Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was altijd al. Nieuw is volgens mij dat ze bij 2e gele kaarten mogen ingrijpen.
Kloptquote:Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
Ja.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
Wel, ik haat niet op festini peren ijsjes maar de *gewoon* (universeel huismerk) bosvruchten ijsjes zijn 10 keer beterquote:
Zou je daarmee kunnen wachten tot de pride wedstrijd?quote:
quote:Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.
Dom kutvolk, en anders niets.
Maxigodquote:Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.
Dom kutvolk, en anders niets.
Lekkerquote:Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Felagund het volgende:
Ik eet hier aardbeienyoghurt met aardbeien uit eigen tuin.
Precies. Dit is eerder het moment voor een hetero ijsje.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je daarmee kunnen wachten tot de pride wedstrijd?
keikakuquote:Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef vul_maar_in het volgende:
all according to kokaku.
die coach van Oostenrijk gaat het even omdraaien.
Ik had 2 bolletjes chocolade met slagroomquote:Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Regilio_ het volgende:
Ik eet stracciatella schepijs met verse bosvruchten.
Dat is nou belevingquote:Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.
Dom kutvolk, en anders niets.
Er kan veel gebeuren in 4 jaar tijdquote:Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Zo dan.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg
Nounounouquote:Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |