abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221120900
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]
Heeeeeeee Paul! oO<
Speelt weer een prima wedstrijd.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:28 #102
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120901
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Slobeend het volgende:
VAR mag nu toch ook ingrijpen voor geel?
Alleen bij persoonsverwisselingen toch?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:28 #103
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120902
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Zorro het volgende:
Aregentijnen hebben echt een streepje voor

-Belgische commentator _O_
Die zullen het WK wel weer moeten winnen van de FIFA.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:49:29 #104
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221120903
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Je hebt de pot tegen SA gemist?
Ja.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:31 #105
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120904
Ik denk dat Maxima haar privé vermogen heeft gebruikt om de FIFA om te kopen.

#SloopHetKoningsHuis
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:44 #106
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120906
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef Zorro het volgende:
Deze wedstrijd mist een type Makkelie
Billenmaat van Saudi-Arabië. Waardeloos.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:45 #107
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120907
  maandag 22 juni 2026 @ 19:49:46 #108
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221120908
Martinez schopt na - niet eens geel?????? Gewoon rood dus!!!
"Hoka Hey!"
pi_221120909
Kijken we dit?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:49:53 #110
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221120911
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Alleen bij persoonsverwisselingen toch?
Oja dat was het.
pi_221120914
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Slobeend het volgende:
VAR mag nu toch ook ingrijpen voor geel?
In principe is die regel bedoeld als de verkeerde speler een (gele) kaart krijgt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:10 #112
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120915
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Die zullen het WK wel weer moeten winnen van de FIFA.
net als vorige keer idd
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:28 #113
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221120917
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Alleen bij persoonsverwisselingen toch?
Dat was altijd al. Nieuw is volgens mij dat ze bij 2e gele kaarten mogen ingrijpen.
pi_221120918
Ik heb een perenijsje gepakt,
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 19:50:39 #115
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221120919
quote:
19s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Jojoortje het volgende:

[..]
Heeeeeeee Paul! oO<
Hai sgat
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:50:40 #116
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120920
quote:
Dit is rood.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:40 #117
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120921
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik denk dat Maxima haar privé vermogen heeft gebruikt om de FIFA om te kopen.

#SloopHetKoningsHuis
Bij kaarten krijgt de scheids een gratis vlucht naar Egypte, stukje Varela.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:41 #118
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120922
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
net als vorige keer idd
Betaald door ons belasting geld. #BlameMaxima
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:48 #119
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120923
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Argentinië en Nederland kunnen zulke walgelijke schopploegen zijn.
En dan Uruguay niet eens noemen :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 19:50:56 #120
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120924
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb een perenijsje gepakt,
@Lenny77

Graag uw mening hierover.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221120925
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat was altijd al. Nieuw is volgens mij dat ze bij 2e gele kaarten mogen ingrijpen.
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:51:24 #122
35723 crew  GGMM
pi_221120929
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
Klopt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
&lt;a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Nicki Minaj en ik&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;Mijn vissen in actie.&lt;/a&gt;
pi_221120930
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
En dan Uruguay niet eens noemen :')
Suárez _O_
Noot noot.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:51:27 #124
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120931
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
Ja.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:51:32 #125
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120932
Perenijsjes zijn zielige ijsjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')