One_Punch_Mickey | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:02 |
![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:02 |
hier verder, zo ff de voorgaande delen opzoeken... De eerste fok! motormeet? De eerste Fok! motormeet! [deel 2] De tweede Fok! motormeet! De tweede Fok! motormeet! (deel 2) De tweede Fok! motormeet! (deel 3) De tweede Fok! motormeet! (deel 4) De tweede Fok! motormeet! deel 5 De tweede Fok! MotorMeet! [deel 6] De tweede Fok! MotorMeet! [deel 7] De tweede Fok!MotorMeet [deel 8] De tweede Fok!MotorMeet [deel 9] De tweede Fok!MotorMeet [deel 10] De tweede Fok!MotorMeet [deel 11] De tweede Fok!MotorMeet [deel 12] De tweede Fok!MotorMeet [deel 13] De tweede Fok!MotorMeet [deel 14] De tweede Fok!MotorMeet [deel 15] De tweede Fok!MotorMeet [deel 16] De tweede Fok!MotorMeet [deel 17] De tweede Fok!MotorMeet [deel 18] De Tweede FOKMotormeet deel 19 De Tweede FOK MotorMeet - Part 20 [FOK MC] Suzuki GSX-R [deel1] [FOK MC] Honda CBR [deel 2] [Fok MC] Kawasaki 'Let the good times roll' [deel 3] [FOK MC] Yamaha R-series [deel 4] [FOK MC] BMW R-series[deel 5] [FOK MC] SuperMotards [deel 6] Fok Motorclub [SC deel 7] Fok Motorclub [SC deel 8] Fok Motorclub [SC deel 9] Fok Motorclub [SC deel 10] Fok Motorclub [SC deel 11] Fok Motorclub [SC deel 12] Fok Motorclub [SC deel 13] Fok Motorclub [SC deel 14] Fok Motorclub [SC deel 15] Fok Motorclub [SC deel 16] Fok Motorclub [SC deel 17] de meet topics: [FOK MC] Motormeet [FOK MC] Motormeet deel 2 [FOK MC] Motormeet deel 3 | |
ZX9R | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:03 |
jeej. Hij is ter weer! | |
ZX9R | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:04 |
Zeg Jesse, Schiet het een beetje op met de verkoop van jouw brommer? | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:06 |
![]() | |
Patrick281 | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:07 |
Ik had vandaag een mailtje van iemand die wel een Chevvy VAN wilde omruilen met de Bimota. ![]() Eten is nog niet klaar... ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:07 |
nee ![]() ![]() ![]() | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:07 |
Wat stuurde je terug? Dit? ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:08 |
![]() ![]() | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:09 |
We zijn behoorlijk melig vandaag he? ![]() | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:09 |
![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:11 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:12 |
goed nieuws van mijn auto: ontsteking moest in 1e instantie vervangen worden maar hij heeft de bobine gemaakt en nog een onderdeel (?) en hij loopt weer zoals het hoort ![]() beter, scheelt me weer een hoop duiten zo ![]() | |
ZX9R | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:13 |
Wat een kuticoon ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:14 |
quote:die van jou beweegt tenminste...kun je mijne ook niet ff laten bewegen? om en om ofzo? | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:14 |
Niet miepen Luc ![]() | |
ZX9R | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:14 |
Ik heb geen fotoowsoep. | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:15 |
quote:Goed nieuws dus!! ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:15 |
zeker ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:16 |
quote: ![]() jammer ![]() | |
ZX9R | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:17 |
![]() | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:18 |
Dus binnenkort is jouw username ZX7R ![]() | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:19 |
Vind alleen wel dat je mij dan wel eruit moet rijden op het klaverblad ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:19 |
quote:je krijgt de smaak te pakken he ![]() ![]() ![]() | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:22 |
OPM, je krijgt binnen een paar uur hevige regen en ik denk ook onweer ![]() | |
ZX7R | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:22 |
quote:Eerste post! En ja! ![]() | |
ZX9R | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:23 |
Ghehehe! ![]() | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:25 |
Vrrroooaaaarrrrrrrr......... | |
ZX9R | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:25 |
![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:27 |
quote: ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:28 |
quote:weer een nieuwe ![]() ![]() | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:30 |
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah............. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
ZX9R | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:31 |
Daar istie weer!! | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:32 |
Jeps ![]() ![]() | |
ZX9R | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:33 |
Ieder topic op z'n minst 1 keer. ![]() | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:33 |
quote:Net radar gechecked ![]() | |
ZX9R | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:34 |
quote:Toch wel de doppler? | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:35 |
quote:ik kan toch niet rijden ![]() | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:37 |
quote: ![]() | |
ZX9R | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:38 |
quote:Ja, De Dopplerradar. ![]() | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:39 |
Nee....... KNMI Overheid | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:41 |
weet je dat nu nog niet, Luc? ![]() | |
ZX9R | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:43 |
Wat weet ik niet Jesse? ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:47 |
quote:dit Luc ![]() ![]() | |
ZX9R | vrijdag 7 mei 2004 @ 20:51 |
![]() | |
Patrick281 | vrijdag 7 mei 2004 @ 21:36 |
Morgen komt die man uit Vianen naar de scooter kijken.. Omdat de vorige over zijn nek ging van de parkeerkrassen (was ook wel een spel) heb ik er nu een celrubber sticker op gedaan. ![]() Net belde er weer iemand uit Groningen voor de scoot .. staat al 2 maanden stilletjes op Marktplaats. ![]() De Bimota even in de gang geparkeerd, kon de scoot wat meer in het midden van de woonkamer staan zodat ik er beter bijkon.. Bi'tje heeft een voet gekregen. ![]() ![]() Intelligent toestel met anti-leesbare kentekenplaat functie. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 7 mei 2004 @ 21:59 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 7 mei 2004 @ 22:09 |
quote:Ja als het lukt rij ik morgen wel even langs de Motoport.. en daarna langs de Aprilia hier vlakbij. ![]() | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 22:15 |
Morgen proefrit ZX12R? Kom dan effe langs mij! ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 7 mei 2004 @ 22:28 |
quote:Geen proefrit .. alleen maar even schrikken bij de Motoport. ![]() Het zal wel gewoon een partikulier verhaal worden, maar ze krijgen een kans daar. ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 7 mei 2004 @ 22:36 |
![]() | |
Patrick281 | vrijdag 7 mei 2004 @ 22:39 |
![]() ![]() Blijven leuke dingen die Mito's .. | |
PatrickM | vrijdag 7 mei 2004 @ 22:45 |
![]() Die is ook wel mooi ![]() | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 22:45 |
Ik heb het niet zo op die opgevoerde brommers.... ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 7 mei 2004 @ 22:52 |
quote:Dat is het oude model. ![]() quote:Tja dat is ook de functie .. een brommer toegelaten voor de snelweg. Het is toch net wat leuker en meer motorrijden dan de motorscoot .. Topsnelheid is trouwens wel 175 km/u en een klaverblad lusten ze rauw.. Maar ja jij bent ook veeeels te groot voor zo'n ding. ![]() Kwam net dit tegen. ![]() ![]() quote:Wat is een intruductieprijs. ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 7 mei 2004 @ 22:58 |
Gna gna zie net dat de DNA-180 verlaagd is naar 2.590,00. De oude prijs was 2.990,00 en ik wilde 2.500,00 bieden .. Die man zei 3 maanden geleden nog dat hij er zoveel belangstelling voor was. ![]() quote: ![]() Voordeel t.o.v. de mooiere Aprilia's: in de winter geen kettingaandrijving. ![]() | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 23:01 |
quote:Zonder op te scheppen: pas een Mito eruit gereden op klaverblad Gorinchem..... Je moet ff uitleggen wat dat plaatje is ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 7 mei 2004 @ 23:03 |
quote:Moet ik dat even uitleggen. ![]() ![]() Tja meestal rijden er van die jonge pikkie's van 18-19 op he. ![]() | |
ReserveBandit | vrijdag 7 mei 2004 @ 23:19 |
![]() Kan er niks uit opmaken... Pikkie van 19 op een Mito of een pikkie van 19 op een Bandit, dan hoort een Mito toch te winnen op het klaverblad mag ik aannemen ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 8 mei 2004 @ 07:56 |
![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 8 mei 2004 @ 08:10 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 10:34 |
quote:Was je zelfs nog geen 18.. ![]() ![]() Hij was gewoon een stuk voorzichtiger .. minder vertrouwen .. minder getalenteerd. ![]() quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 10:48 |
WTF Ik snap nog steeds niet wat het plaatje is hoor, misschien moet ik mijn beelscherm schoonmaken.... ik zie echt geen tekst erin staan. Alleen een vaag rood vlekje..... ![]() ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 8 mei 2004 @ 11:13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() steppenslijten maakt idd meer kapot dan je lief is ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 8 mei 2004 @ 11:15 |
quote:bilscherm? | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 11:17 |
![]() Deze voor je! | |
hollander172 | zaterdag 8 mei 2004 @ 11:18 |
quote:Doe eens even een naampje op de mail, misschien ken ik hem wel. ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 11:26 |
*knip* | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 11:29 |
Wist je dat je je webcam ook als beveiligingscamera kon gebruiken ![]() ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 11:29 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 8 mei 2004 @ 11:53 |
![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 8 mei 2004 @ 11:55 |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 11:55 |
![]() ![]() Die MOET ik opslaan ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 8 mei 2004 @ 11:59 |
![]() ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 12:01 |
![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 8 mei 2004 @ 12:16 |
koel ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 12:27 |
Jep ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 13:55 |
quote:Instelling was om te kijken .. niet om te kopen .. ![]() Vanavond belt hij terug, ik denk wel dat hij het doet. Minder leuk was ook nog dat zijn zoon ook een proefrit maakte en er daarna een schroef in het achterwiel zat. ![]() Ik ben net terug van Motoport .. van 11:00 tot 12:00 met die mensen bezig geweest en gelijk door naar de motorzaak gereden: ik moest i.v.m. de zaterdagdrukte meer dan een uur wachten totdat ze naar de achterband konden kijken. Dat kostte natuurlijk ook weer de nodige centen .. ![]() Ik ben dus in totaal 4 uur kwijt vandaag. ![]() En ik ben verliefd op een BMW R1100S. ![]() Wat een absoluut k-u-t- weekend dit... ![]() | |
ZX9R | zaterdag 8 mei 2004 @ 13:59 |
Nope. Geen kutweekend. Ik ga zo nog wat leuke dingen doen. Voor mij is het weekend net pas begonnen! | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 14:05 |
BMW R1100S. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ach ja, iedere gek zn gebrek, laten we maar zeggen ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 8 mei 2004 @ 14:57 |
BMW ![]() ![]() ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 15:12 |
![]() ik verveel me te pletter | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 16:37 |
quote:Ik ben 4 uur aardig beziggeweest vandaag .. van 11:00 tot 14:00 met die mensen en de achterband. ![]() -even lunchen- En met de Bimota even naar Motoport en naar Safe. Partikulier verkopen dus. ![]() Bij Motoport hadden ze al een jaar de Bimota Supermono staan in consignatie en die man had hem pas maar opgehaald omdat het niet lukte. Hetzelfde met een Voxan .. ingeruild maar on-ver-koop-baar. Ik moet dus op zoek naar een liefhebber. Ach met relatieproblemen moet je er gewoon eens lekker uit, dus ben nog even met Bi naar de Maasvlakte gereden. En het helpt wel .. ![]() ![]() | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 16:39 |
Mwoah... R1100S is best wel een lekkere motor ![]() ![]() Vandaag met de BMW Themarit de hele tijd achter een BMW R1100S een Ducati 748 (Duc 748 was dochter van BMW R1100S) gereden... maar het zijn alle 2 errug gave motortjes met allebei een heel gaaf geluid ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 16:51 |
quote:Een BMW liefhebber. ![]() Wat vind ik mooi aan die/deze R1100S .. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De verkoper vertelde ook dat hij geen BMW liefhebber is (voorzichtig) maar dat deze motor ook bij hem bijzonder in de smaak viel. (en ik merkte dat het geen verkoop praatjes waren. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 8 mei 2004 @ 16:52 |
quote:ben ff de stad in geweest, moederdag morgen he...(nog ff lekkere vietnamese loempiaatjes gegeten ![]() ![]() ![]() ik had me al voorbereid op wat meer...nu mijn motor nog, hopen dat dat ook gaat meevallen maar ik vrees het ergste... | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 16:59 |
![]() 12 maanden garantie lees ik net... ![]() ![]() | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:05 |
quote:Die is mooi ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:10 |
quote:Ik zag hem voor het eerst toen ik de scoot voor een grote beurt bracht in Oktober 2003. ![]() ![]() ![]() Tussendoor nog 2-3 keer geweest en iedere keer bleef de R1100S even op het netvlies hangen. ![]() ![]() ![]() Vanochtend voor die achterband langs .. en al weer viel mijn oog op deze motor. ![]() ![]() ![]() Er stond ook een rode ZX12r .. valt in het echt wel een beetje tegen. ![]() (grof en wat gedateerd) Ik ben dus nog wel even naar Safe gereden, want daar stond vorig jaar een ZX12r met van die bliksemstrepen erop zoals ik eerder postte. Helaas was die er niet meer. / om nog even goed te vergelijken .. De Bimota was net wel weer bevallen qua zithouding en sturen .. maar ja blijft toch trekken iets anders. | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:12 |
Pepijn..wat weegt die BMW? Kan weleens gaan tegenvallen anders.. | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:14 |
quote:Nee Pepijn. ![]() ![]() En ik begin een ketting voor de aandrijving en kabelbediening voor koppeling enz toch wel zat te worden. | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:15 |
Waarom zette ik godsnaam "Nee" neer? ![]() ![]() ![]() Hij is wel mooi ja! Ik wou alleen vragen wat ie weegt ![]() Met een setje open dempers klinkt ie erg gaaf.... ![]() Cardan is ook wel aantrekkelijk ja.... ennnnn een hoop koppel met zo'n Boxer ding! ![]() Nou, als je hem mooi vindt en als ie goed rijdt, waarom niet ![]() Beter dan een K1100LT ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:18 |
quote:ziet er goed uit maar als ik eerlijk ben...zelf zal ik hem (voorlopig) niet rijden ![]() | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:18 |
quote:Weegt 229 kg nat ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:18 |
quote:OK .. al je eerlijk bent dan twijfel ik toch niet helemaal aan mijn verstandelijke vermogens. ![]() quote:Type 2-cilinder 4-takt boxermotor Kleppen 4 per cilinder Cilinderinhoud 1085 cc Boring x slag 99,0 mm x 70,5 mm Vermogen 72kW (98pk) bij 7500/min Koppel 97 Nm bij 5750/min Compressieverhouding 11,3 : 1 Koelsysteem lucht/olie Distributie HC Mengselvorming/ Motorregeling Bosch Motronic MA 2.4 Koppeling enkelvoudig, droog Katalysator 3-wegkatalysator Transmissie 6-versnellings-closebak met klauwschakeling Overbrengingen l 2,045; ll 1,600; lll 1,267; lV 1,038; V 0,900; Vl 0,800 Eindoverbrenging 2,75 : 1 Elektrische installatie Dynamo Wisselstroomdynamo (600W) Accu 12 V / 14 Ah Maten en gewichten Tankinhoud 18 l waarvan ca. 4 l reserve Zithoogte rijklaar 800 mm Rijklaar gewicht 229 kg Toelaatbaar totaalgewicht 450 kg Prestaties en verbruik Topsnelheid meer dan 200 km/h Acceleratie 0-100 km/h 4,0 s Acceleratie 80-120 km/h 3,4 s Brandstofverbruik bij 90 km/h 4,3 l / 100 km Brandstofverbuik bij 120 km/h 5,2 l / 100 km Frame en rijwielgedeelte Frame 3-delig, voor- en achterframe met meedragend motorblok Voorvork BMW Telelever met centraal veerbeen, uitgaande slag traploos verstelbaar Veerweg 170 mm Achterwielophanging Eenzijdige swing-arm Paralever Aandrijving cardan Veerbeen Centraal veerbeen met schroefdrukveer en enkelpijps gasdrukdemper, traploos verstelbare uitgaande slag, hydraulisch verstelbare veervoorspanning Veerweg 130 mm Remmen voor: Dubbele schijfrem (Ø 305mm), zwevend gemonteerd, vaste 4-zuiger remklauwen achter: Schijfrem (Ø 276mm) met zwevende 2-zuiger remklauwen Remvoeringen voor: Gesinterd metaal achter: Organisch Wielen Lichtmetalen velgen met 5-dubbelspaaks design voor: 3,50"x 17" achter: 5,00"x 17" Banden (voor) 120/70 - ZR 17 Banden (achter) 170/60 - ZR 17 [/quote] | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:18 |
Waarom typte je in eerste instantie eigenlijk een ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:19 |
quote:innerlijke tegenstrijdigheid ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:19 |
229kg nat is nog prima te doen! Als de sodemieter gaan proefrijden Pepijn en dan kopen ![]() ![]() ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:19 |
quote:Alsof een BMW iets negatiefs is ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:20 |
quote: ![]() | |
hollander172 | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:20 |
quote:Van een Bimota naar een BMW. ![]() ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:21 |
quote:Ik zou hem best willen hebben ![]() Evenals een GS..... zijn ook vette dingen. | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:21 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:22 |
quote:ik zou elke motor wel willen hebben, maar dat kan nu eenmaal niet. looks vind ik ook belangrijk, tuurlijk dit zal echt super rijden maar niks voor mij ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:22 |
Ik vind het iig de mooiste BMW samen met de GS. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:23 |
quote: ![]() ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:23 |
quote:Een chopper of all/off-road hoef ik niet hoor ![]() ![]() | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:23 |
quote:Mwoah... een K1100LT is ook nog best aardig de bocht door te sleuren hoor ![]() Oke... met een R1100S kun je nog een poeppie harder de bocht door ![]() * PatrickM heeft vandaag ook het 'ouwe-lul-met-sigaar-in-de-mond-op-de-motor-zitten-in-een-dodelijk-saai-tempo-van-A-naar-B-rijdend' imago flink afgedroogd zien worden ![]() Over het algemeen wordt er best aardig doorgereden ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:23 |
quote: ![]() En dan niet inruilen i.v.m. : niet 12 in een dozijn motor .. mogelijke aftersales problemen met onderdelen voorziening. Laatste zet ik onder praatjes. ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:25 |
quote:Jij mist gewoon die ervaring om dat te zeggen ![]() Maar als je een Supersport gewend ben... is een K1100LT niet door de bocht te krijgen (figuurlijk dan he) | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:26 |
Nou Pepijn, de reacties zijn goed... zeg dus maar dat je hem heb gekocht ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:28 |
quote:Mijn bek valt open. ![]() | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:29 |
quote:Ik denk dat je je toch echt vergist ![]() ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:30 |
Been there, done that | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:31 |
quote:Ja euhhhhh.. GS lijkt mij wel cool om lekker offroad mee te raggen.... En de R1100S is gewoon een sportmotortje ![]() | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:32 |
quote:* PatrickM denkt dat het eerder een gebrek aan ervaring is als je niet met een K1100LT hard de bocht door kan gaan ![]() En oja... natuurlijk kan je met een ss harder de bocht door... (iets met stijfheid chassis en balhoofhoek etc. etc.), zou niet goed zijn als ik het met een K1100LT wint van een R6 de bocht door ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:33 |
Ten eerste zitten de onderdelen te snel aan de grond en ten tweede werkt het hoge gewicht gewoon tegen..... Enne ik heb niet specifiek met een K1100LT gereden maar wel met een andere tourmotor die vrij aan de maat was ![]() Ligt ook waar het balanspunt zit, volgens mij zit het balanspunt bij een tourmotor zoals de K1100LT boven je hoofd ![]() ![]() | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:37 |
quote:Zie mijn edit, ennuh... BMW maakt motor juist met een nagenoeg 50/50 gewichtsverdeling. daarboven komt het lage zwaartepunt (i.v.m. een liggende 4 cilinder en boxer 2 cilinder). En dat is nou de reden waarom je een BMW relatief gezien hard de bocht door kan ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:39 |
Ff happie eten, praten zo verder ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 17:50 |
Was even weg .. die man die vanochtend kwam kijken belde net over de scoot: hij 's verkocht .. .. en hij betaald ook de reparatie van de achterband. ![]() Het geld is nu al overgemaakt per girotel zelfs. ![]() [ Bericht 14% gewijzigd door Patrick281 op 08-05-2004 18:01:37 ] | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:06 |
![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:12 |
En nu goed denken wat ervoor in de plaats komt. ![]() Een dikke 4'cylinder is niets voor het korte woon-werk verkeer wat ik heb. (10 kilometer) Die komen never op temperatuur. En zijn gewoon te groot om even snel te pakken / uit de schuur te rijden. Misschien zo even afspraak voor die Aprilia maken, knaap woont hier nog geen 10 kilometer vandaan .. | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:18 |
Ik zou de DNA doen (4 takt toch?).... 2-takt is weer zo onderhoudsgevoelig.. | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:21 |
quote:DNA-180 is ook 2-takt ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:22 |
Owww.. ![]() Het is trouwens voor mij ook maar 7km naar het werk...... maar ja ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:31 |
quote:Ja, en vette bougie's met een softe rijstijl. ![]() Maar ja hij ziet er zo mooi uit .. DNA-180 is toch wat lomp .. maar heeft geen k-u-t- kettingaandrijving. ![]() quote: ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:32 |
Ik dacht dat het 4 takt was, maar ja.... had ik toch weer gelijk (Op bikez.com staat ook 2 takt ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:34 |
quote:Plus je kan geregeld lachen met de wouten ![]() Hoeveel pk heeft ie trouwens enzo? | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:34 |
quote:url: http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=19923 ![]() Gilera 180 blokken zijn altijd 2-takt ![]() Gilera 200 blokken zijn altijd 4-takt ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:34 |
quote:Die echte scootermodellen zijn 2'takt, de DNA niet .. al heeft die wel scooteraandrijving. ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:36 |
quote:Zal wel fout zijn dan.... ik dacht ook dat 180 gewoon 4 takt was hoor. | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:37 |
quote:Vario ![]() | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:37 |
quote:DNA is 2-takt. Zowel de 50cc als 125cc en 180cc ![]() Knappe kop die daar 4 kleppen op krijgt ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:38 |
quote:http://www.motobykz.co.uk/Bike_tests/DNA.htm | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:39 |
PatM is een beetje eigenwijs ![]() | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:39 |
quote:* PatrickM is van het tegendeel overtuigd.... wel vaag dat het op www.bikez.com kennelijk fout staat ![]() en bijvoorbeeld de Gilera Runner 180 is wel 2-takt ![]() vage wereld ![]() ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:40 |
Ja, vage wereld die motorwereld heet ![]() | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:40 |
quote:Nee hoor, jij bent gewoon te snel met reageren ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:40 |
Wat een praatjes.. ![]() quote: | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:41 |
quote: ![]() | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:42 |
quote:Tja... je moet wat om een veredelde scooter aan de man te brengen ![]() Ik zou overigens lekker voor de 125RS gaan ![]() Zit ook meer vermogen in dan zo'n DNA'tje en lijkt mij ook leuker om te rijden... * PatrickM gaat misschien ook wel zo'n veredelde bromfiets kopen voor naar het werk ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:42 |
quote: ![]() En ik kan wel een 2 takt blok van een 4'takt onderscheiden .. mijn woord zou genoeg moeten zijn. ![]() Ik had al geschreven dat er 4 valve op het blok staat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:44 |
Jullie hebben allemaal een geldboom in je tuin staan volgens mij ![]() | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:44 |
quote:Ik mag hopen van wel ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:45 |
Ventje van de RS-125 is niet thuis, wilde NU! gelijk komen kijken omdat het zonnetje nog schijnt.. Hij wilde wel een afspraak voor vanavond, heb gezegd dat ik morgen nog wel bel dan .. morgen dus kijken .. | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:45 |
quote:Nee hoor, ik moet eerst mijn bromscooter verkopen ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:48 |
![]() Hier kan ik er 4 van kopen. ![]() Maar voor de BMW moet ik 3.000 euro meer hebben..en lenen doe ik niet .. misschien.. | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:49 |
quote:Nieuw? | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:50 |
quote:Gecorrigeerd .. nieuw .. eh wat kost'dat nieuw? | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:56 |
Kost nieuw ¤ 4699,- excl. afleveringskosten | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 18:58 |
quote:1,75 stuks dan. ![]() Die CBR-125R zag ik vandaag trouwens nergens meer staan. ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 19:10 |
IS ook niks ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 19:17 |
En een Aprillia tweedehands en een BMW tweedehands is ook nog net even wat meer geld. ![]() Er stond ook nog een knappe Bandit in het rood met kuipje.. nieuwer model? Voor maar 3.750,00. Eten koken. ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 19:27 |
Met een kuipje? Die zijn lelijk.... behalve de nieuwe modellen vanaf 2000.... 96-ers (introductiejaar Bandit) waren er ook gewoon in de S-versie met idd een (:r) kuipje.. ![]() | |
Gerako | zaterdag 8 mei 2004 @ 19:31 |
quote:Het is Aprilia, met maar 1 L dus. ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 19:32 |
quote:Ik weet het maar het typt gewoon zo lekker met 2 ll'en .. ![]() Heb het al een paar keer ge'edit .. net als kilomter wat kilometer moet zijn. ![]() Maar nog tips voor de RS125?? | |
Gerako | zaterdag 8 mei 2004 @ 19:33 |
quote:Tips, ja eentje: Koop hem niet... | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 19:33 |
quote: ![]() | |
Gerako | zaterdag 8 mei 2004 @ 19:37 |
quote:Het is serieus bedoeld hoor. Koop dan een 250cc daar zul je veel minder problemen mee krijgen als met een 125cc. Een 125cc moet je eigenlijk altijd volaan rijden en kun je veel minder makkelijk rustig rijden. Hij komt gewoon net een beetje vermogen tekort om er lekker mee te kunnen rijden. | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 19:42 |
quote:Weet ik, en jij weet er zeker nog wel 1 te koop. ![]() ![]() Maar dan rij ik toch gewoon rustig met wat overtoeren. ![]() Die 250 is gewoon net weer te groot. Ik ben langer bezig met (aankleden en) de scoot pakken dan naar mijn werk aan het rijden. ![]() Het is gewoon de bedoeling om iets snel uit te schuur te kunnen pakken, opstappen en wegwezen. Dus niet 3 keer moeten steken enz... De scooter is dus om die reden verkocht -en omdat ik toch weer meer motor wilde gaan rijden na de eerste meet dit jaar.. Was daarvoor al te lang geleden dat ik wist hoe het voelde. ![]() (tja was tevreden met de scoot toen ik nog 110 kilomter per dag reed en bovendien geen vergelijkingsmateriaal had) | |
Gerako | zaterdag 8 mei 2004 @ 19:46 |
quote:Te groot!!! Hij is bijna kleiner als een 125cc. Een vriend van mij had een 125cc en ik een 250cc en die 250cc is lager en smaller als die 125cc. (Moet je wel het type van voor 1998 hebben, maar die zijn ook het mooist) En nee ik weet er geen een, ik doe de mijne namelijk niet weg. | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 19:57 |
quote:TE GROOT!!!!!!!! haha Maar hij is sowiezo net iets zwaarder .. en volgens mij is die 125 wel echt een ielig ding hoor. ![]() Vanavond zal ik wel een paar 250cc checken dan, misschien staat er nog 1 in de buurt om te kijken. ![]() In principe had ik er al aan gedacht, maar de techniek is natuurlijk ook weer wat ingewikkelder, onderhoud enz. De RGV250 blijft altijd in mijn geheugen gegrift met die powervalve problemen enzo. | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 20:02 |
*met laatste edit vlees aan laten branden* ![]() ![]() Fok! was erg traag ... ![]() [ Bericht 22% gewijzigd door Patrick281 op 08-05-2004 20:56:32 ] | |
Gerako | zaterdag 8 mei 2004 @ 20:04 |
quote:Hij zal misschien iets zwaarder zijn ja, maar groot is hij echt niet hoor. In ieder geval succes met zoeken, maar ik raad je een 250cc aan, daar kun je ook gewoon normaal mee rijden zonder aldoor extreem hoog in de toeren te moeten en het blijft allemaal even langer heel. | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 20:57 |
Eigenlijk zou ik een off the road 250 cc 4'takt moeten hebben met een cardan aandrijving. ![]() ![]() En dan voor het oog een RS125 viertakt met een cardan. ![]() ![]() Maar ja genoeg gedroomt. ![]() | |
hollander172 | zaterdag 8 mei 2004 @ 21:35 |
quote:Waarom een cardan? Hydraulische aandrijving lijkt me in dat geval nog beter. Over hydrauliek gesproken, nog wat gehoord over die slangen? ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 21:45 |
quote:Tja maar dat is helemaal ver van mijn bed show. ![]() ![]() Ik heb niets meer gehoord, fijne collega .. nou ja is 1 man-dochteronderneming. ![]() | |
hollander172 | zaterdag 8 mei 2004 @ 22:00 |
Ik kan het echt niet laten na Reetvaerder zijn uitlatingen over de Busa om deze dan even te posten: Hij is te koop voor 17.490 | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 22:16 |
quote:Er was vandaag ook een BMW K100RT met hetzelfde bakje en zelfde stuurinrichting op de BMW Themarit 2004 Best wel mooi ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 22:18 |
Ja, die ken ik wel. Die is van Powersl@ve van MF geloof ik.... ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 22:33 |
Benne hele dure gevallen. ![]() | |
ReserveBandit | zaterdag 8 mei 2004 @ 22:34 |
Klaverbladje pakken en schaamrandjes eraf rijden is er niet meer bij ![]() | |
PatrickM | zaterdag 8 mei 2004 @ 23:00 |
Mwoah... bocht naar rechts niet... bocht naar links moet wel te doen zijn om de schaamrandjes weg te werken ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 8 mei 2004 @ 23:18 |
De wegligging van die dingen moet echt super zijn. Maar ja motor rijden zoals het bedoeld -en voelt is, is er niet meer bij. ![]() | |
ZX9R | zaterdag 8 mei 2004 @ 23:27 |
OMG!!!!! die busa is leeeeeeeelijk!!!!! ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 01:06 |
![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 9 mei 2004 @ 01:30 |
nog iemand hier? beter, ik lees dat de scoot is verkocht ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 09:51 |
quote: ![]() .. 2 maanden stilletjes op marktplaats en nu 3 achter elkaar die bellen. ![]() Wel hoopgevend voor je ZXR .. wel ff bovenaan de lijst zetten zo af en toe. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 9 mei 2004 @ 09:55 |
morgen op mijn werk ff dat nummer bellen ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 9 mei 2004 @ 09:56 |
o enne, dat soort Nemo's hoef ik niet te zien ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 9 mei 2004 @ 10:00 |
heb je deze Aprilia gezien op MF? hij heeft er wel flink aan gesleuteld...quote:en hij wilt evt. helpen met die pakking. | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 10:48 |
quote:TNX voor meekijken .. ![]() Ik zoek een wat beter en mooier exemplaar, en dit is ook geen RS-125 Extrema. ![]() quote:Dit sleutelen is ook niet echt ten goede gekomen aan de motor lees ik eruit, en dit is ook vreemd: quote:Als hij zo'n sleutelaar is dan check je dat binnen de minuut. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 9 mei 2004 @ 10:58 |
dat van die remmen had ik gemist, idd wel vreemd voor een 'sleutelaar'. ik dacht mooi prijsje met flink wat onderdelen ![]() | |
hollander172 | zondag 9 mei 2004 @ 11:06 |
quote:Ik heb zo'n idee dat hij zelf niet gesleuteld heeft of maar half en dat toen de kosten te hoog werden. De helft is gedaan maar hij geeft al aan dat de revisie niet goed is uitgevoerd. "vloeibare pakking gebruikt en nu schakelt hij stroef" Lijkt me geen goed voorteken aangezien er dan dus pakkingmateriaal in de koppeling zit of opgelost is in de olie. Lekker laten staan zo'n potentiele rampenbak als je liever rijdt dan sleutelt. | |
One_Punch_Mickey | zondag 9 mei 2004 @ 11:13 |
hoeveel wil je er eigenlijk voor uitgeven nu, 1.500 euro? | |
One_Punch_Mickey | zondag 9 mei 2004 @ 11:15 |
want deze Extrema mag er best wezen, wel voor 2.600,- EUR. | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 11:18 |
quote: ![]() quote:De draai niet kunnnen maken met de RS .. :'( Topic gaat trouwens over de DNA-180. Ik heb net even zitten rekenen .. om de 3 maanden moet ik een nieuwe zuiger monteren in die RS. :'( quote:Die DNA-180 is 2.590,00 .. Zilveren Aprilia RS is 2.100 v.r.pr.. | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 11:31 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
hollander172 | zondag 9 mei 2004 @ 11:34 |
quote:Pech hebben kan met elke motor euh brommer. | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 11:34 |
Modjes hier kunnen ook niet rekenen..... als je nou vrijdag om 7:15 een ban van 48 uurs krijg, moet ie zondag om 7:15 toch weer eraf zijn ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 11:34 |
quote:Tja, elke motor kan kapot gaan ![]() | |
PatrickM | zondag 9 mei 2004 @ 11:36 |
quote:Zuiger vervangen is toch elke 15.000 kilometer ![]() rekensommetje gemiddeld 21 dagen per maand a 2x 10 kilometer = 420 kilometer. Zegge dat je het dubbele aantal rijd is 840 kilometer per maand. 15k kilometer gedeeld door 840 kilometer = 17 maanden voordat je de zuiger hoeft te vervangen. | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 11:38 |
Ik zou niet aan 2-takt beginnn. | |
PatrickM | zondag 9 mei 2004 @ 11:41 |
quote:Wat wel een voordeel is bij 2-takt is dat als je zelfs maar een beetje handig ben, een beetje inzicht hebt in techniek, voorzichtig te werk gaat en geduld hebt is dat je alles zelf kan doen. Je bent dus alleen de materiaalkosten en je eigen tijd kwijt ![]() Alleen het afstellen moet je in je vingers zien te krijgen, maar dat is een kwestie van voorzichtig en geduld ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 11:42 |
Dat alles heb ik dus niet ![]() | |
PatrickM | zondag 9 mei 2004 @ 11:43 |
quote:Bij mij ontbreekt het aan voorzichtigheid (en dus ook een beetje geduld) ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 11:44 |
![]() 3 jaar nieuwer en 2.000 euro goedkoper dan bij de dealer. (met aanbieding 1.200 verschil) ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 11:45 |
Vet ding hoor. Had mijn rijinstructeur ook Die mono brug bevalt mij wel.. | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 11:48 |
quote: | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 11:49 |
quote:Bij de RS iedere 10.000 .. 20.000 is dus alweer nummer 2.. ![]() | |
hollander172 | zondag 9 mei 2004 @ 11:51 |
quote:Voorzichtig hoef je niet te zijn bij 2 takt, of hij doet het of juist niet. Meer wegen zijn er niet met het sleutelen aan zo'n ding. Geduld lijkt me wel handig, soms zit het in de kleinste dingen en het kan even duren voor je daar achter bent. (het lijkt vaak zo simpel maar het is het niet.) | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 11:54 |
quote: ![]() ![]() quote: ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 9 mei 2004 @ 11:57 |
wat is het voordeel van die monobrug? | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 11:57 |
Staat mooier. | |
One_Punch_Mickey | zondag 9 mei 2004 @ 11:57 |
hij is snel he! | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 11:57 |
KOPEN DAT DING PEPIJN ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 11:57 |
quote:Zeker ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 12:01 |
quote:Tja dan maar geen DNA-180. ![]() Hoeft de Bimota ook niet weg. ![]() Dan maar iedere dag op de fiets naar het werk. ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 12:02 |
Zou gewoon alles verkopen en die BMW kopen. 1 motor is toch wel genoeg ![]() Boeie dat ie niet warm word s morgens naar je werk ![]() ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 12:03 |
quote:Het was de bedoeling er niet mee in de regen te rijden .. en zeker niet in de pekel. ![]() Alleen maar voor Fok meetings en ander leuke ritjes.. ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 12:03 |
Zucht.. sommige mensen... ![]() Enne pekel duurt nog wel ff ![]() ![]() | |
PatrickM | zondag 9 mei 2004 @ 12:12 |
quote:iig 1 voordeel... die zuigertjes zijn niet zo duur ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 12:12 |
![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 12:13 |
Wat vind jij er nou van PatM..... dat Pepijn met die BMW niet in de regen gaat rijden ![]() | |
PatrickM | zondag 9 mei 2004 @ 12:16 |
quote:Daar zijn Beemers juist voor gemaakt om in regen te rijden ![]() ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 12:16 |
Ja idd! Pekel duurt nog minstens een jaar... ![]() | |
PatrickM | zondag 9 mei 2004 @ 12:18 |
quote:En in die tussentijd kan je weer sparen voor een winterbrik ![]() * PatrickM adviseert Patrick281 vriendelijk doch dringend ook de Bimota te verkopen een de BMW R1100S te kopen... kan ie gelijk lid worden van de BCN ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 12:19 |
Jep mijn idee... ook zn scooter verkopen he ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 12:20 |
Door de open constructie van het blok e.d. is deze minder geschikt voor weersinvloedden. Maar ik wilde er dus idd zuinig op zijn. ![]() Wat vinden jullie de mooiste uitvoering? (en 1 foto is van onderaf genomen dat het wel een GS lijkt .. maar het is echt een vrij lage motor) ![]() | |
PatrickM | zondag 9 mei 2004 @ 12:21 |
De onderste (geel met zwart zadel) vind ik veruit de mooiste ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 12:21 |
De blauw/zilvere .......daarna die onderste gele | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 12:22 |
quote:Staat al op Marktplaats en sinds vanochtend op motorforum.. maar Bi hoeft niet perse weg .. als ik geen DNA neem .. Heeft meer met de stalling te maken. ![]() Ik begon al te twijfelen over de middelste motor trouwens .. maar dat blauw zilvere zie je denk ik het minste .. EN in het echt is dat de mooiste uitvoering ..denk ik tenminste .. Aangezien ik er in het echt ook een beetje gek van werd. ![]() quote:How low can you go... ![]() [ Bericht 14% gewijzigd door Patrick281 op 09-05-2004 12:27:28 ] | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 12:23 |
Je kan gewoon in de regen rijden hoor! Elk week schoonmaken ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 12:25 |
quote:Nou ja hij komt dus in de woonkamer, dus even een lapje erover heen is zo gedaan .. Er stond een TL1000 voor maar 5.250,00 bij de Motoport .. maar dat ding zag er niet meer uit qua motorblok. Ook al zo'n halve kuip .. je ziet gelijk alles.. En in de pekel rijden lijkt mij dodelijk voor die cylinderkoppen van de Beemer... | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 12:26 |
TL1000 Rules! | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 12:28 |
quote:Er stond een nieuwer model met zo'n Hayabusa achtige duokap erop. ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 12:28 |
Die zijn vet... | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 12:31 |
quote:Mja dan wordt je toch even hebberig .. en de eerste keer dat ik bij een Fireblade dacht van: zal ik even. ![]() (zo'n tijgeruitvoering goud/bruin met gaatjes ![]() ![]() Als ze een beetje serieus bod voor de Bi hadden gedaan .. dan was ik echt overal ingetrapt. ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 12:33 |
Ja dat zijn de mooiste Blades ![]() Post eens foto van zo'n Blade? ![]() ![]() | |
PatrickM | zondag 9 mei 2004 @ 14:23 |
quote:Gister waren er ook een paar ouwe beemertjes met 3 ton + op de klok. Blokjes glimmen niet meer, maar blijft wel mooi, ondanks dat de meeste gewoon in de winter er mee doorrijden ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 9 mei 2004 @ 14:25 |
quote: ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 15:31 |
Die kleur en dat model! Ja, die wil ik ook wel hierna ![]() Deze kleur vind ik ook erg mooi ![]() ![]() Deze ook ![]() Of deze ![]() ![]() Maar dit blijft de mooiste ![]() ![]() [ Bericht 30% gewijzigd door ReserveBandit op 09-05-2004 16:19:08 ] | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 15:34 |
Eigenlijk geen idee hoe duur die zijn ![]() ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 16:06 |
![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 16:10 |
OPM en ik over 2 jaar ![]() ![]() ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 16:22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 17:02 |
@Hollander: http://www.sitam.nl/mb/remleidingen.htm | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 19:31 |
Druk daggie vandaag .. Vanochtend hardlopen, F-1 gekeken, naar mijn werk gefietst om te kijken hoe ver het is .. valt beetje tegen. ![]() .. net even uurtje strand gepakt en daarna een behoorlijke rit met de Bimota gemaakt. Ik ben lekker aan het sturen en remmen geweest, achterband ging een paar keer alla MotoGP zwiebberen door de achterrem. ![]() Alleen klopt er iets niet bij hoge snelheidsbochten op de snelweg.. denk nog steeds de uitlijning van de ketting die ik nu al 3 keer versteld heb -of het is toch de achterband.. hobbelpaard effect bij bochten boven de 150 terwijl het nog harder kan. ![]() | |
PatrickM | zondag 9 mei 2004 @ 19:53 |
quote:Is het niet misschien de vering die te soepel staat (of juist niet) ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 19:57 |
quote:Het is alleen maar van de laatste tijd .. of ik ben harder gaan rijden wat ook wel eens zou kunnen.. De achtervering staat 1/3 ingeschroefd zag ik .. dus niet helemaal open .. {zal ik nog wel met een plaatje laten zien) | |
One_Punch_Mickey | zondag 9 mei 2004 @ 20:06 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 9 mei 2004 @ 20:08 |
quote:mijn favo kleuren!! | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 20:44 |
![]() Wat je niet kan zien is dat het schroefdraad bijna helemaal doorloopt naar beneden. Ik denk niet dat het aan deze instellingen ligt .. en een beetje extra veervoorspanning is ook beter voor duogebruik. ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 20:59 |
quote:PatM en ik over 2 jaar.. ![]() ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 09-05-2004 21:05:28 ] | |
One_Punch_Mickey | zondag 9 mei 2004 @ 21:33 |
Oh Yeah ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 21:35 |
Mailtje van een vriendin ..quote:Ik ben het een beetje zat als mensen mij vaag noemen .. ![]() ![]() | |
ZX9R | zondag 9 mei 2004 @ 21:37 |
quote:Dan ben ik ook opeens bejaard geworden en rijd dan op mijn R 1100 RT. Met handvatverwarming. Met verstelbaar ruitje. Met navigatiesysteem (omdat ik de weg niet meer kan vinden) ![]() Oh, en niet te vergeten: De verstelbare zithoogte! | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 21:39 |
quote:LOL! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 21:39 |
quote:Over 20 jaar bedoel je? ![]() | |
ZX9R | zondag 9 mei 2004 @ 21:40 |
quote:Gewoon terugmailen. "Ja, dat lag aan jou!" ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 21:40 |
quote:En zelfs deze heeft een enkelzijdige achterwielophanging. Vast ook een 12v aansluiting voor een stofzuigertje .. ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 21:41 |
quote:Wij met een Blade en hun met een BMW ![]() ![]() | |
ZX9R | zondag 9 mei 2004 @ 21:43 |
quote:Mijn oom heeft er zoeen...... ![]() Met alle door mij genoemde opties...... ![]() Dat ding gaat als de brandweer. Rechtuit. In de bochten is tie nergens meer te bekennen. | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 21:44 |
Laten we afspreken OPM, dat we allebei dezelfde kleur Blade kopen ok? ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 21:45 |
[TK] Kawasaki GPZ900 R![]() | |
ZX9R | zondag 9 mei 2004 @ 21:46 |
quote:En deze dan? ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 21:48 |
quote:Waar is mijn vriendje nu???? [om zich heen kijkende smiley plaatst] | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 21:48 |
quote:Ja, is ook leuk ![]() Zucht, het is allemaal leuk..... zoals ik al zei, ik moet tegen die tijd eens gaan uitvissen wat ik leuker vind rijden. Een 600cc SS, zwaardere SS of een Sporttour.... ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 21:49 |
quote:Zijn wij geen vrienden meer dan ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 21:51 |
Wilt er iemand voor mij een topic openene in Medelingen met de mededeling dat de 48-uurs ban van Rietvaerder al lannngggggggggggg verlopen is ![]() | |
ZX9R | zondag 9 mei 2004 @ 21:52 |
Kun je niet posten in FB? | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 21:53 |
Rietvaerder is gebanned omdat ie een foto heeft geplaatst tegen de policy (een aambei is toch gewoon een medisch iets ![]() | |
ZX9R | zondag 9 mei 2004 @ 21:54 |
Woehahahahhaaaa! Een Aambei! En daarvoor gebanned worden? | |
ZX9R | zondag 9 mei 2004 @ 21:55 |
Show me topic! | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 21:56 |
Wie zorgt er dat ik niets meer lust? | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 21:57 |
quote:Ik had het over mijn buddy, jij hebt OPM al. ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 21:58 |
Tss, wij zijn toch 1 grote familie ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 22:00 |
quote:Ik had het over mijn BMW maatje. ![]() ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 22:03 |
You don't say... ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 22:05 |
Voortboordurend op die GPZ900 kwam ik deze tegen op Marktplaats:![]() Een GPZ1000RX voor 1.350,00 zou dat wat zijn voor woon-werk. ![]() | |
ReserveBandit | zondag 9 mei 2004 @ 22:05 |
Een Bandit600 is ook perfect voor woon-werk. Kopen? Speciale prijs.... 3750 euro ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 22:10 |
Dan neem je zeker deze. ![]() quote: ![]() Ik denk alleen dat je van deze zitpositie last van je kruis krijgt. ![]() | |
Rietvaerder | zondag 9 mei 2004 @ 22:11 |
Hoi ! ReserveBandit is zojuist overleden heb ik vernomen ![]() En ik had ff andere dingen te doen dit weekend ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 22:15 |
![]() ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 22:16 |
quote:Hij was wel een stuk toffer dan jouw. ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zondag 9 mei 2004 @ 22:16 |
LOL Cool ![]() Weet je wanneer je de man bent, als je daarmee supersportjes eruit rijd op het klaverblad ![]() Zie het helemaal voor me.... alles aan de grond.. schraaaaap ![]() | |
Rietvaerder | zondag 9 mei 2004 @ 22:17 |
quote:Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind jou een beetje vaag overkomen ![]() ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 22:19 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 9 mei 2004 @ 22:20 |
quote:zou er dan toch een kern van waarheid in zitten ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 22:20 |
quote:Modern woordgebruik. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 9 mei 2004 @ 22:21 |
quote: ![]() ![]() quote:Doen we ![]() ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 22:22 |
quote:Zo te zien is de grondspeling dik in orde. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 9 mei 2004 @ 22:22 |
quote:waar ben jij geweest dan ![]() ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 22:23 |
![]() 13.600 .. zou ik dan toch gaan lenen voor een motorfiets.. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 9 mei 2004 @ 22:23 |
quote:ik dacht eerder aan vaag woordgebruik ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 22:27 |
quote:Volgende maitje schreef ze dit: ![]() quote:Alweer dat vaag.. ![]() Plannen is zo eh niet spontaan. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
ondeugend | zondag 9 mei 2004 @ 22:27 |
Hoi ![]() Mijn leren broek is nu echt af.... ik moet echt een nieuwe hebben. Wat raden jullie mij aan .... weer een leren of ander materiaal ? | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 22:30 |
quote: ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 22:31 |
Ik kon het niet laten... ![]() quote: | |
ondeugend | zondag 9 mei 2004 @ 22:31 |
quote:Dat was een echte maar zo mooi dat je hem ook zo kon dragen ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 22:33 |
quote:Waarom dacht ik dat laatste al bij jou.. ![]() ![]() ![]() ![]() Maar op de motor moet je zelfs bij gelegenheid wel goede kleding hebben .. doe ik ook altijd ![]() ..maar heb je ook een goede jas .. | |
Rietvaerder | zondag 9 mei 2004 @ 22:34 |
quote: ![]() ![]() Ik lig in een deuk hier ![]() | |
Rietvaerder | zondag 9 mei 2004 @ 22:34 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zondag 9 mei 2004 @ 22:35 |
quote:Ow, uhm.. uh... ehh.. hehehe.. weetniet meer ![]() | |
ondeugend | zondag 9 mei 2004 @ 22:36 |
quote:Ja een goedemotorjas jas heb ik.... nylon | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 22:36 |
quote:Incognito. ![]() ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 22:38 |
quote:Nou er gaat niets boven leer .. ik heb ook weer een leren jas uit de kast gepakt voor op de motor. ![]() Dus die broek: zeker doen .. en eh zag je jezelf al zonder die broek rijden of uitgaan. ![]() ![]() | |
ondeugend | zondag 9 mei 2004 @ 22:42 |
quote:Ik twijfelde omdat de broek die nu af is destijds echt heel duur was. Zoveel geld ga ik er niet aan uitgeven dit keer. | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 22:42 |
-3-posts-achter-elkaar-![]() ![]() Tot morgen. ![]() edit: net 10 sec.. te laat. ![]() | |
Rietvaerder | zondag 9 mei 2004 @ 22:42 |
Ja ondeugend, Pepijn is altijd volledig in het leer ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zondag 9 mei 2004 @ 22:43 |
Hoi ![]() | |
Patrick281 | zondag 9 mei 2004 @ 22:43 |
quote:Zwarte markt Beverwijk. ![]() ![]() Misschien sturen we er eens langs .. ![]() Ik ben nu echt maffen. ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zondag 9 mei 2004 @ 22:45 |
Ik ga ook maffen,. MZzl! |