FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / Fok Motorclub [SC deel 18]
One_Punch_Mickeyvrijdag 7 mei 2004 @ 20:02
One_Punch_Mickeyvrijdag 7 mei 2004 @ 20:02
hier verder, zo ff de voorgaande delen opzoeken...

De eerste fok! motormeet?
De eerste Fok! motormeet! [deel 2]
De tweede Fok! motormeet!
De tweede Fok! motormeet! (deel 2)
De tweede Fok! motormeet! (deel 3)
De tweede Fok! motormeet! (deel 4)
De tweede Fok! motormeet! deel 5
De tweede Fok! MotorMeet! [deel 6]
De tweede Fok! MotorMeet! [deel 7]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 8]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 9]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 10]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 11]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 12]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 13]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 14]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 15]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 16]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 17]
De tweede Fok!MotorMeet [deel 18]
De Tweede FOKMotormeet deel 19
De Tweede FOK MotorMeet - Part 20
[FOK MC] Suzuki GSX-R [deel1]
[FOK MC] Honda CBR [deel 2]
[Fok MC] Kawasaki 'Let the good times roll' [deel 3]
[FOK MC] Yamaha R-series [deel 4]
[FOK MC] BMW R-series[deel 5]
[FOK MC] SuperMotards [deel 6]
Fok Motorclub [SC deel 7]
Fok Motorclub [SC deel 8]
Fok Motorclub [SC deel 9]
Fok Motorclub [SC deel 10]
Fok Motorclub [SC deel 11]
Fok Motorclub [SC deel 12]
Fok Motorclub [SC deel 13]
Fok Motorclub [SC deel 14]
Fok Motorclub [SC deel 15]
Fok Motorclub [SC deel 16]
Fok Motorclub [SC deel 17]


de meet topics:

[FOK MC] Motormeet
[FOK MC] Motormeet deel 2
[FOK MC] Motormeet deel 3
ZX9Rvrijdag 7 mei 2004 @ 20:03
jeej. Hij is ter weer!
ZX9Rvrijdag 7 mei 2004 @ 20:04
Zeg Jesse,
Schiet het een beetje op met de verkoop van jouw brommer?
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 20:06
Patrick281vrijdag 7 mei 2004 @ 20:07
Ik had vandaag een mailtje van iemand die wel een Chevvy VAN wilde omruilen met de Bimota.

Eten is nog niet klaar...
One_Punch_Mickeyvrijdag 7 mei 2004 @ 20:07
nee 2 geinteresseerden gehad die om mijn tel.nr. vroegen en nooit meer iets van zich lieten horen.

idd
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 20:07
Wat stuurde je terug?

Dit?
One_Punch_Mickeyvrijdag 7 mei 2004 @ 20:08
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 20:09
We zijn behoorlijk melig vandaag he?
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 20:09
One_Punch_Mickeyvrijdag 7 mei 2004 @ 20:11
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:09 schreef ReserveBandit het volgende:
We zijn behoorlijk melig vandaag he?
One_Punch_Mickeyvrijdag 7 mei 2004 @ 20:12
goed nieuws van mijn auto: ontsteking moest in 1e instantie vervangen worden maar hij heeft de bobine gemaakt en nog een onderdeel (?) en hij loopt weer zoals het hoort morgen doet ie de laatste check of ie nu echt goed loopt.

beter, scheelt me weer een hoop duiten zo nu mijn motor nog...
ZX9Rvrijdag 7 mei 2004 @ 20:13
Wat een kuticoon
One_Punch_Mickeyvrijdag 7 mei 2004 @ 20:14
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:13 schreef ZX9R het volgende:
Wat een kuticoon
die van jou beweegt tenminste...kun je mijne ook niet ff laten bewegen? om en om ofzo?
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 20:14
Niet miepen Luc
ZX9Rvrijdag 7 mei 2004 @ 20:14
Ik heb geen fotoowsoep.
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 20:15
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goed nieuws van mijn auto: ontsteking moest in 1e instantie vervangen worden maar hij heeft de bobine gemaakt en nog een onderdeel (?) en hij loopt weer zoals het hoort morgen doet ie de laatste check of ie nu echt goed loopt.

beter, scheelt me weer een hoop duiten zo nu mijn motor nog...
Goed nieuws dus!!
One_Punch_Mickeyvrijdag 7 mei 2004 @ 20:15
zeker
One_Punch_Mickeyvrijdag 7 mei 2004 @ 20:16
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:14 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb geen fotoowsoep.


jammer
ZX9Rvrijdag 7 mei 2004 @ 20:17
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 20:18
Dus binnenkort is jouw username ZX7R
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 20:19
Vind alleen wel dat je mij dan wel eruit moet rijden op het klaverblad
One_Punch_Mickeyvrijdag 7 mei 2004 @ 20:19
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:17 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
je krijgt de smaak te pakken he
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 20:22
OPM, je krijgt binnen een paar uur hevige regen en ik denk ook onweer
ZX7Rvrijdag 7 mei 2004 @ 20:22
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:18 schreef ReserveBandit het volgende:
Dus binnenkort is jouw username ZX7R
Eerste post!

En ja!
ZX9Rvrijdag 7 mei 2004 @ 20:23
Ghehehe!
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 20:25
Vrrroooaaaarrrrrrrr.........
ZX9Rvrijdag 7 mei 2004 @ 20:25
One_Punch_Mickeyvrijdag 7 mei 2004 @ 20:27
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:22 schreef ReserveBandit het volgende:
OPM, je krijgt binnen een paar uur hevige regen en ik denk ook onweer
One_Punch_Mickeyvrijdag 7 mei 2004 @ 20:28
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:22 schreef ZX7R het volgende:

[..]

Eerste post!

En ja! [afbeelding]
weer een nieuwe onze welkomgroet
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 20:30
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah............. O_

ZX9Rvrijdag 7 mei 2004 @ 20:31
Daar istie weer!!
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 20:32
Jeps
ZX9Rvrijdag 7 mei 2004 @ 20:33
Ieder topic op z'n minst 1 keer.
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 20:33
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

[afbeelding]
Net radar gechecked
ZX9Rvrijdag 7 mei 2004 @ 20:34
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:33 schreef ReserveBandit het volgende:

[..]

Net radar gechecked [afbeelding]
Toch wel de doppler?
One_Punch_Mickeyvrijdag 7 mei 2004 @ 20:35
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:33 schreef ReserveBandit het volgende:

[..]

Net radar gechecked [afbeelding]
ik kan toch niet rijden
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 20:37
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:34 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Toch wel de doppler?
ZX9Rvrijdag 7 mei 2004 @ 20:38
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:37 schreef ReserveBandit het volgende:

[..]

Ja,

De Dopplerradar.
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 20:39
Nee....... KNMI Overheid
One_Punch_Mickeyvrijdag 7 mei 2004 @ 20:41
weet je dat nu nog niet, Luc?
ZX9Rvrijdag 7 mei 2004 @ 20:43
Wat weet ik niet Jesse?
One_Punch_Mickeyvrijdag 7 mei 2004 @ 20:47
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:39 schreef ReserveBandit het volgende:
Nee....... KNMI Overheid
dit Luc
ZX9Rvrijdag 7 mei 2004 @ 20:51
Patrick281vrijdag 7 mei 2004 @ 21:36
Morgen komt die man uit Vianen naar de scooter kijken..
Omdat de vorige over zijn nek ging van de parkeerkrassen (was ook wel een spel) heb ik er nu een celrubber sticker op gedaan.

Net belde er weer iemand uit Groningen voor de scoot .. staat al 2 maanden stilletjes op Marktplaats.

De Bimota even in de gang geparkeerd, kon de scoot wat meer in het midden van de woonkamer staan zodat ik er beter bijkon..

Bi'tje heeft een voet gekregen.

Intelligent toestel met anti-leesbare kentekenplaat functie.
One_Punch_Mickeyvrijdag 7 mei 2004 @ 21:59
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:36 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Intelligent toestel met anti-leesbare kentekenplaat functie.
hoop echt dat het wat word met die scoot voor de ZX12R
Patrick281vrijdag 7 mei 2004 @ 22:09
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

hoop echt dat het wat word met die scoot voor de ZX12R
Ja als het lukt rij ik morgen wel even langs de Motoport.. en daarna langs de Aprilia hier vlakbij.
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 22:15
Morgen proefrit ZX12R? Kom dan effe langs mij!
Patrick281vrijdag 7 mei 2004 @ 22:28
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 22:15 schreef ReserveBandit het volgende:
Morgen proefrit ZX12R? Kom dan effe langs mij!
Geen proefrit .. alleen maar even schrikken bij de Motoport.
Het zal wel gewoon een partikulier verhaal worden, maar ze krijgen een kans daar.
Patrick281vrijdag 7 mei 2004 @ 22:36
Patrick281vrijdag 7 mei 2004 @ 22:39

Blijven leuke dingen die Mito's ..
PatrickMvrijdag 7 mei 2004 @ 22:45


Die is ook wel mooi
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 22:45
Ik heb het niet zo op die opgevoerde brommers....
Patrick281vrijdag 7 mei 2004 @ 22:52
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 22:45 schreef PatrickM het volgende:
[afbeelding]

Die is ook wel mooi
Dat is het oude model.
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 22:45 schreef ReserveBandit het volgende:
Ik heb het niet zo op die opgevoerde brommers....
Tja dat is ook de functie .. een brommer toegelaten voor de snelweg.
Het is toch net wat leuker en meer motorrijden dan de motorscoot ..
Topsnelheid is trouwens wel 175 km/u en een klaverblad lusten ze rauw..
Maar ja jij bent ook veeeels te groot voor zo'n ding.

Kwam net dit tegen.
quote:
Zien en gezien worden is essentieel voor de motorrijder.
Met dit "derde" remlicht vergroot je je zichtbaarheid op de weg.

In de rubber klapstrip bevinden zich 6 LED lampjes die reageren op een zendertje in het meegeleverde 12V LED achterlichtlampje.
Zodra je remt, licht het extra remlicht op. De strip is eveneens op een topkoffer of kledingstuk aan te brengen en leverbaar in diverse kleuren.
Intruductie prijs bij MotoPort bedraagt euro 34,95.
Wat is een intruductieprijs.
Patrick281vrijdag 7 mei 2004 @ 22:58
Gna gna zie net dat de DNA-180 verlaagd is naar 2.590,00.
De oude prijs was 2.990,00 en ik wilde 2.500,00 bieden ..
Die man zei 3 maanden geleden nog dat hij er zoveel belangstelling voor was.
quote:
Merk
PIAGGIO SCOOTERS

Type
GILERA DNA 180

Model
2001

Kleur
grijs

Bouwjaar


Teller
1700 km

Kenteken MF-PN-14
Notitie


Vraagprijs
¤ 2590,-

Voordeel t.o.v. de mooiere Aprilia's: in de winter geen kettingaandrijving.
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 23:01
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
en een klaverblad lusten ze rauw..

Kwam net dit tegen. [afbeelding]
Zonder op te scheppen: pas een Mito eruit gereden op klaverblad Gorinchem.....

Je moet ff uitleggen wat dat plaatje is
Patrick281vrijdag 7 mei 2004 @ 23:03
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 23:01 schreef ReserveBandit het volgende:

[..]

Zonder op te scheppen: pas een Mito eruit gereden op klaverblad Gorinchem.....

Je moet ff uitleggen wat dat plaatje is
Moet ik dat even uitleggen. Gewoon lezen wat erbij staat.

Tja meestal rijden er van die jonge pikkie's van 18-19 op he.
ReserveBanditvrijdag 7 mei 2004 @ 23:19


Kan er niks uit opmaken...

Pikkie van 19 op een Mito of een pikkie van 19 op een Bandit, dan hoort een Mito toch te winnen op het klaverblad mag ik aannemen
One_Punch_Mickeyzaterdag 8 mei 2004 @ 07:56
One_Punch_Mickeyzaterdag 8 mei 2004 @ 08:10
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 23:19 schreef ReserveBandit het volgende:
Pikkie van 19 op een Mito of een pikkie van 19 op een Bandit, dan hoort een Mito toch te winnen op het klaverblad mag ik aannemen
tenzij het pikkie op de bandit meer dan 4 jaar ervaring op het circuit heeft dan rijdt dat pikkie zelfs een ZX9R eruit waarvan de bestuurder nog niet heel lang op die motor rijdt
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 10:34
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 23:19 schreef ReserveBandit het volgende:
[afbeelding]

Kan er niks uit opmaken...

Pikkie van 19 op een Mito of een pikkie van 19 op een Bandit, dan hoort een Mito toch te winnen op het klaverblad mag ik aannemen
Was je zelfs nog geen 18..
Hij was gewoon een stuk voorzichtiger .. minder vertrouwen .. minder getalenteerd.
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik ben toch niet vaag ... Steppenslijten maakt meer kapot dan je lief is.
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 10:48
WTF

Ik snap nog steeds niet wat het plaatje is hoor, misschien moet ik mijn beelscherm schoonmaken.... ik zie echt geen tekst erin staan. Alleen een vaag rood vlekje.....

One_Punch_Mickeyzaterdag 8 mei 2004 @ 11:13


steppenslijten maakt idd meer kapot dan je lief is
One_Punch_Mickeyzaterdag 8 mei 2004 @ 11:15
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 10:48 schreef ReserveBandit het volgende:
WTF

Ik snap nog steeds niet wat het plaatje is hoor, misschien moet ik mijn beelscherm schoonmaken.... ik zie echt geen tekst erin staan. Alleen een vaag rood vlekje.....
bilscherm?
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 11:17


Deze voor je!
hollander172zaterdag 8 mei 2004 @ 11:18
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:36 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen komt die man uit Vianen naar de scooter kijken..
Doe eens even een naampje op de mail, misschien ken ik hem wel.
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 11:26
*knip*
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 11:29
Wist je dat je je webcam ook als beveiligingscamera kon gebruiken

ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 11:29
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 11:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

steppenslijten maakt idd meer kapot dan je lief is
One_Punch_Mickeyzaterdag 8 mei 2004 @ 11:53
wacht, mijn antwoord komt zo...
One_Punch_Mickeyzaterdag 8 mei 2004 @ 11:55
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 11:55


Die MOET ik opslaan
One_Punch_Mickeyzaterdag 8 mei 2004 @ 11:59
ik heb de fullsize ook wel voor je niet meer dus...
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 12:01
One_Punch_Mickeyzaterdag 8 mei 2004 @ 12:16
koel
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 12:27
Jep {
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 13:55
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 11:18 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Doe eens even een naampje op de mail, misschien ken ik hem wel.
Instelling was om te kijken .. niet om te kopen ..
Vanavond belt hij terug, ik denk wel dat hij het doet.
Minder leuk was ook nog dat zijn zoon ook een proefrit maakte en er daarna een schroef in het achterwiel zat.
Ik ben net terug van Motoport .. van 11:00 tot 12:00 met die mensen bezig geweest en gelijk door naar de motorzaak gereden: ik moest i.v.m. de zaterdagdrukte meer dan een uur wachten totdat ze naar de achterband konden kijken.
Dat kostte natuurlijk ook weer de nodige centen ..

Ik ben dus in totaal 4 uur kwijt vandaag.

En ik ben verliefd op een BMW R1100S.

Wat een absoluut k-u-t- weekend dit...
ZX9Rzaterdag 8 mei 2004 @ 13:59
Nope.

Geen kutweekend.
Ik ga zo nog wat leuke dingen doen. Voor mij is het weekend net pas begonnen!
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 14:05
BMW R1100S.

Ach ja, iedere gek zn gebrek, laten we maar zeggen
One_Punch_Mickeyzaterdag 8 mei 2004 @ 14:57
BMW
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 15:12


ik verveel me te pletter
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 16:37
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 15:12 schreef ReserveBandit het volgende:


ik verveel me te pletter
Ik ben 4 uur aardig beziggeweest vandaag .. van 11:00 tot 14:00 met die mensen en de achterband.

-even lunchen-

En met de Bimota even naar Motoport en naar Safe. Partikulier verkopen dus.

Bij Motoport hadden ze al een jaar de Bimota Supermono staan in consignatie en die man had hem pas maar opgehaald omdat het niet lukte.
Hetzelfde met een Voxan .. ingeruild maar on-ver-koop-baar.

Ik moet dus op zoek naar een liefhebber.

Ach met relatieproblemen moet je er gewoon eens lekker uit, dus ben nog even met Bi naar de Maasvlakte gereden.
En het helpt wel .. Die flauwe bochtjes worden toch een stuk scherper met 170 km/u.
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 16:39
Mwoah... R1100S is best wel een lekkere motor

Vandaag met de BMW Themarit de hele tijd achter een BMW R1100S een Ducati 748 (Duc 748 was dochter van BMW R1100S) gereden... maar het zijn alle 2 errug gave motortjes met allebei een heel gaaf geluid ... de enigste motoren waarvan ik ze met seatpipes mooi vind zijn deze 2 motoren
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 16:51
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 16:39 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Een BMW liefhebber.

Wat vind ik mooi aan die/deze R1100S ..

Seatpipes, en zoals die uitlaatbochten geconstrueerd zijn.
Constructie hydraulische koppeling en bremboremmen.
Verstelbare demping tijdens het rijden. Knop op de tank voor de voorvering, bij het zadel voor de achtervering ..
Carbon voorspatbord.
Design complete motor incl. cockpit, koplamp en subtiel spuitwerk zilver met blauw, carbon voorspatbord.
Afwerking en indruk.
13.500 kilometers gelopen..

De verkoper vertelde ook dat hij geen BMW liefhebber is (voorzichtig) maar dat deze motor ook bij hem bijzonder in de smaak viel.
(en ik merkte dat het geen verkoop praatjes waren. )
One_Punch_Mickeyzaterdag 8 mei 2004 @ 16:52
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 15:12 schreef ReserveBandit het volgende:


ik verveel me te pletter
ben ff de stad in geweest, moederdag morgen he...(nog ff lekkere vietnamese loempiaatjes gegeten ) ik kreeg een telefoontje van mijn automonteur, hij was klaar en ik kon hem ophalen. beter ! hij had de bobine dus vervangen en nog wat kleine onderdelen. kosten: 100,- eurootjes

ik had me al voorbereid op wat meer...nu mijn motor nog, hopen dat dat ook gaat meevallen maar ik vrees het ergste...
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 16:59


12 maanden garantie lees ik net...
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 17:05
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 16:59 schreef Patrick281 het volgende:
Die is mooi
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 17:10
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:05 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Die is mooi
Ik zag hem voor het eerst toen ik de scoot voor een grote beurt bracht in Oktober 2003.
Tussendoor nog 2-3 keer geweest en iedere keer bleef de R1100S even op het netvlies hangen.
Vanochtend voor die achterband langs .. en al weer viel mijn oog op deze motor.

Er stond ook een rode ZX12r .. valt in het echt wel een beetje tegen.
(grof en wat gedateerd)

Ik ben dus nog wel even naar Safe gereden, want daar stond vorig jaar een ZX12r met van die bliksemstrepen erop zoals ik eerder postte.
Helaas was die er niet meer. / om nog even goed te vergelijken ..

De Bimota was net wel weer bevallen qua zithouding en sturen .. maar ja blijft toch trekken iets anders.
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 17:12
Pepijn..wat weegt die BMW?

Kan weleens gaan tegenvallen anders..
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 17:14
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:12 schreef ReserveBandit het volgende:
Nee Pepijn...... wat weegt die BMW?

Kan weleens gaan tegenvallen anders..
Nee Pepijn. Hij is toch wel een beetje mooi.

En ik begin een ketting voor de aandrijving en kabelbediening voor koppeling enz toch wel zat te worden.
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 17:15
Waarom zette ik godsnaam "Nee" neer? Wou ik helemaal niet typen

Hij is wel mooi ja! Ik wou alleen vragen wat ie weegt

Met een setje open dempers klinkt ie erg gaaf.... Schijnt goed te sturen!
Cardan is ook wel aantrekkelijk ja.... ennnnn een hoop koppel met zo'n Boxer ding!

Nou, als je hem mooi vindt en als ie goed rijdt, waarom niet

Beter dan een K1100LT (Als je van sportief rijden houdt dan he)
One_Punch_Mickeyzaterdag 8 mei 2004 @ 17:18
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:14 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Nee Pepijn. Hij is toch wel een beetje mooi.

En ik begin een ketting voor de aandrijving en kabelbediening voor koppeling enz toch wel zat te worden.
ziet er goed uit maar als ik eerlijk ben...zelf zal ik hem (voorlopig) niet rijden
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 17:18
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:12 schreef ReserveBandit het volgende:
Pepijn..wat weegt die BMW?

Kan weleens gaan tegenvallen anders..
Weegt 229 kg nat
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 17:18
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:15 schreef ReserveBandit het volgende:
Waarom zette ik godsnaam "Nee" neer? Wou ik helemaal niet typen

Hij is wel mooi ja! Ik wou alleen vragen wat ie weegt
OK .. al je eerlijk bent dan twijfel ik toch niet helemaal aan mijn verstandelijke vermogens.
quote:
De S staat bij BMW al jaren voor Sport. Denk maar aan de R 90 S, die al zo'n 25 jaar geleden met 67 pk de 200 km/h grens doorbrak. De huidige R 1100 S levert maar liefst 98 pk en een koppel van 97 Nm.

Een hydraulisch bediende koppeling brengt het vermogen over naar de zesversnellingsbak die samen met het nieuw ontwikkelde aluminium middenframe een uiterst stabiele eenheid vormt. Al met al goed voor de titel 'Sterkste Boxer Aller Tijden'.

De twee onder het achterlicht uitmondende dempers zijn een teken van soevereine power en dynamiek. Het design laat er geen twijfel over bestaan dat deze machine zich helemaal thuisvoelt in kringen van Sport-Tours - Maatwerk met maximale veiligheid. Dat is het BMW leren motorpak ProEmotion. ProEmotion is gemaakt voor sportief motorplezier, aangewakkerd door het vuur van de R 1100 S.
Type 2-cilinder 4-takt boxermotor
Kleppen 4 per cilinder
Cilinderinhoud 1085 cc
Boring x slag 99,0 mm x 70,5 mm
Vermogen 72kW (98pk) bij 7500/min
Koppel 97 Nm bij 5750/min
Compressieverhouding 11,3 : 1
Koelsysteem lucht/olie
Distributie HC
Mengselvorming/ Motorregeling Bosch Motronic MA 2.4
Koppeling enkelvoudig, droog
Katalysator 3-wegkatalysator
Transmissie 6-versnellings-closebak met klauwschakeling
Overbrengingen l 2,045; ll 1,600; lll 1,267; lV 1,038; V 0,900; Vl 0,800
Eindoverbrenging 2,75 : 1
Elektrische installatie
Dynamo Wisselstroomdynamo (600W)
Accu 12 V / 14 Ah
Maten en gewichten
Tankinhoud 18 l waarvan ca. 4 l reserve
Zithoogte rijklaar 800 mm
Rijklaar gewicht 229 kg
Toelaatbaar totaalgewicht 450 kg
Prestaties en verbruik
Topsnelheid meer dan 200 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 4,0 s
Acceleratie 80-120 km/h 3,4 s
Brandstofverbruik bij 90 km/h 4,3 l / 100 km
Brandstofverbuik bij 120 km/h 5,2 l / 100 km
Frame en rijwielgedeelte
Frame 3-delig, voor- en achterframe met meedragend motorblok
Voorvork BMW Telelever met centraal veerbeen, uitgaande slag traploos verstelbaar
Veerweg 170 mm
Achterwielophanging Eenzijdige swing-arm Paralever
Aandrijving cardan
Veerbeen Centraal veerbeen met schroefdrukveer en enkelpijps gasdrukdemper, traploos verstelbare uitgaande slag, hydraulisch verstelbare veervoorspanning
Veerweg 130 mm
Remmen
voor: Dubbele schijfrem (Ø 305mm), zwevend gemonteerd, vaste 4-zuiger remklauwen
achter: Schijfrem (Ø 276mm) met zwevende 2-zuiger remklauwen
Remvoeringen
voor: Gesinterd metaal
achter: Organisch
Wielen Lichtmetalen velgen met 5-dubbelspaaks design
voor: 3,50"x 17"
achter: 5,00"x 17"
Banden (voor) 120/70 - ZR 17
Banden (achter) 170/60 - ZR 17 [/quote]
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 17:18
Waarom typte je in eerste instantie eigenlijk een achter het zinnetje "en ik ben verliefd op de BMW R1100S" ?
One_Punch_Mickeyzaterdag 8 mei 2004 @ 17:19
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:18 schreef ReserveBandit het volgende:
Waarom typte je in eerste instantie eigenlijk een achter het zinnetje "en ik ben verliefd op de BMW R1100S" ?
innerlijke tegenstrijdigheid
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 17:19
229kg nat is nog prima te doen!

Als de sodemieter gaan proefrijden Pepijn en dan kopen
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 17:19
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

innerlijke tegenstrijdigheid
Alsof een BMW iets negatiefs is (Ok sommige wel, naar mijn/onze smaak )
One_Punch_Mickeyzaterdag 8 mei 2004 @ 17:20
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:19 schreef ReserveBandit het volgende:

[..]

Alsof een BMW iets negatiefs is (Ok sommige wel, naar mijn/onze smaak )
hollander172zaterdag 8 mei 2004 @ 17:20
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:10 schreef Patrick281 het volgende:
De Bimota was net wel weer bevallen qua zithouding en sturen .. maar ja blijft toch trekken iets anders.
Van een Bimota naar een BMW. Het enige dat die twee gemeen hebben lijkt me de eerste letter van de naam?
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 17:21
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ziet er goed uit maar als ik eerlijk ben...zelf zal ik hem (voorlopig) niet rijden
Ik zou hem best willen hebben

Evenals een GS..... zijn ook vette dingen.
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 17:21
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

innerlijke tegenstrijdigheid
One_Punch_Mickeyzaterdag 8 mei 2004 @ 17:22
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:21 schreef ReserveBandit het volgende:

[..]

Ik zou hem best willen hebben

Evenals een GS..... zijn ook vette dingen.
ik zou elke motor wel willen hebben, maar dat kan nu eenmaal niet. looks vind ik ook belangrijk, tuurlijk dit zal echt super rijden maar niks voor mij
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 17:22
Ik vind het iig de mooiste BMW samen met de GS.
One_Punch_Mickeyzaterdag 8 mei 2004 @ 17:23
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:21 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 17:23
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ik zou elke motor wel willen hebben, maar dat kan nu eenmaal niet. looks vind ik ook belangrijk, tuurlijk dit zal echt super rijden maar niks voor mij
Een chopper of all/off-road hoef ik niet hoor (V-strom bijv. )
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 17:23
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:15 schreef ReserveBandit het volgende:

Beter dan een K1100LT (Als je van sportief rijden houdt dan he)
Mwoah... een K1100LT is ook nog best aardig de bocht door te sleuren hoor
Oke... met een R1100S kun je nog een poeppie harder de bocht door

* PatrickM heeft vandaag ook het 'ouwe-lul-met-sigaar-in-de-mond-op-de-motor-zitten-in-een-dodelijk-saai-tempo-van-A-naar-B-rijdend' imago flink afgedroogd zien worden

Over het algemeen wordt er best aardig doorgereden en bij leuke bochten gaat het gas aardig open
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 17:23
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:20 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Van een Bimota naar een BMW. Het enige dat die twee gemeen hebben lijkt me de eerste letter van de naam?


En dan niet inruilen i.v.m. : niet 12 in een dozijn motor .. mogelijke aftersales problemen met onderdelen voorziening.
Laatste zet ik onder praatjes.
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 17:25
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:23 schreef PatrickM het volgende:
Mwoah... een K1100LT is ook nog best aardig de bocht door te sleuren hoor
Oke... met een R1100S kun je nog een poeppie harder de bocht door
Jij mist gewoon die ervaring om dat te zeggen No offence....

Maar als je een Supersport gewend ben... is een K1100LT niet door de bocht te krijgen (figuurlijk dan he)
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 17:26
Nou Pepijn, de reacties zijn goed... zeg dus maar dat je hem heb gekocht

Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 17:28
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:22 schreef ReserveBandit het volgende:
Ik vind het iig de mooiste BMW samen met de GS.
Mijn bek valt open.
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 17:29
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:25 schreef ReserveBandit het volgende:

[..]

Jij mist gewoon die ervaring om dat te zeggen No offence....

Maar als je een Supersport gewend ben... is een K1100LT niet door de bocht te krijgen (figuurlijk dan he)
Ik denk dat je je toch echt vergist no offence
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 17:30
Been there, done that
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 17:31
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:28 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Mijn bek valt open. [afbeelding]
Ja euhhhhh.. GS lijkt mij wel cool om lekker offroad mee te raggen....

En de R1100S is gewoon een sportmotortje
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 17:32
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:30 schreef ReserveBandit het volgende:
Been there, done that
* PatrickM denkt dat het eerder een gebrek aan ervaring is als je niet met een K1100LT hard de bocht door kan gaan

En oja... natuurlijk kan je met een ss harder de bocht door... (iets met stijfheid chassis en balhoofhoek etc. etc.), zou niet goed zijn als ik het met een K1100LT wint van een R6 de bocht door
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 17:33
Ten eerste zitten de onderdelen te snel aan de grond en ten tweede werkt het hoge gewicht gewoon tegen.....

Enne ik heb niet specifiek met een K1100LT gereden maar wel met een andere tourmotor die vrij aan de maat was

Ligt ook waar het balanspunt zit, volgens mij zit het balanspunt bij een tourmotor zoals de K1100LT boven je hoofd
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 17:37
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 17:33 schreef ReserveBandit het volgende:
Ten eerste zitten de onderdelen te snel aan de grond en ten tweede werkt het hoge gewicht gewoon tegen.....

Enne ik heb niet specifiek met een K1100LT gereden maar wel met een andere tourmotor die vrij aan de maat was

Ligt ook waar het balanspunt zit, volgens mij zit het balanspunt bij een tourmotor zoals de K1100LT boven je hoofd
Zie mijn edit, ennuh... BMW maakt motor juist met een nagenoeg 50/50 gewichtsverdeling. daarboven komt het lage zwaartepunt (i.v.m. een liggende 4 cilinder en boxer 2 cilinder). En dat is nou de reden waarom je een BMW relatief gezien hard de bocht door kan
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 17:39
Ff happie eten, praten zo verder
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 17:50
Was even weg .. die man die vanochtend kwam kijken belde net over de scoot: hij 's verkocht ..
.. en hij betaald ook de reparatie van de achterband.

Het geld is nu al overgemaakt per girotel zelfs.

[ Bericht 14% gewijzigd door Patrick281 op 08-05-2004 18:01:37 ]
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 18:06
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 18:12
En nu goed denken wat ervoor in de plaats komt. Aprilia 125 in het zilver of toch de Gilera DNA-180.
Een dikke 4'cylinder is niets voor het korte woon-werk verkeer wat ik heb. (10 kilometer)
Die komen never op temperatuur. En zijn gewoon te groot om even snel te pakken / uit de schuur te rijden.

Misschien zo even afspraak voor die Aprilia maken, knaap woont hier nog geen 10 kilometer vandaan ..
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 18:18
Ik zou de DNA doen (4 takt toch?).... 2-takt is weer zo onderhoudsgevoelig..
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 18:21
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:18 schreef ReserveBandit het volgende:
Ik zou de DNA doen (4 takt toch?).... 2-takt is weer zo onderhoudsgevoelig..
DNA-180 is ook 2-takt
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 18:22
Owww..

Het is trouwens voor mij ook maar 7km naar het werk...... maar ja Had ie maar geen motor moeten worden.
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 18:31
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:18 schreef ReserveBandit het volgende:
2-takt is weer zo onderhoudsgevoelig..
Ja, en vette bougie's met een softe rijstijl.
Maar ja hij ziet er zo mooi uit .. DNA-180 is toch wat lomp .. maar heeft geen k-u-t- kettingaandrijving.
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:21 schreef PatrickM het volgende:

[..]

DNA-180 is ook 2-takt
4 kleppen staat op het blok .. en hij is toch wat groter dan een 50 cc DNA die ik vanmiddag zag.
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 18:32
Ik dacht dat het 4 takt was, maar ja.... had ik toch weer gelijk (Op bikez.com staat ook 2 takt )
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 18:34
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:31 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, en vette bougie's met een softe rijstijl.
Maar ja hij ziet er zo mooi uit .. DNA-180 is toch wat lomp .. maar heeft geen k-u-t- kettingaandrijving. .
Plus je kan geregeld lachen met de wouten
Hoeveel pk heeft ie trouwens enzo?
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 18:34
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:31 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

4 kleppen staat op het blok .. en hij is toch wat groter dan een 50 cc DNA die ik vanmiddag zag.
url: http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=19923

Gilera 180 blokken zijn altijd 2-takt
Gilera 200 blokken zijn altijd 4-takt
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 18:34
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:32 schreef ReserveBandit het volgende:
Ik dacht dat het 4 takt was, maar ja.... had ik toch weer gelijk (Op bikez.com staat ook 2 takt )
Die echte scootermodellen zijn 2'takt, de DNA niet .. al heeft die wel scooteraandrijving.
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 18:36
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:34 schreef PatrickM het volgende:

[..]

url: http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=19923

Gilera 180 blokken zijn altijd 2-takt
Gilera 200 blokken zijn altijd 4-takt
Zal wel fout zijn dan.... ik dacht ook dat 180 gewoon 4 takt was hoor.
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 18:37
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:34 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Die echte scootermodellen zijn 2'takt, de DNA niet .. al heeft die wel scooteraandrijving.
Vario
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 18:37
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:34 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Die echte scootermodellen zijn 2'takt, de DNA niet .. al heeft die wel scooteraandrijving.
DNA is 2-takt. Zowel de 50cc als 125cc en 180cc

Knappe kop die daar 4 kleppen op krijgt
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 18:38
quote:
In 2001 Gilera took the interaction between the worlds of the motorcycle and of the scooter one step further with the launch of the Gilera DNA 50cc, and now this genetically modified super hybrid is available in the 125cc and 180cc versions.With four-stroke, four-valve liquid cooled engines the powerful 125cc and 180cc versions meet the demand for urban mobility perfectly but ride like motorcycles. Bends, braking, handling and performance on the DNA are worthy of a motorcycle, but there are no gears, and the automatic transmission, helmet compartment and the immediate feeling of confidence that the vehicle imparts belong to the scooter world.
http://www.motobykz.co.uk/Bike_tests/DNA.htm
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 18:39
PatM is een beetje eigenwijs
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 18:39
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:38 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

http://www.motobykz.co.uk/Bike_tests/DNA.htm
* PatrickM is van het tegendeel overtuigd....

wel vaag dat het op www.bikez.com kennelijk fout staat
en bijvoorbeeld de Gilera Runner 180 is wel 2-takt

vage wereld
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 18:40
Ja, vage wereld die motorwereld heet
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 18:40
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:39 schreef ReserveBandit het volgende:
PatM is een beetje eigenwijs
Nee hoor, jij bent gewoon te snel met reageren
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 18:40
Wat een praatjes..
quote:
The cycle parts on the DNA were designed for total control and extreme bends, hitherto impossible on a scooter. The twin beam extruded steel frame is extremely strong and possesses excellent torsional rigidity.
The most significant change to the DNA is the twin rear damper system with spring pre-load adjustment and the right damper connected to a sophisticated aluminium alloy outrigger plate which also acts as a support for the exhaust system.
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 18:41
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:40 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Nee hoor, jij bent gewoon te snel met reageren
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 18:42
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:40 schreef Patrick281 het volgende:
Wat een praatjes..
[..]
Tja... je moet wat om een veredelde scooter aan de man te brengen
Ik zou overigens lekker voor de 125RS gaan
Zit ook meer vermogen in dan zo'n DNA'tje en lijkt mij ook leuker om te rijden...

* PatrickM gaat misschien ook wel zo'n veredelde bromfiets kopen voor naar het werk
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 18:42
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:39 schreef ReserveBandit het volgende:
PatM is een beetje eigenwijs


En ik kan wel een 2 takt blok van een 4'takt onderscheiden .. mijn woord zou genoeg moeten zijn.

Ik had al geschreven dat er 4 valve op het blok staat.
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 18:44
Jullie hebben allemaal een geldboom in je tuin staan volgens mij
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 18:44
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:42 schreef Patrick281 het volgende:

[..]



En ik kan wel een 2 takt blok van een 4'takt onderscheiden
Ik mag hopen van wel
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 18:45
Ventje van de RS-125 is niet thuis, wilde NU! gelijk komen kijken omdat het zonnetje nog schijnt..
Hij wilde wel een afspraak voor vanavond, heb gezegd dat ik morgen nog wel bel dan .. morgen dus kijken ..
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 18:45
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:44 schreef ReserveBandit het volgende:
Jullie hebben allemaal een geldboom in je tuin staan volgens mij
Nee hoor, ik moet eerst mijn bromscooter verkopen
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 18:48


Hier kan ik er 4 van kopen.
Maar voor de BMW moet ik 3.000 euro meer hebben..en lenen doe ik niet .. misschien..
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 18:49
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:48 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]

Hier kan ik er 3 van kopen.
Nieuw?
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 18:50
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:49 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Nieuw?
Gecorrigeerd .. nieuw .. eh wat kost'dat nieuw?
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 18:56
Kost nieuw ¤ 4699,- excl. afleveringskosten
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 18:58
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:56 schreef PatrickM het volgende:
[..]
1,75 stuks dan.

Die CBR-125R zag ik vandaag trouwens nergens meer staan.
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 19:10
IS ook niks
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 19:17
En een Aprillia tweedehands en een BMW tweedehands is ook nog net even wat meer geld.

Er stond ook nog een knappe Bandit in het rood met kuipje.. nieuwer model? Voor maar 3.750,00.

Eten koken.
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 19:27
Met een kuipje? Die zijn lelijk.... behalve de nieuwe modellen vanaf 2000....

96-ers (introductiejaar Bandit) waren er ook gewoon in de S-versie met idd een (:r) kuipje..

Gerakozaterdag 8 mei 2004 @ 19:31
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 19:17 schreef Patrick281 het volgende:
En een Aprillia tweedehands en een BMW tweedehands is ook nog net even wat meer geld.

Er stond ook nog een knappe Bandit in het rood met kuipje.. nieuwer model? Voor maar 3.750,00.

Eten koken.
Het is Aprilia, met maar 1 L dus.
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 19:32
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 19:31 schreef Gerako het volgende:

[..]

Het is Aprilia, met maar 1 L dus. [afbeelding]
Ik weet het maar het typt gewoon zo lekker met 2 ll'en ..
Heb het al een paar keer ge'edit .. net als kilomter wat kilometer moet zijn.

Maar nog tips voor de RS125??
Gerakozaterdag 8 mei 2004 @ 19:33
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 19:32 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik weet het maar het typt gewoon zo lekker met 2 ll'en ..
Het het al een paar keer ge'edit .. net als kilomter wat kilometer moet zijn.

Maar nog tips voor de RS125??
Tips, ja eentje: Koop hem niet...
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 19:33
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 19:33 schreef Gerako het volgende:

[..]

Tips, ja eentje: Koop hem niet...
Gerakozaterdag 8 mei 2004 @ 19:37
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 19:33 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Het is serieus bedoeld hoor. Koop dan een 250cc daar zul je veel minder problemen mee krijgen als met een 125cc. Een 125cc moet je eigenlijk altijd volaan rijden en kun je veel minder makkelijk rustig rijden. Hij komt gewoon net een beetje vermogen tekort om er lekker mee te kunnen rijden.
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 19:42
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 19:37 schreef Gerako het volgende:

[..]

Het is serieus bedoeld hoor. Koop dan een 250cc daar zul je veel minder problemen mee krijgen als met een 125cc. Een 125cc moet je eigenlijk altijd volaan rijden en kun je veel minder makkelijk rustig rijden. Hij komt gewoon net een beetje vermogen tekort om er lekker mee te kunnen rijden.
Weet ik, en jij weet er zeker nog wel 1 te koop. Geintje hoor.

Maar dan rij ik toch gewoon rustig met wat overtoeren.
Die 250 is gewoon net weer te groot.

Ik ben langer bezig met (aankleden en) de scoot pakken dan naar mijn werk aan het rijden.
Het is gewoon de bedoeling om iets snel uit te schuur te kunnen pakken, opstappen en wegwezen.

Dus niet 3 keer moeten steken enz...

De scooter is dus om die reden verkocht -en omdat ik toch weer meer motor wilde gaan rijden na de eerste meet dit jaar..
Was daarvoor al te lang geleden dat ik wist hoe het voelde.
(tja was tevreden met de scoot toen ik nog 110 kilomter per dag reed en bovendien geen vergelijkingsmateriaal had)
Gerakozaterdag 8 mei 2004 @ 19:46
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 19:42 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Jij weet er zeker nog wel 1.

Maar die 250 is gewoon net weer te groot.

Ik ben langer bezig met (aankleden en) de scoot pakken dan naar mijn werk aan het rijden.
Het is gewoon de bedoeling om iets snel uit te schuur te kunnen pakken, opstappen en wegwezen.

Dus niet 3 keer moeten steken enz...

De scooter is dus om die reden verkocht -en omdat ik toch weer meer motor wilde gaan rijden na de eerste meet dit jaar..
Was daarvoor al te lang geleden dat ik wist hoe het voelde.
(tja was tevreden met de scoot toen ik nog 110 kilomter per dag reed en bovendien geen vergelijkingsmateriaal had)
Te groot!!!

Hij is bijna kleiner als een 125cc. Een vriend van mij had een 125cc en ik een 250cc en die 250cc is lager en smaller als die 125cc. (Moet je wel het type van voor 1998 hebben, maar die zijn ook het mooist)
En nee ik weet er geen een, ik doe de mijne namelijk niet weg.
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 19:57
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 19:46 schreef Gerako het volgende:

[..]

Te groot!!!
TE GROOT!!!!!!!! haha
Maar hij is sowiezo net iets zwaarder .. en volgens mij is die 125 wel echt een ielig ding hoor.

Vanavond zal ik wel een paar 250cc checken dan, misschien staat er nog 1 in de buurt om te kijken.
In principe had ik er al aan gedacht, maar de techniek is natuurlijk ook weer wat ingewikkelder, onderhoud enz.
De RGV250 blijft altijd in mijn geheugen gegrift met die powervalve problemen enzo.
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 20:02
*met laatste edit vlees aan laten branden*

Fok! was erg traag ...

[ Bericht 22% gewijzigd door Patrick281 op 08-05-2004 20:56:32 ]
Gerakozaterdag 8 mei 2004 @ 20:04
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 19:57 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

TE GROOT!!!!!!!! haha
Maar hij is sowiezo net iets zwaarder .. en volgens mij is die 125 wel echt een ielig ding hoor.

Vanavond zal ik wel een paar 250cc checken dan, misschien staat er nog 1 in de buurt om te kijken.
Hij zal misschien iets zwaarder zijn ja, maar groot is hij echt niet hoor.
In ieder geval succes met zoeken, maar ik raad je een 250cc aan, daar kun je ook gewoon normaal mee rijden zonder aldoor extreem hoog in de toeren te moeten en het blijft allemaal even langer heel.
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 20:57
Eigenlijk zou ik een off the road 250 cc 4'takt moeten hebben met een cardan aandrijving.

En dan voor het oog een RS125 viertakt met een cardan.

Maar ja genoeg gedroomt.
hollander172zaterdag 8 mei 2004 @ 21:35
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 20:57 schreef Patrick281 het volgende:
Eigenlijk zou ik een off the road 250 cc 4'takt moeten hebben met een cardan aandrijving.

En dan voor het oog een RS125 viertakt met een cardan.

Maar ja genoeg gedroomt.
Waarom een cardan? Hydraulische aandrijving lijkt me in dat geval nog beter. Over hydrauliek gesproken, nog wat gehoord over die slangen?
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 21:45
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 21:35 schreef hollander172 het volgende:
[..] Waarom een cardan? Hydraulische aandrijving lijkt me in dat geval nog beter. Over hydrauliek gesproken, nog wat gehoord over die slangen?
Tja maar dat is helemaal ver van mijn bed show. Die Yamaha 2 wielaandrijver uit Dakar heeft dat.

Ik heb niets meer gehoord, fijne collega .. nou ja is 1 man-dochteronderneming.
hollander172zaterdag 8 mei 2004 @ 22:00
Ik kan het echt niet laten na Reetvaerder zijn uitlatingen over de Busa om deze dan even te posten:



Hij is te koop voor 17.490
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 22:16
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 22:00 schreef hollander172 het volgende:
Ik kan het echt niet laten na Reetvaerder zijn uitlatingen over de Busa om deze dan even te posten:

[afbeelding]

Hij is te koop voor 17.490
Er was vandaag ook een BMW K100RT met hetzelfde bakje en zelfde stuurinrichting op de BMW Themarit 2004

Best wel mooi
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 22:18
Ja, die ken ik wel. Die is van Powersl@ve van MF geloof ik....
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 22:33
Benne hele dure gevallen.
ReserveBanditzaterdag 8 mei 2004 @ 22:34
Klaverbladje pakken en schaamrandjes eraf rijden is er niet meer bij
PatrickMzaterdag 8 mei 2004 @ 23:00
Mwoah... bocht naar rechts niet... bocht naar links moet wel te doen zijn om de schaamrandjes weg te werken
Patrick281zaterdag 8 mei 2004 @ 23:18
De wegligging van die dingen moet echt super zijn.
Maar ja motor rijden zoals het bedoeld -en voelt is, is er niet meer bij.
ZX9Rzaterdag 8 mei 2004 @ 23:27
OMG!!!!!

die busa is leeeeeeeelijk!!!!!
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 01:06
One_Punch_Mickeyzondag 9 mei 2004 @ 01:30
nog iemand hier?

beter, ik lees dat de scoot is verkocht !
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 09:51
quote:
Op zondag 9 mei 2004 01:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nog iemand hier?

beter, ik lees dat de scoot is verkocht !
Ben er 4 uur mee bezig geweest .. maar uiteindelijk belde hij idd begin van de avond dat hij het doet en gelijk geld ging overmaken. Om 22:30 gisteravond belde er nog iemand anders voor de scoot ..
.. 2 maanden stilletjes op marktplaats en nu 3 achter elkaar die bellen.

Wel hoopgevend voor je ZXR .. wel ff bovenaan de lijst zetten zo af en toe.
One_Punch_Mickeyzondag 9 mei 2004 @ 09:55
morgen op mijn werk ff dat nummer bellen inderdaad. je zou zeggen, het seizoen is begonnen...maar, er moet een goed bod komen anders blijf ik deze zomer lekker sturen op mijn ZXR.
One_Punch_Mickeyzondag 9 mei 2004 @ 09:56
o enne, dat soort Nemo's hoef ik niet te zien
One_Punch_Mickeyzondag 9 mei 2004 @ 10:00
heb je deze Aprilia gezien op MF? hij heeft er wel flink aan gesleuteld...
quote:
En over t 25 kw verhaal hoef je niet bang te zijn denk, want hij zit echt nog NET op de 25kw op de achterwiel.. Nu nog de cc's..... Maar als t mag.. dan heb je een leuk fietsie met bergje onderdelen voor weinig...
en hij wilt evt. helpen met die pakking.
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 10:48
quote:
Op zondag 9 mei 2004 10:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb je deze Aprilia gezien op MF? hij heeft er wel flink aan gesleuteld...
[..]

en hij wilt evt. helpen met die pakking.
TNX voor meekijken ..
Ik zoek een wat beter en mooier exemplaar, en dit is ook geen RS-125 Extrema.
quote:
Ze komt uit '91 en vertoont dus wel de gebruikelijke gebruiksporen, maar helaas is er links ook lichte kap schade ( Foto daarvan maak ik binnekort..)..
Dit sleutelen is ook niet echt ten goede gekomen aan de motor lees ik eruit, en dit is ook vreemd:
quote:
- Status remblokken voor weet ik niet, achter zijn ze in orde.
Als hij zo'n sleutelaar is dan check je dat binnen de minuut.
One_Punch_Mickeyzondag 9 mei 2004 @ 10:58
dat van die remmen had ik gemist, idd wel vreemd voor een 'sleutelaar'. ik dacht mooi prijsje met flink wat onderdelen
hollander172zondag 9 mei 2004 @ 11:06
quote:
Op zondag 9 mei 2004 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
Als hij zo'n sleutelaar is dan check je dat binnen de minuut.
Ik heb zo'n idee dat hij zelf niet gesleuteld heeft of maar half en dat toen de kosten te hoog werden. De helft is gedaan maar hij geeft al aan dat de revisie niet goed is uitgevoerd. "vloeibare pakking gebruikt en nu schakelt hij stroef" Lijkt me geen goed voorteken aangezien er dan dus pakkingmateriaal in de koppeling zit of opgelost is in de olie.

Lekker laten staan zo'n potentiele rampenbak als je liever rijdt dan sleutelt.
One_Punch_Mickeyzondag 9 mei 2004 @ 11:13
hoeveel wil je er eigenlijk voor uitgeven nu, 1.500 euro?
One_Punch_Mickeyzondag 9 mei 2004 @ 11:15
want deze Extrema mag er best wezen, wel voor 2.600,- EUR.
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 11:18
quote:
Op zondag 9 mei 2004 11:06 schreef hollander172 het volgende:
Lekker laten staan zo'n potentiele rampenbak als je liever rijdt dan sleutelt.
quote:
Mwa niet zo veel, maar in Den Haag wordt ik gek van de stoplichten waardoor het schakelen eigenlijk een iritatie wordt. Ik heb eerder een weekje de Cbr van me Vader geleend maar die moet ik binnen zetten, in me huiskamer... maar ik krijg de draai niet , ook de Rs van Broertje krijgt em niet... terwijl deze wel past. Ik wil em eigelijk voor woon- en werkverkeer. Het andere beesje staat dan in een parkeergarage ... vandaag deze
De draai niet kunnnen maken met de RS .. :'(
Topic gaat trouwens over de DNA-180.

Ik heb net even zitten rekenen .. om de 3 maanden moet ik een nieuwe zuiger monteren in die RS. :'(
quote:
Op zondag 9 mei 2004 11:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoeveel wil je er eigenlijk voor uitgeven nu, 1.500 euro?
Die DNA-180 is 2.590,00 .. Zilveren Aprilia RS is 2.100 v.r.pr..
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 11:31
quote:
Mijn collega heeft een Gilera Runner 180 van bijna 2 jaar oud. Hij heeft bijna 10.000 km gelopen. Vanmiddag is het blok stuk gelopen, zoals het lijkt komt er benzine bij de motorolie. ( het olieniveau is behoorlijk gestegen) Het enige wat het blok nog doet is rammelen en kraken. Komt dit probleem vaker voor en wat kan de oorzaak zijn?
hollander172zondag 9 mei 2004 @ 11:34
quote:
Op zondag 9 mei 2004 11:31 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Pech hebben kan met elke motor euh brommer.
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 11:34
Modjes hier kunnen ook niet rekenen..... als je nou vrijdag om 7:15 een ban van 48 uurs krijg, moet ie zondag om 7:15 toch weer eraf zijn
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 11:34
quote:
Op zondag 9 mei 2004 11:31 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Tja, elke motor kan kapot gaan
PatrickMzondag 9 mei 2004 @ 11:36
quote:
Op zondag 9 mei 2004 11:18 schreef Patrick281 het volgende:

Ik heb net even zitten rekenen .. om de 3 maanden moet ik een nieuwe zuiger monteren in die RS.
Zuiger vervangen is toch elke 15.000 kilometer
rekensommetje gemiddeld 21 dagen per maand a 2x 10 kilometer = 420 kilometer. Zegge dat je het dubbele aantal rijd is 840 kilometer per maand. 15k kilometer gedeeld door 840 kilometer = 17 maanden voordat je de zuiger hoeft te vervangen.
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 11:38
Ik zou niet aan 2-takt beginnn.
PatrickMzondag 9 mei 2004 @ 11:41
quote:
Op zondag 9 mei 2004 11:38 schreef ReserveBandit het volgende:
Ik zou niet aan 2-takt beginnn.
Wat wel een voordeel is bij 2-takt is dat als je zelfs maar een beetje handig ben, een beetje inzicht hebt in techniek, voorzichtig te werk gaat en geduld hebt is dat je alles zelf kan doen. Je bent dus alleen de materiaalkosten en je eigen tijd kwijt
Alleen het afstellen moet je in je vingers zien te krijgen, maar dat is een kwestie van voorzichtig en geduld
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 11:42
Dat alles heb ik dus niet
PatrickMzondag 9 mei 2004 @ 11:43
quote:
Op zondag 9 mei 2004 11:42 schreef ReserveBandit het volgende:
Dat alles heb ik dus niet
Bij mij ontbreekt het aan voorzichtigheid (en dus ook een beetje geduld)
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 11:44


3 jaar nieuwer en 2.000 euro goedkoper dan bij de dealer. (met aanbieding 1.200 verschil)
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 11:45
Vet ding hoor. Had mijn rijinstructeur ook

Die mono brug bevalt mij wel..
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 11:48
quote:
Op zondag 9 mei 2004 11:34 schreef ReserveBandit het volgende:
Modjes hier kunnen ook niet rekenen..... als je nou vrijdag om 7:15 een ban van 48 uurs krijg, moet ie zondag om 7:15 toch weer eraf zijn
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 11:49
quote:
Op zondag 9 mei 2004 11:36 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Zuiger vervangen is toch elke 15.000 kilometer
Bij de RS iedere 10.000 .. 20.000 is dus alweer nummer 2..
hollander172zondag 9 mei 2004 @ 11:51
quote:
Op zondag 9 mei 2004 11:43 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Bij mij ontbreekt het aan voorzichtigheid (en dus ook een beetje geduld)
Voorzichtig hoef je niet te zijn bij 2 takt, of hij doet het of juist niet. Meer wegen zijn er niet met het sleutelen aan zo'n ding. Geduld lijkt me wel handig, soms zit het in de kleinste dingen en het kan even duren voor je daar achter bent. (het lijkt vaak zo simpel maar het is het niet.)
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 11:54
quote:
Op zondag 9 mei 2004 11:45 schreef ReserveBandit het volgende:
Vet ding hoor. Had mijn rijinstructeur ook

Die mono brug bevalt mij wel..
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 16:51 schreef Patrick281 het volgende:
Wat vind ik mooi aan die/deze R1100S ..

Seatpipes, en zoals die uitlaatbochten geconstrueerd zijn.
Constructie hydraulische koppeling en bremboremmen.
Verstelbare demping tijdens het rijden. Knop op de tank voor de voorvering, bij het zadel voor de achtervering ..
Carbon voorspatbord.
Design complete motor incl. cockpit, koplamp en subtiel spuitwerk zilver met blauw, carbon voorspatbord.
Afwerking en indruk.
13.500 kilometers gelopen..
eenzijdige achterwielophanging. vergeten.
One_Punch_Mickeyzondag 9 mei 2004 @ 11:57
wat is het voordeel van die monobrug?
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 11:57
Staat mooier.
One_Punch_Mickeyzondag 9 mei 2004 @ 11:57
hij is snel he!
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 11:57
KOPEN DAT DING PEPIJN
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 11:57
quote:
Op zondag 9 mei 2004 11:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij is snel he!
Zeker
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 12:01
quote:
Op zondag 9 mei 2004 11:57 schreef ReserveBandit het volgende:
KOPEN DAT DING PEPIJN
Tja dan maar geen DNA-180. Dan kom ik nog maar 650 euro tekort.
Hoeft de Bimota ook niet weg.

Dan maar iedere dag op de fiets naar het werk.
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 12:02
Zou gewoon alles verkopen en die BMW kopen. 1 motor is toch wel genoeg

Boeie dat ie niet warm word s morgens naar je werk Kan ie wel tegen hoor
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 12:03
quote:
Op zondag 9 mei 2004 12:02 schreef ReserveBandit het volgende:
Zou gewoon alles verkopen en die BMW kopen.

Boeie dat ie niet warm word s morgens naar je werk Kan ie wel tegen hoor
Het was de bedoeling er niet mee in de regen te rijden .. en zeker niet in de pekel.

Alleen maar voor Fok meetings en ander leuke ritjes..
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 12:03
Zucht.. sommige mensen...

Enne pekel duurt nog wel ff Koop je in het najaar pas die DNA.... word nu toch goed weer, en regen gaat ie echt niet dood van hoor....
PatrickMzondag 9 mei 2004 @ 12:12
quote:
Op zondag 9 mei 2004 11:49 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Bij de RS iedere 10.000 .. 20.000 is dus alweer nummer 2..
iig 1 voordeel... die zuigertjes zijn niet zo duur
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 12:12
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 12:13
Wat vind jij er nou van PatM..... dat Pepijn met die BMW niet in de regen gaat rijden
PatrickMzondag 9 mei 2004 @ 12:16
quote:
Op zondag 9 mei 2004 12:13 schreef ReserveBandit het volgende:
Wat vind jij er nou van PatM..... dat Pepijn met die BMW niet in de regen gaat rijden
Daar zijn Beemers juist voor gemaakt om in regen te rijden
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 12:16
Ja idd!

Pekel duurt nog minstens een jaar...
PatrickMzondag 9 mei 2004 @ 12:18
quote:
Op zondag 9 mei 2004 12:16 schreef ReserveBandit het volgende:
Ja idd!

Pekel duurt nog minstens een jaar...
En in die tussentijd kan je weer sparen voor een winterbrik

* PatrickM adviseert Patrick281 vriendelijk doch dringend ook de Bimota te verkopen een de BMW R1100S te kopen... kan ie gelijk lid worden van de BCN
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 12:19
Jep mijn idee... ook zn scooter verkopen he
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 12:20
Door de open constructie van het blok e.d. is deze minder geschikt voor weersinvloedden.
Maar ik wilde er dus idd zuinig op zijn.

Wat vinden jullie de mooiste uitvoering?
(en 1 foto is van onderaf genomen dat het wel een GS lijkt .. maar het is echt een vrij lage motor)
PatrickMzondag 9 mei 2004 @ 12:21
De onderste (geel met zwart zadel) vind ik veruit de mooiste
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 12:21
De blauw/zilvere .......daarna die onderste gele
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 12:22
quote:
Op zondag 9 mei 2004 12:18 schreef PatrickM het volgende:
PatrickM adviseert Patrick281 vriendelijk doch dringend ook de Bimota te verkopen een de BMW R1100S te kopen...
Staat al op Marktplaats en sinds vanochtend op motorforum.. maar Bi hoeft niet perse weg .. als ik geen DNA neem ..
Heeft meer met de stalling te maken.

Ik begon al te twijfelen over de middelste motor trouwens .. maar dat blauw zilvere zie je denk ik het minste ..
EN in het echt is dat de mooiste uitvoering ..denk ik tenminste ..
Aangezien ik er in het echt ook een beetje gek van werd.
quote:
kan ie gelijk lid worden van de BCN
How low can you go...

[ Bericht 14% gewijzigd door Patrick281 op 09-05-2004 12:27:28 ]
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 12:23
Je kan gewoon in de regen rijden hoor!

Elk week schoonmaken
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 12:25
quote:
Op zondag 9 mei 2004 12:23 schreef ReserveBandit het volgende:
Je kan gewoon in de regen rijden hoor!

Elk week schoonmaken
Nou ja hij komt dus in de woonkamer, dus even een lapje erover heen is zo gedaan ..

Er stond een TL1000 voor maar 5.250,00 bij de Motoport .. maar dat ding zag er niet meer uit qua motorblok.
Ook al zo'n halve kuip .. je ziet gelijk alles..

En in de pekel rijden lijkt mij dodelijk voor die cylinderkoppen van de Beemer...
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 12:26
TL1000 Rules!
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 12:28
quote:
Op zondag 9 mei 2004 12:26 schreef ReserveBandit het volgende:
TL1000 Rules!
Er stond een nieuwer model met zo'n Hayabusa achtige duokap erop.
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 12:28
Die zijn vet...
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 12:31
quote:
Op zondag 9 mei 2004 12:28 schreef ReserveBandit het volgende:
Die zijn vet...
Mja dan wordt je toch even hebberig .. en de eerste keer dat ik bij een Fireblade dacht van: zal ik even.
(zo'n tijgeruitvoering goud/bruin met gaatjes ) Mooie staat en 5.250,00.

Als ze een beetje serieus bod voor de Bi hadden gedaan .. dan was ik echt overal ingetrapt.
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 12:33
Ja dat zijn de mooiste Blades

Post eens foto van zo'n Blade?



PatrickMzondag 9 mei 2004 @ 14:23
quote:
Op zondag 9 mei 2004 12:25 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En in de pekel rijden lijkt mij dodelijk voor die cylinderkoppen van de Beemer...
Gister waren er ook een paar ouwe beemertjes met 3 ton + op de klok. Blokjes glimmen niet meer, maar blijft wel mooi, ondanks dat de meeste gewoon in de winter er mee doorrijden
One_Punch_Mickeyzondag 9 mei 2004 @ 14:25
quote:
Op zondag 9 mei 2004 12:33 schreef ReserveBandit het volgende:
Ja dat zijn de mooiste Blades

Post eens foto van zo'n Blade?

[afbeelding]

ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 15:31
Die kleur en dat model! Ja, die wil ik ook wel hierna

Deze kleur vind ik ook erg mooi



Deze ook



Of deze




Maar dit blijft de mooiste



[ Bericht 30% gewijzigd door ReserveBandit op 09-05-2004 16:19:08 ]
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 15:34
Eigenlijk geen idee hoe duur die zijn Als ie rond de 5500 zit komt ie zeker op mijn lijstje als volgende motor
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 16:06
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 16:10
OPM en ik over 2 jaar

ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 16:22
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 17:02
@Hollander: http://www.sitam.nl/mb/remleidingen.htm
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 19:31
Druk daggie vandaag ..

Vanochtend hardlopen, F-1 gekeken, naar mijn werk gefietst om te kijken hoe ver het is .. valt beetje tegen.

.. net even uurtje strand gepakt en daarna een behoorlijke rit met de Bimota gemaakt.
Ik ben lekker aan het sturen en remmen geweest, achterband ging een paar keer alla MotoGP zwiebberen door de achterrem.

Alleen klopt er iets niet bij hoge snelheidsbochten op de snelweg.. denk nog steeds de uitlijning van de ketting die ik nu al 3 keer versteld heb -of het is toch de achterband.. hobbelpaard effect bij bochten boven de 150 terwijl het nog harder kan.
PatrickMzondag 9 mei 2004 @ 19:53
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:31 schreef Patrick281 het volgende:

Alleen klopt er iets niet bij hoge snelheidsbochten op de snelweg.. denk nog steeds de uitlijning van de ketting die ik nu al 3 keer versteld heb -of het is toch de achterband.. hobbelpaard effect bij bochten boven de 150 terwijl het nog harder kan.
Is het niet misschien de vering die te soepel staat (of juist niet)
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 19:57
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:53 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Is het niet misschien de vering die te soepel staat (of juist niet)
Het is alleen maar van de laatste tijd .. of ik ben harder gaan rijden wat ook wel eens zou kunnen..

De achtervering staat 1/3 ingeschroefd zag ik .. dus niet helemaal open ..
{zal ik nog wel met een plaatje laten zien)
One_Punch_Mickeyzondag 9 mei 2004 @ 20:06
quote:
Op zondag 9 mei 2004 16:10 schreef ReserveBandit het volgende:
OPM en ik over 2 jaar

[afbeelding]
One_Punch_Mickeyzondag 9 mei 2004 @ 20:08
quote:
Op zondag 9 mei 2004 16:06 schreef ReserveBandit het volgende:

mijn favo kleuren!!
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 20:44


Wat je niet kan zien is dat het schroefdraad bijna helemaal doorloopt naar beneden.
Ik denk niet dat het aan deze instellingen ligt .. en een beetje extra veervoorspanning is ook beter voor duogebruik.
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 20:59
quote:
Op zondag 9 mei 2004 16:10 schreef ReserveBandit het volgende:
OPM en ik over 2 jaar

[afbeelding]
PatM en ik over 2 jaar..


[ Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 09-05-2004 21:05:28 ]
One_Punch_Mickeyzondag 9 mei 2004 @ 21:33
Oh Yeah , ik krijg nu al zin in de Fok!Motormeet 2006!!
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 21:35
Mailtje van een vriendin ..
quote:
He Pepijn, gaan wij nog wat afspreken trouwens, ik vond je een beetje vaag aan de telefoon, maar misschien lag dat aan mij.
Ik ben het een beetje zat als mensen mij vaag noemen ..
ZX9Rzondag 9 mei 2004 @ 21:37
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Oh Yeah , ik krijg nu al zin in de Fok!Motormeet 2006!!
Dan ben ik ook opeens bejaard geworden en rijd dan op mijn R 1100 RT.
Met handvatverwarming.
Met verstelbaar ruitje.
Met navigatiesysteem (omdat ik de weg niet meer kan vinden)

Oh, en niet te vergeten:
De verstelbare zithoogte!
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 21:39
quote:
He Pepijn, gaan wij nog wat afspreken trouwens, ik vond je een beetje vaag aan de telefoon, maar misschien lag dat aan mij.
LOL!

ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 21:39
quote:
Op zondag 9 mei 2004 20:59 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

PatM en ik over 2 jaar..
[afbeelding]
Over 20 jaar bedoel je?
ZX9Rzondag 9 mei 2004 @ 21:40
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
Mailtje van een vriendin ..
[..]

Ik ben het een beetje zat als mensen mij vaag noemen ..
Gewoon terugmailen.

"Ja, dat lag aan jou!"
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 21:40
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:37 schreef ZX9R het volgende:

[..]
En zelfs deze heeft een enkelzijdige achterwielophanging.
Vast ook een 12v aansluiting voor een stofzuigertje ..
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 21:41
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Oh Yeah , ik krijg nu al zin in de Fok!Motormeet 2006!!
Wij met een Blade en hun met een BMW
ZX9Rzondag 9 mei 2004 @ 21:43
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:40 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En zelfs deze heeft een enkelzijdige achterwielophanging.
Vast ook een 12v aansluiting voor een stofzuigertje ..
Mijn oom heeft er zoeen......
Met alle door mij genoemde opties......

Dat ding gaat als de brandweer. Rechtuit.
In de bochten is tie nergens meer te bekennen.
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 21:44
Laten we afspreken OPM, dat we allebei dezelfde kleur Blade kopen ok?
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 21:45
[TK] Kawasaki GPZ900 R

ZX9Rzondag 9 mei 2004 @ 21:46
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:44 schreef ReserveBandit het volgende:
Laten we afspreken OPM, dat we allebei dezelfde kleur Blade kopen ok?
En deze dan?
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 21:48
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:44 schreef ReserveBandit het volgende:
Laten we afspreken OPM, dat we allebei dezelfde kleur Blade kopen ok?
Waar is mijn vriendje nu???? [om zich heen kijkende smiley plaatst]
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 21:48
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:46 schreef ZX9R het volgende:

[..]

En deze dan?
[afbeelding]
Ja, is ook leuk

Zucht, het is allemaal leuk..... zoals ik al zei, ik moet tegen die tijd eens gaan uitvissen wat ik leuker vind rijden. Een 600cc SS, zwaardere SS of een Sporttour....
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 21:49
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:48 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Waar is mijn vriendje nu???? [om zich heen kijkende smiley plaatst]
Zijn wij geen vrienden meer dan
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 21:51
Wilt er iemand voor mij een topic openene in Medelingen met de mededeling dat de 48-uurs ban van Rietvaerder al lannngggggggggggg verlopen is
ZX9Rzondag 9 mei 2004 @ 21:52
Kun je niet posten in FB?
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 21:53
Rietvaerder is gebanned omdat ie een foto heeft geplaatst tegen de policy (een aambei is toch gewoon een medisch iets )
ZX9Rzondag 9 mei 2004 @ 21:54
Woehahahahhaaaa!

Een Aambei!
En daarvoor gebanned worden?
ZX9Rzondag 9 mei 2004 @ 21:55
Show me topic!
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 21:56
Wie zorgt er dat ik niets meer lust?
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 21:57
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:49 schreef ReserveBandit het volgende:

[..]

Zijn wij geen vrienden meer dan
Ik had het over mijn buddy, jij hebt OPM al.
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 21:58
Tss, wij zijn toch 1 grote familie
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 22:00
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:58 schreef ReserveBandit het volgende:
Tss, wij zijn toch 1 grote familie
Ik had het over mijn BMW maatje.
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 22:03
You don't say...
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 22:05
Voortboordurend op die GPZ900 kwam ik deze tegen op Marktplaats:

Een GPZ1000RX voor 1.350,00 zou dat wat zijn voor woon-werk.
ReserveBanditzondag 9 mei 2004 @ 22:05
Een Bandit600 is ook perfect voor woon-werk. Kopen?

Speciale prijs.... 3750 euro
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 22:10
Dan neem je zeker deze.
quote:
Prijs: 1050
Beschrijving: Kawasaki GPz 900R Naked Bike
Model "Arie PK" design
100% KicXstart goedgekeurd!
Dyno-Jet kit
K&N open luchtfilters
YOSHIMURA 4 in 1 uitlaat systeem
Goede banden;
Voor: Bridgestone 120x80-16
Achter: Michelin 170/60 ZR17
(breder past niet!)
Rijdt lekker pittig!


Ik denk alleen dat je van deze zitpositie last van je kruis krijgt.
Rietvaerderzondag 9 mei 2004 @ 22:11
Hoi !

ReserveBandit is zojuist overleden heb ik vernomen

En ik had ff andere dingen te doen dit weekend
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 22:15
Deze gaat het worden .. hoef ik ook geen topkoffer meer te kopen voor de sportspullen..
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 22:16
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoi !

ReserveBandit is zojuist overleden heb ik vernomen

En ik had ff andere dingen te doen dit weekend
Hij was wel een stuk toffer dan jouw. Vertel .. andere dingen..
Rietvaerderzondag 9 mei 2004 @ 22:16
LOL

Cool

Weet je wanneer je de man bent, als je daarmee supersportjes eruit rijd op het klaverblad

Zie het helemaal voor me.... alles aan de grond.. schraaaaap
Rietvaerderzondag 9 mei 2004 @ 22:17
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:16 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hij was wel een stuk toffer dan jouw. Vertel .. andere dingen..
Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind jou een beetje vaag overkomen


Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 22:19
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:17 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind jou een beetje vaag overkomen


Je bent de eerste .. niet ..
One_Punch_Mickeyzondag 9 mei 2004 @ 22:20
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben het een beetje zat als mensen mij vaag noemen ..
zou er dan toch een kern van waarheid in zitten ?
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 22:20
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

zou er dan toch een kern van waarheid in zitten ?
Modern woordgebruik.
One_Punch_Mickeyzondag 9 mei 2004 @ 22:21
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:41 schreef ReserveBandit het volgende:
Wij met een Blade en hun met een BMW
quote:
Op zondag 9 mei 2004 21:44 schreef ReserveBandit het volgende:
Laten we afspreken OPM, dat we allebei dezelfde kleur Blade kopen ok?
Doen we !!!
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 22:22
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL

Cool

Weet je wanneer je de man bent, als je daarmee supersportjes eruit rijd op het klaverblad

Zie het helemaal voor me.... alles aan de grond.. schraaaaap
Zo te zien is de grondspeling dik in orde. En het is een Suzuki.
One_Punch_Mickeyzondag 9 mei 2004 @ 22:22
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoi !

ReserveBandit is zojuist overleden heb ik vernomen

En ik had ff andere dingen te doen dit weekend
waar ben jij geweest dan
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 22:23


13.600 .. zou ik dan toch gaan lenen voor een motorfiets..
One_Punch_Mickeyzondag 9 mei 2004 @ 22:23
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:20 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Modern woordgebruik.
ik dacht eerder aan vaag woordgebruik
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 22:27
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ik dacht eerder aan vaag woordgebruik
Volgende maitje schreef ze dit:
quote:
wat ben jij vaag zeg, waarom wil je niets plannen? Doen we toch altijd?
Alweer dat vaag.. Ik wil gewoon geen afspraak plannen .. spontaan op bezoek wel..
Plannen is zo eh niet spontaan.
ondeugendzondag 9 mei 2004 @ 22:27
Hoi

Mijn leren broek is nu echt af.... ik moet echt een nieuwe hebben.
Wat raden jullie mij aan .... weer een leren of ander materiaal ?
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 22:30
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:27 schreef ondeugend het volgende:
Hoi

Mijn leren broek is nu echt af.... ik moet echt een nieuwe hebben.
Wat raden jullie mij aan .... weer een leren of ander materiaal ?
Was dat een echte motorbroek .. of een normaal exemplaar.
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 22:31
Ik kon het niet laten...
quote:
Beste bezoeker,

Uw bod op de onderstaande advertentie is geplaatst. Bedankt voor het uitbrengen van een bod op Marktplaats.nl.

Groep: Motoren/scooters/brommers/accessoires
Rubriek: MV Agusta
Bod: 10000,00 euro
Datum: 2004-05-09
Tijd: 22:28:34

Op advertentie:

Aangeboden: MV-agusta F4
13600

Mv-Agusta F4s, Bj2000, nieuwstaat, 7200km
nieuwe accu
dealer onderhouden.
diversen: hoes, achterbok, tankcover+tanktas in bijpassende kleur.
ondeugendzondag 9 mei 2004 @ 22:31
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:30 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Was dat een echte motorbroek .. of een normaal exemplaar.
Dat was een echte maar zo mooi dat je hem ook zo kon dragen
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 22:33
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:31 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Dat was een echte maar zo mooi dat je hem ook zo kon dragen
Waarom dacht ik dat laatste al bij jou..
Maar op de motor moet je zelfs bij gelegenheid wel goede kleding hebben .. doe ik ook altijd
..maar heb je ook een goede jas ..
Rietvaerderzondag 9 mei 2004 @ 22:34
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:27 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Volgende maitje schreef ze dit:
[..]

Alweer dat vaag.. Ik wil gewoon geen afspraak plannen .. spontaan op bezoek wel..
Plannen is zo eh niet spontaan.


Ik lig in een deuk hier
Rietvaerderzondag 9 mei 2004 @ 22:34
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ik dacht eerder aan vaag woordgebruik
Rietvaerderzondag 9 mei 2004 @ 22:35
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

waar ben jij geweest dan
Ow, uhm.. uh... ehh.. hehehe.. weetniet meer
ondeugendzondag 9 mei 2004 @ 22:36
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:33 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Waarom dacht ik dat laatste al bij jou..
Maar op de motor moet je zelfs bij gelegenheid wel goede kleding hebben .. doe ik ook altijd
..maar heb je ook een goede jas ..
Ja een goedemotorjas jas heb ik.... nylon
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 22:36
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ow, uhm.. uh... ehh.. hehehe.. weetniet meer
Incognito.
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 22:38
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:36 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ja een goedemotorjas jas heb ik.... nylon
Nou er gaat niets boven leer .. ik heb ook weer een leren jas uit de kast gepakt voor op de motor.
Dus die broek: zeker doen .. en eh zag je jezelf al zonder die broek rijden of uitgaan. Vast niet.
ondeugendzondag 9 mei 2004 @ 22:42
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:38 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Nou er gaat niets boven leer .. ik heb ook weer een leren jas uit de kast gepakt voor op de motor.
Dus die broek: zeker doen .. en eh zag je jezelf al zonder die broek rijden of uitgaan. Vast niet.
Ik twijfelde omdat de broek die nu af is destijds echt heel duur was. Zoveel geld ga ik er niet aan uitgeven dit keer.
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 22:42
-3-posts-achter-elkaar-
Jullie zijn zo langzaam dat ik spontaan in slaap val.
Tot morgen.

edit: net 10 sec.. te laat.
Rietvaerderzondag 9 mei 2004 @ 22:42
Ja ondeugend, Pepijn is altijd volledig in het leer
Rietvaerderzondag 9 mei 2004 @ 22:43
Hoi
Patrick281zondag 9 mei 2004 @ 22:43
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:42 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik twijfelde omdat de broek die nu af is destijds echt heel duur was. Zoveel geld ga ik er niet aan uitgeven dit keer.
Zwarte markt Beverwijk. Leren jas 90 euro .. jas en broek samen 150 euro.
Misschien sturen we er eens langs ..

Ik ben nu echt maffen. Topic is ook vol zag ik.
Rietvaerderzondag 9 mei 2004 @ 22:45
Ik ga ook maffen,.

MZzl!