abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:48:34 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221120887
Messi moet nog een wereldtitel krijgen, het is duidelijk.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:48:35 #92
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_221120889
Hoe de fuck is dat geen geel dan?
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 22 juni 2026 @ 19:48:35 #93
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120890
Scheids is doodsbang voor Argentijnse furie
pi_221120891
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:47 schreef Paul het volgende:

[..]
:{
Heeeeeeee Paul! oO<
Noot noot.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:48:50 #95
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221120893
VAR mag nu toch ook ingrijpen voor geel?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:48:52 #96
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120894
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]
Heeeeeeee Paul! oO<
Hallo Jojo.
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 19:49:05 #97
842 Zorro
Z
pi_221120895
Deze wedstrijd mist een type Makkelie
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:10 #98
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120896
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Argentinië en Nederland kunnen zulke walgelijke schopploegen zijn.
Qatar en Zuid-Afrika kunnen er ook wat van
AZ
ALKMAAR
pi_221120898
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Slobeend het volgende:
VAR mag nu toch ook ingrijpen voor geel?
Je hebt de pot tegen Algerije gemist?
pi_221120899
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Coco het volgende:

[..]
Hallo Jojo.
Cocogod. :*
Noot noot.
pi_221120900
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]
Heeeeeeee Paul! oO<
Speelt weer een prima wedstrijd.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:28 #102
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120901
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Slobeend het volgende:
VAR mag nu toch ook ingrijpen voor geel?
Alleen bij persoonsverwisselingen toch?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:28 #103
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120902
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Zorro het volgende:
Aregentijnen hebben echt een streepje voor

-Belgische commentator _O_
Die zullen het WK wel weer moeten winnen van de FIFA.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:49:29 #104
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221120903
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Je hebt de pot tegen SA gemist?
Ja.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:31 #105
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120904
Ik denk dat Maxima haar privé vermogen heeft gebruikt om de FIFA om te kopen.

#SloopHetKoningsHuis
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:44 #106
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120906
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef Zorro het volgende:
Deze wedstrijd mist een type Makkelie
Billenmaat van Saudi-Arabië. Waardeloos.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:45 #107
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120907
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:46 #108
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221120908
Martinez schopt na - niet eens geel?????? Gewoon rood dus!!!
"Hoka Hey!"
pi_221120909
Kijken we dit?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:49:53 #110
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221120911
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Alleen bij persoonsverwisselingen toch?
Oja dat was het.
pi_221120914
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Slobeend het volgende:
VAR mag nu toch ook ingrijpen voor geel?
In principe is die regel bedoeld als de verkeerde speler een (gele) kaart krijgt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:10 #112
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120915
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Die zullen het WK wel weer moeten winnen van de FIFA.
net als vorige keer idd
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:28 #113
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221120917
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Alleen bij persoonsverwisselingen toch?
Dat was altijd al. Nieuw is volgens mij dat ze bij 2e gele kaarten mogen ingrijpen.
pi_221120918
Ik heb een perenijsje gepakt,
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 19:50:39 #115
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221120919
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]
Heeeeeeee Paul! oO<
Hai sgat
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:50:40 #116
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120920
quote:
Dit is rood.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:40 #117
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120921
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik denk dat Maxima haar privé vermogen heeft gebruikt om de FIFA om te kopen.

#SloopHetKoningsHuis
Bij kaarten krijgt de scheids een gratis vlucht naar Egypte, stukje Varela.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:41 #118
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120922
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
net als vorige keer idd
Betaald door ons belasting geld. #BlameMaxima
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:48 #119
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120923
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Argentinië en Nederland kunnen zulke walgelijke schopploegen zijn.
En dan Uruguay niet eens noemen :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:56 #120
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120924
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb een perenijsje gepakt,
@Lenny77

Graag uw mening hierover.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')