abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221121029
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
Dombo is vanaf nu mijn vijand
Neeee!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:59:18 #182
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121031
Ik ben dat gegeil op Messi wel een beetje zat onderhand.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 19:59:24 #183
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121033
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Stukje miljonair
20 euro in je zak en wat crack in je pijp is nog steeds een stukje van een miljonair. je komt wat te kort maar je bent onderweg. Ga ervoor!
pi_221121034
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er zit een spits op de bank die dat ook is.
Oh, Alvarez ook nog ja.

Goede take dan wel
pi_221121036
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Nou nou. Nog wel wat goeie spitsen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:59:38 #186
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121038
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ben dat gegeil op Messi wel een beetje zat onderhand.
Nu al?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:59:43 #187
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121039
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Neeee!
Bied nu je excuses aan.
What can change the nature of a man?
pi_221121040
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Lautaro Martinez is beter dan alle Nederlandse spitsen :o
Die momenteel op precies nul goals staat bedoel je ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:59:47 #189
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121041
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Neeee!
})
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221121043
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef TLC het volgende:

[..]
Die momenteel op precies nul goals staat bedoel je ?
Brobbey god
  maandag 22 juni 2026 @ 20:00:16 #191
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121045
totale meltdown in dit topic lol.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:00:25 #192
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121049
Stekelenburg was ook waardeloos met penaltys in mijn geheugen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:00:40 #193
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121055
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:00 schreef vul_maar_in het volgende:
totale meltdown in dit topic lol.
Men is niet zo'n fan van Argentinië.
What can change the nature of a man?
pi_221121056
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:00 schreef Coco het volgende:

[..]
Men is niet zo'n fan van Argentinië.
Goh
  maandag 22 juni 2026 @ 20:00:57 #195
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121057
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Martinez en Alvarez zijn toch veel beter dan wat bijna ieder land te bieden heeft

Ja het is geen absolute buitenklasse, maar dat probleem hebben meer landen voorin. Waaronder Nederland.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221121058
Ik wil Paz zien spelen.

Lust voor het oog.
pi_221121060
Beste moderator @R-woud93 ,

Ik beschouw jou wel als een vriend.
Die nare opmerking van mij heb je daarom ook helemaal niet verdient!
Hopelijk kun je mij vergeven.
Zodat we nog heel lang samen kunnen leven!

Groetjes,
DomboHetOlifantje1
pi_221121062
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Alsof Messi dat team draagt… Denk alleen al de Paul weg en Messi is überhaupt niks in die ploeg.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:01:37 #199
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121063
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:00 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik wil Paz zien spelen.

Lust voor het oog.
Had capu toch gelijk.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:01:46 #200
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121066
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Mario Kempes oplappen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:02:11 #201
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121069
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beste moderator @:R-Woud93 ,

Ik beschouw jou wel als een vriend.
Die nare opmerking van mij heb je daarom ook helemaal niet verdient!
Hopelijk kun je mij vergeven.
Zodat we nog heel lang samen kunnen leven!

Groetjes,
DomboHetOlifantje1
Het is je vergeven vriend :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 22 juni 2026 @ 20:02:12 #202
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121070
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
Dombo is vanaf nu mijn vijand
Welkom, @HMFuckyouall nodigt je binnenkort uit voor je eerste bijeenkomst
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:02:29 #203
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121072
Warm bad genot.
What can change the nature of a man?
pi_221121074
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Welkom, @:hmfuckyouall nodigt je binnenkort uit voor je eerste bijeenkomst
Ik weet niet zo goed of het aan mij ligt of aan Ayase.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:02:51 #205
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121075
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef Coco het volgende:
Warm bad genot.
Geen warmte zonder vuur.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:02:56 #206
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121076
In WK geven we onze fouten toe en vergeven we elkaar.
pi_221121080
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef Coco het volgende:
Warm bad genot.
Laat uwe pener zien
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:03:12 #208
35723 crew  GGMM
pi_221121081
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Welkom, @:hmfuckyouall nodigt je binnenkort uit voor je eerste bijeenkomst
Een goeie reden om Dombo direct weer te vergeven
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121084
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Mario Kempes oplappen.
Doe dan Batistuta _O_
  maandag 22 juni 2026 @ 20:03:28 #210
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221121085
Ah Theo Janssen voor de gezelligheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')