abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 21:25:46 #201
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221122116
En ik vond die bewuste duw in het gezicht gedaan door Depay tegen een Japanner nog wel wat smeriger.
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 21:27:51 #202
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221122151
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:24 schreef wimderon het volgende:

[..]
Wat was de eerste?
WK 2022
pi_221122155
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:24 schreef Durmada het volgende:

[..]
Het was ook vooral ongelukkig, en het zag er smerig uit. Maar bewust was het niet denk ik.

Er had rood gegeven kunnen worden, was terecht geweest. Maar geel had ik ook kunnen billijken. Ik ben in ieder geval blij dat we Messi gewoon nog kunnen zien schitteren.
Het maffe is dat Messi eigenlijk minder bepalend leek voor Argentinië toen hij nog echt de zeer fitte Grote Man Van Barcelona was. Maar toen kreeg hij vaak dubbele mandekking op zo'n toernooi.
Nu sjokt-ie als een bejaarde over het veld en lijken tegenstanders te denken: wie is die zielige oude meneer? Nou ja, laat maar een beetje rondsjokken. En daar weet Meffi wel raad mee.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:28:12 #204
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221122159
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:25 schreef wimderon het volgende:

[..]
Welke rode kaart had hij daar moeten krijgen?
Dikke hands.
pi_221122165
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:27 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
WK 2022
Welke dan?
pi_221122176
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:28 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Dikke hands.
Dat was een gele kaart waard.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:29:02 #207
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221122177
quote:
7s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:28 schreef wimderon het volgende:

[..]
Welke dan?
Hands 1ste geel
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 21:29:21 #208
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221122180
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:29 schreef wimderon het volgende:

[..]
Dat was een gele kaart waard.
Pakte nog een gele later.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 21:29:42 #209
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221122189
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:29 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Pakte nog een gele later.
Maar dan zou Messi wel anders gespeeld hebben.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 21:30:09 #210
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221122193
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:29 schreef Coco het volgende:

[..]
Maar dan zou Messi wel anders gespeeld hebben.
Wie weet. maar toch had ie hem alvast moeten hebben :-)
pi_221122198
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:29 schreef wimderon het volgende:

[..]
Dat was een gele kaart waard.
Hij had er 2 moeten krijgen.
Maar het is gebeurd.
Geschiedenis.

Maradona's Hand van God had ook moeten worden afgekeurd.
Theo 'God' Reitsma zag het meteen.

Het is gezien, het is niet onopgemerkt gebleven, maar de schijts deed een plas, en het bleef zoals het was.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:30:31 #212
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221122201
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:27 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Het maffe is dat Messi eigenlijk minder bepalend leek voor Argentinië toen hij nog echt de zeer fitte Grote Man Van Barcelona was. Maar toen kreeg hij vaak dubbele mandekking op zo'n toernooi.
Nu sjokt-ie als een bejaarde over het veld en lijken tegenstanders te denken: wie is die zielige oude meneer? Nou ja, laat maar een beetje rondsjokken. En daar weet Meffi wel raad mee.
En nu hij zijn wereldkampioenschap binnen heeft, zal hij wellicht ook wat vrijer kunnen spelen. De druk was altijd immens natuurlijk.
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 21:31:31 #213
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221122223
MessiGod

Die aanname voorafgaand aan zijn tweede goal is echt belachelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221122227
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:31 schreef Caland het volgende:
MessiGod

Die aanname voorafgaand aan zijn tweede goal is echt belachelijk.
Klopt.
Alleen brutale kids uit de E-junioren doen dat net zo vrolijk.

En Messi dus.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221122255
O ja, waarom bleef ik toch kijken?

Niet om Messi.

Maar om de fans.
Potjandrie, wat kunnen die Argentijnen zingen.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:42:22 #216
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221122292
quote:
In de negende minuut van de wedstrijd
miste Messi een strafschop en ook dat
betekende een WK-record.Het was al zijn
derde misser (in zeven pogingen) en dat
deed niemand hem voor.Ghanees Asamoah
Gyan miste twee keer vanaf elf meter.
:W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221122301
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:30 schreef Durmada het volgende:

[..]
En nu hij zijn wereldkampioenschap binnen heeft, zal hij wellicht ook wat vrijer kunnen spelen. De druk was altijd immens natuurlijk.
Alsof ze nu niet verwachten wereldkampioen te worden.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 22 juni 2026 @ 21:43:24 #218
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221122304
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:31 schreef Caland het volgende:
MessiGod

Die aanname voorafgaand aan zijn tweede goal is echt belachelijk.
Die reflex lijkt bijna onmogelijk.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 22 juni 2026 @ 21:45:00 #219
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221122333
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:43 schreef engine het volgende:

[..]
Alsof ze nu niet verwachten wereldkampioen te worden.
Maar de druk is er af, tuurlijk willen ze wereldkampioen worden. Maar het is Messi nu al gelukt, dus zal hij vrijer spelen. En zo blijkt.
AZ
ALKMAAR
pi_221122396
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:45 schreef Durmada het volgende:

[..]
Maar de druk is er af, tuurlijk willen ze wereldkampioen worden. Maar het is Messi nu al gelukt, dus zal hij vrijer spelen. En zo blijkt.
Dat is leuk voor Messi maar de druk is er niet af. Als ze er in de volgende ronde eruit gaan is het gewoon een afgang.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 22 juni 2026 @ 21:50:05 #221
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221122408
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:47 schreef engine het volgende:

[..]
Dat is leuk voor Messi maar de druk is er niet af. Als ze er in de volgende ronde eruit gaan is het gewoon een afgang.
Tuurlijk, maar zijn WK-titel is binnen. Een held zal het altijd blijven.
AZ
ALKMAAR
pi_221122412
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:50 schreef Durmada het volgende:

[..]
Tuurlijk, maar zijn WK-titel is binnen. Een held zal het altijd blijven.
Dat zeker.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 22:07:30 #223
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221122507
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:15 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Als @:capuchon_jongen baas wordt van de FIFA krijgen we de mogelijkheid om wedstrijden tegen betaling vooruit te kunnen kijken.
Nee nee nee. Zo erg ben ik niet.

Als ik FIFA baas wordt gaan we terug naar 32 landen. Verplicht georganiseerd door 1 groot land of 2 kleinere landen.

Ik zou wel een 2e groepsfase ronde aan toevoegen zodat je toch iets meer wedstrijden hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221122950
Broekkie was weer uit, messi.

_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')