abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221120900
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]
Heeeeeeee Paul! oO<
Speelt weer een prima wedstrijd.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:28 #102
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120901
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Slobeend het volgende:
VAR mag nu toch ook ingrijpen voor geel?
Alleen bij persoonsverwisselingen toch?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:28 #103
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120902
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Zorro het volgende:
Aregentijnen hebben echt een streepje voor

-Belgische commentator _O_
Die zullen het WK wel weer moeten winnen van de FIFA.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:49:29 #104
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221120903
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Je hebt de pot tegen SA gemist?
Ja.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:31 #105
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120904
Ik denk dat Maxima haar privé vermogen heeft gebruikt om de FIFA om te kopen.

#SloopHetKoningsHuis
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:44 #106
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120906
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef Zorro het volgende:
Deze wedstrijd mist een type Makkelie
Billenmaat van Saudi-Arabië. Waardeloos.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:45 #107
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120907
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:46 #108
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221120908
Martinez schopt na - niet eens geel?????? Gewoon rood dus!!!
"Hoka Hey!"
pi_221120909
Kijken we dit?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:49:53 #110
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221120911
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Alleen bij persoonsverwisselingen toch?
Oja dat was het.
pi_221120914
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Slobeend het volgende:
VAR mag nu toch ook ingrijpen voor geel?
In principe is die regel bedoeld als de verkeerde speler een (gele) kaart krijgt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:10 #112
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120915
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Die zullen het WK wel weer moeten winnen van de FIFA.
net als vorige keer idd
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:28 #113
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221120917
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Alleen bij persoonsverwisselingen toch?
Dat was altijd al. Nieuw is volgens mij dat ze bij 2e gele kaarten mogen ingrijpen.
pi_221120918
Ik heb een perenijsje gepakt,
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 19:50:39 #115
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221120919
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]
Heeeeeeee Paul! oO<
Hai sgat
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:50:40 #116
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120920
quote:
Dit is rood.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:40 #117
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120921
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik denk dat Maxima haar privé vermogen heeft gebruikt om de FIFA om te kopen.

#SloopHetKoningsHuis
Bij kaarten krijgt de scheids een gratis vlucht naar Egypte, stukje Varela.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:41 #118
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120922
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
net als vorige keer idd
Betaald door ons belasting geld. #BlameMaxima
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:48 #119
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120923
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Argentinië en Nederland kunnen zulke walgelijke schopploegen zijn.
En dan Uruguay niet eens noemen :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:56 #120
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120924
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb een perenijsje gepakt,
@Lenny77

Graag uw mening hierover.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221120925
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat was altijd al. Nieuw is volgens mij dat ze bij 2e gele kaarten mogen ingrijpen.
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:51:24 #122
35723 crew  GGMM
pi_221120929
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
Klopt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
pi_221120930
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
En dan Uruguay niet eens noemen :')
Suárez _O_
Noot noot.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:51:27 #124
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120931
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
Ja.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:51:32 #125
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120932
Perenijsjes zijn zielige ijsjes.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:51:46 #126
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120934
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb een perenijsje gepakt,
Geniet ervan :)
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:51:53 #127
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120935
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
@:Lenny77

Graag uw mening hierover.
Wel, ik haat niet op festini peren ijsjes maar de *gewoon* (universeel huismerk) bosvruchten ijsjes zijn 10 keer beter
pi_221120937
Ik pak een regenboog ijsje
pi_221120939
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef Perox het volgende:
Perenijsjes zijn zielige ijsjes.
Ik had net een witte chocolade donut ijsje met koekjes boh
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:52:26 #130
35723 crew  GGMM
pi_221120941
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik pak een regenboog ijsje
Zou je daarmee kunnen wachten tot de pride wedstrijd?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:26 #131
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120942
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.

Dom kutvolk, en anders niets.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:27 #132
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120943
de fanbeleving is ongeevenaard hoor ik net.

Bro ziet voor het eerst een voetbalwedstrijd.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:29 #133
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120944
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik pak een regenboog ijsje
Zo van kijk mij eens woke zijn. Middelmaat! :P
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:29 #134
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120945
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik pak een regenboog ijsje
Jij gaat van het flatgebouw.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:32 #135
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120947
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik pak een regenboog ijsje
GAY
pi_221120948
Zoals verwacht gaat Argentinie dit winnen. Tijd om de tuin te sproeien.
pi_221120949
Ik eet hier aardbeienyoghurt met aardbeien uit eigen tuin.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:53 #138
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221120951
Is dit cul?
pi_221120952
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.

Dom kutvolk, en anders niets.
:')
pi_221120953
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef Coco het volgende:

[..]
Geniet ervan :)
Ik waardeer deze uiterst vriendelijke post.
pi_221120954
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.

Dom kutvolk, en anders niets.
Maxigod
pi_221120955
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Felagund het volgende:
Ik eet hier aardbeienyoghurt met aardbeien uit eigen tuin.
Lekker :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:21 #143
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120956
Ik eet stracciatella schepijs met verse bosvruchten.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:41 #144
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120957
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef GGMM het volgende:

[..]
Zou je daarmee kunnen wachten tot de pride wedstrijd?
Precies. Dit is eerder het moment voor een hetero ijsje.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:46 #145
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120959
all according to kokaku.

die coach van Oostenrijk gaat het even omdraaien.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:49 #146
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120960
Effe snel de hond door het park sleuren.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:57 #147
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120963
Anniko O+
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 19:54:09 #148
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120967
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Perox het volgende:
Effe snel de hond door het park sleuren.
Ik bel even Dion Graus :{
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:54:15 #149
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120969
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef vul_maar_in het volgende:
all according to kokaku.

die coach van Oostenrijk gaat het even omdraaien.
keikaku
What can change the nature of a man?
pi_221120971
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Perox het volgende:
Effe snel de hond door het park sleuren.
Wel de hondenpoep opruimen svp
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:54:29 #151
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120972
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Regilio_ het volgende:
Ik eet stracciatella schepijs met verse bosvruchten.
Ik had 2 bolletjes chocolade met slagroom :)

@GGMM
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221120976
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 22 juni 2026 @ 19:55:09 #153
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120978
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:54 schreef Coco het volgende:

[..]
keikaku
WEEB!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:55:42 #154
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120981
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.

Dom kutvolk, en anders niets.
Dat is nou beleving

Je gedragen als een stel achterlijken en dan ontzettend trots zijn dat je na pingels hebt gewonnen van opa Lowietje omdat die kettingroker zijn penalty-instructies niet volgde.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:56:04 #155
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221120983
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Er kan veel gebeuren in 4 jaar tijd
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 22 juni 2026 @ 19:56:13 #156
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221120984
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Perox het volgende:
Effe snel de hond door het park sleuren.
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg :r
  maandag 22 juni 2026 @ 19:56:28 #157
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120986
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Er kan veel gebeuren in 4 jaar tijd
Infantino gaat em klonen
pi_221120987
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg :r
Zo dan.
Noot noot.
pi_221120988
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Er kan veel gebeuren in 4 jaar tijd
Waar sta jij over 4 jaar?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:56:40 #160
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120989
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Sleurde iemand maar zo'n Argentijnse hond door dat park. Onsympathieke ploeg :r
Nounounou
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:57:11 #161
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221120993
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Waar sta jij over 4 jaar?
Moderator WK 2030
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 22 juni 2026 @ 19:57:16 #162
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120994
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Waar sta jij over 4 jaar?
Werkgever die dat vraagt solliciteert naar muilperen imo.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221120995
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Moderator WK 2030
Ga je dan wel iets bijdragen?
pi_221120996
Is een raket ijsje wel goedgekeurd of wat?
Zonder wrijving geen glans
pi_221120997
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Waar sta jij over 4 jaar?
Stukje miljonair
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:57:45 #166
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121000
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Moderator WK 2030
Zou @onlogisch dan eindelijk eens modereren?
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:57:57 #167
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121005
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Natuurlijk niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 22 juni 2026 @ 19:57:57 #168
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221121006
Messi is wel echt een bobo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:57:59 #169
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121007
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Nou zeg.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:58:08 #170
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121008
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Zou @:onlogisch dan eindelijk eens modereren?
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Natuurlijk niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:58:15 #171
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121010
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Wat ben je gemeen.
What can change the nature of a man?
pi_221121011
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Lautaro Martinez is beter dan alle Nederlandse spitsen :o
  maandag 22 juni 2026 @ 19:58:20 #173
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121012
17 goals op 6 wk's.

Pure middelmaat.
pi_221121014
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ga je dan wel iets bijdragen?
Hier schrik ik van
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:58:30 #175
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121016
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Momo het volgende:
Messi is wel echt een bobo
WappieWout agrees.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:58:37 #176
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121019
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Lautaro Martinez is beter dan alle Nederlandse spitsen :o
Er zit een spits op de bank die dat ook is.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:58:58 #177
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121024
Dombo is vanaf nu mijn vijand
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221121026
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ben je gemeen.
Oh sorry.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:59:09 #179
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221121027
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er zit een spits op de bank die dat ook is.
Arnautovic?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:59:13 #180
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121028
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
17 goals op 6 wk's.

Pure middelmaat.
Gakpo zit al op 5!
What can change the nature of a man?
pi_221121029
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
Dombo is vanaf nu mijn vijand
Neeee!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:59:18 #182
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221121031
Ik ben dat gegeil op Messi wel een beetje zat onderhand.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 19:59:24 #183
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121033
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Stukje miljonair
20 euro in je zak en wat crack in je pijp is nog steeds een stukje van een miljonair. je komt wat te kort maar je bent onderweg. Ga ervoor!
pi_221121034
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er zit een spits op de bank die dat ook is.
Oh, Alvarez ook nog ja.

Goede take dan wel
pi_221121036
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Nou nou. Nog wel wat goeie spitsen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:59:38 #186
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121038
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ben dat gegeil op Messi wel een beetje zat onderhand.
Nu al?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:59:43 #187
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121039
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Neeee!
Bied nu je excuses aan.
What can change the nature of a man?
pi_221121040
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Lautaro Martinez is beter dan alle Nederlandse spitsen :o
Die momenteel op precies nul goals staat bedoel je ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:59:47 #189
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121041
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Neeee!
})
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221121043
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef TLC het volgende:

[..]
Die momenteel op precies nul goals staat bedoel je ?
Brobbey god
  maandag 22 juni 2026 @ 20:00:16 #191
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121045
totale meltdown in dit topic lol.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:00:25 #192
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121049
Stekelenburg was ook waardeloos met penaltys in mijn geheugen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:00:40 #193
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121055
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:00 schreef vul_maar_in het volgende:
totale meltdown in dit topic lol.
Men is niet zo'n fan van Argentinië.
What can change the nature of a man?
pi_221121056
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:00 schreef Coco het volgende:

[..]
Men is niet zo'n fan van Argentinië.
Goh
  maandag 22 juni 2026 @ 20:00:57 #195
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121057
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Martinez en Alvarez zijn toch veel beter dan wat bijna ieder land te bieden heeft

Ja het is geen absolute buitenklasse, maar dat probleem hebben meer landen voorin. Waaronder Nederland.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221121058
Ik wil Paz zien spelen.

Lust voor het oog.
pi_221121060
Beste moderator @R-woud93 ,

Ik beschouw jou wel als een vriend.
Die nare opmerking van mij heb je daarom ook helemaal niet verdient!
Hopelijk kun je mij vergeven.
Zodat we nog heel lang samen kunnen leven!

Groetjes,
DomboHetOlifantje1
pi_221121062
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Alsof Messi dat team draagt… Denk alleen al de Paul weg en Messi is überhaupt niks in die ploeg.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:01:37 #199
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121063
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:00 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik wil Paz zien spelen.

Lust voor het oog.
Had capu toch gelijk.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:01:46 #200
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121066
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Mario Kempes oplappen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')