abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221120925
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat was altijd al. Nieuw is volgens mij dat ze bij 2e gele kaarten mogen ingrijpen.
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:51:24 #122
35723 crew  GGMM
pi_221120929
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
Klopt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120930
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
En dan Uruguay niet eens noemen :')
Suárez _O_
Noot noot.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:51:27 #124
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120931
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
Ja.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:51:32 #125
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120932
Perenijsjes zijn zielige ijsjes.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:51:46 #126
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120934
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb een perenijsje gepakt,
Geniet ervan :)
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:51:53 #127
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120935
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
@:Lenny77

Graag uw mening hierover.
Wel, ik haat niet op festini peren ijsjes maar de *gewoon* (universeel huismerk) bosvruchten ijsjes zijn 10 keer beter
pi_221120937
Ik pak een regenboog ijsje
pi_221120939
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef Perox het volgende:
Perenijsjes zijn zielige ijsjes.
Ik had net een witte chocolade donut ijsje met koekjes boh
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:52:26 #130
35723 crew  GGMM
pi_221120941
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik pak een regenboog ijsje
Zou je daarmee kunnen wachten tot de pride wedstrijd?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:26 #131
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120942
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.

Dom kutvolk, en anders niets.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:27 #132
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120943
de fanbeleving is ongeevenaard hoor ik net.

Bro ziet voor het eerst een voetbalwedstrijd.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:29 #133
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120944
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik pak een regenboog ijsje
Zo van kijk mij eens woke zijn. Middelmaat! :P
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:29 #134
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120945
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik pak een regenboog ijsje
Jij gaat van het flatgebouw.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:32 #135
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120947
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik pak een regenboog ijsje
GAY
pi_221120948
Zoals verwacht gaat Argentinie dit winnen. Tijd om de tuin te sproeien.
pi_221120949
Ik eet hier aardbeienyoghurt met aardbeien uit eigen tuin.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:53 #138
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221120951
Is dit cul?
pi_221120952
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.

Dom kutvolk, en anders niets.
:')
pi_221120953
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef Coco het volgende:

[..]
Geniet ervan :)
Ik waardeer deze uiterst vriendelijke post.
pi_221120954
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.

Dom kutvolk, en anders niets.
Maxigod
pi_221120955
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Felagund het volgende:
Ik eet hier aardbeienyoghurt met aardbeien uit eigen tuin.
Lekker :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:21 #143
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120956
Ik eet stracciatella schepijs met verse bosvruchten.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:41 #144
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120957
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef GGMM het volgende:

[..]
Zou je daarmee kunnen wachten tot de pride wedstrijd?
Precies. Dit is eerder het moment voor een hetero ijsje.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:46 #145
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120959
all according to kokaku.

die coach van Oostenrijk gaat het even omdraaien.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:49 #146
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120960
Effe snel de hond door het park sleuren.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:57 #147
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120963
Anniko O+
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 19:54:09 #148
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120967
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Perox het volgende:
Effe snel de hond door het park sleuren.
Ik bel even Dion Graus :{
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:54:15 #149
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120969
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef vul_maar_in het volgende:
all according to kokaku.

die coach van Oostenrijk gaat het even omdraaien.
keikaku
What can change the nature of a man?
pi_221120971
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Perox het volgende:
Effe snel de hond door het park sleuren.
Wel de hondenpoep opruimen svp
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:54:29 #151
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120972
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Regilio_ het volgende:
Ik eet stracciatella schepijs met verse bosvruchten.
Ik had 2 bolletjes chocolade met slagroom :)

@GGMM
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221120976
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 22 juni 2026 @ 19:55:09 #153
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120978
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:54 schreef Coco het volgende:

[..]
keikaku
WEEB!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:55:42 #154
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120981
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.

Dom kutvolk, en anders niets.
Dat is nou beleving

Je gedragen als een stel achterlijken en dan ontzettend trots zijn dat je na pingels hebt gewonnen van opa Lowietje omdat die kettingroker zijn penalty-instructies niet volgde.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:56:04 #155
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221120983
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Er kan veel gebeuren in 4 jaar tijd
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 22 juni 2026 @ 19:56:13 #156
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221120984
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Perox het volgende:
Effe snel de hond door het park sleuren.
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg :r
  maandag 22 juni 2026 @ 19:56:28 #157
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120986
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Er kan veel gebeuren in 4 jaar tijd
Infantino gaat em klonen
pi_221120987
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg :r
Zo dan.
Noot noot.
pi_221120988
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Er kan veel gebeuren in 4 jaar tijd
Waar sta jij over 4 jaar?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:56:40 #160
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120989
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg :r
Nounounou
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')