Alleen bij persoonsverwisselingen toch?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Slobeend het volgende:
VAR mag nu toch ook ingrijpen voor geel?
Die zullen het WK wel weer moeten winnen van de FIFA.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Zorro het volgende:
Aregentijnen hebben echt een streepje voor
-Belgische commentator
Oja dat was het.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen bij persoonsverwisselingen toch?
In principe is die regel bedoeld als de verkeerde speler een (gele) kaart krijgt.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef Slobeend het volgende:
VAR mag nu toch ook ingrijpen voor geel?
net als vorige keer iddquote:Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die zullen het WK wel weer moeten winnen van de FIFA.
Dat was altijd al. Nieuw is volgens mij dat ze bij 2e gele kaarten mogen ingrijpen.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen bij persoonsverwisselingen toch?
Bij kaarten krijgt de scheids een gratis vlucht naar Egypte, stukje Varela.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik denk dat Maxima haar privé vermogen heeft gebruikt om de FIFA om te kopen.
#SloopHetKoningsHuis
En dan Uruguay niet eens noemenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Argentinië en Nederland kunnen zulke walgelijke schopploegen zijn.
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was altijd al. Nieuw is volgens mij dat ze bij 2e gele kaarten mogen ingrijpen.
Kloptquote:Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
Ja.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |