abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:54:29 #151
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120972
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Regilio_ het volgende:
Ik eet stracciatella schepijs met verse bosvruchten.
Ik had 2 bolletjes chocolade met slagroom :)

@GGMM
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221120976
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 22 juni 2026 @ 19:55:09 #153
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120978
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:54 schreef Coco het volgende:

[..]
keikaku
WEEB!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:55:42 #154
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120981
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.

Dom kutvolk, en anders niets.
Dat is nou beleving

Je gedragen als een stel achterlijken en dan ontzettend trots zijn dat je na pingels hebt gewonnen van opa Lowietje omdat die kettingroker zijn penalty-instructies niet volgde.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:56:04 #155
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221120983
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Er kan veel gebeuren in 4 jaar tijd
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 22 juni 2026 @ 19:56:13 #156
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221120984
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Perox het volgende:
Effe snel de hond door het park sleuren.
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg :r
  maandag 22 juni 2026 @ 19:56:28 #157
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120986
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Er kan veel gebeuren in 4 jaar tijd
Infantino gaat em klonen
pi_221120987
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg :r
Zo dan.
Noot noot.
pi_221120988
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Er kan veel gebeuren in 4 jaar tijd
Waar sta jij over 4 jaar?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:56:40 #160
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120989
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg :r
Nounounou
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:57:11 #161
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221120993
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Waar sta jij over 4 jaar?
Moderator WK 2030
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 22 juni 2026 @ 19:57:16 #162
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120994
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Waar sta jij over 4 jaar?
Werkgever die dat vraagt solliciteert naar muilperen imo.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221120995
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Moderator WK 2030
Ga je dan wel iets bijdragen?
pi_221120996
Is een raket ijsje wel goedgekeurd of wat?
Zonder wrijving geen glans
pi_221120997
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Waar sta jij over 4 jaar?
Stukje miljonair
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:57:45 #166
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121000
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Moderator WK 2030
Zou @onlogisch dan eindelijk eens modereren?
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:57:57 #167
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121005
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Natuurlijk niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 22 juni 2026 @ 19:57:57 #168
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221121006
Messi is wel echt een bobo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:57:59 #169
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121007
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Nou zeg.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:58:08 #170
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121008
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Zou @:onlogisch dan eindelijk eens modereren?
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Natuurlijk niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:58:15 #171
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121010
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Wat ben je gemeen.
What can change the nature of a man?
pi_221121011
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Lautaro Martinez is beter dan alle Nederlandse spitsen :o
  maandag 22 juni 2026 @ 19:58:20 #173
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121012
17 goals op 6 wk's.

Pure middelmaat.
pi_221121014
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Hier schrik ik van
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:58:30 #175
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121016
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Momo het volgende:
Messi is wel echt een bobo
WappieWout agrees.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')