abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:41:45 #1
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120754
Zowaar een topper op het programma vandaag, tussen een nummer 1 en nummer 2. Al moeten we niet overdrijven, Oostenrijk is geen topland. Ik vind ze zelfs geen subtop, eigenlijk, ze hebben nooit zoveel laten zien. Ja, knap de groep gewonnen op het EK met Nederland en Frankrijk 2 jaar geleden, maar dat was het wel.

Dit WK hebben ze ook nog niet laten zien dat ze echt ver kunnen gaan komen. Best wat leuke Bundesliga spelers weer, maar echt bijzonder is het niet. Ze schijnen ook een '10' te missen. Kunnen ze ons mooi de hand schudden. Tegen Jordanië, maar een matig land, waren ze defensief kwetsbaar en aanvallend allesbehalve overtuigend. Nee, hier speelt niet een ploeg die de halve finale gaat halen zou ik zeggen. Maar misschien ligt de underdogrol ze meer?

Argentinië was degelijk tegen Algerije, maar werd toch vooral geholpen door 3 grote namen. De eerste is Lionel Messi. Hij kan het nog, 3x gescoord en er zaten ook wel twee knappe schoten bij. De tweede is Zidane. Nee, niet Zinedine, maar zijn zoon. Die zag er een paar keer niet goed uit als doelman, waardoor Messi die goals maken kon. De derde naam is Szymon Marciniak. De Pool floot een CL-finale, een Supercup en de afgelopen WK-finale. Maar hij vergat Messi rood te geven voor een overtreding op de achillespees van Mandi. VAR ook niet op de lijn, jammer joh. Messi moest en zou 3 goals maken. Ach ach ach.

Argentinië - Oostenrijk, op papier een aardig affiche. Kan Oostenrijk verrassen om de eerste plaats binnen te halen. In de tijd dat Oostenrijk ook redelijk was, de jaren 80 en 90, speelden ze 2 oefeninterlands. De eerste won Argentinië met 5-1, maar in 1990 bleef het bij 1-1 kort voor het WK. Knappe prestatie. Dat zou het nu ook zijn om Argentinië te verslaan, eerlijk is eerlijk. Of ook maar een puntje te pakken. In Dallas, waar we toch al wat aardige potjes hebben gehad. Nederland - Japan en ook Engeland - Kroatië. En nu dit weer. Niet slecht.

Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221120756
PoschGod
Zonder wrijving geen glans
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:42:01 #3
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120758
fiposepo
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:03 #4
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120759
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zo’n heerlijke typische argentijnse….
was het toch ook...
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:05 #5
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120760
Geef die de Paul eens geel.
pi_221120761
Schouderduwtje, niets aan de hand
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:07 #7
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221120762
Hitte stijgt ook hier naar de kopjes
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:09 #8
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221120763
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
fipo
ach
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:17 #9
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120764
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:41 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
beter dan de belg imho.
Wat zei die dan ongeveer?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:19 #10
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120765
Als ik zo voor lul zou lopen zou ik toch liever niet spelen
AZ
ALKMAAR
pi_221120766
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
was het toch ook...
Ja. Ik geef het alleen door
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221120767
De @Paul heeft een temperament.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:22 #13
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120768
Deze wedstrijd gaat uit de hand escaleren.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:29 #14
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120769
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
fipo
Je weet dat je het warm hebt en toch dit doen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:42:30 #15
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120770
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
fipo
_O-
What can change the nature of a man?
pi_221120771
Paul was over de zeik
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:39 #17
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120773
Kut Argentijnen, tijd dat de Engelsen ze weer even op de plek zetten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:42:39 #18
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120774
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:41 schreef Felagund het volgende:

[..]
Gaat dit nog steeds over @:Onlogisch of @:Capuchon_jongen?
Ja

@Coco
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:41 #19
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120776
Hoop dat dat kut arg er snel uitgeschopt wordt. Letterlijk en figuurlijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120778
Die scheids lol
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:42:45 #21
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120779
@Paul een note.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:45 #22
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120780
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
Geef die de Paul eens geel.
@Paul
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 19:42:54 #23
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120781
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef Perox het volgende:
Deze wedstrijd gaat uit de hand escaleren.
Laten we het hopen, het is allemaal wel erg braaf dit WK.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221120783
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
fipo
:') .
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 19:43:04 #25
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221120785
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef Felagund het volgende:
De @:Paul heeft een temperament.
Depaul god _O_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221120788
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoop dat dat kut arg er snel uitgeschopt wordt. Letterlijk en figuurlijk.
Dumfries vs Messi genot
pi_221120791
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef PzKpfw het volgende:
Kut Argentijnen, tijd dat de Engelsen ze weer even op de plek zetten.
Dit gaat wel heel erg ver.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:43:25 #28
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221120793
Als je mee gaat in het spel van die Argentijnen ga je zeker rood pakken.
pi_221120794
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef PzKpfw het volgende:
Kut Argentijnen, tijd dat de Engelsen ze weer even op de plek zetten.
Dat ging 40 jaar geleden wel lekker ;(
  maandag 22 juni 2026 @ 19:43:50 #30
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120797
Historisch moment :')

MBapp'e peert er vannacht gewoon 4 in tegen ALgerije en klaar is klara
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:43:57 #31
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120799
Zelfs een Fipo pakken lukt me niet
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:44:06 #32
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221120802
Messi rolt nog een half veld door. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221120804
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:42 schreef Perox het volgende:
Deze wedstrijd gaat uit de hand escaleren.
Paar mooie American Football tackles vinden die Yanks vast leuk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221120805
Kijk hem weer rollen die pigmee
  maandag 22 juni 2026 @ 19:44:16 #35
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120806
Rust halen, een voorstopper met een licence to kill op Messi en daarna zien we wel met 10 man.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:44:23 #36
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120807
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment :')

MBapp'e peert er vannacht gewoon 4 in tegen ALgerije en klaar is klara
klara is toch die cheater?
What can change the nature of a man?
pi_221120808
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment :')

MBapp'e peert er vannacht gewoon 4 in tegen ALgerije en klaar is klara
OKe dan.
Noot noot.
pi_221120809
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment :')

MBapp'e peert er vannacht gewoon 4 in tegen ALgerije en klaar is klara
Wanneer spelen ze precies tegen Algerije? Is dat nog een extra wedstrijd? ;(
  maandag 22 juni 2026 @ 19:44:34 #39
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120811
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Historisch moment :')

MBapp'e peert er vannacht gewoon 4 in tegen ALgerije en klaar is klara
Dan speelt mbappe de verkeerde wedstrijd, en zal het ongeldig worden verklaard.
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 19:44:35 #40
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120812
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelfs een Fipo pakken lukt me niet
Niks lukt voor België dit WK.
pi_221120815
Dit is ook geel scheidsie.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:44:46 #42
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120817
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelfs een Fipo pakken lukt me niet
Pak lekker een Bicky burger! Meer Bicky, meer man! Ghehe :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:44:50 #43
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120818
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Dit gaat wel heel erg ver.
De Falklandeilanden liggen inderdaad een behoorlijk eind verderop.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221120819
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zelfs een Fipo pakken lukt me niet
Herpak jezelf in de rust en dan komt het daarna vast wel goed!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:44:54 #45
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120820
Precies 40 jaar geleden scoorde ene Maradonna met zijn hand van god.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221120821
IS ONLOGISCH AANWEZIG? *;
Noot noot.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:02 #47
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221120822
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Niks lukt voor België dit WK.
Stukje Dimitri van den Bergh.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:09 #48
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_221120823
Ik heb weinig sympathie voor de Argentijntjes
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:13 #49
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120824
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
IS ONLOGISCH AANWEZIG? *;
pijnlijk aanwezig
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:20 #50
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120826
Zou wel een stunt zijn als Jordanië Mbappé weet binnen te hengelen
AZ
ALKMAAR
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:45:21 #51
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120827
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Precies 40 jaar geleden scoorde ene Maradonna met zijn hand van god.
Dat is wel heel ver terug.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:27 #52
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120829
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Wanneer spelen ze precies tegen Algerije? Is dat nog een extra wedstrijd? ;(
vanavond. om 2300
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120830
Ronaldo had die vrije trap niet beter genomen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:38 #54
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120834
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:45 schreef DonDruiper het volgende:
Ik heb weinig sympathie voor de Argentijntjes
De nieuwe Portugezen.
pi_221120835
Ja zo ga je de anschlusstreffer niet maken…
pi_221120836
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
IS ONLOGISCH AANWEZIG? *;
Nee maar ik wel, lekkerding
Zonder wrijving geen glans
pi_221120837
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:45 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
pijnlijk aanwezig
:o
Noot noot.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:50 #58
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120838
Prima vrije trap
  maandag 22 juni 2026 @ 19:45:52 #59
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120840
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
vanavond. om 2300
Tegen Irak Hans.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:45:54 #60
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120841
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
vanavond. om 2300
Of 22:00, volgens capu.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:46:10 #61
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120845
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Precies 40 jaar geleden scoorde ene Maradonna met zijn hand van god.
Daarvoor was Arg ook al een valse boevenploeg. 1978.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120847
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:45 schreef Haags het volgende:

[..]
Nee maar ik wel, lekkerding
En Haags O+

Topavondje zo hoor.
Noot noot.
pi_221120848
Voor wie zijn we bij Jordanie-Algerije?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:46:39 #64
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120850
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Daarvoor was Arg ook al een valse boevenploeg. 1978.
Waren wel sterk in de lucht.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:46:42 #65
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120852
1-1 voor rust. omdat het kan.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:46:47 #66
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120853
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:46 schreef DobbyDobby het volgende:
Voor wie zijn we bij Jordanie-Algerije?
Nooit van gehoord
pi_221120856
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:46 schreef DobbyDobby het volgende:
Voor wie zijn we bij Jordanie-Algerije?
Maakt mij dat uit. Kan het niet eens vinden op de kaart.
Noot noot.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:47:19 #68
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120857
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Tegen Irak Hans.
Auch proficiat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120859
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:45 schreef Coco het volgende:

[..]
Of 22:00, volgens capu.
Niet zo stokeren.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:47:32 #70
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120860
Jezus +7
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 19:47:32 #71
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120861
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:45 schreef Durmada het volgende:
Zou wel een stunt zijn als Jordanië Mbappé weet binnen te hengelen
Met een noodpaspoort? :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221120862
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:47 schreef Jojoortje het volgende:

[..]
Maakt mij dat uit. Kan het niet eens vinden op de kaart.
:D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:47:37 #73
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120863
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Pak lekker een Bicky burger! Meer Bicky, meer man! Ghehe :P
Er was een Bicky Burger actie als België wint en je reageert bij de eerste 1000 win je gratis een Bicky :'(

Wel zal goedkope actie zijn van Bicky
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:47:46 #74
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120864
U hoorde het hier eerst. 1-1 voor rust
  maandag 22 juni 2026 @ 19:47:46 #75
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221120865
Dit WK is verkocht
RED ONS HENNIEGOD
pi_221120866
Psychopaat Lautaro, ach.
pi_221120867
Argentijnen mogen geen geel krijgen?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:47:51 #78
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120868
Ook dat is weer een kaart.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:47:52 #79
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221120869
Stukje natrappen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:47:56 #80
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:47:58 #81
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120871
Scheids hep t niet in de hand
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 19:47:58 #82
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221120872
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
IS ONLOGISCH AANWEZIG? *;
:{
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221120873
Geen geel :')
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 19:48:04 #84
842 Zorro
Z
pi_221120875
Aregentijnen hebben echt een streepje voor

-Belgische commentator _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221120877
Argentinië en Nederland kunnen zulke walgelijke schopploegen zijn.
pi_221120878
Heeft de scheids een enveloppe gekregen van Argentinië?
Zonder wrijving geen glans
  maandag 22 juni 2026 @ 19:48:13 #87
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120880
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:46 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Waren wel sterk in de lucht.
ingooien ja
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:48:14 #88
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120881
Wat een GGZ team staat er op het veld zeg.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:48:16 #89
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221120882
Geef die Argentijnen eens kaarten :')
  maandag 22 juni 2026 @ 19:48:29 #90
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221120886
Alweer genaaid door de Fifa
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 22 juni 2026 @ 19:48:34 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221120887
Messi moet nog een wereldtitel krijgen, het is duidelijk.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:48:35 #92
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_221120889
Hoe de fuck is dat geen geel dan?
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 22 juni 2026 @ 19:48:35 #93
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120890
Scheids is doodsbang voor Argentijnse furie
pi_221120891
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:47 schreef Paul het volgende:

[..]
:{
Heeeeeeee Paul! oO<
Noot noot.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:48:50 #95
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221120893
VAR mag nu toch ook ingrijpen voor geel?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:48:52 #96
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120894
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]
Heeeeeeee Paul! oO<
Hallo Jojo.
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 19:49:05 #97
842 Zorro
Z
pi_221120895
Deze wedstrijd mist een type Makkelie
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:10 #98
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120896
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Argentinië en Nederland kunnen zulke walgelijke schopploegen zijn.
Qatar en Zuid-Afrika kunnen er ook wat van
AZ
ALKMAAR
pi_221120898
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Slobeend het volgende:
VAR mag nu toch ook ingrijpen voor geel?
Je hebt de pot tegen Algerije gemist?
pi_221120899
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Coco het volgende:

[..]
Hallo Jojo.
Cocogod. :*
Noot noot.
pi_221120900
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]
Heeeeeeee Paul! oO<
Speelt weer een prima wedstrijd.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:28 #102
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120901
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Slobeend het volgende:
VAR mag nu toch ook ingrijpen voor geel?
Alleen bij persoonsverwisselingen toch?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:28 #103
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120902
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Zorro het volgende:
Aregentijnen hebben echt een streepje voor

-Belgische commentator _O_
Die zullen het WK wel weer moeten winnen van de FIFA.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:49:29 #104
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221120903
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Je hebt de pot tegen SA gemist?
Ja.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:31 #105
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120904
Ik denk dat Maxima haar privé vermogen heeft gebruikt om de FIFA om te kopen.

#SloopHetKoningsHuis
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:44 #106
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120906
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef Zorro het volgende:
Deze wedstrijd mist een type Makkelie
Billenmaat van Saudi-Arabië. Waardeloos.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:45 #107
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120907
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:46 #108
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221120908
Martinez schopt na - niet eens geel?????? Gewoon rood dus!!!
"Hoka Hey!"
pi_221120909
Kijken we dit?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:49:53 #110
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221120911
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Alleen bij persoonsverwisselingen toch?
Oja dat was het.
pi_221120914
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Slobeend het volgende:
VAR mag nu toch ook ingrijpen voor geel?
In principe is die regel bedoeld als de verkeerde speler een (gele) kaart krijgt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:10 #112
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120915
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Die zullen het WK wel weer moeten winnen van de FIFA.
net als vorige keer idd
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:28 #113
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221120917
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Alleen bij persoonsverwisselingen toch?
Dat was altijd al. Nieuw is volgens mij dat ze bij 2e gele kaarten mogen ingrijpen.
pi_221120918
Ik heb een perenijsje gepakt,
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 19:50:39 #115
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221120919
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]
Heeeeeeee Paul! oO<
Hai sgat
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:50:40 #116
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120920
quote:
Dit is rood.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:40 #117
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120921
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik denk dat Maxima haar privé vermogen heeft gebruikt om de FIFA om te kopen.

#SloopHetKoningsHuis
Bij kaarten krijgt de scheids een gratis vlucht naar Egypte, stukje Varela.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:41 #118
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120922
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
net als vorige keer idd
Betaald door ons belasting geld. #BlameMaxima
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:48 #119
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120923
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Argentinië en Nederland kunnen zulke walgelijke schopploegen zijn.
En dan Uruguay niet eens noemen :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:56 #120
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120924
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb een perenijsje gepakt,
@Lenny77

Graag uw mening hierover.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221120925
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat was altijd al. Nieuw is volgens mij dat ze bij 2e gele kaarten mogen ingrijpen.
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:51:24 #122
35723 crew  GGMM
pi_221120929
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
Klopt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
pi_221120930
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
En dan Uruguay niet eens noemen :')
Suárez _O_
Noot noot.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:51:27 #124
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120931
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
Ja.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:51:32 #125
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120932
Perenijsjes zijn zielige ijsjes.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:51:46 #126
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120934
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb een perenijsje gepakt,
Geniet ervan :)
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:51:53 #127
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120935
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
@:Lenny77

Graag uw mening hierover.
Wel, ik haat niet op festini peren ijsjes maar de *gewoon* (universeel huismerk) bosvruchten ijsjes zijn 10 keer beter
pi_221120937
Ik pak een regenboog ijsje
pi_221120939
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef Perox het volgende:
Perenijsjes zijn zielige ijsjes.
Ik had net een witte chocolade donut ijsje met koekjes boh
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:52:26 #130
35723 crew  GGMM
pi_221120941
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik pak een regenboog ijsje
Zou je daarmee kunnen wachten tot de pride wedstrijd?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:26 #131
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120942
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.

Dom kutvolk, en anders niets.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:27 #132
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120943
de fanbeleving is ongeevenaard hoor ik net.

Bro ziet voor het eerst een voetbalwedstrijd.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:29 #133
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120944
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik pak een regenboog ijsje
Zo van kijk mij eens woke zijn. Middelmaat! :P
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:29 #134
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120945
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik pak een regenboog ijsje
Jij gaat van het flatgebouw.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:32 #135
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120947
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik pak een regenboog ijsje
GAY
pi_221120948
Zoals verwacht gaat Argentinie dit winnen. Tijd om de tuin te sproeien.
pi_221120949
Ik eet hier aardbeienyoghurt met aardbeien uit eigen tuin.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:53 #138
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221120951
Is dit cul?
pi_221120952
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.

Dom kutvolk, en anders niets.
:')
pi_221120953
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef Coco het volgende:

[..]
Geniet ervan :)
Ik waardeer deze uiterst vriendelijke post.
pi_221120954
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.

Dom kutvolk, en anders niets.
Maxigod
pi_221120955
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Felagund het volgende:
Ik eet hier aardbeienyoghurt met aardbeien uit eigen tuin.
Lekker :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:21 #143
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120956
Ik eet stracciatella schepijs met verse bosvruchten.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:41 #144
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120957
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef GGMM het volgende:

[..]
Zou je daarmee kunnen wachten tot de pride wedstrijd?
Precies. Dit is eerder het moment voor een hetero ijsje.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:46 #145
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120959
all according to kokaku.

die coach van Oostenrijk gaat het even omdraaien.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:49 #146
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120960
Effe snel de hond door het park sleuren.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:57 #147
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120963
Anniko O+
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 19:54:09 #148
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120967
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Perox het volgende:
Effe snel de hond door het park sleuren.
Ik bel even Dion Graus :{
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:54:15 #149
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120969
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef vul_maar_in het volgende:
all according to kokaku.

die coach van Oostenrijk gaat het even omdraaien.
keikaku
What can change the nature of a man?
pi_221120971
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Perox het volgende:
Effe snel de hond door het park sleuren.
Wel de hondenpoep opruimen svp
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:54:29 #151
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120972
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Regilio_ het volgende:
Ik eet stracciatella schepijs met verse bosvruchten.
Ik had 2 bolletjes chocolade met slagroom :)

@GGMM
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221120976
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 22 juni 2026 @ 19:55:09 #153
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120978
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:54 schreef Coco het volgende:

[..]
keikaku
WEEB!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:55:42 #154
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120981
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.

Dom kutvolk, en anders niets.
Dat is nou beleving

Je gedragen als een stel achterlijken en dan ontzettend trots zijn dat je na pingels hebt gewonnen van opa Lowietje omdat die kettingroker zijn penalty-instructies niet volgde.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:56:04 #155
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221120983
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Er kan veel gebeuren in 4 jaar tijd
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 22 juni 2026 @ 19:56:13 #156
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221120984
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Perox het volgende:
Effe snel de hond door het park sleuren.
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg :r
  maandag 22 juni 2026 @ 19:56:28 #157
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120986
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Er kan veel gebeuren in 4 jaar tijd
Infantino gaat em klonen
pi_221120987
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg :r
Zo dan.
Noot noot.
pi_221120988
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Er kan veel gebeuren in 4 jaar tijd
Waar sta jij over 4 jaar?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:56:40 #160
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120989
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg :r
Nounounou
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:57:11 #161
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221120993
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Waar sta jij over 4 jaar?
Moderator WK 2030
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 22 juni 2026 @ 19:57:16 #162
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120994
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Waar sta jij over 4 jaar?
Werkgever die dat vraagt solliciteert naar muilperen imo.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221120995
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Moderator WK 2030
Ga je dan wel iets bijdragen?
pi_221120996
Is een raket ijsje wel goedgekeurd of wat?
Zonder wrijving geen glans
pi_221120997
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Waar sta jij over 4 jaar?
Stukje miljonair
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:57:45 #166
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121000
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Moderator WK 2030
Zou @onlogisch dan eindelijk eens modereren?
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:57:57 #167
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121005
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Natuurlijk niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 22 juni 2026 @ 19:57:57 #168
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221121006
Messi is wel echt een bobo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:57:59 #169
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121007
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Nou zeg.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:58:08 #170
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121008
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Zou @:onlogisch dan eindelijk eens modereren?
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Natuurlijk niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:58:15 #171
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121010
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Wat ben je gemeen.
What can change the nature of a man?
pi_221121011
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Lautaro Martinez is beter dan alle Nederlandse spitsen :o
  maandag 22 juni 2026 @ 19:58:20 #173
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121012
17 goals op 6 wk's.

Pure middelmaat.
pi_221121014
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Hier schrik ik van
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:58:30 #175
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121016
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Momo het volgende:
Messi is wel echt een bobo
WappieWout agrees.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:58:37 #176
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121019
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Lautaro Martinez is beter dan alle Nederlandse spitsen :o
Er zit een spits op de bank die dat ook is.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:58:58 #177
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121024
Dombo is vanaf nu mijn vijand
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221121026
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ben je gemeen.
Oh sorry.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:59:09 #179
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221121027
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er zit een spits op de bank die dat ook is.
Arnautovic?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:59:13 #180
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121028
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
17 goals op 6 wk's.

Pure middelmaat.
Gakpo zit al op 5!
What can change the nature of a man?
pi_221121029
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
Dombo is vanaf nu mijn vijand
Neeee!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:59:18 #182
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121031
Ik ben dat gegeil op Messi wel een beetje zat onderhand.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 19:59:24 #183
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121033
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Stukje miljonair
20 euro in je zak en wat crack in je pijp is nog steeds een stukje van een miljonair. je komt wat te kort maar je bent onderweg. Ga ervoor!
pi_221121034
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er zit een spits op de bank die dat ook is.
Oh, Alvarez ook nog ja.

Goede take dan wel
pi_221121036
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Nou nou. Nog wel wat goeie spitsen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:59:38 #186
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121038
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ben dat gegeil op Messi wel een beetje zat onderhand.
Nu al?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:59:43 #187
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121039
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Neeee!
Bied nu je excuses aan.
What can change the nature of a man?
pi_221121040
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Lautaro Martinez is beter dan alle Nederlandse spitsen :o
Die momenteel op precies nul goals staat bedoel je ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:59:47 #189
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121041
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Neeee!
})
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221121043
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef TLC het volgende:

[..]
Die momenteel op precies nul goals staat bedoel je ?
Brobbey god
  maandag 22 juni 2026 @ 20:00:16 #191
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121045
totale meltdown in dit topic lol.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:00:25 #192
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121049
Stekelenburg was ook waardeloos met penaltys in mijn geheugen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:00:40 #193
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121055
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:00 schreef vul_maar_in het volgende:
totale meltdown in dit topic lol.
Men is niet zo'n fan van Argentinië.
What can change the nature of a man?
pi_221121056
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:00 schreef Coco het volgende:

[..]
Men is niet zo'n fan van Argentinië.
Goh
  maandag 22 juni 2026 @ 20:00:57 #195
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121057
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Martinez en Alvarez zijn toch veel beter dan wat bijna ieder land te bieden heeft

Ja het is geen absolute buitenklasse, maar dat probleem hebben meer landen voorin. Waaronder Nederland.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221121058
Ik wil Paz zien spelen.

Lust voor het oog.
pi_221121060
Beste moderator @R-woud93 ,

Ik beschouw jou wel als een vriend.
Die nare opmerking van mij heb je daarom ook helemaal niet verdient!
Hopelijk kun je mij vergeven.
Zodat we nog heel lang samen kunnen leven!

Groetjes,
DomboHetOlifantje1
pi_221121062
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Alsof Messi dat team draagt… Denk alleen al de Paul weg en Messi is überhaupt niks in die ploeg.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:01:37 #199
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121063
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:00 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik wil Paz zien spelen.

Lust voor het oog.
Had capu toch gelijk.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:01:46 #200
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121066
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Mario Kempes oplappen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:02:11 #201
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121069
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beste moderator @:R-Woud93 ,

Ik beschouw jou wel als een vriend.
Die nare opmerking van mij heb je daarom ook helemaal niet verdient!
Hopelijk kun je mij vergeven.
Zodat we nog heel lang samen kunnen leven!

Groetjes,
DomboHetOlifantje1
Het is je vergeven vriend :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 22 juni 2026 @ 20:02:12 #202
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121070
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
Dombo is vanaf nu mijn vijand
Welkom, @HMFuckyouall nodigt je binnenkort uit voor je eerste bijeenkomst
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:02:29 #203
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121072
Warm bad genot.
What can change the nature of a man?
pi_221121074
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Welkom, @:hmfuckyouall nodigt je binnenkort uit voor je eerste bijeenkomst
Ik weet niet zo goed of het aan mij ligt of aan Ayase.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:02:51 #205
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121075
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef Coco het volgende:
Warm bad genot.
Geen warmte zonder vuur.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:02:56 #206
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121076
In WK geven we onze fouten toe en vergeven we elkaar.
pi_221121080
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef Coco het volgende:
Warm bad genot.
Laat uwe pener zien
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:03:12 #208
35723 crew  GGMM
pi_221121081
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Welkom, @:hmfuckyouall nodigt je binnenkort uit voor je eerste bijeenkomst
Een goeie reden om Dombo direct weer te vergeven
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
pi_221121084
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Mario Kempes oplappen.
Doe dan Batistuta _O_
  maandag 22 juni 2026 @ 20:03:28 #210
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221121085
Ah Theo Janssen voor de gezelligheid
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:03:34 #211
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121086
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Laat uwe pener zien
In KPD.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:03:38 #212
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121087
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik weet niet zo goed of het aan mij ligt of aan Ayase.
Ik denk meer aan jou dan aan Ayase (en vooral ook aan HMF zelf)
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:03:39 #213
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121088
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef GGMM het volgende:

[..]
Een goeie reden om Dombo direct weer te vergeven
Kom ik even goed weg zeg
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:03:56 #214
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121091
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Zou @:onlogisch dan eindelijk eens modereren?
_O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 22 juni 2026 @ 20:04:02 #215
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121092
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Doe dan Batistuta _O_
Riquelmegod.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:04:07 #216
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121094
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beste moderator @:R-Woud93 ,

Ik beschouw jou wel als een vriend.
Die nare opmerking van mij heb je daarom ook helemaal niet verdient!
Hopelijk kun je mij vergeven.
Zodat we nog heel lang samen kunnen leven!

Groetjes,
DomboHetOlifantje1
Verdient. _O- _O- _O-

@3rr0r
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:04:40 #217
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121097
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Riquelmegod.
@Lange_Lans
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 22 juni 2026 @ 20:04:49 #218
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121098
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Doe dan Batistuta _O_
Kempes was de beste spits. :{w
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:05:08 #219
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121102
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beste moderator @:R-Woud93 ,

Ik beschouw jou wel als een vriend.
Die nare opmerking van mij heb je daarom ook helemaal niet verdient!
Hopelijk kun je mij vergeven.
Zodat we nog heel lang samen kunnen leven!

Groetjes,
DomboHetOlifantje1
Verdient :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221121103
Ik maak fout op fout vanavond.

Gelukkig kunnen we het weer de schuld geven.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:05:35 #221
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121105
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef Coco het volgende:
Warm bad genot.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:05:35 #222
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121106
@DombohetOlifantje1 gaat volkomen af.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221121108
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Riquelmegod.
Abel Balbo.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:05:46 #224
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121109
Ajax genoemd.
What can change the nature of a man?
pi_221121110
Ik ga maar even boodschappen doen.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:05:59 #226
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121112
Het is in VBL en aanhangsels heel simpel. Als niemand je belachelijk maakt tel je gewoon niet mee :7
  maandag 22 juni 2026 @ 20:06:03 #227
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121114
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:06:04 #228
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121115
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:05 schreef Coco het volgende:
Ajax genoemd.
Joden lopen altijd weg
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:06:17 #229
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121116
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak fout op fout vanavond.

Gelukkig kunnen we het weer de schuld geven.
Maar ik maak de meeste fouten vanavond
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:06:30 #230
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121117
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Het zijn gewoon ja, mietjes.

@Caland
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:06:38 #231
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121118
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @capuchon_jongen


Belgian Red Devils
@BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:06:51 #232
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121120
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Joden lopen altijd weg
die in Israël gaan nergens heen hoor.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:06:52 #233
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221121121
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Doe dan Batistuta _O_
Caniggia
pi_221121125
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Lekker :)
:Y, al vinden de slakken dat helaas ook.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 20:07:04 #235
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121126
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221121130
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Maar ik maak de meeste fouten vanavond
Soms zit het leven gewoon een beetje tegen.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:07:46 #237
35723 crew  GGMM
pi_221121140
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Ik ook niet
Hopelijk valt het op woensdag
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:07:49 #238
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121143
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Ik heb er verschrikkelijk last van. Als ik plots FOK! vanuit de waddeneilanden...
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:07:52 #239
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121144
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Ik ben blij met m’n airco :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221121146
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @:capuchon_jongen


Belgian Red Devils
@:BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:08:25 #241
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121148
Sow koekoek
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:08:25 #242
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121149
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Stukje record genot. Ik heb buren die haaks in het appartement op me staan die zien de hele dag de zon voorbij komen. Hebben al 43 gemeten maar denk dat ze de 50 wel eens kunnen halen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:08:38 #243
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121150
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik ben blij met m’n airco :)
Binnen- of buitenunit?
What can change the nature of a man?
pi_221121151
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @:capuchon_jongen

Belgian Red Devils
@:BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
Zat hij hoestend en proestend in het vliegtuig?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:08:47 #245
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121152
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @:capuchon_jongen

Belgian Red Devils
@:BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
Hij was er niet bij vanwege een luchtwegeninfectie . We worden voorgelogen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221121153
Kijken die lui een andere wedstrijd of zo, zo onmachtig is Oostenrijk niet
  maandag 22 juni 2026 @ 20:08:49 #247
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121154
Kettingroker Maarten boeit het allemaal niet zo.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:08:51 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221121155
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?
Alleen als je ze in de kelder opsluit
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 22 juni 2026 @ 20:09:09 #249
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121156
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Wel in 34 graden woensdag?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:09:18 #250
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121160
We gaan weer verder.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:09:28 #251
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121161
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef Cupfighter het volgende:
Kijken die lui een andere wedstrijd of zo, zo onmachtig is Oostenrijk niet


Blitzkrieg incoming
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:09:33 #252
194695 franklop
Fran knock
pi_221121162
Ik ben er nu ook
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:09:39 #253
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121163
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef Coco het volgende:

[..]
Binnen- of buitenunit?
Ja.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:09:56 #254
35723 crew  GGMM
pi_221121166
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:09 schreef franklop het volgende:
Ik ben er nu ook
Wat gezellig :) Wees welkom
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
pi_221121167
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?
Ja zelfs iedere maand ipv p kwartaal dus iedere maand ¤250
pi_221121169
Tijd voor de anschluss treffer
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:10:20 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121170
Wat een leuke users in dit topic :)
What can change the nature of a man?
pi_221121171
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:09 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Blitzkrieg incoming
is dat een bevruchting?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221121174
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Vrijdag is er niemand meer over.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:10:41 #260
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121175
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Alleen als je ze in de kelder opsluit
Dutroux heeft onze imago wel geschonden...
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 20:10:41 #261
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121176
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik heb er verschrikkelijk last van. Als ik plots FOK! vanuit de waddeneilanden...
Dan ga je toch in je koude vochtige kelder zitten? ^O^
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 20:10:51 #262
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121179
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Wel in 34 graden woensdag?
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.

En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 20:10:55 #263
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121180
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
is dat een bevruchting?
Penetratie van France
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221121183
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.

En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Airco
  maandag 22 juni 2026 @ 20:11:21 #265
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121186
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef Coco het volgende:
Wat een leuke users in dit topic :)
Wie vind jij de leuke users?
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221121188
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Alleen als je ze in de kelder opsluit
Sow!
pi_221121191
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.

En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Nu weten we hoe het voelt om in de Sahara te leven
  maandag 22 juni 2026 @ 20:12:01 #268
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121194
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.

En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Mn huis koelt niet zo goed af. Wel lekker in winter, niet in zomer :D
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:12:05 #269
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121196
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wie vind jij de leuke users?
Ik noem geen namen anders ontstaat er wrijving.
What can change the nature of a man?
pi_221121197
Gelukkig al 2 likes binnen van IkGeefEnkelLikes.

Dat verzacht mijn avond tot dusver.
pi_221121198
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ja zelfs iedere maand ipv p kwartaal dus iedere maand ¤250
Niet slecht.
pi_221121199
Dit is ook geel.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:12:15 #273
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121200
Ja, dat is ook geel.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:12:20 #274
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221121201
Gaan we nog een keer ballen of hoe zit dat??
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 20:12:34 #275
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121204
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wie vind jij de leuke users?
IkGeefEnkelLikes
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:12:40 #276
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121206
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig al 2 likes binnen van IkGeefEnkelLikes.

Dat verzacht mijn avond tot dusver.
Ik nog geen, maar ik klaag niet :)
What can change the nature of a man?
pi_221121208
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik noem geen namen anders ontstaat er wrijving.
Nu creëer je juist meer wrijving.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:13:05 #278
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221121214
Mooi dat Messi ook even door de mangel gehaald wordt. Ik kan daarvan genieten.
Life is what you make it.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:13:06 #279
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121215
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef xzaz het volgende:

[..]
IkGeefEnkelLikes
Erg doorzichtig dit.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:13:09 #280
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121216
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Mn huis koelt niet zo goed af. Wel lekker in winter, niet in zomer :D
Bij ons is het te koud in de winter, en te warm in de zomer.

Tijd voor een nieuw huis dus.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 20:13:14 #281
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121217
quote:
Een Duitse toerist is omgekomen in het water in Ouddorp. Dat meldt de politie van Rotterdam.
Een Duitser minder
  maandag 22 juni 2026 @ 20:13:16 #282
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221121218
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig al 2 likes binnen van IkGeefEnkelLikes.

Dat verzacht mijn avond tot dusver.
Waarom heb je een rot avond?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:13:18 #283
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121219
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Erg doorzichtig dit.
?
pi_221121221
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Nu creëer je juist meer wrijving.
Zonder wrijving geen glans
  maandag 22 juni 2026 @ 20:13:38 #285
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221121222
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi dat Messi ook even door de mangel gehaald wordt. Ik kan daarvan genieten.
overhypede lul
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221121224
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Waarom heb je een rot avond?
Ik ben 2x stevig uitgegleden in dit topic.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:14:00 #287
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121225
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig al 2 likes binnen van IkGeefEnkelLikes.

Dat verzacht mijn avond tot dusver.
Altijd pijnlijk om er zo achter te komen dat IkGeefEnkelLikes aanwezig is
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221121226
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Een Duitser minder
Proficiat politie Rotterdam. Goed werk
  maandag 22 juni 2026 @ 20:14:03 #289
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221121227
HEHE EINDELIJK
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 20:14:20 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221121229
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Een Duitser minder
Ook met een John Deere overreden?

Poah
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 22 juni 2026 @ 20:14:26 #291
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121230
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Een Duitser minder
En er is al zo'n vervuiling daar.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221121231
Huh doet er ook een Pool mee?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221121235
Messi bijna even traag als van Dijk.
pi_221121236
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Huh doet er ook een Pool mee?
Ja
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:14:47 #295
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121237
Dat was meteen al duidelijk commentator.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:15:00 #296
194695 franklop
Fran knock
pi_221121239
Dit was een penalty geweest als het geen buitenspel was
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:15:05 #297
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121240
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Messi bijna even traag als van Dijk.
En Blind.
What can change the nature of a man?
pi_221121242
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja
wanneer first dates
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:15:13 #299
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121243
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
overhypede lul
Het erge is dat hij echt supergoed is maar 0,0 charisma of sportiviteit bezit omdat Argentijn.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:15:21 #300
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121245
Dat is niet de echte Shakira.
What can change the nature of a man?
pi_221121246
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik ben 2x stevig uitgegleden in dit topic.
Zit je er nu bij zoals de foto van @Coco
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')