Wel, ik haat niet op festini peren ijsjes maar de *gewoon* (universeel huismerk) bosvruchten ijsjes zijn 10 keer beterquote:
Zou je daarmee kunnen wachten tot de pride wedstrijd?quote:
quote:Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.
Dom kutvolk, en anders niets.
Maxigodquote:Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.
Dom kutvolk, en anders niets.
Lekkerquote:Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Felagund het volgende:
Ik eet hier aardbeienyoghurt met aardbeien uit eigen tuin.
Precies. Dit is eerder het moment voor een hetero ijsje.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je daarmee kunnen wachten tot de pride wedstrijd?
keikakuquote:Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef vul_maar_in het volgende:
all according to kokaku.
die coach van Oostenrijk gaat het even omdraaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |