van de 12de tot de 14dequote:Op zaterdag 24 april 2004 13:29 schreef Slomy het volgende:
Op welke dagen in mei is de E3 (dacht rond 4 mei ofzoiets???)
Ben erg benieuwd naar die nieuwe zelda en cube wars.
De Nintendo DS is geen nieuwe Gameboy.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:34 schreef capibar het volgende:
gingen ze daar eigenlijk die nieuwe gameboy bekend maken
en deze keer worden er erg leuke games getoondquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:33 schreef Slomy het volgende:
Ok, thanks. Zijn altijd leuke dagen
Nee. Wel de NIntendo DSquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:34 schreef capibar het volgende:
gingen ze daar eigenlijk die nieuwe gameboy bekend maken
die is idd beterquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:34 schreef BMH het volgende:
[Gamecube] Deel 84, waar gameplay voor alles gaat. Is leuker
de nieuwe gameboy dusquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Wel de NIntendo DS
nee, de nintendo dsquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:36 schreef capibar het volgende:
[..]
de nieuwe gameboy dus![]()
NEEEE.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:36 schreef capibar het volgende:
[..]
de nieuwe gameboy dus![]()
Nee. Lees je nou eens inquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:36 schreef capibar het volgende:
[..]
de nieuwe gameboy dus![]()
ik denk bij de volgende E3quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:36 schreef BMH het volgende:
[..]
NEEEE.
Gewoon een handhelt. De Gameboy NEXT word ook nog aangekondigd ooit.
omg, dit is nog spannender als de forbidden siren prijsvraagquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:36 schreef BMH het volgende:
[..]
NEEEE.
Gewoon een handhelt. De Gameboy NEXT word ook nog aangekondigd ooit.
Idd! Siren heeft namelijk geen Touch Screenquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:38 schreef capibar het volgende:
[..]
omg, dit is nog spannender als de forbidden siren prijsvraag![]()
![]()
![]()
Als het goed is komt ie zelfs in mijn brievenbusquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:38 schreef BMH het volgende:
Deze maand weer een nieuwe [N]Gamer met onderanderen: Metroid Prime 2, Paper Mario 2, Homeland enz enz
ik had het meer over wie er zou gaan winnen (van de twee inzendigenquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd! Siren heeft namelijk geen Touch Screen![]()
Wil hem graag aanpassen maar dat lukt niet... wil een mod zo lief zijn om hem aan te passen naarquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:34 schreef BMH het volgende:
[Gamecube] Deel 84, waar gameplay voor alles gaat. Is leuker
[..]
De Nintendo DS is geen nieuwe Gameboy.
quote:Midway zou geen nieuwe games meer voor de Cube uitbrengen, dat doen ze dan ook eigelijk niet, maar toch ook weer wel!
De intro was niet echt duidelijk, maar het volgende is dat wel. Midway gaat een nieuwe Midway Arcade Treasures op de Gamecube (en de andere consoles) uitbrengen. In Midway Arcade Treasures 2 zullen de volgende games te vinden zijn:
A.P.B.
Arch Rivals
Championship Sprint
Cyberball 2072
Gauntlet 2
Hard Drivin'
Mortal Kombat
Mortal Kombat II
Mortal Kombat III
NARC
Pit Fighter
Primal Rage
Rampage World Tour
Spy Hunter 2
Steel Talons
STUN Runner
Timber
Total Carnage
Wizard of Wor
Xenophobe
Xybots
De game zal eind 2004 in Amerika in de schappen liggen, het is nog niet bevestigd of de game in Europa ook te koop zal zijn, in Amerika zal de game $19.99 kosten.
ja, de zelfde titel als het volgende deel is ook niet echt orgineelquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:40 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Wil hem graag aanpassen maar dat lukt niet... wil een mod zo lief zijn om hem aan te passen naar
[Gamecube] Deel 84, waar gameplay voor alles gaat.
Tnx!
ik verheug me nu al op Championship Sprintquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:43 schreef capibar het volgende:
[..]
ik verheug me nu al op Championship Sprint![]()
jij toch ook?quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:45 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Capibar, ga eens ergens anders lopen baggeren!
sjoe sjoe, ga maar naar het xbox topic met je matige spellenquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:46 schreef capibar het volgende:
[..]
jij toch ook?
het zal mijn leven verrijken![]()
Verlaag je zelf nu niet AUB.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:52 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
sjoe sjoe, ga maar naar het xbox topic met je matige spellen![]()
en ik heb geeneens een xboxquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:52 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
sjoe sjoe, ga maar naar het xbox topic met je matige spellen![]()
quote:Na een aantal eerdere onthullingen van bekende titels vandaag, brengt Zoonami ons de onthulling van hun mysterieuze project.
Vele Nintendo-aanhangers hoopten op een nieuw meesterwerkje uit de categorie Goldeneye. De baas van Zoonami, Martin Hollis, was namelijk ook project leider bij Rare, en leidde daar de ontwikkeling van games als Goldeneye en Perfect Dark. Het leek dus logisch dat Zoonami aan een first person shooter zou werken, en de kans zat er ook dik in dat de game alleen voor de Cube bestemd zou zijn. Echter kan deze theorie in de prullenbak, want Zoonami kwam vandaag met iets heel anders...
Het bedrijf werkt namelijk aan de multiplatform-titel 'Funkydilla'. De titel straalt muziek uit, en het betreft dan ook een muzikaal project. Erg veel snappen we er nog niet van, maar het lijkt een soort muziekmaakprogramma waarin je zo snel mogelijk een nummer in elkaar moet zetten met bepaalde samples die in je beeld verschijnen. Het is nog erg vaag, maar we verwachten op de E3 meer duidelijk. Funkydilla bevat in ieder geval de optie om coöperatief te spelen, dus met twee spelers tezamen.
was al gepost in het vorige topicquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:54 schreef capibar het volgende:
[..]
en ik heb geeneens een xbox![]()
maar wat nieuws, anders gaan jullie zeiken dat ik weer zit te baggeren
[..]
zoals ik net al zei: was al gepost in het vorige topicquote:Op zaterdag 24 april 2004 14:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
Vieuwtifull Joe 2!!!
Zal wel baardnieuws zijn. Tegenwoordig zijn bladen samenvattingen van wat je op Internet kan vindenquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:38 schreef BMH het volgende:
Deze maand weer een nieuwe [N]Gamer met onderanderen: Metroid Prime 2, Paper Mario 2, Homeland enz enz
Vraag me af of dit niet meer van hetzelfde is. Ben er wel benieuwd naar maar echt veel nieuwe features zal die wel niet bevattenquote:Op zaterdag 24 april 2004 14:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
Viewtifull Joe 2!!!
boeien, VJ1 was/is al ubertof, meer van hetzelfde + extra's (replay VFX) lijkt mij best tof!quote:Op zaterdag 24 april 2004 14:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vraag me af of dit niet meer van hetzelfde is. Ben er wel benieuwd naar maar echt veel nieuwe features zal die wel niet bevatten
Het zijn ook amateurquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:03 schreef capibar het volgende:
is het jullie trouwens al opgevallen dat cubezone zijn plaatjes direct vanaf ign linkt, dus niet op hun eigen server zetten?
zullen ze niet echt blij mee zijn denk ik![]()
Ja dat boeit me wel jaquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
boeien, VJ1 was/is al ubertof, meer van hetzelfde + extra's (replay VFX) lijkt mij best tof!
En natuurlijk Co-op !!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
boeien, VJ1 was/is al ubertof, meer van hetzelfde + extra's (replay VFX) lijkt mij best tof!
co-op in VJ, hoe dat dan? als ik nou Slow wil gebruiken en de ander speed bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:13 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
En natuurlijk Co-op !!!![]()
Je krijgt dan ongelofelijk coole combo'squote:Op zaterdag 24 april 2004 15:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
co-op in VJ, hoe dat dan? als ik nou Slow wil gebruiken en de ander speed bijvoorbeeld?
Dat kan mijn WInamp Visualization plug-in ookquote:
quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan mijn WInamp Visualization plug-in ook![]()
quote:The good news is that what's already in place here is mightily impressive. The game is only just beginning to come together, but the visual side of things is just about perfect right now. Endless patterns and swirls of neon dance around the screen as the viewer is hurtled into the shooting action. The most remarkable thing about Unity's crazy graphics is just how smoothly everything flows: it looks more like a light synthesizer than a traditional videogame. Which is part of Minter's idea -- to make a game inside which players can get lost.
A GameCube controller was on hand to push the Unity demo. Bizarrely, it was like turning a kaleidoscope, with seemingly endless thematic variations and minute detail changes effected by simple movement of the analog stick and the tapping of buttons. However, other than some basic shooting routines, nothing more was offered in this demonstration. Clearly, though, the base on which Jeff Minter can build his "dream project" is already established.
als het dan maar niet 3D is... sinds Mario 3D is gegaan is het gewoon niet meer hetzelfdequote:Op zaterdag 24 april 2004 21:25 schreef ASSpirine het volgende:
ik verwacht ook een nieuwe mario
Ziet er controversieel uitquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:00 schreef Tain het volgende:
http://www.totalvideogame(...).php?article_id=1211
[afbeelding]
[afbeelding]
geen idee wat de bedoeling zou moeten zijn....
Dat is vast de eindbaas.quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:00 schreef Tain het volgende:
http://www.totalvideogame(...).php?article_id=1211
geen idee wat de bedoeling zou moeten zijn....
Heb meer zin in Paper Marioquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:03 schreef pkwarts het volgende:
heeft iemand van nintendo eigenlijk al een keer wat losgelaten over het revolutionare gedeelte van mario 128. ik ben eigenlijk best benieuwd wat ze hebben bedacht.
beter goed gejat dan slecht verzonnen......quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:50 schreef Roi het volgende:
Ben bang dat het een te groote REZ rip-off wordt..
die onderste is multiplayer mode.... ik weet het zekerquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:00 schreef Tain het volgende:
http://www.totalvideogame(...).php?article_id=1211
[afbeelding]
[afbeelding]
geen idee wat de bedoeling zou moeten zijn....
Bron: Gamer.nlquote:In een tijd waarin steeds meer third party developers en publishers de GameCube lijken te laten vallen wegens tegenvallende verkopen van hun games op die console, is het altijd fijn om ook eens een positief geluid te horen vanuit dit kamp. Dat geluid komt nu van Kemco, welke aangekondigd heeft met een GameCube exclusive spel op de proppen te komen.
Heel erg veel is er over de game nog niet bekend, behalve dat het Bloody Moon gaat heten en dat de setting het oude China en Japan betreft. De hoofdpersoon uit de game zal tussen beide werelden kunnen reizen. Daarnaast worden nog hoogstaande graphics, actievolle gameplay en een goed geschreven verhaal beloofd.
Kemco was eerder de ontwikkelaar van Rogue Ops en Batman: Dark Tomorrow. Zeker niet de meest opzienbarende titels dus, wat echter niet wegneemt dat we deze titel nauwlettend zullen gaan volgen.
yep.quote:Op zondag 25 april 2004 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
Deze al allemaal geplaatst?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:(1) Bakataru Kato
"The day timer of the Pikmin-1 is gone. Now you can take your time and relax with any amount of time, even if you are only a "weekend gamer". The purple and white Pikmin are interesting to use in the underground dungeons, those battles are faster and more exciting than Pikmin-1. But I wish there were more options available for vs. battles to make if more fun."
Score: 9
(2) Kyashi Arashiyama
"Compared to Pikmin-1 the pace has been softened (ie. no timer). Because of this the game field feels like it has been expanded.This version has you spliting up your pikmin in a more efficient manner, and making them doing many different jobs at the same time (more multi-tasking). The underground world has alot of exploration that helps the battle vs. mode have a long replay value."
Score: 9
(3) Yoshike Maria
"The methods to defeat enemies and clear barriers has been increased, making the game more enjoyable. Also 2 player vs. mode is fast , furious and exciting. The course are abundant but it would be even more fun if more rules were available (there is only 1 rule option). "
Score: 9
(4) Daida Kaigawa
"Pikmin 2 has the same appearance and atmosphere as the last one, also a heartwarming story and touch. It is great in the fact that you will become gradually exposed to the wonder and mystery of the world. It feels like taking a walk with a group of pre-schoolers though a dangerous forest."
Score: 9
Two new pikmin colors and abilities used to collect treasure.
Purple Pikmin are heavy and strong. White Pikmin are poisonous.
2 player game has vs. and co-opt play.
Famitsu Gives Pikmin 2
9, 9, 9, 9
welke het spel, we hebben het hier over: pikmin 2, een nieuwe exclusive van kemco, metroid prime 2, unity en paper mario 2, welke is het?quote:Op zondag 25 april 2004 10:45 schreef pkwarts het volgende:
de geruchten gaan dat bij het spel een cameraatje komt, net als bij de eyetoy, die in de gaten gaat houden wie het langst er naar kan kijken zonder een epileptische aanval te krijgen.
LOLquote:Op zondag 25 april 2004 10:45 schreef pkwarts het volgende:
de geruchten gaan dat bij het spel een cameraatje komt, net als bij de eyetoy, die in de gaten gaat houden wie het langst er naar kan kijken zonder een epileptische aanval te krijgen.
Unityquote:Op zondag 25 april 2004 10:50 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
welke het spel, we hebben het hier over: pikmin 2, een nieuwe exclusive van kemco, metroid prime 2, unity en paper mario 2, welke is het?
oke , wist ik wel maar het is wel handig te vermelden over welk spel je het hebt als er over meer spellen worden gepraatquote:Op zondag 25 april 2004 10:50 schreef BMH het volgende:
[..]
LOL![]()
[..]
Unity
voordat jij die post deedquote:Op zondag 25 april 2004 10:59 schreef pkwarts het volgende:
jij had het boven mijn reactie over unity, dat heb je echter veranderd
edit: althans, ik ga nu twijfelen, had je het wel over unity
wooow die game wordt vet! Das toch de nieuwe Paper Mario??quote:Op zondag 25 april 2004 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
Deze al allemaal geplaatst?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jaquote:Op zondag 25 april 2004 11:01 schreef Retarded het volgende:
[..]
wooow die game wordt vet! Das toch de nieuwe Paper Mario??![]()
toen ik nog het topic aan het doorlezen wasquote:Op zondag 25 april 2004 11:01 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
voordat jij die post deed
die moet ik dus duidelijk hebben!!! Is het gewoon in de stijl van de oude Mario games? Of een beetje RPG of wat dan ook?quote:Op zondag 25 april 2004 11:02 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
tis een RPG ala Paper Mario 1quote:Op zondag 25 april 2004 11:11 schreef Retarded het volgende:
[..]
die moet ik dus duidelijk hebben!!! Is het gewoon in de stijl van de oude Mario games? Of een beetje RPG of wat dan ook?
quote:Op zondag 25 april 2004 11:15 schreef BMH het volgende:
[..]
tis een RPG ala Paper Mario 1![]()
Reviewtjequote:Op zondag 25 april 2004 11:31 schreef Retarded het volgende:
[..]
![]()
die heb ik nooit gespeeld.. dus hoe moet ik dat weten?
quote:10.0 Gameplay
Outstanding. Platformer mechanics mix with an RPG battle system and statistical building, all with enhancements over the standard. And with a great quest designed around unique character abilities.
quote:Op zondag 25 april 2004 11:46 schreef Retarded het volgende:
hebben dus!
ik ben er een tijdje geleden ook weer mee begonnen, erg verslavendquote:Op zondag 25 april 2004 16:07 schreef Dromer het volgende:
Ik ben maar weer eens aan Pikmin begonnen. Toch eens uit proberen te spelen. Opnieuw begonnen omdat ik al teveel dagen gebruikt had. Nog maar eens zonder walkthrough proberen. Ik grijp liever niet snel naar een dergelijke noodgreep
(blijft wel een erg leuk spel en ik wil het toch uit hebben voor Pikmin 2 uitkomt... het spel waar ik op zit te wachten)
Ik ben blij dat in Pikmin 2 die tijdsdruk er niet meer is.. ik ben wat dat betreft toch een wat rustigere gamer die graag een beetje rondkijkt en zoquote:Op zondag 25 april 2004 16:09 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik ben er een tijdje geleden ook weer mee begonnen, erg verslavend![]()
ja, ik ook. zoals met Ocarina of Time (op de N64) heb ik toch wel de meeste tijd doorgebracht in het bezoeken van dorpjes en side-quests doenquote:Op zondag 25 april 2004 16:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat in Pikmin 2 die tijdsdruk er niet meer is.. ik ben wat dat betreft toch een wat rustigere gamer die graag een beetje rondkijkt en zo
als ik me N64 nou nog maar had dan kon ik paper mario ook halenquote:Op zondag 25 april 2004 15:15 schreef Arjen-sama het volgende:
Ik kijk echt heel erg uit naar Paper Mario 2. Ik krijg Paper Mario 1 binnekort binnen, en ik heb er goede dingen over gehoord![]()
Ik denk er precies het zelfde over. Als ik Zelda:OOT & MM niet op de cube zou kunnen spelen had ik alweer een N64 gekocht.quote:Op zondag 25 april 2004 19:01 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
als ik me N64 nou nog maar had dan kon ik paper mario ook halen![]()
En dat is dan een Nintendo loverquote:Op zondag 25 april 2004 19:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk er precies het zelfde over. Als ik Zelda:OOT & MM niet op de cube zou kunnen spelen had ik alweer een N64 gekocht.
Ik heb er jaren lang 1 gehad hoorquote:Op zondag 25 april 2004 19:08 schreef febster het volgende:
[..]
En dat is dan een Nintendo lover... Er zijn naast Zelda OOT nog wel genoeg redenen om een N64 te kopen hoor
Nog nietquote:Op zondag 25 april 2004 19:31 schreef Tony-Soprano het volgende:
is er trouwens al een reactie van ninty over het wegvallen van silicon kngihts?![]()
Misschien 1quote:Op zondag 25 april 2004 19:43 schreef BMH het volgende:
Ik zie 5 toppers in mijn vorige post. Wat jullie?
Ik zie er maar 1: Paper mario 2! En dat golf spel komt toch niet meer in Europa uit maar enkel in Japan? Ik dacht van de week zoiets te hebben opgevangen....quote:Op zondag 25 april 2004 19:43 schreef BMH het volgende:
Ik zie 5 toppers in mijn vorige post. Wat jullie?
Ik zie: Unity, Paper Mario 2, Resident Evil 4, Metroid Prime 2: Echoes & Viewtiful Joe 2 als potentiele toppertjes.quote:Op zondag 25 april 2004 19:45 schreef febster het volgende:
[..]
Misschien 1, Paper Mario 2...
na je post over doom vind ik dit echt een goedequote:Op zondag 25 april 2004 19:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zie: Unity
Previews & achtergrond van de makers. ken je Jeff Minter? Dat is de bedenker van Unity, hij heeft al eerder een light synthesizer game gemaakt die ik erg cool vind. Het concept is ook enorm orgineel; een Arcade shooter die op muziek draaitquote:Op zondag 25 april 2004 19:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
na je post over doom vind ik dit echt een goede:'(
![]()
hoe weet je in godsnaam dat dit een topper wordt?
nee ik ken jeff minter nietquote:Op zondag 25 april 2004 19:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Previews & achtergrond van de makers. ken je Jeff Minter? Dat is de bedenker van Unity, hij heeft al eerder een light synthesizer game gemaakt die ik erg cool vind.
Is dat niet die hippie die aan Doom 3 werkt, en Wolfenstein, quake, doom & commandor keen heeft gemaakt?quote:Op zondag 25 april 2004 20:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee ik ken jeff minter niet
ken je adrian carmack?![]()
da's john carmackquote:Op zondag 25 april 2004 20:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Is dat niet die hippie die aan Doom 3 werkt, en Wolfenstein, quake, doom & commandor keen heeft gemaakt?
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 25 april 2004 20:10 schreef Rahl het volgende:
[..]
da's john carmack
die werkt bij id, dat aan doom III werkt, dus ja, ik weet het vrij zekerquote:Op zondag 25 april 2004 20:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Ok.quote:Op zondag 25 april 2004 20:15 schreef Rahl het volgende:
[..]
die werkt bij id, dat aan doom III werkt, dus ja, ik weet het vrij zeker
ik wil alle behalve legend of golfer halenquote:Op zondag 25 april 2004 19:41 schreef BMH het volgende:
Deze week is het 2004 preview week in het Gamecube topic deel 84, daarom post ik vanaf vandaag vele screenshots van de aankomende titels.
-bende screens-
Morgen meer! Stay Tuned!
Unity, de kans dat het iets is voor mij is ongeveer 1%, dat soort jap shit vind ik meestal 3x niks.. PM2 ziet er wel leuk uit, kans is groot dat ik hem ga halen... RE4, tsja geen horror fan... MP2, tsjaa MP1 vond ik na 5 uur geen zak meer aan (backtrackingquote:Op zondag 25 april 2004 19:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zie: Unity, Paper Mario 2, Resident Evil 4, Metroid Prime 2: Echoes & Viewtiful Joe 2 als potentiele toppertjes.
Vind niemand Metroid interresant?![]()
nopequote:Op zondag 25 april 2004 20:10 schreef Rahl het volgende:
[..]
da's john carmack
Z'n onzichtbare broertje die 'm al die ideeen heeft toegefluisterdquote:Op zondag 25 april 2004 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Ok.
pkwarts, wie is Adrian dan?
my badquote:Op zondag 25 april 2004 20:25 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
nope![]()
http://www.quake3world.co(...)l
ach ja, ligt eraan waar je van houdt hequote:Op zondag 25 april 2004 20:23 schreef febster het volgende:
[..]
Unity, de kans dat het iets is voor mij is ongeveer 1%, dat soort jap shit vind ik meestal 3x niks.. PM2 ziet er wel leuk uit, kans is groot dat ik hem ga halen... RE4, tsja geen horror fan... MP2, tsjaa MP1 vond ik na 5 uur geen zak meer aan (backtracking).. VJ2, tsjaa trekt me ook niet
ze maken van EA een nieuwe goldeneye, maarja. dat duurt nog wel effe, en ik denk dat het weer een kut spel wordt omdat EA dit wel vaker doet, eerst een titel kopen waar een goeie game is van uitgekomen en dan hem totaal te verpestenquote:Op zondag 25 april 2004 21:04 schreef febster het volgende:
Mario 128 hopelijk, en Zelda TWW2, en hopelijk een goede (goldeneye achtige) shooter plus een fatsoenlijke ISS/PES footie
En ik weet gewoon dat de kans dat allemaal uitkomt nihil is
Precies, maar je weet het nooit en hebben ze toch een helder momentquote:Op zondag 25 april 2004 21:09 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ze maken van EA een nieuwe goldeneye, maarja. dat duurt nog wel effe, en ik denk dat het weer een kut spel wordt omdat EA dit wel vaker doet, eerst een titel kopen waar een goeie game is van uitgekomen en dan hem totaal te verpesten
aardig ja....quote:Op zondag 25 april 2004 21:49 schreef HomerJ het volgende:
Generals was ook aardig
Goed ideequote:Op zondag 25 april 2004 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zullen we vanaf nu een mooie titel weer gaan gebruiken, zonder subtitels enzo? In de update tracker is het mooier als er bijvoorbeeld "GameCube Topic Deel 85" staat. Dan valt het namelijk niet half weg enzo.
ik denk niet dat dat gaat lukkenquote:Op zondag 25 april 2004 19:41 schreef BMH het volgende:
Morgen meer! Stay Tuned!
quote:Op zondag 25 april 2004 22:15 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat gaat lukken![]()
ik wist hetquote:Op zondag 25 april 2004 22:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 25 april 2004 21:02 schreef Gamedemon het volgende:
Kan Fok er niet voorzorgen dat die N-Fanboy niet kan posten hier? hij irriteert ons aleen maar
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
whow, dat ziet er vet uit, maar hoe ziet de uiteindelijke doosch eruit?quote:Op zondag 25 april 2004 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Japanse Boxart voor Wario World, die komt binnenkort EINDELIJK ook daar uit
ik zeg altijd maar zo: met een blikken doos heb je altijd plezierquote:Op maandag 26 april 2004 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat het een blikken doos is![]()
Een subtitel erbij is veel leuker, al moet het dan niet zo'n onzinnige titel zijn als nu maar meer een nieuwtje dat in het afgelopen topic is genoemd. Iets als [gamecube] deel 85, Paper Mario 2 aangekondigd!quote:Op zondag 25 april 2004 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zullen we vanaf nu een mooie titel weer gaan gebruiken, zonder subtitels enzo? In de update tracker is het mooier als er bijvoorbeeld "GameCube Topic Deel 85" staat. Dan valt het namelijk niet half weg enzo.
Dat is ook weer zo, misschien zelfs beterquote:Op maandag 26 april 2004 11:56 schreef koei het volgende:
[..]
Een subtitel erbij is veel leuker, al moet het dan niet zo'n onzinnige titel zijn als nu maar meer een nieuwtje dat in het afgelopen topic is genoemd. Iets als [gamecube] deel 85, Paper Mario 2 aangekondigd!
De update tracker op de FP. Een lijstje met daarin de meest recente topics waarin gepost is.quote:En ik heb geen flauw idee wat je met de update tracker bedoeld, maar ik heb er in iedergeval geen last van. Door het begin van de topic naam ([gamecube] deel XX) is het duidelijk genoeg en dat de rest wegvalt maakt dan volgens mij niet uit...
Soms kan er niet altijd de titel naar het nieuwe topic gepost worden in de laatste post, maar ik probeer het wel zo vaak mogelijk te doenquote:En met subtitels weet ik ook dat ik een gedeelte van een topic heb gemist als er opeens een andere subtitel staat. Ik ben er ook voor dat in de laatste post van het oude topic een link naar het nieuwe topic wordt gegeven, zoals de laatste keer het geval was.
nog niet gelezen...quote:Op maandag 26 april 2004 16:36 schreef Tony-Soprano het volgende:
hebben jullie de verhalen over pikmin 2 al gelezen? het schijnt dat onze japanse vrienden helemaal gek zijn van deze game.
hij scoort de ene 9 na de ander in de reviews.
hopelijk komt ie ook snel in europa uit.![]()
Oy, wil je westwood even niet met EA vergelijken!quote:Op zondag 25 april 2004 21:52 schreef capibar het volgende:
[..]
aardig ja....
hebben ze bij EA die hele red alert serie gemaakt, of alleen generals?
dat was westwood jaquote:Op maandag 26 april 2004 16:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Oy, wil je westwood even niet met EA vergelijken!
Het is het spel waar ik op wacht. Is, volgens mij, fantastisch!quote:Op maandag 26 april 2004 16:36 schreef Tony-Soprano het volgende:
hebben jullie de verhalen over pikmin 2 al gelezen? het schijnt dat onze japanse vrienden helemaal gek zijn van deze game.
hij scoort de ene 9 na de ander in de reviews.
hopelijk komt ie ook snel in europa uit.![]()
dit lijstje was al is een keer gepostquote:Op maandag 26 april 2004 17:12 schreef Tony-Soprano het volgende:
van www.gameqube.nl :
Waarom scoort Pikmin 2 hoog?
We hebben natuurlijk allemaal al de cijfers gezien van Pikmin 2, die de ene na de andere 9 in de wacht sleept. Wil je weten waarom dit spel het nu zo goed doet? Moet je even verder lezen...
Dat Pikmin 2 hoog scoort waren we al achter, zo kreeg het leuke en vrolijke zet-de-bloempjes-buiten-spel onder andere een 9,33 in Dorimaga en een 36/40 in Famitsu. Maar zoals jullie ook weten heb je weinig aan "Score-Journalistiek" en zijn goed onderbouwde argumenten van groot belang. Zo hebben we de review van Famitsu even door de vertaler gehaald en kunnen we jullie laten zien waarom Pikmin 2 een spel is geworden om te koesteren.
Zoals jullie weten, of niet, laat het Japanse blad de spellen door 4 mensen spelen, reviewen en beoordelen zodat je een zo objectief mogelijk oordeel en beeld krijgt van het spel. Zo ook met Pikmin 2:
(1) Bakataru Kato
"The day timer of the Pikmin-1 is gone. Now you can take your time and relax with any amount of time, even if you are only a "weekend gamer". The purple and white Pikmin are interesting to use in the underground dungeons, those battles are faster and more exciting than Pikmin-1. But I wish there were more options available for vs. battles to make if more fun."
Score: 9
(2) Kyashi Arashiyama
"Compared to Pikmin-1 the pace has been softened (ie. no timer). Because of this the game field feels like it has been expanded.This version has you spliting up your pikmin in a more efficient manner, and making them doing many different jobs at the same time (more multi-tasking). The underground world has alot of exploration that helps the battle vs. mode have a long replay value."
Score: 9
(3) Yoshike Maria
"The methods to defeat enemies and clear barriers has been increased, making the game more enjoyable. Also 2 player vs. mode is fast , furious and exciting. The course are abundant but it would be even more fun if more rules were available (there is only 1 rule option). "
Score: 9
(4) Daida Kaigawa
"Pikmin 2 has the same appearance and atmosphere as the last one, also a heartwarming story and touch. It is great in the fact that you will become gradually exposed to the wonder and mystery of the world. It feels like taking a walk with a group of pre-schoolers though a dangerous forest."
Score: 9
Totaal score voor Pikmin 2: 9 / 9 / 9 / 9 = 36/40
De toevoeging van 2 nieuwe Pikmins, waar je meer over kunt lezen in onze preview, de mogelijkheid om alles met zijn tweeën te spelen in de co-op mode of om het juist tegen elkaar op te nemen in een VS-mode maken van dit spel een topper. Maar als allerbelangrijkste reden, wat ook door veel mensen als doorn in het oog werd beschouwd, wordt genoemd, het weg halen van de tijdslimiet. Waardoor je nu niet als een bezetenen door de levels heen hoeft te racen. Ik kan in ieder geval niet meer wachten op dit spel!
Bron: www.cube-europe.com
vergeten jullie niet vanavond om 23.00 op ned 3 naar mijn avonturen te kijken kinders?![]()
Wat is er dan kijkbuis papaquote:Op maandag 26 april 2004 17:12 schreef Tony-Soprano het volgende:
vergeten jullie niet vanavond om 23.00 op ned 3 naar mijn avonturen te kijken kinders?![]()
omg! die website!quote:Op maandag 26 april 2004 17:28 schreef Roi het volgende:
Lol, ik dacht een docu over Nintendo ofzo
-edit-
[afbeelding]
De site van Zoonami's game is online ! Ren snel naar de site waar velen screenshot en filmpjes opstaan !
http://www.funkydilla.com/ !
ja man, kheb nog nooit zo'n uitgebreide site gezien zegquote:Op maandag 26 april 2004 18:20 schreef capibar het volgende:
[..]
omg! die website!
informatie overload![]()
Ze moeten zeker van die lelijke witte GBA's afquote:[Nieuws] GameCube Get Connected pack
Onlangs is een nieuwe GameCube-bundel uitgebracht, die speciaal gericht is op het connecten van je GameCube en Game Boy Advance...
Nintendo pronkt al een hele tijd met 'connectivity', hét toverwoord van de afgelopen jaren wat betreft productinnovatie bij Nintendo. Normaal gesproken is het echter vrij duur om aan de slag te gaan met Nintendo's droom, omdat je er naast een GameCube ook nog eens een Game Boy Advance bij moet kopen.
Gelukkig is er sinds 21 april een goedkope oplossing door retailers in Nederland verzonnen: het GameCube Get Connected pack. Dit pakket is niet officieel door Nintendo gebundeld, maar bevat wel alle officiële Nintendo-producten om mee aan het connecten te slaan:
GameCube zwart
Game Boy Advance wit
Memory Card 59 blocks
Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten: 174,95 euro, wat zo'n 50 euro onder de losse prijs van de artikelen tezamen ligt. Het pack ligt zoals gezegd sinds 21 april in de winkel.
Dus geen Midway, maar dat wisten we al. Verder, tja, Midway's Arcade Treasures... Euhquote:[Nieuws] Midway Arcade Treasures 2 niet op Cube
Werd door diverse sites een paar dagen terug nog vrolijk gemeld dat Midway Arcade Treasures 2 op de Cube zou verschijnen, Midway maakt daar korte metten mee.
Afgelopen week meldden diverse sites, waaronder het grote IGN, dat Midway Arcade Treasures 2 op de GameCube zal gaan verschijnen. Misschien dat het spel nog steeds in Amerika uitgebracht wordt, maar in Europa komt hij in ieder geval, ondanks de berichten op sites, niet. Dit heeft Midway Europe er in een officiële verklaring zelf over te zeggen:
Please note the entry of 'Midway Arcade Treasures 2' on GameCube has been removed as it will not be available on this format.
We hoeven dus niet te rekenen op Midway's klassiekers op de GameCube. Midway maakte eerder al bekend geen spellen meer voor de GameCube te maken, maar leek met Arcade Treasures 2 een uitzondering te maken. Na Midway's verklaring blijkt dit dus niet het geval te zijn. Helaas!
dat is met of zonder verzendkosten? en daar heb je freeloader toch voor nodig?quote:Op maandag 26 april 2004 20:28 schreef koei het volgende:
Viewtiful Joe is afgeprijsd bij play.com. Nu nog maar 23,99 euro! (http://www.play.com/play247.asp?pa=mchp&page=title&r=GC&title=123923)
Mezzin, in jouw prijsvergelijkingsprogramma werkt dit niet goed. Hier staat hij nogsteeds voor 50 euro bij play..
alleen de creditcard is een probleem dus..quote:Op maandag 26 april 2004 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Play is incl verzenden, geen Freeloader (Play is UK, dus PAL) en betalen met credit card
Je bent bedankt!quote:Op maandag 26 april 2004 20:28 schreef koei het volgende:
Viewtiful Joe is afgeprijsd bij play.com. Nu nog maar 23,99 euro! (http://www.play.com/play247.asp?pa=mchp&page=title&r=GC&title=123923)
sorryquote:Op maandag 26 april 2004 21:16 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je bent bedankt!
(nu heb ik hem moeten bestellen)
Ja, heerlijk... waar is ie?quote:Op maandag 26 april 2004 21:48 schreef febster het volgende:
Wat een rust zonder BMH
ik denk gebanned ofzo....quote:Op maandag 26 april 2004 22:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja, heerlijk... waar is ie?
wegens het teveel leveren van info?quote:Op maandag 26 april 2004 23:01 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk gebanned ofzo....![]()
Ik heb hem teruggevonden in het bantopic. Wegens klierenquote:Op maandag 26 april 2004 23:17 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wegens het teveel leveren van info?
hij moet nu even flink gaan afkickenquote:Op dinsdag 27 april 2004 01:34 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb hem teruggevonden in het bantopic. Wegens klieren
En tja.. als je op een drol nintendo plakt, neemt hij er een foto van en plaatst die op het forum.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:34 schreef Dromer het volgende:
[..]
En tja.. als je op een drol nintendo plakt, neemt hij er een foto van en plaatst die op het forum.
Het lijkt wel erg veel op de N64 versie! Zelfs de vijanden zijn hetzelfde, al zien ze er ietsje anders uit...Ik hoop wel dat ze er nog iets meer moeite in gaan steken want anders heb ik genoeg aan het herspelen van de N64 versie...quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:57 schreef Chocobo het volgende:
Waren deze Paper Mario screens al gepost
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die onderste is VJ neem ik aanquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:59 schreef gamecube_master het volgende:
wat nieuwe screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
misschien is die url veranderd :Squote:Op dinsdag 27 april 2004 16:25 schreef capibar het volgende:
[..]
die onderste is VJ neem ik aan![]()
er staat niet bij dat het allemaal paper mario moet zijnquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:25 schreef capibar het volgende:
[..]
die onderste is VJ neem ik aan![]()
bron? behalve BMH?quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:06 schreef gamecube_master het volgende:
Starcraft Ghost komt het eerst op de cube komt, daarna PS2 & daarna Xbox.
met dank aan BMH voor het melden van dit nieuws
GC 1 september 04quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:35 schreef Tain het volgende:
[..]
bron? behalve BMH?
quote:Op woensdag 28 april 2004 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit niet zo op die multiplayer games te wachten eigenlijk. Laat de singleplayer modi maar goed zijn, dat vind ik veel belangrijker.
Daarnaast vind ik persoonlijk dat je dit niet meer echt "multiplayer" anno 2004 kan noemen. Ik bedoel er zijn dingen als Battlefield en CS waarin je met hele hordes tegen elkaar strijdt, en je hebt dit, en dat noemen ze dan beiden "multiplayer". Ik vind dit beleid langzaam aan toch achterhaald worden zeker ook in het licht gezien dat breedband steeds meer gemeengoed is geworden en dus iedereen makkelijk online kan mulitplayeren.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit niet zo op die multiplayer games te wachten eigenlijk. Laat de singleplayer modi maar goed zijn, dat vind ik veel belangrijker.
Ja helemaal mee eens, maar de meeste hier willen met zijn 4-en naast elkaar op de bank zitten geloof ikquote:Op woensdag 28 april 2004 12:16 schreef febster het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik persoonlijk dat je dit niet meer echt "multiplayer" anno 2004 kan noemen. Ik bedoel er zijn dingen als Battlefield en CS waarin je met hele hordes tegen elkaar strijdt, en je hebt dit, en dat noemen ze dan beiden "multiplayer". Ik vind dit beleid langzaam aan toch achterhaald worden zeker ook in het licht gezien dat breedband steeds meer gemeengoed is geworden en dus iedereen makkelijk online kan mulitplayeren.
Dat heeft ook zo z'n charme, eerlijk is eerlijk, maar dat is niet het enigequote:Op woensdag 28 april 2004 12:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens, maar de meeste hier willen met zijn 4-en naast elkaar op de bank zitten geloof ik![]()
Mjah.. het is dat we niet meer met dit soort titels gaan werken... anders was een idee voor een volgend topic geweest: Deel 85, voor gamers die wčl vrienden hebbenquote:Op woensdag 28 april 2004 12:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens, maar de meeste hier willen met zijn 4-en naast elkaar op de bank zitten geloof ik![]()
Inderdaad. Ik ben zo'n onnozele koper geweest van FF:CC. Eens maar nooit weer die klote kut connectivity.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:58 schreef Oksel het volgende:
Ja, en MP games waarbij je perse een GBA (SP) moet hebben zijn ook kut..
Op zich heb ik alle begrip voor het standpunt van Nintendo. Pas online gaan wanneer je kan garanderen dat het goed verloopt. Aan de andere kant blijft het onlogisch dat ze op de GC wel een port hebben gemaakt voor een breedbandadapter en modem.quote:Op woensdag 28 april 2004 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heeft ook zo z'n charme, eerlijk is eerlijk, maar dat is niet het enigeKijk naar F-Zero, dat was geweldig geweest met 30 man tegelijk. Ze hadden in ieder geval IETS moeten doen aan online gamen, en dan niet alleen een BBA uitbrengen
natuurlijk gaan ze online, waarom hebben ze anders die modemmogelijkheid ingebouwt?quote:Op woensdag 28 april 2004 13:53 schreef nikk het volgende:
[..]
Op zich heb ik alle begrip voor het standpunt van Nintendo. Pas online gaan wanneer je kan garanderen dat het goed verloopt. Aan de andere kant blijft het onlogisch dat ze op de GC wel een port hebben gemaakt voor een breedbandadapter en modem.
Ik blijf nog altijd hopen dat de Gamecube ooit online gaat. Zou echt een gemiste kans zijn wanneer Nintendo dat laat lopen.
Zoals ze dat met de meeste consoles doen om het uitbreidbaar te houden. Tevens wordt hij wel gebruikt alleen weinig. PSO en lan games. Snap nintendo wel waarom maar de argumenten zijn nu niet echt meer relevant...quote:Op woensdag 28 april 2004 14:40 schreef capibar het volgende:
[..]
natuurlijk gaan ze online, waarom hebben ze anders die modemmogelijkheid ingebouwt?![]()
En ik heb 300 punten te kort...quote:Op woensdag 28 april 2004 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sterrencatalogus bijgewerkt, nu incl 1080, PoP en BGE
ik wil dat zelda collectors disc ding hebben, maar ik koop 1x in de 3 maanden een spelquote:Op woensdag 28 april 2004 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sterrencatalogus bijgewerkt, nu incl 1080, PoP en BGE
Dan maar naar marktplaats.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:58 schreef capibar het volgende:
[..]
ik wil dat zelda collectors disc ding hebben, maar ik koop 1x in de 3 maanden een spel![]()
Je mag de mijne kopen voor 209,-quote:Op woensdag 28 april 2004 15:58 schreef capibar het volgende:
[..]
ik wil dat zelda collectors disc ding hebben, maar ik koop 1x in de 3 maanden een spel![]()
zit er geen addertje onder het gras? 209 is een beetje weinig...quote:Op woensdag 28 april 2004 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je mag de mijne kopen voor 209,-
PoP is al weer op.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sterrencatalogus bijgewerkt, nu incl 1080, PoP en BGE
lolquote:Op woensdag 28 april 2004 12:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Mjah.. het is dat we niet meer met dit soort titels gaan werken... anders was een idee voor een volgend topic geweest: Deel 85, voor gamers die wčl vrienden hebben
Vreemd dat je voor 1080 hetzelfde aantal sterren neer moet leggen als voor BGE, terwijl BGE veel goedkoper is in de winkels...quote:Op woensdag 28 april 2004 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sterrencatalogus bijgewerkt, nu incl 1080, PoP en BGE
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze met de Cube nog online gaan. Als ze zeggen komt de Cube2 al in eind 2005 uit (ik ga even uit van een wereldwijde release) en de aankondiging om online gaan pas op de E3 komt hebben ze ongeveer maar een jaar om er winst op te maken. (ik ga er even van uit dat ze pas dit najaar dan met de EU uitrol zullen komen).quote:Op woensdag 28 april 2004 14:40 schreef capibar het volgende:
[..]
natuurlijk gaan ze online, waarom hebben ze anders die modemmogelijkheid ingebouwt?![]()
Hij zei ook dat Nintendo Electronic Arts overneemt.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:33 schreef gamecube_master het volgende:
BMH zegt:
[..]
Ik hoop dat het nog even duurt, kan ik tenminste nog even sparenquote:Op donderdag 29 april 2004 01:31 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
BMH begint een beetje op Obi Wan Kenobi te lijken
* viewtiful joe besteld heeft bij play.com Hopen dat er weer genoeg binnen komen.
Hehehquote:Op donderdag 29 april 2004 02:44 schreef Lexie het volgende:
Ik hoop dat het nog even duurt, kan ik tenminste nog even sparen.
Waarschijnlijk is dit een permanente verlagingquote:Op donderdag 29 april 2004 02:44 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog even duurt, kan ik tenminste nog even sparen.
BMH kan gewoon niet een dag leven zonder ons iets nieuws te melden over een cube spel wat uit komt.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:33 schreef gamecube_master het volgende:
BMH zegt:
[..]
Never abandon Nintendoquote:Midway in financiële problemen!
Met een groter verlies dan ooit ziet het er niet goed uit voor de Amerikaanse gamesstudio.
Midway gaf vandaag de cijfers van het eerste kwartaal van 2004 vrij. Het inkomen van de gamesstudio lag op $20.1 miljoen, $45.8 miljoen minder dan hetzelfde kwartaal vorig jaar. Helaas maakte het bedrijf deze periode ook een verlies van $14.2 miljoen, tegenover een verlies van $9.3 miljoen vorig jaar.
Ondanks deze slechte berichten is er misschien toch hoop voor Midway. Zo wil men Shadow Hearts: Covenant gaan releasen en is de NARC remake uitgesteld naar 2005. "While moving NARC into 2005 will give that game a better competitive launch window in much the same way that The Suffering and NBA Ballers benefited from their moves from 2003 into 2004. We believe the Shadow Hearts: Covenant addition and NARC scheduling change produce an overall stronger product pipeline for 2004 and 2005", zei directeur David F. Zucker van Midway.
Verder zijn er ontwikkelingen te melden met betrekking tot de mogelijke overname van het Amerikaanse Midway. De voorzitter van Viacom, Summer Redstone, is namelijk van plan om een groter deel van het bedrijf te kopen (van 49,3% naar 60%). Dit alles zou wel eens een ommekeer kunnen betekenen voor het noodlijdende Midway. We houden je in ieder geval op de hoogte!
quote:Hopefully, you found this a fairly vibrant picture book of what would be in store for us if Nintendo went online. It wouldn't make or break the console by any means -- all we really want is quality Nintendo titles. But, we are missing out. Simply, some game play mechanics would be better realized online.
Nintendo claims it won't enter the online realm until it's profitable. We're ready to pay a fee if it would mean that Nintendo would online enable these eight games. Heck, it'd be worth it for Animal Crossing Online alone.
It probably won't happen, at least this generation, but just thinking about potential Nintendo online titles makes us giddy. If we could come up with these eight examples, imagine what sorts of online applications the creators of Four Swords, Animal Crossing, and Pac-Man Vs. could come up with. Nintendo has the potential to be an online powerhouse -- simply because its game designs are so different from the competition.
Nintendo has always been a company willing to take risks --look at the Virtual Boy. But, its recent bout of conservatism is quite disheartening. It's just sad for a company that pioneered new innovations in design to turn its back on online, especially when it could easily excel in that field. Hopefully, Nintendo will hear our pleas and use its creativity in a whole new arena of game design. At the least...it's something for us all to think about.
Serieus, dit is toch we de aller, allergrootste blunder van Nintendo geweest. Ik zou meteen FF:CC, Mario Kart, Four Swords, SMB, etc met je spelen als het online kon.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben het ook eens met de Conclusie van dat stuk:
met warppipe kan je MK:DD online spelenquote:Op donderdag 29 april 2004 14:31 schreef Dromer het volgende:
Was het niet zo dat MKDD online zou gaan, maar dat ze dat hebben afgeblazen vanwege performance-problemen?
Die problemen zouden ze bij Animal Crossing iig niet hebben.
I know... maar ik heb het dan ook over officieel Nintendo-supportedquote:Op donderdag 29 april 2004 17:25 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
met warppipe kan je MK:DD online spelen
De mijne bracht een paar weken geleden nog ruim 40 euro op op eBay.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:49 schreef MeZZiN het volgende:
of je besteld hem gewoon bij lik-sang...wel wat duurder
http://www.mezzin.com/gam(...)6
hoe werkt wappipe eigenlijk preciesquote:Op donderdag 29 april 2004 17:25 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
met warppipe kan je MK:DD online spelen
meeste gaan nu weg voor 25 euro volgens mij. Heb er ook nog 1 ingesealde liggenquote:Op donderdag 29 april 2004 17:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
De mijne bracht een paar weken geleden nog ruim 40 euro op op eBay.
(en deze moet ook nog 9 dagen)
BMH vind dit een mooi verhaaltjequote:My friend (Phil is his name) had previously owned the GameCube three different times. Three different times he had traded it in with all of the games he owned only to re-buy it about six months later. I would tell him every time not to do it, but he would never listen to me, saying there's not anything he's interested in out or coming out for the GameCube. The third time he traded in his Cube was the worst because he had some really good games that he traded in with it. (Metroid Prime, Wind Waker, Mario Kart, Viewtiful Joe, Animal Crossing, etc.) He said he just wanted to concentrate on his Xbox and nothing else (he had a PS2 and GBA SP he had traded in as well) because the Xbox had the types of games he liked. I held my tongue and didn't beat him over the head too much about it. I had given up hope for him, however, as far as video games go....a lost soul forever claimed by the dark side. This was all about six months ago.
Last week, I invited him over to my other friend's house (Ben is his name) who is a big fan of Nintendo and the GameCube. Ben had invited some other friends of his over as well. Ben also had just bought WarioWare for his Cube. I told him to pop it in as soon as he showed it to me knowing that this was supposed to be an awesome multi-player game. Pop it in he did and for the next couple hours, we had a blast. Probably one of the most enjoyable times I've ever had playing video games multi-player. Phil was playing and was seeming to enjoy himself. Then we played some Pac-Man versus and had a blast as well....an overall very fun night of GameCube multi-player gaming. If Iwata-san and Miyamoto-san could have seen us, they would have been smiling and nodding in approval. We were exactly what they had envisioned when designing these games.
A week later (this last Sunday), Phil calls me. As we're talking, he says "listen". I hear the GameCube start-up music in the background. Don't tell me you bought another GameCube, I say. He doesn't answer. He's just laughing. Then I hear WarioWare in the background on his GameCube. He HAD bought another GameCube. Not only that, he had traded in almost every one of his Xbox games to do it, with the exception of his Grand Theft Auto games, Halo, and Star Wars: KOTOR.
When I asked him why he bought the GameCube for the fourth time, he tells me, "Playing WarioWare at Ben's house was the most fun I've ever had playing video games. Playing my Xbox games after that, they just seemed hollow to me. (He had recently bought Manhunt, a game he had been talking about getting for a while. I don't think he was too impressed with it). I realized that GameCube games are just a lot funner than most of what's on the Xbox (that wasn't what he said verbatim, but that was the gist of it). He said he wanted to make the GameCube his primary video game console once and for all which was why he had traded in most of his Xbox games to get one. He had re-bought a lot of the good games he had traded in. He seems a bit more open-minded about games now as well. He bought StarFox Adventures which surprised me. That's a game he normally would've turned his nose up at before, but he called me up and said he was really enjoying it. He's also talking about getting Beyond Good & Evil now as well.
Anyway, just wanted to share!
HOORAY FOR WARIO WARE!! My friend is a GameCube fan!
Gelul, het is juist net bevestigd dat ie niet in ontwikkeling is voor de NGC.quote:BMH zegt:
Burnout 3 komt op de cube
en over een week ruilt hij hem weer inquote:Op donderdag 29 april 2004 18:58 schreef gamecube_master het volgende:
How WarioWare for the GCN turned an Xbox fan into a GameCube fan!
[..]
BMH vind dit een mooi verhaaltje
zo'n iemand weet nooit wat hij wilquote:Op donderdag 29 april 2004 19:22 schreef pkwarts het volgende:
[..]
en over een week ruilt hij hem weer in[afbeelding]
owh, sorry had hem direct overgekopiërdquote:Op donderdag 29 april 2004 19:19 schreef febster het volgende:
gamecube_master: het zal me werkelijk waar een REET roesten wat BMH een mooi verhaaltje vindt, ik vind dit gewoon een puur fanboy stuk. Ik hoop ook voor hem dat hij snel die verdomde oogkleppen afdoet, want zo gaat niemand hem meer serieus nemen!
Ik niet. Iemand die voor de vierde keer een cube koopt en tussendoor blijkbaar van alles en nog wat is geen xbox-fan en ook geen cube-fan, maar simpelweg een domme draaikont. Verhaaltje van niks dus.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:58 schreef gamecube_master het volgende:
How WarioWare for the GCN turned an Xbox fan into a GameCube fan!
[..]
BMH vind dit een mooi verhaaltje
mee eens is en het serieus nemen van BMH doe ik al even lang als ik capibar serieus neem( no offense cap)quote:Op donderdag 29 april 2004 19:38 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik niet. Iemand die voor de vierde keer een cube koopt en tussendoor blijkbaar van alles en nog wat is geen xbox-fan en ook geen cube-fan, maar simpelweg een domme draaikont. Verhaaltje van niks dus.
blčhhh
BMH reageert:quote:Op donderdag 29 april 2004 19:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor mensen die op Mario Golf wachten, koop Tiger Woods 2004....!
Mario Golf is cool, de nintendo characters zijn cool, maar het ''putten'' is TE moeilijk.
edit :
[..]
Gelul, het is juist net bevestigd dat ie niet in ontwikkeling is voor de NGC.
(zie ign.com)
maar je moet wel toegeven dat als je een paar keer een GC aanschaft niet echt weet wat je met je geld moet doenquote:Op donderdag 29 april 2004 20:24 schreef Aliendrone het volgende:
Wat nou domme draaikont? Zien jullie de game industrie (incl. consoles) als voetbal aan het vergelijken ofzo?
Het is gewoon een feit dat er geen enkel console is die alles in 1 heeft (ik noem prachtige grafix, goede controlles, snelheid en aardig wat aanwezig games die lekker wegspelen).
Ja, ik ben zo'n persoon die dus alle 3 de consoles in zijn bezit heeft (NGC, PS2 en XBOX). Ik vind bijv. bij de xbox dat ze vet goede grafs hebben (om nog maar te zwijgen over de Live feature), maar de controlles...... rondweg bij de meeste games gewoon vet klote uitgewerkt.
PS2 bijv. vind ik persoonlijk weer vetgoede controlles tijdens gamen, maar daarin tegen zijn de grafs niet echt je van het.
NGC bijv. vind ik gewoon omdat als ik aan nintendo denk dat ik dat gewoon heerlijke flashbacks krijg naar mn jeugd, waar je lekker met je vriendjes urenlang achter je console-tje kon doorbrengen (dus lekker tegen elkaar en lachen als je tijdens mariokart je maat de afgrond in roste).
Elke console heeft gewoon zijn sterke en zwakke kanten wat dus ook weer een feit is...
Er bestaat op dit moment gewoon geen enkel console die alles in 1 heeft, die zijn concurrenten ver voorbij sprint.
Dus heb het aub niet over draaikonten als iemand gewoon alle consoles heeft en deze op bepaalde aspecten verdedigt.
Nuff said, stop bitchin' zou ik zo zeggen....
het draaikont gaat er niet om dat ie alle 3 de consoles heeft. maar meer dat ie voor de 4e keer een gamecube kooptquote:Op donderdag 29 april 2004 20:24 schreef Aliendrone het volgende:
Wat nou domme draaikont? Zien jullie de game industrie (incl. consoles) als voetbal aan het vergelijken ofzo?
le-zenquote:Op donderdag 29 april 2004 20:24 schreef Aliendrone het volgende:
Dus heb het aub niet over draaikonten als iemand gewoon alle consoles heeft en deze op bepaalde aspecten verdedigt.
Ja en nee. Als puur golfspel is Tiger Woods een betere keuze. Maar Mario Golf heeft ook echt zijn goede kanten. Heel mooie omgevingen (mooi gras, bomen, water etc.) en dus idd de characters. Toch niet te missen als je enigszins of meer Mario-fan bent.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor mensen die op Mario Golf wachten, koop Tiger Woods 2004....!
Mario Golf is cool, de nintendo characters zijn cool, maar het ''putten'' is TE moeilijk.
ja.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:42 schreef Vagere_Hein het volgende:
Waren deze plaatjes al gepost door onze ghostwriter?![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:54 schreef Rahl het volgende:
* Chocobo is vandaag weer begonnen met metroid prime...
Respect; dat is mij nog niet gelukt. Ik strandde altijd in het derde level. Tijd om er weer aan te beginnenquote:Op vrijdag 30 april 2004 15:07 schreef Lexie het volgende:
Ikaruga is razend moeilijk, maar het is verrassend hoe snel je het leert. Ik kom ondertussen al tot het laatste level.
Wel op easy met max levens
nee, dat heb ik doorquote:Op vrijdag 30 april 2004 12:46 schreef Platina het volgende:
deze is nog niet vol...
Wat is Four Swords nu precies ? Een Zelda LttP met extra's ? En kan je die ook singleplayer doen ? Zitten er nog stoerdere graphs in of iets anders ?quote:
quote:"What's your favorite aspect of the game so far?"
I'm still shocked by the size of the levels! There are 7 world, each with 3 levels. Each level takes about 50 minutes to beat. So my favorite aspects are the levels.
"Just how super terrific is it so far? And how easy is it to get used to changing formations in the single player? Comparable to Sonic Heroes level of adjustment time? "
The game is awesome! The fights against 20/30 enemies are amazingly playable! You just hit the B button on your GBA alot of times, and the fire, explosions and stuff are everywere.
The formations are controlled either with your C stick (takes 0.1 second) of by the L button (takes longer). Single player can be a pain, because you have to switch all the time if your in tight quatres. But you can also leaves 3 links behind and go forward with your 1 link. If you need the other 3 links, just tab the C-stick in any direction, and the links are transported back to you.
"Any slowdown?"
None. The game runs fluid. The effects are amazing! early in the game an enemy will hit the ground with a weapon, and this will create a huge shockwave wich looks totaly jaw-dropping.
"So the different formations are mapped to directions on the C Stick?"
Correct. 4 formations are available.
****
*
*
*
*
**
**
.*
*.*
.*
"i don't know much about the game. you can play single player with it, and just control all 4 links all by your self? that'd be sweet."
You control all 4 links in single player. If you play 2 player multiplayer, both players get 2 links. You can grab a friends link, and that link will join you.
"and do you have to use a GBA, or did they take that out. cause i just want to use my wavebird."
Singleplayer: Gamecube controller or GBA(sp).
"As far as saving goes, could you play single player and continue on your quest and have a friend(s) join in later on? Or do you have to select how many players per file?"
Yes, you can save your game with at the end of a level. You can contunue with anyone, anytime.
"i'd buy it for an updated version of Lttp, i thought that's what we're getting, i guess it's good for multi p, but playing with 4 links the whole time? i want the original story too."
Four Swords+ is not Lttp in multiplayer. It does use the same style of graphics, only updated with gamecube graphics effects. You do visit some Lttp locations, such as zelda's castle.
"Is it worth getting if your going to play just single player? In your opinion??"
Hard to say, realy. This game is a multiplayer game, just like FF:CC. If you havn't got friends with GBA's, or havn't got a GBA yourself, you should pass this game. It's a awesome game, one of the best on gamecube, but you have to play it like it is meant to be played. And that is in Multiplayer with GBA's.
"Is it still enjoyable or playable even whitout japanese knowledge? Is the story important at the end of the stages?"
There isn't alot of text at all. You will get some text at the end of a levels, but you can skipp it, without missing out anything. The intro-cutscene makes the adventure very clear.
Multiplayer: GBA(sp) Only!
"Are there any anti aliasing issues present in the game?"
yes. Some textures/sprites do look a bit pixalated. But this is only notisable when the game zooms in (when all the links are very close).
"Would you say this is worth it for single player?"
Already ansered a page back.
"And, just how much do you LOVE this game!? "
I love the music! All the classic songs are back! NES, snes N64 and stuff. The voices are great (ripped from Wind waker). Tingle is back and still looks gay. The graphics are amazingly good. The gameplay is just sick! it's too much fun!
"How does Four Swords + compare with Four Swords that was part of the Link to the past gba game?"
It uses the same type of gameplay and puzzles. Only Four swords+ is way more fun.
"Is it better than than that game? ANd if so how?"
Yes, 2 times more fun!
"What are the differences between both games?"
+ is huge! + has more weapons + has cooler enemies, + has cooler bos fights + has better graphics + has better sound etc etc
"In Four Swords+ are they're traditonal dungeons that need keys, have maps, conpass and new power up? Or is it just a bunch of levels put together with a boss at the end like it was on the original GBA version?"
There are no maps and compasses. There are keys to open doors. You can pick a key up with R and this than becomes your primary weapon (of your first link). You just chose the next level from the world map, and play it just like the GBA version.
"Does the game have different weather and lighting conditions?"
There are diferent weather in the game, but it isn't randomly selected. for example: the first world has shadows of clouds on the ground.
"Does the game have chickens?"
Didn't find those yet (i only finished 1 lvl).
"Does Four Swords + have characters to talk to, shops, many different cities, caves different areas of the map that are different like desert, water area, forest area and fairys that give you powers?"
This isn't a normal Zelda game were you can walk all around the world. You get a world map, and select the level you want to play. If you finish a world, a new part of the worldmap will become visable. There are faries in the game, but i don't know what they do. There are also some special places such as the tingle house were you can unlock and play 8 minigames.
"Or is the game just stupid puzzles and attacking with no real plot?"
No, the levels play just like a normal zelda game. You have to find a weapon, find a key, open the door, fight a mini bos etc etc. Only now you have to work as a team. Example: The first boss fight is shadow canondorf. He will trow a energy bal to player one, player one will have to hit it so that the ball goes to the next player. It's like Mario volleybal from Mario party 5. You want to fight the boss all day long, but he dies after like 5 hits
"Is this a real zelda game that happens to be 4player or is this a gimmicky game that has the elements of zelda with zero of the acutal depth?"
This is a zelda game for 4 players. Everything you'll find in a normal zelda game is here. There is depth in the game thanks to the weapons you can pick up, and upgraded swords and stuff. For example: If you fight alot of enemies on a grassy field, you can take out your flametrower, and set the grass on fire. Sometimes you have to distract an enemy with 1 player, and kill the enemy with the other player.
"If you liked but not loved Four Swords on GBA will the cube version convert you and make you like the game more?"
If you liked four sword on GBA you will love this version. If you loved the GBA version, you want to merry the cube version.
"Are the worlds randomly made like the gba version?"
No. There are 7 world each with 3 levels (i can be wrong about the exact numbers).
"Comparing Four Swords + with Four Swords, is it like comparing Metroid Zero mission to original metroid."
No, this is not a remake with better graphics. This is a game that uses the same gameplay, but a whole new world.
"Is that a good analogy or no?"
No analog control (you kinda play it with your GBA ). If you play it with your Gamecube controller you wont get Analog controls either.
"How does 3player work?"
There are 4 links. 1 player controls 2 links at ones. Anyone can pick up this link and let it join his/her "party".
"Does it use rumble?"
dont know, i used a wavebird.
"Does it connect with GBA version [LTTP/Four Swords] to unlock more?"
No.
"WHat is more fun: shadow battler or the main adventure? "
Thee main adventure is more fun for hours. Shadow battle is fun for a few matches.
"Would you consider this better than the awesome Legend of Zelda Link to the Past?"
LttP & four swords+ are 2 different games. You can't compair them realy.
"In your opinion is a $49.99 price tag justafiable? Or is not worth $50?"
It is worth every penny! This is a zelda game for 4 players, expect 4 times the fun of a normal zelda game.
"What will happen if your playing multiplayer with gbas and the battery dies? Does the player die or does the game pause?"
The game will just plain go back to the title screen if you de-plug a controller. Very sad
"WHen using the gba as control and not looking at the screen you may forget how much juice you have left and it might die."
In multiplayer, you cant see how many hearts you have got on the TV. The number of hearts are displayed on your GBA.
"Are the boss battles better than that found in Four Swords [gba]? Better than Link to the Past? Better than Seasons? Better than Ages? Better than Awakining? Better than original game? Better than Zelda 2? Better than Ocarina of Time? Better than Majora's Mask? Better than Wind Waker? Better than Zelda DS? Better than Zelda Game and Watch? Better than CDi games? Or are they the crappiest boss batles to be in a zelda game?"
They are way better than Four swords GBA. I havn't fought many bosses to tell you if it's better than the other games. sorry
"Does the Four Swords + save open up an extra trophy in Super Smash Brothers Melee?"
No, it unlocks a playable demo of Pikmin 2 in SSB: melee
"Does the Four Swords + save open up an extra model in Wind Waker's Nintendo collection Gallary?"
It unlocks the secret speedboat for Wind Waker.
Super Smash is al redelijk oud en pikmin 2 is net uit in japan...?quote:No, it unlocks a playable demo of Pikmin 2 in SSB: melee
quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Super Smash is al redelijk oud en pikmin 2 is net uit in japan...?
enough saidquote:BMH beantwoord vragen van de IGN boards
ik vind eigenlijk dat ie niets zinnigs over dat spel kan zeggen als hij maar 1 level heeft gespeeldquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:31 schreef gamecube_master het volgende:
BMH beantwoord vragen van de IGN boards
[..]
Didn't find those yet (i only finished 1 lvl).
[...]
en waarom weet BMH zoveel meer dan de rest van de users over dit spelquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:31 schreef gamecube_master het volgende:
BMH beantwoord vragen van de IGN boards
[..]
Na een tijdje heb je precies door in welk patroon je moet vliegen, en waar je moet schieten, dan gaat het vanzelfquote:Op vrijdag 30 april 2004 15:17 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Respect; dat is mij nog niet gelukt. Ik strandde altijd in het derde level. Tijd om er weer aan te beginnen![]()
omdat hij hem heeftquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:17 schreef capibar het volgende:
[..]
en waarom weet BMH zoveel meer dan de rest van de users over dit spel![]()
Reken maar op een dag of 9,10quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:17 schreef Lexie het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat een bestelling van play.com zijn reisje heeft gemaakt?
Aha.. en na het spelen van 1 level heeft ie dus al een speedboat in zelda WW en een Pikmin 2 demo in een spel uit 2001 unlocked?quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:18 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
omdat hij hem heeft![]()
Hmm, dan komt hij net na de vakantiequote:Op vrijdag 30 april 2004 20:44 schreef Dromer het volgende:
[..]
Reken maar op een dag of 9,10
Omdat ze de verzendkosten niet apart berekenen zullen ze de winstmarge zo min mogelijk willen verkleinen en hebben ze dus voor de goedkoopste verzendmethode gekozen.
Wel een goede methode, want ik heb al zo'n 20 items besteld bij play.com en ze zijn allemaal netjes aangekomen. Maar eentje deed er 2,5 week over.. de rest 9 á 10 dagen dus.
dat 3-4 dagen moet je maar met de douane gaan uitvechtenquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hmm, dan komt hij net na de vakantie
En in het mailtje staat nog wel 3-4 dagen![]()
.
Het is niet de douane volgens mij. Ik denk dat ze gewoon per boot gaan ipv per vliegtuig.quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:02 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
dat 3-4 dagen moet je maar met de douane gaan uitvechten
Ik moet van BMH zeggen dat dit een oude impressie is die hij heeft gemaakt van het spel toen ik em net 1 dag heb. Het is alleen een kleine FAQ voor mensen die niet precies weten wat het spel is. Als ik achtelijke vragen voorgeschoteld krijg, dan reageer ik daar natuurlijk net zo achtelijk op.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:31 schreef gamecube_master het volgende:
BMH beantwoord vragen van de IGN boards
[..]
Sorry i'm just a message boyquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan BMH niet gewoon even pauze nemen ofzo. Anders kunnen we het wel het grote BMH topic noemen, ook best
Tja.. zonder alle bmh-onzin is het vrij rustig iddquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:07 schreef HomerJ het volgende:
BMH zegt"het gamecube topic is zo dood zonder mij"
quote:Op donderdag 29 april 2004 20:08 schreef Tain het volgende:
[..]
mee eens is en het serieus nemen van BMH doe ik al even lang als ik capibar serieus neem( no offense cap)
Klopt, als je veel tijd in die game steekt dan kom je er wel ver mee. Ik heb in een zwak moment trouwens wel eens mijn action replay gebruikt bij Ikaruga omdat ik wilde weten hoe de eindbaas er uit zou zien en die is dus serieus niet te halen voor een normale gamer.quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:17 schreef Lexie het volgende:
[..]
Na een tijdje heb je precies door in welk patroon je moet vliegen, en waar je moet schieten, dan gaat het vanzelf.
Het lijkt er wel op dat ik steeds meer credits krijg, ik heb er nu al zesMisschien een beloning voor als je verder komt in het spel.
Geef me een maandquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:53 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Klopt, als je veel tijd in die game steekt dan kom je er wel ver mee. Ik heb in een zwak moment trouwens wel eens mijn action replay gebruikt bij Ikaruga omdat ik wilde weten hoe de eindbaas er uit zou zien en die is dus serieus niet te halen voor een normale gamer.
Metroid: A Link to the Past?quote:Metroid Prime 2: Echoes Details
The mystery of Samus' new stomping grounds begins to unravel. First official details on story and multiplayer.
Moments ago Nintendo officially revealed some more details about the highly anticipated sequel Metroid Prime 2: Echoes. The basic concept behind the story has Samus returning to another mysterious planet to exterminate evil. As long as she finds it. Only this time Samus will find her new battlegrounds torn in half, a world of light and darkness. As Samus, players will have to travel between the light and dark parts of this world, and the gameplay dynamics will of course be affected by this. We'll be able to explain exactly how it all works as E3 gets closer.
Also, the design demonstrates a similarity to the Game Boy Advance's Metroid Fusion in that our heroine Samus will be hunted by an evil enemy; we imagine that this new create will be the designated assassin or terminator to Samus. Looks like exploring the new light and dark lands of this world might have players jumping out of their space boots.
Lastly, a few more details regarding the multiplayer battle have been divulged. The mode supports up to four players, deathmatch style. Essentially it's just as you'd imagine, where the multiplayer dynamics revolve around searching for weapon upgrades and chasing your enemy down. With the lock-on mechanics likely coming in to play, the Morph Ball will come in to play to help players escape when they aren't ready for a face-to-face shootout. Levels will also demonstrate some complexity with shortcuts, and players will be able to escape or attack by taking advantage of strategically placed grapple points on the ceilings.
IGN
Die van mij is ook onderwegquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:17 schreef Lexie het volgende:
Na een tijdje heb je precies door in welk patroon je moet vliegen, en waar je moet schieten, dan gaat het vanzelf.
Het lijkt er wel op dat ik steeds meer credits krijg, ik heb er nu al zesMisschien een beloning voor als je verder komt in het spel.
Viewtiful Joe is trouwens ook op de post gegooid, dacht dat dat nog wel even zou duren, aangezien ze hem niet in voorraad zouden hebben. Hoe lang duurt het ongeveer voordat een bestelling van play.com zijn reisje heeft gemaakt?
whahahahahahahahaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:57 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik ben aan Ikaruga verder nog helemaal niet toegekomen, m'n vrouw ruimt m'n Cube constant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |