Ik had 2 bolletjes chocolade met slagroomquote:Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Regilio_ het volgende:
Ik eet stracciatella schepijs met verse bosvruchten.
Dat is nou belevingquote:Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.
Dom kutvolk, en anders niets.
Er kan veel gebeuren in 4 jaar tijdquote:Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Zo dan.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg
Nounounouquote:Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg
Natuurlijk nietquote:Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Nou zeg.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
quote:Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou @:onlogisch dan eindelijk eens modereren?
quote:
Wat ben je gemeen.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Lautaro Martinez is beter dan alle Nederlandse spitsenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Hier schrik ik vanquote:Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |