Maar ik maak de meeste fouten vanavondquote:Op maandag 22 juni 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak fout op fout vanavond.
Gelukkig kunnen we het weer de schuld geven.
Het zijn gewoon ja, mietjes.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
quote:
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdagquote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Soms zit het leven gewoon een beetje tegen.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar ik maak de meeste fouten vanavond
Ik ook nietquote:Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Ik heb er verschrikkelijk last van. Als ik plots FOK! vanuit de waddeneilanden...quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Ik ben blij met m’n aircoquote:Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @:capuchon_jongen
Belgian Red Devils
@:BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
Stukje record genot. Ik heb buren die haaks in het appartement op me staan die zien de hele dag de zon voorbij komen. Hebben al 43 gemeten maar denk dat ze de 50 wel eens kunnen halen.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Zat hij hoestend en proestend in het vliegtuig?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @:capuchon_jongen
Belgian Red Devils
@:BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
Hij was er niet bij vanwege een luchtwegeninfectie . We worden voorgelogenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @:capuchon_jongen
Belgian Red Devils
@:BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
Alleen als je ze in de kelder opsluitquote:Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?
Wel in 34 graden woensdag?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |