced. Nintendo's quarterly growth is up 21%. "Without Nintendo, there is no growth." Nintendo has sold through 3.3 million units through last year--big improvement (sold more games than MS and closing in on Sony).
Gamers want "familiarity and value" -- "major play for minor pay." Nintendo sold 73% more GCNs through 2003 holiday season than previous year. "It will be quite some time before someone can match our $99 price point."
Advance Wars: Under Fire coming to GCN. GCN's library will grow to 400+ games. Pokemon Fire Red & Green Leaf allows gamers to trade through wireless connection. "GBA owns the handheld market." GBA Video being discussed now. Initial orders already over 2 million units.
Update #4
"By the time the PSP gets on the ballot next year, the GBA will have over 25 million votes." Nintendo says "Sony has a huge hill to climb." They expect that the GBA SP's battery life will be far better than the PSP's. The GBA is built on the back of "must-have exclusive titles."
Sony, like Nokia have to find killer-apps to be successful. "In the end, it's still about the games."
Now they are showing video clips of Paper Mario 2, Pikmin 2, Zelda: Four Swords, Donkey Kong: Jungle Beat, Donkey Konga, Geist, Donkey Kong Country 2, Mario Pinball, Mario Golf: Advance Tour, DK: King of Swing, Zelda: The Minish Camp, Rainbow Six 3, Tales of Symphonia, Killer 7, Baiten Kaitos, WWE Day of Reckoning, Terminator 3, Harry Potter: Azkaban, Viewtiful Joe 2, NCAA Football 2005 and more.
Update #5
They've just unveiled the Nintendo DS. It looks very similar to the GBA SP. They say DS is better known as "developer system." "DS changes our industry." The DS will provide gamers with new ways to relate to games. Now they are showing a video of different developers and publishers who are absolutely raving about the DS. They all believe it will be very successful and that it is a very innovative product.
The DS has two screens, each of which is programable in 2D or 3D. They are showing Mario on the DS on both screens. One character can see two perspectives of a battle at the same time or a map on one screen and the gameplay on the other. A Metroid game is being displayed on DS as well, and will be playable on the show floor at E3.
The DS will have 2 media bays, one for DS and one for all the GBA games. The DS is fully compatible with all GBA game. The DS screen is touch sensitive and can be used with a stylus. There is also a built-in microphone for voice recognition features in games. "Touch and voice offers vast new realms in gaming." The DS also features wireless gaming.
Update #6
The DS will have Wi-Fi capability to allow it to connect to the 'net. "It changes how you connect to the game and to each other." Another video of developers and publishers is being shown. They are all impressed by the DS' unique set of features, especially the touch screen, the new format of memory, and the multiplayer wireless capabilities. DS is making game designers focus on creativity.
Update #7
Nintendo is targeting release of the DS in North America and Japan for this year still. It will come with a new name, however. The DS will be fully playable with many games on the show floor tomorrow.
Nintendo's Satoru Iwata has just been introduced. He is saying how proud Nintendo is that their advancements have mostly become industry standards. "DS is not just higher specs, it's Different." "Different" also describes the approach Nintendo will take for their next console. "Simply beefing up the graphics will not make the difference." The console must deliver something gamers have never seen before. Nintendo's next console is currently being worked on. "Specs don't really matter." When you see it "you will experience a gaming revolution."
Update #8
WOW!!! They've just shown an incredible video for a new, upcoming realistic Zelda game, and now Miayamoto-san has come out to speak, while holding Link's sword and shield.
"We're giving players what they want for both GameCube and GBA." "DS raises the bar on portable gaming." "This IS a new day for Nintendo. We remain all about the game." Now the conference has just ended. Wow! They really did save the best for last!
Ik geloofde je ook nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:09 schreef BMH het volgende:
"een Mature Zelda, Dat is gewoon Fanboy talk. Rot op BMH"
WHahahhahahahaha
Echt fantastischquote:
Ik moest nooit het "nintendo koopt EA" grapje makenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geloofde je ook niet
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:14 schreef febster het volgende:
[..]
Ik heb het even niet over de IGN shit, maar de geruchten blijven op de achtergrond bestaan dat er misschien toch nog een andere zelda vertoont zal gaan worden... *insert x-files theme*
*Puntje voor BMH.*quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:09 schreef BMH het volgende:
"een Mature Zelda, Dat is gewoon Fanboy talk. Rot op BMH"
WHahahhahahahaha
Das smerig, die eigenaar van die webspace heeft gezegd dat die link niet op andere sites gezet mocht worden, daarnaast is hij nog niet eens klaar met het uploaden van dat filmpjequote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gameqube.nl/article.php?id=4838
De volledige persconferentie
Uploaden trut!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:14 schreef febster het volgende:
[..]
Das smerig, die eigenaar van die webspace heeft gezegd dat die link niet op andere sites gezet mocht worden, daarnaast is hij nog niet eens klaar met het uploaden van dat filmpje
jaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:17 schreef rockstah het volgende:
weetjehe, ik zat zo naar die zelda screens te kijken, en opeens schiet het door mijn hoofd....
10?
word dit een tweede OOT? die de hoogste cijfers ooit kreeg?
het heeft eigenlijk alles wat OOT ook had: baanbrekende graphics, compleet revolutionair in de zelda series, en de rest kan je aan nintendo overlaten.
......................
ja? ja? JA?
Ik zou hem van die site downloaden zodra die klaar was, nu gaat heel die site op zijn gatquote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:17 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Uploaden trut!![]()
Jij had hem tog ook?
Bron: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=1748quote:Een nieuwe Nintendo spelcomputer betekend een nieuwe Mario game. En die komt er, de Nintendo DS krijgt te maken met de game 'Super Mario 64x4'. Uit die titel kun je opmaken dat het wat te maken heeft met Super Mario 64, en goh, dat is nog waar ook.
De E3 versie zal enkel een multiplayer gedeelte van de game bevatten, waarin 4 spelers het draadloos tegen elkaar op kunnen gaan nemen in de kasteeltuin uit Super Mario 64.
Super Mario 64x4 zal het touchscreen van de Nintendo DS volop gaan gebruiken, tijdens het spelen kun je via het touchscreen de positie de camera besturen.
De eerste screens van deze game vind je in het sceenshotsmenu aan je linkerhand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |