Het is je vergeven vriendquote:Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beste moderator @:R-Woud93 ,
Ik beschouw jou wel als een vriend.
Die nare opmerking van mij heb je daarom ook helemaal niet verdient!
Hopelijk kun je mij vergeven.
Zodat we nog heel lang samen kunnen leven!
Groetjes,
DomboHetOlifantje1
Welkom, @HMFuckyouall nodigt je binnenkort uit voor je eerste bijeenkomstquote:
Ik weet niet zo goed of het aan mij ligt of aan Ayase.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom, @:hmfuckyouall nodigt je binnenkort uit voor je eerste bijeenkomst
Een goeie reden om Dombo direct weer te vergevenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom, @:hmfuckyouall nodigt je binnenkort uit voor je eerste bijeenkomst
Ik denk meer aan jou dan aan Ayase (en vooral ook aan HMF zelf)quote:Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of het aan mij ligt of aan Ayase.
Kom ik even goed weg zegquote:Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een goeie reden om Dombo direct weer te vergeven
quote:Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou @:onlogisch dan eindelijk eens modereren?
Verdient.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beste moderator @:R-Woud93 ,
Ik beschouw jou wel als een vriend.
Die nare opmerking van mij heb je daarom ook helemaal niet verdient!
Hopelijk kun je mij vergeven.
Zodat we nog heel lang samen kunnen leven!
Groetjes,
DomboHetOlifantje1
Kempes was de beste spits.quote:
Verdientquote:Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beste moderator @:R-Woud93 ,
Ik beschouw jou wel als een vriend.
Die nare opmerking van mij heb je daarom ook helemaal niet verdient!
Hopelijk kun je mij vergeven.
Zodat we nog heel lang samen kunnen leven!
Groetjes,
DomboHetOlifantje1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |