Het is je vergeven vriendquote:Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beste moderator @:R-Woud93 ,
Ik beschouw jou wel als een vriend.
Die nare opmerking van mij heb je daarom ook helemaal niet verdient!
Hopelijk kun je mij vergeven.
Zodat we nog heel lang samen kunnen leven!
Groetjes,
DomboHetOlifantje1
Welkom, @HMFuckyouall nodigt je binnenkort uit voor je eerste bijeenkomstquote:
Ik weet niet zo goed of het aan mij ligt of aan Ayase.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom, @:hmfuckyouall nodigt je binnenkort uit voor je eerste bijeenkomst
Een goeie reden om Dombo direct weer te vergevenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom, @:hmfuckyouall nodigt je binnenkort uit voor je eerste bijeenkomst
Ik denk meer aan jou dan aan Ayase (en vooral ook aan HMF zelf)quote:Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of het aan mij ligt of aan Ayase.
Kom ik even goed weg zegquote:Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een goeie reden om Dombo direct weer te vergeven
quote:Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou @:onlogisch dan eindelijk eens modereren?
Verdient.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beste moderator @:R-Woud93 ,
Ik beschouw jou wel als een vriend.
Die nare opmerking van mij heb je daarom ook helemaal niet verdient!
Hopelijk kun je mij vergeven.
Zodat we nog heel lang samen kunnen leven!
Groetjes,
DomboHetOlifantje1
Kempes was de beste spits.quote:
Verdientquote:Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beste moderator @:R-Woud93 ,
Ik beschouw jou wel als een vriend.
Die nare opmerking van mij heb je daarom ook helemaal niet verdient!
Hopelijk kun je mij vergeven.
Zodat we nog heel lang samen kunnen leven!
Groetjes,
DomboHetOlifantje1
Maar ik maak de meeste fouten vanavondquote:Op maandag 22 juni 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak fout op fout vanavond.
Gelukkig kunnen we het weer de schuld geven.
Het zijn gewoon ja, mietjes.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
quote:
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdagquote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Soms zit het leven gewoon een beetje tegen.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar ik maak de meeste fouten vanavond
Ik ook nietquote:Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Ik heb er verschrikkelijk last van. Als ik plots FOK! vanuit de waddeneilanden...quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Ik ben blij met m’n aircoquote:Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @:capuchon_jongen
Belgian Red Devils
@:BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |