was het toch ook...quote:Op maandag 22 juni 2026 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo’n heerlijke typische argentijnse….
Ja. Ik geef het alleen doorquote:
Jaquote:Op maandag 22 juni 2026 19:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over @:Onlogisch of @:Capuchon_jongen?
Laten we het hopen, het is allemaal wel erg braaf dit WK.quote:
Dumfries vs Messi genotquote:Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoop dat dat kut arg er snel uitgeschopt wordt. Letterlijk en figuurlijk.
Dit gaat wel heel erg ver.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef PzKpfw het volgende:
Kut Argentijnen, tijd dat de Engelsen ze weer even op de plek zetten.
Dat ging 40 jaar geleden wel lekkerquote:Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef PzKpfw het volgende:
Kut Argentijnen, tijd dat de Engelsen ze weer even op de plek zetten.
Paar mooie American Football tackles vinden die Yanks vast leuk.quote:
klara is toch die cheater?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment![]()
MBapp'e peert er vannacht gewoon 4 in tegen ALgerije en klaar is klara
OKe dan.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment![]()
Wanneer spelen ze precies tegen Algerije? Is dat nog een extra wedstrijd?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment![]()
Dan speelt mbappe de verkeerde wedstrijd, en zal het ongeldig worden verklaard.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment![]()
Niks lukt voor België dit WK.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelfs een Fipo pakken lukt me niet
Pak lekker een Bicky burger! Meer Bicky, meer man! Ghehequote:Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Falklandeilanden liggen inderdaad een behoorlijk eind verderop.quote:
Herpak jezelf in de rust en dan komt het daarna vast wel goed!quote:Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is wel heel ver terug.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Precies 40 jaar geleden scoorde ene Maradonna met zijn hand van god.
vanavond. om 2300quote:Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wanneer spelen ze precies tegen Algerije? Is dat nog een extra wedstrijd?
De nieuwe Portugezen.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:45 schreef DonDruiper het volgende:
Ik heb weinig sympathie voor de Argentijntjes
Daarvoor was Arg ook al een valse boevenploeg. 1978.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Precies 40 jaar geleden scoorde ene Maradonna met zijn hand van god.
Waren wel sterk in de lucht.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarvoor was Arg ook al een valse boevenploeg. 1978.
Nooit van gehoordquote:Op maandag 22 juni 2026 19:46 schreef DobbyDobby het volgende:
Voor wie zijn we bij Jordanie-Algerije?
Maakt mij dat uit. Kan het niet eens vinden op de kaart.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:46 schreef DobbyDobby het volgende:
Voor wie zijn we bij Jordanie-Algerije?
Met een noodpaspoort?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:45 schreef Durmada het volgende:
Zou wel een stunt zijn als Jordanië Mbappé weet binnen te hengelen
quote:Op maandag 22 juni 2026 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maakt mij dat uit. Kan het niet eens vinden op de kaart.
Er was een Bicky Burger actie als België wint en je reageert bij de eerste 1000 win je gratis een Bickyquote:Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak lekker een Bicky burger! Meer Bicky, meer man! Ghehe
Qatar en Zuid-Afrika kunnen er ook wat vanquote:Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Argentinië en Nederland kunnen zulke walgelijke schopploegen zijn.
Je hebt de pot tegen Algerije gemist?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Slobeend het volgende:
VAR mag nu toch ook ingrijpen voor geel?
Alleen bij persoonsverwisselingen toch?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Slobeend het volgende:
Die zullen het WK wel weer moeten winnen van de FIFA.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Zorro het volgende:
Aregentijnen hebben echt een streepje voor
-Belgische commentator
Oja dat was het.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen bij persoonsverwisselingen toch?
In principe is die regel bedoeld als de verkeerde speler een (gele) kaart krijgt.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Slobeend het volgende:
net als vorige keer iddquote:Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die zullen het WK wel weer moeten winnen van de FIFA.
Dat was altijd al. Nieuw is volgens mij dat ze bij 2e gele kaarten mogen ingrijpen.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen bij persoonsverwisselingen toch?
Bij kaarten krijgt de scheids een gratis vlucht naar Egypte, stukje Varela.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik denk dat Maxima haar privé vermogen heeft gebruikt om de FIFA om te kopen.
#SloopHetKoningsHuis
En dan Uruguay niet eens noemenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Argentinië en Nederland kunnen zulke walgelijke schopploegen zijn.
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was altijd al. Nieuw is volgens mij dat ze bij 2e gele kaarten mogen ingrijpen.
Kloptquote:Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
Ja.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
Wel, ik haat niet op festini peren ijsjes maar de *gewoon* (universeel huismerk) bosvruchten ijsjes zijn 10 keer beterquote:
Zou je daarmee kunnen wachten tot de pride wedstrijd?quote:
quote:Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.
Dom kutvolk, en anders niets.
Maxigodquote:Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.
Lekkerquote:Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Felagund het volgende:
Ik eet hier aardbeienyoghurt met aardbeien uit eigen tuin.
Precies. Dit is eerder het moment voor een hetero ijsje.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je daarmee kunnen wachten tot de pride wedstrijd?
keikakuquote:Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef vul_maar_in het volgende:
all according to kokaku.
die coach van Oostenrijk gaat het even omdraaien.
Ik had 2 bolletjes chocolade met slagroomquote:Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Regilio_ het volgende:
Ik eet stracciatella schepijs met verse bosvruchten.
Dat is nou belevingquote:Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Er kan veel gebeuren in 4 jaar tijdquote:Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Zo dan.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg
Nounounouquote:Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg
Natuurlijk nietquote:Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Nou zeg.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou @:onlogisch dan eindelijk eens modereren?
quote:
Wat ben je gemeen.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lautaro Martinez is beter dan alle Nederlandse spitsenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Hier schrik ik vanquote:Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er zit een spits op de bank die dat ook is.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lautaro Martinez is beter dan alle Nederlandse spitsen
Arnautovic?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zit een spits op de bank die dat ook is.
20 euro in je zak en wat crack in je pijp is nog steeds een stukje van een miljonair. je komt wat te kort maar je bent onderweg. Ga ervoor!quote:
Oh, Alvarez ook nog ja.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zit een spits op de bank die dat ook is.
Nou nou. Nog wel wat goeie spitsenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Nu al?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ben dat gegeil op Messi wel een beetje zat onderhand.
Die momenteel op precies nul goals staat bedoel je ?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lautaro Martinez is beter dan alle Nederlandse spitsen
Brobbey godquote:Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef TLC het volgende:
[..]
Die momenteel op precies nul goals staat bedoel je ?
Martinez en Alvarez zijn toch veel beter dan wat bijna ieder land te bieden heeftquote:Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Alsof Messi dat team draagt… Denk alleen al de Paul weg en Messi is überhaupt niks in die ploeg.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Had capu toch gelijk.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:00 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik wil Paz zien spelen.
Lust voor het oog.
Mario Kempes oplappen.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Het is je vergeven vriendquote:Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beste moderator @:R-Woud93 ,
Ik beschouw jou wel als een vriend.
Die nare opmerking van mij heb je daarom ook helemaal niet verdient!
Hopelijk kun je mij vergeven.
Zodat we nog heel lang samen kunnen leven!
Groetjes,
DomboHetOlifantje1
Welkom, @HMFuckyouall nodigt je binnenkort uit voor je eerste bijeenkomstquote:
Ik weet niet zo goed of het aan mij ligt of aan Ayase.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom, @:hmfuckyouall nodigt je binnenkort uit voor je eerste bijeenkomst
Een goeie reden om Dombo direct weer te vergevenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom, @:hmfuckyouall nodigt je binnenkort uit voor je eerste bijeenkomst
Ik denk meer aan jou dan aan Ayase (en vooral ook aan HMF zelf)quote:Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of het aan mij ligt of aan Ayase.
Kom ik even goed weg zegquote:Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een goeie reden om Dombo direct weer te vergeven
quote:Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou @:onlogisch dan eindelijk eens modereren?
Verdient.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Groetjes,
DomboHetOlifantje1
Kempes was de beste spits.quote:
Verdientquote:Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Groetjes,
DomboHetOlifantje1
Maar ik maak de meeste fouten vanavondquote:Op maandag 22 juni 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak fout op fout vanavond.
Gelukkig kunnen we het weer de schuld geven.
Het zijn gewoon ja, mietjes.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
quote:
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdagquote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Soms zit het leven gewoon een beetje tegen.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar ik maak de meeste fouten vanavond
Ik ook nietquote:Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Ik heb er verschrikkelijk last van. Als ik plots FOK! vanuit de waddeneilanden...quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben blij met m’n aircoquote:Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @:capuchon_jongen
Belgian Red Devils
@:BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
Stukje record genot. Ik heb buren die haaks in het appartement op me staan die zien de hele dag de zon voorbij komen. Hebben al 43 gemeten maar denk dat ze de 50 wel eens kunnen halen.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zat hij hoestend en proestend in het vliegtuig?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Belgian Red Devils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
Hij was er niet bij vanwege een luchtwegeninfectie . We worden voorgelogenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Belgian Red Devils
Alleen als je ze in de kelder opsluitquote:Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?
Wel in 34 graden woensdag?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef Cupfighter het volgende:
Kijken die lui een andere wedstrijd of zo, zo onmachtig is Oostenrijk niet
Wat gezelligquote:
Ja zelfs iedere maand ipv p kwartaal dus iedere maand ¤250quote:Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?
Vrijdag is er niemand meer over.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dutroux heeft onze imago wel geschonden...quote:
Dan ga je toch in je koude vochtige kelder zitten?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb er verschrikkelijk last van. Als ik plots FOK! vanuit de waddeneilanden...
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.quote:
Aircoquote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.
En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Nu weten we hoe het voelt om in de Sahara te levenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.
Mn huis koelt niet zo goed af. Wel lekker in winter, niet in zomerquote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet slecht.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja zelfs iedere maand ipv p kwartaal dus iedere maand ¤250
Ik nog geen, maar ik klaag nietquote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig al 2 likes binnen van IkGeefEnkelLikes.
Dat verzacht mijn avond tot dusver.
Nu creëer je juist meer wrijving.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik noem geen namen anders ontstaat er wrijving.
Bij ons is het te koud in de winter, en te warm in de zomer.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mn huis koelt niet zo goed af. Wel lekker in winter, niet in zomer
Een Duitser minderquote:Een Duitse toerist is omgekomen in het water in Ouddorp. Dat meldt de politie van Rotterdam.
Waarom heb je een rot avond?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zonder wrijving geen glansquote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu creëer je juist meer wrijving.
overhypede lulquote:Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi dat Messi ook even door de mangel gehaald wordt. Ik kan daarvan genieten.
Altijd pijnlijk om er zo achter te komen dat IkGeefEnkelLikes aanwezig isquote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En er is al zo'n vervuiling daar.quote:
Jaquote:
Het erge is dat hij echt supergoed is maar 0,0 charisma of sportiviteit bezit omdat Argentijn.quote:
Zit je er nu bij zoals de foto van @Cocoquote:Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben 2x stevig uitgegleden in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |