abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:54:29 #151
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120972
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Regilio_ het volgende:
Ik eet stracciatella schepijs met verse bosvruchten.
Ik had 2 bolletjes chocolade met slagroom :)

@GGMM
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221120976
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 22 juni 2026 @ 19:55:09 #153
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120978
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:54 schreef Coco het volgende:

[..]
keikaku
WEEB!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:55:42 #154
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120981
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.

Dom kutvolk, en anders niets.
Dat is nou beleving

Je gedragen als een stel achterlijken en dan ontzettend trots zijn dat je na pingels hebt gewonnen van opa Lowietje omdat die kettingroker zijn penalty-instructies niet volgde.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:56:04 #155
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221120983
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Er kan veel gebeuren in 4 jaar tijd
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 22 juni 2026 @ 19:56:13 #156
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221120984
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Perox het volgende:
Effe snel de hond door het park sleuren.
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg :r
  maandag 22 juni 2026 @ 19:56:28 #157
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120986
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Er kan veel gebeuren in 4 jaar tijd
Infantino gaat em klonen
pi_221120987
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg :r
Zo dan.
Noot noot.
pi_221120988
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Er kan veel gebeuren in 4 jaar tijd
Waar sta jij over 4 jaar?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:56:40 #160
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120989
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg :r
Nounounou
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:57:11 #161
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221120993
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Waar sta jij over 4 jaar?
Moderator WK 2030
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 22 juni 2026 @ 19:57:16 #162
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120994
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Waar sta jij over 4 jaar?
Werkgever die dat vraagt solliciteert naar muilperen imo.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221120995
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Moderator WK 2030
Ga je dan wel iets bijdragen?
pi_221120996
Is een raket ijsje wel goedgekeurd of wat?
Zonder wrijving geen glans
pi_221120997
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Waar sta jij over 4 jaar?
Stukje miljonair
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:57:45 #166
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121000
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Moderator WK 2030
Zou @onlogisch dan eindelijk eens modereren?
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:57:57 #167
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121005
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Natuurlijk niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 22 juni 2026 @ 19:57:57 #168
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221121006
Messi is wel echt een bobo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:57:59 #169
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121007
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Nou zeg.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:58:08 #170
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121008
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Zou @:onlogisch dan eindelijk eens modereren?
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Natuurlijk niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:58:15 #171
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121010
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Wat ben je gemeen.
What can change the nature of a man?
pi_221121011
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Lautaro Martinez is beter dan alle Nederlandse spitsen :o
  maandag 22 juni 2026 @ 19:58:20 #173
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121012
17 goals op 6 wk's.

Pure middelmaat.
pi_221121014
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Hier schrik ik van
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:58:30 #175
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121016
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Momo het volgende:
Messi is wel echt een bobo
WappieWout agrees.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:58:37 #176
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121019
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Lautaro Martinez is beter dan alle Nederlandse spitsen :o
Er zit een spits op de bank die dat ook is.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:58:58 #177
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121024
Dombo is vanaf nu mijn vijand
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221121026
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ben je gemeen.
Oh sorry.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:59:09 #179
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221121027
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er zit een spits op de bank die dat ook is.
Arnautovic?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:59:13 #180
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121028
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
17 goals op 6 wk's.

Pure middelmaat.
Gakpo zit al op 5!
What can change the nature of a man?
pi_221121029
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
Dombo is vanaf nu mijn vijand
Neeee!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:59:18 #182
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121031
Ik ben dat gegeil op Messi wel een beetje zat onderhand.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 19:59:24 #183
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121033
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Stukje miljonair
20 euro in je zak en wat crack in je pijp is nog steeds een stukje van een miljonair. je komt wat te kort maar je bent onderweg. Ga ervoor!
pi_221121034
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er zit een spits op de bank die dat ook is.
Oh, Alvarez ook nog ja.

Goede take dan wel
pi_221121036
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Nou nou. Nog wel wat goeie spitsen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:59:38 #186
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121038
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ben dat gegeil op Messi wel een beetje zat onderhand.
Nu al?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:59:43 #187
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121039
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Neeee!
Bied nu je excuses aan.
What can change the nature of a man?
pi_221121040
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Lautaro Martinez is beter dan alle Nederlandse spitsen :o
Die momenteel op precies nul goals staat bedoel je ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:59:47 #189
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121041
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Neeee!
})
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221121043
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef TLC het volgende:

[..]
Die momenteel op precies nul goals staat bedoel je ?
Brobbey god
  maandag 22 juni 2026 @ 20:00:16 #191
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121045
totale meltdown in dit topic lol.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:00:25 #192
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121049
Stekelenburg was ook waardeloos met penaltys in mijn geheugen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:00:40 #193
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121055
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:00 schreef vul_maar_in het volgende:
totale meltdown in dit topic lol.
Men is niet zo'n fan van Argentinië.
What can change the nature of a man?
pi_221121056
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:00 schreef Coco het volgende:

[..]
Men is niet zo'n fan van Argentinië.
Goh
  maandag 22 juni 2026 @ 20:00:57 #195
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121057
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Martinez en Alvarez zijn toch veel beter dan wat bijna ieder land te bieden heeft

Ja het is geen absolute buitenklasse, maar dat probleem hebben meer landen voorin. Waaronder Nederland.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221121058
Ik wil Paz zien spelen.

Lust voor het oog.
pi_221121060
Beste moderator @R-woud93 ,

Ik beschouw jou wel als een vriend.
Die nare opmerking van mij heb je daarom ook helemaal niet verdient!
Hopelijk kun je mij vergeven.
Zodat we nog heel lang samen kunnen leven!

Groetjes,
DomboHetOlifantje1
pi_221121062
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Alsof Messi dat team draagt… Denk alleen al de Paul weg en Messi is überhaupt niks in die ploeg.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:01:37 #199
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121063
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:00 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik wil Paz zien spelen.

Lust voor het oog.
Had capu toch gelijk.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:01:46 #200
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121066
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Mario Kempes oplappen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')