Er zit een spits op de bank die dat ook is.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lautaro Martinez is beter dan alle Nederlandse spitsen
Arnautovic?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zit een spits op de bank die dat ook is.
20 euro in je zak en wat crack in je pijp is nog steeds een stukje van een miljonair. je komt wat te kort maar je bent onderweg. Ga ervoor!quote:
Oh, Alvarez ook nog ja.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zit een spits op de bank die dat ook is.
Nou nou. Nog wel wat goeie spitsenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Nu al?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ben dat gegeil op Messi wel een beetje zat onderhand.
Die momenteel op precies nul goals staat bedoel je ?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lautaro Martinez is beter dan alle Nederlandse spitsen
Brobbey godquote:Op maandag 22 juni 2026 19:59 schreef TLC het volgende:
[..]
Die momenteel op precies nul goals staat bedoel je ?
Martinez en Alvarez zijn toch veel beter dan wat bijna ieder land te bieden heeftquote:Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Alsof Messi dat team draagt… Denk alleen al de Paul weg en Messi is überhaupt niks in die ploeg.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
Had capu toch gelijk.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:00 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik wil Paz zien spelen.
Lust voor het oog.
Mario Kempes oplappen.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef TLC het volgende:
Argetijnen kijken ook nooit vooruit: volgend WK zonder Messi zijn ze gewoon een doorsnee Zuid-Amerikaans land als Colombia of Paraguay, want verder hebben ze letterlijk niemand om doelpunten te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |