Zeker kan niet wachten!quote:Op zaterdag 3 april 2004 08:44 schreef mordradead het volgende:
mooie op, er stonden op cubezone nieuwe pics van paper mario 2. Lijkt me toch best wel een vet spel.
lijkt me geen ruk aan eigenlijkquote:Op zaterdag 3 april 2004 08:44 schreef mordradead het volgende:
mooie op, er stonden op cubezone nieuwe pics van paper mario 2. Lijkt me toch best wel een vet spel.
Koop de N64 en haal dat spel, dan weet je hoe 'ie isquote:Op zaterdag 3 april 2004 08:44 schreef mordradead het volgende:
Is geregeldquote:Op zaterdag 3 april 2004 09:08 schreef twi het volgende:
[..]
Koop de N64 en haal dat spel, dan weet je hoe 'ie is
Trouwens, van 'samenvatting' (in de OP) kun je beter 'opsomming' maken, want dat is 't namelijk
ja, hij was laatst bij de intertoys niet zo duur alleen toen wassie natuurlijk weer weg ik leen hem wel ff van een vriend van me. ik heb laats ook mgs gespeeld, wat is dat toch een meesterlijk spel (dit keer op de cube dusquote:Op zaterdag 3 april 2004 09:08 schreef twi het volgende:
[..]
Koop de N64 en haal dat spel, dan weet je hoe 'ie is
Trouwens, van 'samenvatting' (in de OP) kun je beter 'opsomming' maken, want dat is 't namelijk
ik denk dat PM 2 geen remake is maar wel in de zlefde wereldquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:21 schreef Chocobo het volgende:
Is dat van Paper Mario nou een 1 april grap, een remake van de N64 versie of echt gewoon PM2![]()
IGN heeft het nieuws nu ook gepost. Hoop nog steeds dat het geen 1 april grap isquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:22 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik denk dat PM 2 geen remake is maar wel in de zlefde wereld
PS2 moet ook wachten hoorquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:31 schreef gamecube_master het volgende:
Splinter cell 2 in april?
Splinter Cell: Pandora Tomorrow, de opvolger van een allom bejubeld eerste deel, maakt waarschijnlijk zijn opwachting op de gamecube in april. Dit was namelijk bevestigd door niemand minder dan Ubisoft zelf.
Omdat op sommige bronnen de game voor de cube uitgesteld was naar juni, is dit dus goed nieuws. Terwijl de PS2, Xbox en PC bezitters al kunnen genieten van dit sluipavontuur, zijn wij binnenkort ook aan de beurt.
bron: www.cube-online.nl
denk niet dat het een 1 april grap is omdat het er wel heel erg goed uitziet, dit is gewoon cube kwaliteitquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
IGN heeft het nieuws nu ook gepost. Hoop nog steeds dat het geen 1 april grap is![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop het want het ziet er echt fantastisch uitquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:44 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
denk niet dat het een 1 april grap is omdat het er wel heel erg goed uitziet, dit is gewoon cube kwaliteit
Inderdaad. Beetje Viewtifull Joe achtig.quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik hoop het want het ziet er echt fantastisch uit
Over VJ gesproken ik krijg hem maandag binnenquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad. Beetje Viewtifull Joe achtig.
Het begin is erg leuk maar na een tijdje spelen vind ik hem erg tegenvallen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 10:56 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Over VJ gesproken ik krijg hem maandag binnen
idd, dat zou ik hem wel meteen halenquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:29 schreef Lexie het volgende:
Kunnen ze niet eens 600 VJ's in de sterrencatalogus proppen?
Second thatquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:40 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
idd, dat zou ik hem wel meteen halen![]()
http://www.lik-sang.com/info.php?category=75&products_id=2373"e:Op zaterdag 3 april 2004 13:21 schreef Oksel het volgende:
Alweer een nieuw topic!
Ik mis in de releaselijst Mario Gold: The Toadstool Tour! Lijkt mij best een vermakelijke game..Vond hem op de NES al goed..
Iemand enig idee waar ik voor een normale prijs een goednieuwe, boxed Platinum Controller kan krijgen? (Met snoer..)
ik heb zelf geen ervaring met lik-sang, misschien weet iemand anders het hier?quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:27 schreef Oksel het volgende:
Dankje. LikSang.. dat is dounekosten en verzendkosten dokken? En wat voor levertijd? Er staat er atm ook 1 op Ebay.nl, voor 35 euro..
Mis ik iets ? Gaan ze dit opnieuw uitbrengenquote:Op zaterdag 3 april 2004 13:21 schreef Oksel het volgende:
Ik mis in de releaselijst Mario Gold: The Toadstool Tour! Lijkt mij best een vermakelijke game..Vond hem op de NES al goed..
Oh laat maarquote:Op zaterdag 3 april 2004 14:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mis ik iets ? Gaan ze dit opnieuw uitbrengenRemakes of gewoon ports
![]()
Niet veel anders. Je speelt het alleen anders, omdat je steeds wisselt tussen GBA & TV. Erg cool!quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:49 schreef MeZZiN het volgende:
Vraagje over de Four swords is de gameplay veel anders dan de four swords van de gameboy????
ik had dat filmpje al is gezien en ik lig er nog steeds in een deuk vanquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:35 schreef BMH het volgende:
Donkey konga!
Die suffe koopa die achter je aanhobbeltquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik hoop het want het ziet er echt fantastisch uit
Dat heb ik bij de meeste spellenquote:Op zaterdag 3 april 2004 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond Paper Mario erg leuk, maar na 10u ongelooflijk saai worden.
Je kan het ook via de controler doen maar of dat fun isquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:43 schreef NewLife het volgende:
hahah moet je bij Donkey Konga alleen maar op die trommels meppen of zijn er ook andere spelmogelijkheden ?
Ik had meer iets gehoopt zoals de spelmode bij Donkey Kong Country e.d. van de Super Nintende... Maar helaas, zal er wel niet inzitten..quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:21 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Je kan het ook via de controler doen maar of dat fun isde a button is dan rechts en b is links en de z button is klappen het schijnt dan wel heel makelijk te worden maar het kan...
![]()
Het is alleen donkey kong en er speeld een aap in en daar houd het een beetje bij op. Het is een leuke party game van wat ik kan lezen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:24 schreef NewLife het volgende:
[..]
Ik had meer iets gehoopt zoals de spelmode bij Donkey Kong Country e.d. van de Super Nintende... Maar helaas, zal er wel niet inzitten...
Dat is jammer.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:45 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Het is alleen donkey kong en er speeld een aap in en daar houd het een beetje bij op. Het is een leuke party game van wat ik kan lezen.
Zucht, wat hou ik toch van Japanse reclamesquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:35 schreef BMH het volgende:
Donkey konga!
Fire Emblem gaat rulen! Als hij zo goed is als de GBA versie ben ik niet meer van me cube te slaan.
uitspelen is voor mij onmogelijkquote:Op zaterdag 3 april 2004 22:54 schreef NewLife het volgende:
Iemand SuperMonkey Ball al uitgespeeld helemaal?? Ik ben nu bij advance bij level 20 ofzo, en t is rete moeilijk soms.
Ik haal advanced nu helemaal, op de final floor naquote:Op zondag 4 april 2004 00:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
uitspelen is voor mij onmogelijk
advanced speel ik zonder moeite uit (als ik wer even oefen)
bij expert he bje op een gegeven moment echt geluk nodig, of je moet echt HEEL goed zijn...
dat ben ikquote:Op zondag 4 april 2004 00:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
uitspelen is voor mij onmogelijk
advanced speel ik zonder moeite uit (als ik wer even oefen)
bij expert he bje op een gegeven moment echt geluk nodig, of je moet echt HEEL goed zijn...![]()
ik heb niks gezegdquote:Op zondag 4 april 2004 10:07 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat ben ik![]()
ik heb hem helemaal uitgespeelt, en het is moeilijk ja![]()
Nee,quote:Op zondag 4 april 2004 00:47 schreef NewLife het volgende:
Zijn er trouwens nog meer unlockers behalve die 3 partygames voor 2500 pts??
quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:54 schreef NewLife het volgende:
Iemand SuperMonkey Ball al uitgespeeld helemaal?? Ik ben nu bij advance bij level 20 ofzo, en t is rete moeilijk soms.
quote:Op zondag 4 april 2004 11:36 schreef HomerJ het volgende:
Nee,
Maar als je de mini/party games leuk vind moet je Super monkey ball kopen, Voortal Tennis, Voetbal en monkey race 2 zijn daar geweldig
Hij bedoeld deel 2 denk ik...quote:Op zondag 4 april 2004 11:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
[..]
![]()
Zag je ook Roy voor je?quote:Op zondag 4 april 2004 12:15 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
![]()
even twee vraagjes:quote:Op zondag 4 april 2004 17:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en om ff te showen wat ik onderhand gakocht heb
SSBM
Zelda : TWW
Mario Sunshine
F-zero GX
Waverace Blue storm
Skies Of Arcadia Legends
Harvest Moon
Final Fantasy Chrystal Chronicles
Monkey Ball
1080 : Avalanche
Mario Party 4
Sonic Heroes
Soul Calibur 2
Worms 3d
DBZ Budokai
en nog een paar andere titels die ik niet zo 123 kan opnoemen
nog wel zo handigquote:Op zondag 4 april 2004 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of iedereen gebruikt een IGN gamelist![]()
Jah sorry ik bedoelde ook SMB 2quote:Op zondag 4 april 2004 11:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
[..]
![]()
Yep. Zie mijn lijstjequote:Op zondag 4 april 2004 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of iedereen gebruikt een IGN gamelist![]()
of de mijnequote:Op maandag 5 april 2004 01:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Yep. Zie mijn lijstje
Echt waar, is die hier al te koop dan?quote:ik heb harvest moon sinds dinsdag
LEUK
Ik vind ze van de windwalker wel leukquote:Op maandag 5 april 2004 11:50 schreef Lexie het volgende:
Zijn dat niet van die dingetjes van ongeveer 5 cm? Ik heb ze wel eens gezien op ebay, maar ze leken me niet echt de moeite waard...
lol... da's voor iedereen anders... afhankelijk van grootte monitor en resolutie.quote:Op maandag 5 april 2004 12:01 schreef MeZZiN het volgende:
-------------- <- zo groot(op mijn scherm)
Dat wist ik .... Ik moest ff mijn ei kwijt vind de popetjes wel tof alleen waarom zo klein.... misschien toch maar halen toch wel leuk voor een zelda nutquote:Op maandag 5 april 2004 16:09 schreef Dromer het volgende:
[..]
lol... da's voor iedereen anders... afhankelijk van grootte monitor en resolutie.
bij mij is het nog niet eens 2 centimeter
dat is een leuk lijstjequote:Op zondag 4 april 2004 18:55 schreef BMH het volgende:
bende spellen
-knip-
Yep, ik heb alleen het beste van het beste op me cube. Daarom heb ik ook maar 6 multi platform games.quote:Op maandag 5 april 2004 19:42 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat is een leuk lijstje![]()
quote:Het concept waarbij je als Bond villain speelt is gewaagd en we zijn nog redelijk sceptisch, maar de crew belooft veel goeds.
Een tijdje geleden maakte EA bekend een tweede game van één van de beste Bond-films ooit (Goldeneye) te maken. De eerste op deze film gebaseerde game, die door Rare voor de N64 ontwikkeld werd, is een all time classic geworden. Kort na de bekendmaking van deze game kwam naar buiten dat de speler in Goldeneye 2 niet James Bond bestuurt, maar zich als villain (een verstoten 00-Agent) omhoog moet werken in de onderwereld en samen zal moeten werken met onder andere Auric Goldfinger. Dit eigenzinnige, vernieuwende concept riep veel vragen op en op de E3 in mei zullen een aantal hiervan waarschijnlijk beantwoord worden.
Over het concept zijn de meeste mensen dus tamelijk sceptisch. Het team dat de loodzware taak krijgt om ons een game voor te schotelen die ons Rare's Goldeneye zal moeten doen vergeten, is het Schotse Visual Science. Ook hiervan weten we nog niet goed wat we moeten denken. Vandaag werd echter bekend dat Takayoshi Sato de Animation & Art op zich zal nemen. Eerder was hij al verantwoordelijk voor dit aspect in de prachtige Silent Hill games. Een andere ontwikkelaar die aan Goldeneye 2 zal meewerken en waar wij veel vertrouwen in hebben is een ex-medewerker van Bungie, die dus aan het topspel Halo heeft gewerkt. Langzaamaan beginnen we toch hoop te krijgen dat het EA gaat lukken om een waardig vervolg op Goldeneye te fabriceren. Toch wachten we nog even tot E3 voordat we de loftrompet boven tafel halen.
quote:Nintendo of Japan heeft een nieuwe website online gegooid om de nieuwe Fire Emblem te promoten.
In het land van de rijzende zon is Fire Emblem, een strategische game met een roleplaying tintje, heel populair. Strijdende soldaten, verpletterende toverspreuken en brute wapens zijn in Fire Emblem de meest voorkomende zaken, samen met statistiekjes van al je characters en meer van die typische RPG-elementen – precies waar de stereotype Japanner van houdt.
Afgelopen vrijdag vernamen wij het nieuws dat Intelligent Systems, naast Paper Mario 2, ook werkt aan Fire Emblem: Souen no Kiseki, het eerste GameCube-deel van de serie. Nieuw en speciaal is dat het spel voor het eerst in 3D zal zijn, hoewel de klassieke gameplay die de Japanners liefhebben nog steeds in dezelfde vorm aanwezig is. De release staat gepland voor de winter van dit jaar in Japan. Vanzelfsprekend is het nog onbekend of Souen no Kiseki de Europese kusten zal bereiken.
Nu heeft Nintendo of Japan een officiële Fire Emblem: Souen no Kiseki website online gegooid. Er valt nog niet zo heel veel te beleven, maar je kunt er cool artwork zien van een aantal characters dat hoofdrollen in de game zal gaan bekleden, en als je Japans kunt staat het verhaal er in het kort uitgelegd.
http://www.nintendo.co.jp/n08/ae7j/sinsaku/index.html
quote:Lees verder als je graag wilt weten wat er tot nu toe bekend is over Paper Mario 2!
Zoals we je een paar dagen al geleden berichtten, is Paper Mario 2 op komst. De opvolger van het alom geprezen spel voor de N64, Paper Mario. Nog steeds is het een turn-based RPG met actie-elementen. Zo zul je, als je bijvoorbeeld een goomba aanvalt met een sprong, op het juiste moment op de A-knop moeten drukken om de goomba de optimale schade toe te brengen. Met een hamer werkt dit weer anders; je zult de hamer eerst met de analogue stick naar achteren moeten bewegen en op het moment dat je moet slaan de analogue stick weer snel naar voren moeten bewegen, dit alles om het hoogste rendement uit je aanval te halen.
Tijdens een gevecht zul je ook je strategie moeten bepalen d.m.v. een zogenaamde command ring, dit is een ronde waarin allerlei gevechtsopties (als aanvallen, verdedigen en items gebruiken etc.) zijn weergegeven en jij er een van moet kiezen, deze optie zorgt voor het strategische aspect in Paper Mario 2. De specifieke gevechtsstrategieën zijn trouwens nog niet bekend gemaakt. Wel is nu al duidelijk dat je verscheidene puzzels in de basiswereld zult op moeten lossen d.m.v. je platheid.
Buiten de gevechten bevinden er zich ook nog een aantal minigames in het spel. Tot nu toe zijn er hiervan drie onthuld. De eerste is een quiz waarin Mario de vragen moet beantwoorden die Whomp hem stelt. Bij de andere twee is nog onduidelijk wat de bedoeling is. Bij de eerste van deze twee zul je Peach moeten besturen en verder is hier weinig over bekend. Bij de andere lijkt het erop dat je met een gigantische Bowser levels uit Super Mario Bros. zult moeten voltooien.
Net zoals in de meeste RPG`s zal Mario hulp krijgen van een paar plaatsen en items. Zo zul je jezelf en je party kunnen healen in een inn (herberg) en kun je items kopen in de winkels. Deze munten verdien je trouwens door vijanden te verslaan in de spelwereld. In deze spelwereld en in de stadjes zul je trouwens blokken met een “S” erop tegenkomen waar je tegenaan moet springen om het spel op te slaan.
Er is verder nog weinig bekend over de verhaallijn. In het origineel moest je de prinses redden en de Star Wand van Koopa repareren. Nu weet men alleen dat er een deur in het spel zit die al 1000 jaar niet geopend is en dat er weer reusachtige vijanden in het spel zullen zitten. Dus dat wordt nog even afwachten.
Binnenkort meer informatie betreffende Paper Mario 2 op CubeZone!
Het spel schijnt 120 uur te zijn voor de eerste keer.quote:Op maandag 5 april 2004 23:11 schreef McGilles het volgende:
Net Harvest Moon opgehaald!
Relaxed spel!! Maar heb op een dag wel een aantal uurtjes over! Kan dat kloppen"?
Wat kan ik zoal in die uurtjes doen, wil namelijk snel geld hebben![]()
?
ik heb niet één multiplatformerquote:Op maandag 5 april 2004 20:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Yep, ik heb alleen het beste van het beste op me cube. Daarom heb ik ook maar 6 multi platform games.![]()
Ik heb er 2 (waarvan een pacman world is kreeg hem bij pacman VS of anders omquote:Op maandag 5 april 2004 20:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Yep, ik heb alleen het beste van het beste op me cube. Daarom heb ik ook maar 6 multi platform games.![]()
Eternal Darkness en Resident Evil ontbreken nog in je lijstje, maar die zijn misschien al te oud.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:47 schreef 2xD het volgende:
Hmm wat zijn nog echt leuke exclusives want ik wil weer een nieuw spel, heeft iemand tips ?
Ik heb al
MK:DD
SMS
MK:DA
Zelda Wind Waker
THPS 4
Metroid Prime
quote:December 08, 2003 - Natsume has revealed to IGNcube that both the GameCube and Game Boy Advance versions of Harvest Moon for Girls are planned to appear at the Electronic Entertainment Expo 2004.
These "girl" versions will be identical to the "boy" versions of A Wonderful Life and Friends of Mineral Town, including the GCN to GBA link capabilities. The only difference will be that now girls will also be able to have a wonderful life, since you'll play as a girl instead of a guy. Now girl gamers will be able to live out their fantasies of chasing boys around Mineral Town. Of course, it will be interesting to see how Natsume handles such things as pregnancy.
Zal mijn vriendin leuk vinden!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:20 schreef Oksel het volgende:
Kheb alleen maar exclusive titels..![]()
Harvest Moon for Girls..
[..]
Nintendo mag zeker de koeien gaan melkenquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor de IGN Insiders: Cubism 69 (de huidige dus) heeft een aantal interessante dingen:
1) Nintendo moet meer sequals uitbrengen
Uitleg: EA en Sony bijv gooien er veel sequals tegenaan, van EA is dat bekend, maar Sony komt alweer met Ratchet en Jak 3, en Socom 2, terwijl hun voorgaande delen nog geen jaar oud zijn.
Waarom kan NIntendo dan niet Waverace 2 uitbrengen? En waaron moeten we zo lang wachten op Windwaker 2 en de volgende Mario? Andere games die updates verdienen: Eternal Darkness, F-Zero, Wario World. Jaarlijkse updates zijn relatief makkelijk te maken (zelfde engine) en levert een groter spelaanbod, wat NIntendo kan gebruiken.
Nou kijk het koste mij amper een maand geleden bij elkaar 175 euro vandaar die prijsquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:17 schreef MeZZiN het volgende:
Is geen verkeerde prijs (koop zelf niet 2de hands maar toch) zelf zou ik het pas overwegen voor 150 euro...
Ik wist wel dat het een computer prutsel was ... goodies zijn dus altijd bij nintendo computer skin's plaatjes en meer van dat soort zut. Ben ik blij dat ik de soundtrack toch besteld hebquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:48 schreef Oksel het volgende:
De FF:CC goodie van Nintendo: Een Winamp SKIN..BAHAHHA.. wat slecht van Nintendo.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:19 schreef MeZZiN het volgende:
koop 2 games voor totaal van 80 euro
2 games? ik snap het eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:43 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen... je kan nog beter ff extra werken (want na de vakantie ga je misschien weer proberen het zelfde te kopen. en ben je waarschijnlijk duurder uit) het is ook maar tijdlijk extra geld. je kan nog beter 175 euro rood gaan staan.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:19 schreef NewLife het volgende:
[..]
Nou kijk het koste mij amper een maand geleden bij elkaar 175 euro vandaar die prijs. Maar ik had gerekend op wat meer geld deze maanden voor de vakanties dus ik ben aan het overwegen het spul weg te doen en na de vakantie weer te kopen
![]()
. (2e hands)
ik snap niet hoe "goedkoop" het kanquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:01 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
2 games? ik snap het eigenlijk ook niet![]()
FFTA en FF:CC 2 games dus... sorry had wat duidelijker kunnen zijn. goede games trouwens het geld meer dan waard hoor! maar een Winamp skin....quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:01 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
2 games? ik snap het eigenlijk ook niet![]()
FFTA 45 euroquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:08 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
FFTA en FF:CC 2 games dus... sorry had wat duidelijker kunnen zijn. goede games trouwens het geld meer dan waard hoor! maar een Winamp skin....gebruik niet eens winamp....
winamp is veel beter dan andere mediaplayersquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:08 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
FFTA en FF:CC 2 games dus... sorry had wat duidelijker kunnen zijn. goede games trouwens het geld meer dan waard hoor! maar een Winamp skin....gebruik niet eens winamp....
Helemaal waar maar ik luister geen MP3'tjes je denk toch niet dat ik media player gebruiktquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:12 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
winamp is veel beter dan andere mediaplayers![]()
![]()
quote:Ach. Ik heb liever een kwaliteitsconsole, zoals Nintendo op dit moment is.. dan een hersenloze console ala Xblop & PS2.
Ik ook. Nintendo maakt gamen weer leuk. Zo was het voor mij ben een tijdje op de PC (7 jaar ofzo) aan gamen geweest maar ze miste altijd wat aan die games (RTS daargelaten) maar sinds ik een cube en GBA heb game is weer (te) veel en en dat allemaal door nintendoquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:48 schreef Oksel het volgende:
Ach. Ik heb liever een kwaliteitsconsole, zoals Nintendo op dit moment is.. dan een hersenloze console ala Xblop & PS2.
Zat met US prijzen in mijn hoofdquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:11 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
FFTA 45 euro
FF:CC 60 euro
[edit]
heb je edit al gezien
wat een rekenfout![]()
quote:Resonance komt naar GameCube
De nieuwe developer Neocell Factory werkt aan een nieuwe survival horror game. Details vind je hier...
http://www.cubezone.nl/Sh(...)4
Ja,de memorycard is orgineel van nintendo,de geleende memorycard was ook orgineel,maar dit probleem komt voor op twee verschillende kubussen,met alle twee discs heb ik dit probleem,de eerste disc is geruild door de betreffende winkel,maar nog steeds hetzelfde,bij geen enkel ander spel die ik heb zijn er problemen met de memorycards of wat dan ook........ik snap er echt helemaal niks meer van,zal dan de geruilde disc ook kaduuk zijn?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:41 schreef MeZZiN het volgende:
Het lijkt er op dat je een corupte memory card heb is het een originele. of dat je memory card controler(die de memory cards aan stuurt) stuk is dus een probleem met je cube
zelf nooit problemen gehad. maar ik heb wel originele memory cards.
[..]
je hebt nog maar een paar minuten geleden dezelfde vraag gesteld, heb geduldquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:21 schreef Tony-Soprano het volgende:
geist iemand? of is hier niemand die naar dat spel uitkijkt?
komt ie nou op de E3?
Alsof het varen oooooh zo saai wasquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:00 schreef Roi het volgende:
Dat merken we..
Iemand trouwens nog "de" screenshot gezien van The Wind Waker 2 volgens CZ ? Volgens mij is het gewoon een oude screenshot van deel1 maarja. (Ik hoop het ook, weer die zee!)
quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:50 schreef BMH het volgende:
Sales uit amerika van vorige week:
GCN 2780
PS2 2520
XBOX 1980
GBA 11175
De gamecube verkoopt nog steeds beter als de PS2 & de Xbox. De GBA staat zoals gewoonlijk ver boven alle andere consoles.
Zelfs met werken red ik het nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:06 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen... je kan nog beter ff extra werken (want na de vakantie ga je misschien weer proberen het zelfde te kopen. en ben je waarschijnlijk duurder uit) het is ook maar tijdlijk extra geld. je kan nog beter 175 euro rood gaan staan.
Tevens je doet je cube toch niet weg. :![]()
![]()
![]()
het is tetra's trackers, ik herken het uit een filmpje, die hoge toren en dat schipquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:00 schreef Roi het volgende:
Dat merken we..
Iemand trouwens nog "de" screenshot gezien van The Wind Waker 2 volgens CZ ? Volgens mij is het gewoon een oude screenshot van deel1 maarja. (Ik hoop het ook, weer die zee!)
het varen was ooooooh zo saai jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Alsof het varen oooooh zo saai was. Dit is fake.
moeilijke besturing zeker?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanmiddag een paar uur Kirby Airride gespeeld in multiplayerEcht super cool
![]()
in de dungeons heb je tenminste nog wat te doen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:20 schreef speknek het volgende:
Ik vond de laatste dungeons saaier dan het varen.
Zoooo die is foutquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:15 schreef gamecube_master het volgende:
http://www.specialcurrypr(...)s/nintendocereal.wmv een oude reclame van nintendo ontbijt [afbeelding]
quote:Op woensdag 7 april 2004 00:01 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
Zoooo die is fout![]()
TWO CEREALS IN ONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 00:09 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat een belachelijke reclame is dat
NIN-TEN-DO...
Ik denk écht dat jij de enige bent die dat spel heeft (en wil hebben) hier.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanmiddag een paar uur Kirby Airride gespeeld in multiplayerEcht super cool
![]()
hij heeft er zelfs een review over gemaaktquote:Op woensdag 7 april 2004 00:30 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik denk écht dat jij de enige bent die dat spel heeft (en wil hebben) hier.![]()
Dat is wel heel vreemd .. ik zou ff bellen met nintendo... misschien weten hun wat.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:50 schreef Girlhunter het volgende:
[..]
Ja,de memorycard is orgineel van nintendo,de geleende memorycard was ook orgineel,maar dit probleem komt voor op twee verschillende kubussen,met alle twee discs heb ik dit probleem,de eerste disc is geruild door de betreffende winkel,maar nog steeds hetzelfde,bij geen enkel ander spel die ik heb zijn er problemen met de memorycards of wat dan ook........ik snap er echt helemaal niks meer van,zal dan de geruilde disc ook kaduuk zijn?
*gaat proberen disc nog een keer te ruilen![]()
Varen was inderdaad de grootste misstap die ze gemaakt hadden wat mij betreft.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:26 schreef capibar het volgende:
[..]
in de dungeons heb je tenminste nog wat te doen.
bij het varen zit je een kwartier naar het scherm te staren.... ik weet echt niet waarom ze dit in het spel stoppen, echt leuker word het er niet van
Hier ook een goedkope bigben niet mis mee...sommige vrienden vinden hem beter dan de GC controler maar ik zou niet zonder een echte kunnen zeker nu we een wavebird hebben geweldig!!!!! Een toppertje! vind de orignele perfect in de handliggen en die big ben vind ik zelf wat grof. maar hij als vierde controler primaquote:Op woensdag 7 april 2004 09:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Varen was inderdaad de grootste misstap die ze gemaakt hadden wat mij betreft.
Verder zijn die 3rd party controllers nieteens zo slecht. Heb er een van Big Ben voor een euro of 10 en die werkt eigenlijk net zo goed als mijn gewone controller.
Ach ze zijn niet zo duur meer... en ja het is erg handig... geen draden meer zodat 1 de katten er niet meer mee gaan spelen 2 vriendin niet meer stuikeld...quote:Op woensdag 7 april 2004 11:25 schreef Oksel het volgende:
Ik wil ook een WaveBird. Mijn vriendin pleurt steeds met d'r domme kop over 't snoertje. Ik vloeken..
Je mag alles slopen schat.. BEHALVE MIJN NINTENDO'S!!!!
er zijn vast wel andere voetbal gamesquote:Op woensdag 7 april 2004 13:04 schreef P8R het volgende:
Uit IGN's Grote E3 lijst: FIFA 2005 (PC, PS2, Xbox)... dus geen Cube... (was vast al bekend, maar heb ik dan gemist). Niet dat ik heel veel behoefte heb aan nog meer Fifa games, maar voor de totale markt moet je dat soort games toch wel hebben...
idd.. gewoon we6fe importeren uit japan.. komt alles goedquote:Op woensdag 7 april 2004 13:11 schreef capibar het volgende:
[..]
er zijn vast wel andere voetbal games
fifa wordt alleen gespeeld door de casual gamers.
Dus alle Chirurgen een gamecube geven en gelijk 37 procent minder fouten BETER !!!quote:Chirurgen die videogames spelen opereren beter
Chirurgen die minstens drie uur per week op de Nintendo of de Playstation spelen maken bij laparoscopische operaties, buikoperaties die worden uitgevoerd met behulp van een videocameraatje en met joysticks bediende instrumenten, 37 procent minder fouten dan hun collega's die geen videogames spelen. Bovendien opereren ze sneller, zo blijkt.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=304174&c=50
Wahahahaha.quote:"We have to assume the mainstream audience is unfamiliar with the property," Foxhoven said. "As for the rest of the film, we will stay true to the game and have Samus battling the Metroids and Mother Brain in a fight for control of the galaxy."
ho, wacht.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:22 schreef BMH het volgende:
Uit het stukje over de Metroid films:
[..]
Wahahahaha.![]()
In a fight for control over the galaxyquote:Op woensdag 7 april 2004 15:22 schreef BMH het volgende:
Uit het stukje over de Metroid films:
[..]
Wahahahaha.![]()
John Woo heeft de rechten van Metroid gekocht voor een film. Hij gaat em zeker produceren, misschien zelfs regiseren.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:33 schreef capibar het volgende:
[..]
ho, wacht.
gaan ze een metroid film maken?
volgens mij heb ik wat gemist.
oeps 2 keer op ctrl+v gedruktquote:Op woensdag 7 april 2004 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eén keer is genoeg hoorMaar goed, dit stond ook al op IGN
Ik ben het er wel mee eens, vooral als je dit ziet in vergelijking met de verkoopaantallen die BMH al eens eerder postte.
iedereen koopt toch wel een gamecube, kom op, 89 euro (mediamarkt) voor een paar euro minder koop je een game.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eén keer is genoeg hoorMaar goed, dit stond ook al op IGN
Ik ben het er wel mee eens, vooral als je dit ziet in vergelijking met de verkoopaantallen die BMH al eens eerder postte.
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:27 schreef ASSpirine het volgende:
mensen, kick me in the ass
ik heb vandaag de hele tijd verloren met mario kart... van een meisje notabene
I'm not worth it...
die vond ik juist klotequote:Op woensdag 7 april 2004 20:49 schreef speknek het volgende:
Het leukste vind ik denk ik als je samen in een bootje zit en moet peddelen, dat is toch altijd zo'n kneuzenkermis bij ons. Dan kun je me echt oprapen van de grond.
dat heeft iemand toch al eerder gepostquote:Op woensdag 7 april 2004 22:20 schreef gamecube_master het volgende:
News: Nintendo's Outrageous Fortunes
--------------------------------------------------------------------------------
Nintendo are to be the subject of BBC3's new program "Outrageous Fortunes". Find out the details of the program inside.
BBC3 are showing a series of programs called "Outrageous Fortunes" which looks at big-money companies such as Disney, Bacardi and more. Nintendo is to be the subject of one on Monday April 19th at 9pm.
Rumours suggests that the Nintendo episode will contain an interview with Miyamoto and other Nintendo employees as well as owners of fan-sites. A small section of a press release about the show can be found below.
"BBC Three goes in search of the truth behind the biggest brands in the world and the families that control them. Disney, Bacardi, Nintendo, Walmart, Guinness and De Beers Diamonds have all been created by powerful dynasties. This series investigates the real stories behind the success of these companies and questions at what price have the families made their millions.
bron: www.cube-europe.com
gelukkig ken ik iemand met schotel, morgen maar even vragen of hij het wil opnemen![]()
niet dat ik het weet, maar als dat wel het geval is is dit mooi een herinneringquote:Op woensdag 7 april 2004 22:27 schreef capibar het volgende:
[..]
dat heeft iemand toch al eerder gepost
ja.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:30 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
niet dat ik het weet, maar als dat wel het geval is is dit mooi een herinnering![]()
Ik verlies ook met mario kart van mijn vriendin . Ik vind het niet erg houd het leuk als ik alleen maar zou winnen is er niet aan .... (als ik zou oefenen dan ben ik wel beter maar ik oefen gewoon niet blijft het leuk spelen) Zo hebben we beide lol.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:22 schreef ASSpirine het volgende:
ik ben idd zielig
dat komt ervan als je zo weinig speelt
maar zij speelt zelf ook niet veel...
zelfs de makkelijkste won ze (de ovaal)
soul calibur liep ong gelijk...
Hoe kan je aan een PAL versie van dit spel komen? Ik las van de week op cubezone dat je 'm bij R racing krijgt maar dat is nou niet echt een spel dat ik zou willen hebben. Weet iemand hoe je anders aan dit spel kan komen? Of wil iemand die pacman VS al wel heeft het spel ruilen tegen de zelda bonusdisc?quote:Op donderdag 8 april 2004 08:54 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik verlies ook met mario kart van mijn vriendin . Ik vind het niet erg houd het leuk als ik alleen maar zou winnen is er niet aan .... (als ik zou oefenen dan ben ik wel beter maar ik oefen gewoon niet blijft het leuk spelen) Zo hebben we beide lol.
Pacman VS is trouwens een toff game. ook voor zijn 2en ze hebben de 2 player heel mooi opgelost! door dat je de oogjes moet aanraken zodat die andere 2 spookjes voor je op jacht gaan! Pacman VS![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan hem ook alleen bij R:Racing krijgen voor nu in Pal ik heb hem voor 15 euro bij DVDsoon gehaald met Pacman World. en dan freeloader a 15 euro dan ben je nog goedkoper uitquote:Op donderdag 8 april 2004 09:21 schreef koei het volgende:
[..]
Hoe kan je aan een PAL versie van dit spel komen? Ik las van de week op cubezone dat je 'm bij R racing krijgt maar dat is nou niet echt een spel dat ik zou willen hebben. Weet iemand hoe je anders aan dit spel kan komen? Of wil iemand die pacman VS al wel heeft het spel ruilen tegen de zelda bonusdisc?
TS2 multiplayer >>>> HALO Multiplayerquote:Ik ben weer helemaal verslaafd aan TImesplitters 2(welke mongool zei dat shooters alleen op PC hoorden?)
tja, ik ben een beetje lui want ik vind het erg vervelend om van cd te moeten wisselen. Ik zet altijd mn cube aan en loop dan weg en als ik een halve minuut later terug loop dan staat hij klaar om te kunnen spelen. Bij een freeloader kan dat niet. (ik heb animal crossing en een action replay dus ik heb er ervaring mee...) Ik wacht nog wel even totdat hij hier ook normaal te verkrijgen is of misschien via de sterrencatalogus.quote:Op donderdag 8 april 2004 09:40 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Je kan hem ook alleen bij R:Racing krijgen voor nu in Pal ik heb hem voor 15 euro bij DVDsoon gehaald met Pacman World. en dan freeloader a 15 euro dan ben je nog goedkoper uit
Je bent net te laat hij was goedkoop bij play.com (9 pondquote:Op donderdag 8 april 2004 10:25 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, is TS2 nog ergens te krijgen eigenlijk?
waarom ineens die prijsstijgingquote:Op donderdag 8 april 2004 10:46 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Je bent net te laat hij was goedkoop bij play.com (9 pond).
Play heeft hem nu voor 17.99 pond
maar bij www.dimplus.nl is ie nog voor 30 euro.
Maar je vergeet ff dat voorraad ook heeeeel veel geld kost. elke maand dat een game in de winkel ligt kost het huur (dus een paar vierkante centimeter) en rente (geld zit niet in de pocket) en natuurlijk een stukje marketing.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:04 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Maar... bij de helft van de winkels waar ik kom zijn de rekken van GC spellen maar half vol
Ach het zal wel
Maar ik denk dat winkels de cube een risico vinden dus niet veel willen inslaan.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:05 schreef Oksel het volgende:
MeZZiN: De Xblops & PS2 rekken zijn overvol..
Als ie het maar niet verzonnen heeft...quote:Op donderdag 8 april 2004 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
BMH, wat was je bron van die sales in de US die je 6 april postte?
Dat aimen vind ik prima, ik heb nu 3 vrienden die het kunnen. De rest zuigt er echt in. Voor beginners is het richten héél moeilijk.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
TS2 multiplayer >>>> HALO Multiplayer
Alleen dat aimen he... Als ze dat veranderen in TS3, wordt het DE console-FPS....
Is er trouwens iemand in de buurt van Utrecht van wie ik even een Action Replay kan lenen ?![]()
ik zie ze nergens staan op andere sites, die salesquote:Op donderdag 8 april 2004 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
BMH, wat was je bron van die sales in de US die je 6 april postte?
Ik zag ze op het IGN boards. Zal nog ff navragen of ze kloppen.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:48 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik zie ze nergens staan op andere sites, die sales![]()
denk het wel maar niet veelquote:Op donderdag 8 april 2004 16:08 schreef Tony-Soprano het volgende:
ik vind timesplitters wel oke. maar ik kijk nu heel erg uit naar GEIST. dat spel wordt echt vet, weet ik zeker. weet iemand of nintendo dit spel laat zien op de E3?
voor de cube moeten ze dat spel flink uitkleden denk ikquote:Op donderdag 8 april 2004 17:04 schreef HomerJ het volgende:
Jup is waar
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Far Cry 'Cubed
De populaire Ubi Soft FPS neemt de afslag van Xbox en PC naar 'Cube en PS2...
Ubi Soft heeft vandaag bekend gemaakt dat ze de populaire (en extreem hoge cijfers scorende) PC game Far Cry ook gaan uitbrengen op ''andere consoles'' dan de Xbox, oftewel de PS2 en GameCube (al kan dit nog veranderen, aangezien officieel gezien de consoles nog niet genoemd zijn). De game zal de titel Far Cry Instincts dragen, en zal een aantal nieuwe, console-exclusive gameplay elementen bevatten waardoor zelfs gamers die de PC versie kennen nieuwe tactieken moeten toepassen om te overleven.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
whow, die GBA verkoopt goedquote:Op donderdag 8 april 2004 17:52 schreef BMH het volgende:
Voor Roy: dit:
GCN 2780
PS2 2520
XBOX 1980
GBA 11175
Zijn de Toys R us verkopen in amerika. Ze kloppen dus wel.
De GBA is de snelst verkopende spelcomputer ooit.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:55 schreef capibar het volgende:
[..]
whow, die GBA verkoopt goed![]()
Jep zoals het er nu naar uit ziet wel maar niet de huidige maar een nieuwe deel special voor de consolesquote:Op donderdag 8 april 2004 18:02 schreef BMH het volgende:
Op de Crytech site (makers van Far cry) staat met volle glorie het Nintendo Gamecube logo. Betekend dit misschien dat Far Cry ook naar de cube komt?
[..]
De GBA is de snelst verkopende spelcomputer ooit.
Dit is nog helemaal niet officeel bekend. Ik verw8 natuurlijk dat ie niet online gaat.quote:Op donderdag 8 april 2004 18:43 schreef Tain het volgende:
http://www.gamemag.nl/nieuws/item.php?id=3477
Splinter Cell 2 zal niet online gaan op de cube
Rainbow Six 3 zal ook niet online gaan
wat dacht je van de PS-2?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:14 schreef capibar het volgende:
[..]
voor de cube moeten ze dat spel flink uitkleden denk ik![]()
lekkere grond-texturesquote:Op donderdag 8 april 2004 18:56 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Screenshot van de Gamecube versie van Rainbow Six 3
welke textures?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:01 schreef capibar het volgende:
[..]
lekkere grond-textures![]()
dat wordt een tegenvaller voor mensen die verwachten dat het precies hetzelfde eruit gaat zien als de PCquote:Op donderdag 8 april 2004 19:28 schreef HomerJ het volgende:
[..]
wat dacht je van de PS-2?![]()
Is toch altijd minder...quote:Op donderdag 8 april 2004 20:39 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat wordt een tegenvaller voor mensen die verwachten dat het precies hetzelfde eruit gaat zien als de PC
hmmm, ik denk dat de meeste mensen wel verwachten de de console versie minder wordt hoor.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:39 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat wordt een tegenvaller voor mensen die verwachten dat het precies hetzelfde eruit gaat zien als de PC
Oeiquote:Op donderdag 8 april 2004 18:56 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
De mannetjes lijken wel te zwevenquote:Op donderdag 8 april 2004 18:56 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
klerelijers (sorry kon me niet inhouden)quote:Op donderdag 8 april 2004 18:43 schreef Tain het volgende:
http://www.gamemag.nl/nieuws/item.php?id=3477
Splinter Cell 2 zal niet online gaan op de cube
Rainbow Six 3 zal ook niet online gaan
quote:Nintendo.nl
Live at the Colosseum
Betreed de arena en maak je op voor de strijd!
Maak nog voor de release kennis met de nieuwste Pokémon uit Pokémon Colosseum, op het event Live at the Colosseum op 28 april in het Evoluon te Eindhoven.
Op deze dag presenteert Nintendo de game Pokémon Colosseum aan het publiek. Pokémon Colosseum is de eerste 3D Pokémon RPG voor de Nintendo GameCube.
Naast het spelen van de game kun je ook gratis de Pokémon Jirachi downloaden naar je Pokémon Ruby of Sapphire spelcassette. En ligt er een leuke goodie bag voor je klaar.
Wil jij aanwezig zijn op dit unieke event? In het Fox Kids Magazine van april kun je kans maken op 2 van de 200 toegangskaartjes. Dus haast je naar de winkel en lees in het magazine hoe je kans maakt op deze exclusieve kaartjes.
Let op! Deze kaartjes zijn alleen te winnen via het Fox Kids Magazine.
Ja das erg jammer idd.... zijn sterke online titels... speel ze erg veelquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
klerelijers (sorry kon me niet inhouden)
kom op we gaan die shit allemaal boycotten!!!!
Boycotten we de 3rd party titels al niet een jaar?quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
klerelijers (sorry kon me niet inhouden)
kom op we gaan die shit allemaal boycotten!!!!
ToS niet meer exclusief...quote:Tales of Symphonia niet Exclusief
Game komt nog uit op de Japanse PS2's voordat 'ie hier het licht ziet op de 'Cube...
Een grote tegenslag voor Nintendo Fanboys all over the world vandaag, als de laatste uitgave van het Japanse V-Jump (die deze keer niet getijsterd worden door valse pagina-scans) weet te vermelden dat Namco hun cel-shaded, voormalig GameCube exclusieve RPG, Tales of Symphonia naar Sony's PlayStation 2 zal poorten. De game moet voor het eind van dit jaar nog verschijnen in Japan.
Alhoewel het aan de ene kant niet zo vreselijk is, omdat wij als GameCube gamers de game toch wel krijgen, is het toch best gemeen richting Europese gamers dat zelfs de Japanse PS2 gamers Tales of Symphonia eerder gaan zien. Wij wachten toch al zeker 2 jaar lang op deze titel, en in plaats van 'em snel hier uit te brengen moet de game eerst ook nog eventjes op de PS2 verschijnen...Tja, welke kleur je ook over je huid draagt, als Europese gamer ben je altijd het doelwit van discriminatie.
http://www.gameqube.nl/article.php?id=4257
AHHHHquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:39 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
ToS niet meer exclusief...
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:07 schreef gamecube_master het volgende:
hier een plaatje van tales of rebirth
[afbeelding]
dit spel is denk ik nog in productie, zo te zien hebben ze nog geen textures op de grond, dus het is moeilijk te zien of ze zweven of nietquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:04 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
De mannetjes lijken wel te zwevenvindt toch dat de cube beter kan !
Als de framerate maar goed is. Ik koop em denk ik toch niet. Dit spel is al 1 jaar oud.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:41 schreef gamecube_master het volgende:
deze screens van rainbow six zien er toch wel een stuk beter uit
[afbeelding]
[afbeelding]
ik koop hem ook niet, ik heb me pc voor schietspellen en RTS en me gamecube voor de restquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Als de framerate maar goed is. Ik koop em denk ik toch niet. Dit spel is al 1 jaar oud.
he, dat lijkt een beetje op splinter cellquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:41 schreef gamecube_master het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar wat een gezeur in dat artikeltjequote:Op vrijdag 9 april 2004 10:39 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
ToS niet meer exclusief...
Geweldig! Van mij mag hij zou snel mogelijk komenquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:02 schreef Chocobo het volgende:
Eerste Engelse ToS trailer. Misschien al gepost maar je weet het niet he
http://streamingmovies.ig(...)v
shit man, dit spel moet je gewoon hebbenquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:02 schreef Chocobo het volgende:
Eerste Engelse ToS trailer. Misschien al gepost maar je weet het niet he
http://streamingmovies.ig(...)v
Ja sorry maar veel zie je niet hierquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:41 schreef gamecube_master het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dan zet je je beeldscherm wat lichterquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja sorry maar veel zie je niet hierBeetje donker.
Dat moet je nooit doen! Daarmee verpest je de bedoelde sfeer in een game mee.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:16 schreef capibar het volgende:
[..]
dan zet je je beeldscherm wat lichter![]()
als ik geen reet zie zet ik hem gewoon lichter hoorquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat moet je nooit doen! Daarmee verpest je de bedoelde sfeer in een game mee.
lol... hoe weet je nou of je monitor/tv niet te donker staat?quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat moet je nooit doen! Daarmee verpest je de bedoelde sfeer in een game mee.
mgs:tts ook, daar heb je een stel balken onder elkaar die steeds donkerder worden met door het midden een streep.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:33 schreef Dromer het volgende:
[..]
lol... hoe weet je nou of je monitor/tv niet te donker staat?
bij, ik dacht, Eternal Darkness (toepasselijke naam) zit een check waarmee je je tv goed in kunt stellen.
Nee, juist voor de PS/2. Cube zit beter in z'n grafische kwaliteiten dan dat grafding van Sony.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:14 schreef capibar het volgende:
[..]
voor de cube moeten ze dat spel flink uitkleden denk ik![]()
dat spreekt voor zichquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:46 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nee, juist voor de PS/2. Cube zit beter in z'n grafische kwaliteiten dan dat grafding van Sony.
Maar de meeste games worden gemaakt op de PS2, gepoort en verbeterd naar de Xbox, en vanaf de Xbox gepoort en ge-downgrade naar de cube. Resultaat: Lagere framerate, en xbox-achtige blurry textures.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:46 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nee, juist voor de PS/2. Cube zit beter in z'n grafische kwaliteiten dan dat grafding van Sony.
zekerquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:11 schreef Oksel het volgende:
Ach, Nintendo overleeft deze Ps2/Xbox/Cube slag wel.
sony en xbox hebben wel schijfjes waar meer op kan... dus tenzij ze voor de cube een 2 disc-versie maken....quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:46 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Dat maakt niet veel uit. De meeste games gebruiken ongeveer 1.2 gigabyte (2 cd's op de PC). De cube disc kan 1.4 gig bevatten, en dat is meer dan genoeg. De enige games die meer gebruiken zijn de games met veel Beeld & geluid materiaal.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:40 schreef Dromer het volgende:
[..]
sony en xbox hebben wel schijfjes waar meer op kan... dus tenzij ze voor de cube een 2 disc-versie maken....
zoals mgs:tts, en volgens mij ook dat ene resident evil spelquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat maakt niet veel uit. De meeste games gebruiken ongeveer 1.2 gigabyte (2 cd's op de PC). De cube disc kan 1.4 gig bevatten, en dat is meer dan genoeg. De enige games die meer gebruiken zijn de games met veel Beeld & geluid materiaal.
resident evil 0 heeft 2 discsquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:18 schreef capibar het volgende:
[..]
zoals mgs:tts, en volgens mij ook dat ene resident evil spel![]()
Ik d8 dat PS2 games op cd-roms gebrand stonden,deze kunnen toch "maar" 700 mb dragen??quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:40 schreef Dromer het volgende:
[..]
sony en xbox hebben wel schijfjes waar meer op kan... dus tenzij ze voor de cube een 2 disc-versie maken....
dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:40 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik d8 dat PS2 games op cd-roms gebrand stonden,deze kunnen toch "maar" 700 mb dragen??![]()
oke, ik dacht al.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:02 schreef JK het volgende:
PS2 games staan op CD's en DVD's.. de CD's zijn blauw, de DVD's 'zilver'.
ik zou het niet weten, hopelijk is het niet iets wat voor de zoveelste keer alleen in japan wordt gereleasedquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:14 schreef HomerJ het volgende:
Ik denk dat RE 4 daar wel gebruik gaat van maken
HOPPA ! Dat is pas een lijstquote:Nintendo
Custom Robo
Donkey Konga
GEIST
Giftpia
Golden Sun
Mario 128
Mario Tennis
Metroid Prime 2
Paper Mario
Pikmin 2
Wind Waker 2
Zelda Four Swords
Overige
Call of Duty (Activision)
True Crime 2 (Activision)
Killer 7 and Resi 4 (Capcom)
SSX 4 (EA)
Timesplitters 3 and Second Sight (FRD)
The Movies (Lionhead)
Unity (Lionhead)
RIDGE RACER 6 (Namco)
Starfox GC plus Baten and Tales
Prince of Persia 2 (Ubisoft)
Monkey Ball 3 and Virtua Fighter (SEGA)
zeker, gelukkig willen ze ook GEIST laten zienquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HOPPA ! Dat is pas een lijst
waaromquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:46 schreef Oksel het volgende:
Ik heb mn gamecube verkocht..
wat krijg je er tegenwoordig voor, 70 euro?quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:46 schreef Oksel het volgende:
Ik heb mn gamecube verkocht..
is call of duty hetzelfde als op de pc?quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HOPPA ! Dat is pas een lijst
Omdat ie er twee had of zo?quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:54 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
waarom![]()
dan mag je blij zijn dat je er nog zoveel ervoor hebt gekregenquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:56 schreef capibar het volgende:
[..]
wat krijg je er tegenwoordig voor, 70 euro?![]()
dat wist ik nietquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:25 schreef Dromer het volgende:
[..]
Omdat ie er twee had of zo?
yup, dat ding koop je voor 89 euro bij de MMquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:26 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dan mag je blij zijn dat je er nog zoveel ervoor hebt gekregen
beterquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:27 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dat wist ik niet![]()
''iets'' goedkoperquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:32 schreef capibar het volgende:
[..]
yup, dat ding koop je voor 89 euro bij de MM
ik zie niet echt een reden om een cube tweedehands te kopen.
ach man, iedereen heeft met die prijsverlaging toch wel een cube gekochtquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:16 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
''iets'' goedkoper![]()
ik heb hem anders op de releasedatum gekochtquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:19 schreef capibar het volgende:
[..]
ach man, iedereen heeft met die prijsverlaging toch wel een cube gekocht![]()
ja jij, maar ik heb hem pas gekocht toen hij goedkoper werd.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:28 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik heb hem anders op de releasedatum gekocht![]()
![]()
230 euroquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:32 schreef capibar het volgende:
[..]
ja jij, maar ik heb hem pas gekocht toen hij goedkoper werd.
wat was de prijs op de release datum eigenlijk?
ik hoop dat de nintendo DS niet al te duur word, alles wat te duur is word een flop (kijk maar naar de n-gage, die is ook nooit echt goed op gang gekomen)quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij was dat 249 euro![]()
Ik heb de mijne na een week gekocht, 2e hands, met 5 spellen, controller, mem card, voor 350 euroDat was toen echt nix
![]()
Maar goed, zo gaat dat met allesAls de Nintendo DS trouwens regio vrij wordt importeer ik hem misschien wel, dat scheelt een hoop geld volgens mij.
249 euro koste hij officieel, maar veel winkels deden em goedkoper, ik weet nog wel dat ik de laatste gamecube had in me woonplaats, ik was er om 12 uur ( s'middags natuurlijkquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij was dat 249 euro![]()
Ik heb de mijne na een week gekocht, 2e hands, met 5 spellen, controller, mem card, voor 350 euroDat was toen echt nix
![]()
Maar goed, zo gaat dat met allesAls de Nintendo DS trouwens regio vrij wordt importeer ik hem misschien wel, dat scheelt een hoop geld volgens mij.
de spellen worden vooral goedkoop bij de DS, nintendo zei dat ze 20/30 dollar zouden zijnquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:39 schreef capibar het volgende:
[..]
ik hoop dat de nintendo DS niet al te duur word, alles wat te duur is word een flop (kijk maar naar de n-gage, die is ook nooit echt goed op gang gekomen)
ja, maar daar heb je nog niks aan als het ding zelf 800 euro gaat kostenquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:43 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
de spellen worden vooral goedkoop bij de DS, nintendo zei dat ze 20/30 dollar zouden zijn
apparaatj zelf zou ong. tussen de 150 en de 200 euro kostenquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:45 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, maar daar heb je nog niks aan als het ding zelf 800 euro gaat kosten
wel fijn trouwens, dat de spellen wat goedkoper zijn.
want ik vind 50 euro voor een gba spel toch wel wat teveel.
ohja, natuurlijkquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:54 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
apparaatj zelf zou ong. tussen de 150 en de 200 euro kosten
maar laten we dit gesprek voortzetten in het Nintendo DS topic want dit is namelijk het GC topic
Hmm, ik ben benieuwd of dat Killer 7 nog wat wordt...quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:11 schreef gamecube_master het volgende:
Uitbreiding voor Cube op de E3
Nintendo
Custom Robo
Donkey Konga
GEIST
Giftpia
Golden Sun
Mario 128
Mario Tennis
Metroid Prime 2
Paper Mario
Pikmin 2
Wind Waker 2
Zelda Four Swords
Overige
Call of Duty (Activision)
True Crime 2 (Activision)
Killer 7 and Resi 4 (Capcom)
SSX 4 (EA)
Timesplitters 3 and Second Sight (FRD)
The Movies (Lionhead)
Unity (Lionhead)
RIDGE RACER 6 (Namco)
Starfox GC plus Baten and Tales
Prince of Persia 2 (Ubisoft)
Monkey Ball 3 and Virtua Fighter (SEGA)
bron
het schijnt wel een leuk spel te worden maar dat je het een heel erg kort spel isquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hmm, ik ben benieuwd of dat Killer 7 nog wat wordt...
Wil je A.U.B. [ img=190,150]URL[ /img] gebruiken?quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:10 schreef gamecube_master het volgende:
een paar nieuwe screens van Killer 7
Screenshots.
gefixtquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Wil je A.U.B. [ img=190,150]URL[ /img] gebruiken?
Alvast bedankt.
Nu zonder "enters" maar met spatiesquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:21 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
gefixt![]()
zo leer ik nog is wat van jequote:Op zaterdag 10 april 2004 18:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Nu zonder "enters" maar met spaties![]()
Nu doe je de laatste screenshot: [ img=580,408]URL[ /img]quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:37 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
zo leer ik nog is wat van je![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |