abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221120925
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat was altijd al. Nieuw is volgens mij dat ze bij 2e gele kaarten mogen ingrijpen.
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:51:24 #122
35723 crew  GGMM
pi_221120929
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
Klopt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120930
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
En dan Uruguay niet eens noemen :')
Suárez _O_
Noot noot.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:51:27 #124
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120931
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Intrekken de 2e of juist geven, of allebei?
Ja.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:51:32 #125
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120932
Perenijsjes zijn zielige ijsjes.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:51:46 #126
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120934
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb een perenijsje gepakt,
Geniet ervan :)
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:51:53 #127
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120935
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:50 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
@:Lenny77

Graag uw mening hierover.
Wel, ik haat niet op festini peren ijsjes maar de *gewoon* (universeel huismerk) bosvruchten ijsjes zijn 10 keer beter
pi_221120937
Ik pak een regenboog ijsje
pi_221120939
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef Perox het volgende:
Perenijsjes zijn zielige ijsjes.
Ik had net een witte chocolade donut ijsje met koekjes boh
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:52:26 #130
35723 crew  GGMM
pi_221120941
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik pak een regenboog ijsje
Zou je daarmee kunnen wachten tot de pride wedstrijd?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:26 #131
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120942
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.

Dom kutvolk, en anders niets.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:27 #132
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120943
de fanbeleving is ongeevenaard hoor ik net.

Bro ziet voor het eerst een voetbalwedstrijd.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:29 #133
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120944
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik pak een regenboog ijsje
Zo van kijk mij eens woke zijn. Middelmaat! :P
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:29 #134
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120945
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik pak een regenboog ijsje
Jij gaat van het flatgebouw.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:32 #135
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120947
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Cupfighter het volgende:
Ik pak een regenboog ijsje
GAY
pi_221120948
Zoals verwacht gaat Argentinie dit winnen. Tijd om de tuin te sproeien.
pi_221120949
Ik eet hier aardbeienyoghurt met aardbeien uit eigen tuin.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:53 #138
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221120951
Is dit cul?
pi_221120952
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.

Dom kutvolk, en anders niets.
:')
pi_221120953
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:51 schreef Coco het volgende:

[..]
Geniet ervan :)
Ik waardeer deze uiterst vriendelijke post.
pi_221120954
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze verkopen hun huis voor een kaartje en dat moet je dan maar leuk vinden want PASSIE ofzo.

Dom kutvolk, en anders niets.
Maxigod
pi_221120955
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef Felagund het volgende:
Ik eet hier aardbeienyoghurt met aardbeien uit eigen tuin.
Lekker :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:21 #143
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120956
Ik eet stracciatella schepijs met verse bosvruchten.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:41 #144
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120957
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef GGMM het volgende:

[..]
Zou je daarmee kunnen wachten tot de pride wedstrijd?
Precies. Dit is eerder het moment voor een hetero ijsje.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:46 #145
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120959
all according to kokaku.

die coach van Oostenrijk gaat het even omdraaien.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:49 #146
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120960
Effe snel de hond door het park sleuren.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:53:57 #147
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120963
Anniko O+
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 19:54:09 #148
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120967
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Perox het volgende:
Effe snel de hond door het park sleuren.
Ik bel even Dion Graus :{
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:54:15 #149
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120969
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef vul_maar_in het volgende:
all according to kokaku.

die coach van Oostenrijk gaat het even omdraaien.
keikaku
What can change the nature of a man?
pi_221120971
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Perox het volgende:
Effe snel de hond door het park sleuren.
Wel de hondenpoep opruimen svp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')