abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 20:05:59 #226
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121112
Het is in VBL en aanhangsels heel simpel. Als niemand je belachelijk maakt tel je gewoon niet mee :7
  maandag 22 juni 2026 @ 20:06:03 #227
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121114
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:06:04 #228
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121115
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:05 schreef Coco het volgende:
Ajax genoemd.
Joden lopen altijd weg
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:06:17 #229
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121116
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak fout op fout vanavond.

Gelukkig kunnen we het weer de schuld geven.
Maar ik maak de meeste fouten vanavond
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:06:30 #230
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121117
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Het zijn gewoon ja, mietjes.

@Caland
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:06:38 #231
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121118
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @capuchon_jongen


Belgian Red Devils
@BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:06:51 #232
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121120
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Joden lopen altijd weg
die in Israël gaan nergens heen hoor.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:06:52 #233
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221121121
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Doe dan Batistuta _O_
Caniggia
pi_221121125
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Lekker :)
:Y, al vinden de slakken dat helaas ook.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 20:07:04 #235
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121126
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221121130
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Maar ik maak de meeste fouten vanavond
Soms zit het leven gewoon een beetje tegen.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:07:46 #237
35723 crew  GGMM
pi_221121140
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Ik ook niet
Hopelijk valt het op woensdag
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:07:49 #238
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121143
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Ik heb er verschrikkelijk last van. Als ik plots FOK! vanuit de waddeneilanden...
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:07:52 #239
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121144
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Ik ben blij met m’n airco :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221121146
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @:capuchon_jongen


Belgian Red Devils
@:BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:08:25 #241
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121148
Sow koekoek
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:08:25 #242
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121149
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Stukje record genot. Ik heb buren die haaks in het appartement op me staan die zien de hele dag de zon voorbij komen. Hebben al 43 gemeten maar denk dat ze de 50 wel eens kunnen halen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:08:38 #243
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121150
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik ben blij met m’n airco :)
Binnen- of buitenunit?
What can change the nature of a man?
pi_221121151
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @:capuchon_jongen

Belgian Red Devils
@:BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
Zat hij hoestend en proestend in het vliegtuig?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:08:47 #245
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121152
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @:capuchon_jongen

Belgian Red Devils
@:BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
Hij was er niet bij vanwege een luchtwegeninfectie . We worden voorgelogen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221121153
Kijken die lui een andere wedstrijd of zo, zo onmachtig is Oostenrijk niet
  maandag 22 juni 2026 @ 20:08:49 #247
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121154
Kettingroker Maarten boeit het allemaal niet zo.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:08:51 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221121155
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?
Alleen als je ze in de kelder opsluit
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 22 juni 2026 @ 20:09:09 #249
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121156
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Wel in 34 graden woensdag?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:09:18 #250
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121160
We gaan weer verder.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')