abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:02:11 #201
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121069
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beste moderator @:R-Woud93 ,

Ik beschouw jou wel als een vriend.
Die nare opmerking van mij heb je daarom ook helemaal niet verdient!
Hopelijk kun je mij vergeven.
Zodat we nog heel lang samen kunnen leven!

Groetjes,
DomboHetOlifantje1
Het is je vergeven vriend :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  maandag 22 juni 2026 @ 20:02:12 #202
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121070
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
Dombo is vanaf nu mijn vijand
Welkom, @HMFuckyouall nodigt je binnenkort uit voor je eerste bijeenkomst
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:02:29 #203
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121072
Warm bad genot.
What can change the nature of a man?
pi_221121074
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Welkom, @:hmfuckyouall nodigt je binnenkort uit voor je eerste bijeenkomst
Ik weet niet zo goed of het aan mij ligt of aan Ayase.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:02:51 #205
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121075
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef Coco het volgende:
Warm bad genot.
Geen warmte zonder vuur.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:02:56 #206
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121076
In WK geven we onze fouten toe en vergeven we elkaar.
pi_221121080
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef Coco het volgende:
Warm bad genot.
Laat uwe pener zien
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:03:12 #208
35723 crew  GGMM
pi_221121081
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Welkom, @:hmfuckyouall nodigt je binnenkort uit voor je eerste bijeenkomst
Een goeie reden om Dombo direct weer te vergeven
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121084
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Mario Kempes oplappen.
Doe dan Batistuta _O_
  maandag 22 juni 2026 @ 20:03:28 #210
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221121085
Ah Theo Janssen voor de gezelligheid
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:03:34 #211
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121086
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Laat uwe pener zien
In KPD.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:03:38 #212
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121087
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik weet niet zo goed of het aan mij ligt of aan Ayase.
Ik denk meer aan jou dan aan Ayase (en vooral ook aan HMF zelf)
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:03:39 #213
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221121088
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef GGMM het volgende:

[..]
Een goeie reden om Dombo direct weer te vergeven
Kom ik even goed weg zeg
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:03:56 #214
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121091
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:57 schreef Coco het volgende:

[..]
Zou @:onlogisch dan eindelijk eens modereren?
_O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 22 juni 2026 @ 20:04:02 #215
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121092
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Doe dan Batistuta _O_
Riquelmegod.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:04:07 #216
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121094
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beste moderator @:R-Woud93 ,

Ik beschouw jou wel als een vriend.
Die nare opmerking van mij heb je daarom ook helemaal niet verdient!
Hopelijk kun je mij vergeven.
Zodat we nog heel lang samen kunnen leven!

Groetjes,
DomboHetOlifantje1
Verdient. _O- _O- _O-

@3rr0r
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:04:40 #217
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121097
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Riquelmegod.
@Lange_Lans
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 22 juni 2026 @ 20:04:49 #218
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121098
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Doe dan Batistuta _O_
Kempes was de beste spits. :{w
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:05:08 #219
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121102
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beste moderator @:R-Woud93 ,

Ik beschouw jou wel als een vriend.
Die nare opmerking van mij heb je daarom ook helemaal niet verdient!
Hopelijk kun je mij vergeven.
Zodat we nog heel lang samen kunnen leven!

Groetjes,
DomboHetOlifantje1
Verdient :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221121103
Ik maak fout op fout vanavond.

Gelukkig kunnen we het weer de schuld geven.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:05:35 #221
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121105
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:02 schreef Coco het volgende:
Warm bad genot.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:05:35 #222
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121106
@DombohetOlifantje1 gaat volkomen af.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221121108
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Riquelmegod.
Abel Balbo.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:05:46 #224
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121109
Ajax genoemd.
What can change the nature of a man?
pi_221121110
Ik ga maar even boodschappen doen.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:05:59 #226
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121112
Het is in VBL en aanhangsels heel simpel. Als niemand je belachelijk maakt tel je gewoon niet mee :7
  maandag 22 juni 2026 @ 20:06:03 #227
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121114
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:06:04 #228
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121115
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:05 schreef Coco het volgende:
Ajax genoemd.
Joden lopen altijd weg
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:06:17 #229
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121116
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak fout op fout vanavond.

Gelukkig kunnen we het weer de schuld geven.
Maar ik maak de meeste fouten vanavond
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:06:30 #230
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121117
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Het zijn gewoon ja, mietjes.

@Caland
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:06:38 #231
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121118
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @capuchon_jongen


Belgian Red Devils
@BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:06:51 #232
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121120
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Joden lopen altijd weg
die in Israël gaan nergens heen hoor.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:06:52 #233
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221121121
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Doe dan Batistuta _O_
Caniggia
pi_221121125
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Lekker :)
:Y, al vinden de slakken dat helaas ook.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 20:07:04 #235
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121126
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221121130
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Maar ik maak de meeste fouten vanavond
Soms zit het leven gewoon een beetje tegen.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:07:46 #237
35723 crew  GGMM
pi_221121140
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Ik ook niet
Hopelijk valt het op woensdag
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:07:49 #238
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121143
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Ik heb er verschrikkelijk last van. Als ik plots FOK! vanuit de waddeneilanden...
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:07:52 #239
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121144
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Ik ben blij met m’n airco :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221121146
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @:capuchon_jongen


Belgian Red Devils
@:BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:08:25 #241
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121148
Sow koekoek
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:08:25 #242
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121149
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Stukje record genot. Ik heb buren die haaks in het appartement op me staan die zien de hele dag de zon voorbij komen. Hebben al 43 gemeten maar denk dat ze de 50 wel eens kunnen halen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:08:38 #243
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121150
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik ben blij met m’n airco :)
Binnen- of buitenunit?
What can change the nature of a man?
pi_221121151
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @:capuchon_jongen

Belgian Red Devils
@:BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
Zat hij hoestend en proestend in het vliegtuig?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:08:47 #245
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121152
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @:capuchon_jongen

Belgian Red Devils
@:BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
Hij was er niet bij vanwege een luchtwegeninfectie . We worden voorgelogen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221121153
Kijken die lui een andere wedstrijd of zo, zo onmachtig is Oostenrijk niet
  maandag 22 juni 2026 @ 20:08:49 #247
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121154
Kettingroker Maarten boeit het allemaal niet zo.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:08:51 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221121155
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?
Alleen als je ze in de kelder opsluit
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 22 juni 2026 @ 20:09:09 #249
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121156
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Wel in 34 graden woensdag?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:09:18 #250
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121160
We gaan weer verder.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:09:28 #251
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121161
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef Cupfighter het volgende:
Kijken die lui een andere wedstrijd of zo, zo onmachtig is Oostenrijk niet


Blitzkrieg incoming
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:09:33 #252
194695 franklop
Fran knock
pi_221121162
Ik ben er nu ook
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:09:39 #253
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121163
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef Coco het volgende:

[..]
Binnen- of buitenunit?
Ja.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:09:56 #254
35723 crew  GGMM
pi_221121166
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:09 schreef franklop het volgende:
Ik ben er nu ook
Wat gezellig :) Wees welkom
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121167
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?
Ja zelfs iedere maand ipv p kwartaal dus iedere maand ¤250
pi_221121169
Tijd voor de anschluss treffer
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:10:20 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121170
Wat een leuke users in dit topic :)
What can change the nature of a man?
pi_221121171
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:09 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Blitzkrieg incoming
is dat een bevruchting?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221121174
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Vrijdag is er niemand meer over.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:10:41 #260
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121175
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Alleen als je ze in de kelder opsluit
Dutroux heeft onze imago wel geschonden...
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 20:10:41 #261
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121176
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik heb er verschrikkelijk last van. Als ik plots FOK! vanuit de waddeneilanden...
Dan ga je toch in je koude vochtige kelder zitten? ^O^
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 20:10:51 #262
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121179
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Wel in 34 graden woensdag?
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.

En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 20:10:55 #263
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121180
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
is dat een bevruchting?
Penetratie van France
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221121183
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.

En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Airco
  maandag 22 juni 2026 @ 20:11:21 #265
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121186
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef Coco het volgende:
Wat een leuke users in dit topic :)
Wie vind jij de leuke users?
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221121188
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Alleen als je ze in de kelder opsluit
Sow!
pi_221121191
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.

En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Nu weten we hoe het voelt om in de Sahara te leven
  maandag 22 juni 2026 @ 20:12:01 #268
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121194
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.

En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Mn huis koelt niet zo goed af. Wel lekker in winter, niet in zomer :D
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:12:05 #269
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121196
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wie vind jij de leuke users?
Ik noem geen namen anders ontstaat er wrijving.
What can change the nature of a man?
pi_221121197
Gelukkig al 2 likes binnen van IkGeefEnkelLikes.

Dat verzacht mijn avond tot dusver.
pi_221121198
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ja zelfs iedere maand ipv p kwartaal dus iedere maand ¤250
Niet slecht.
pi_221121199
Dit is ook geel.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:12:15 #273
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121200
Ja, dat is ook geel.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:12:20 #274
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221121201
Gaan we nog een keer ballen of hoe zit dat??
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 20:12:34 #275
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121204
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wie vind jij de leuke users?
IkGeefEnkelLikes
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:12:40 #276
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121206
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig al 2 likes binnen van IkGeefEnkelLikes.

Dat verzacht mijn avond tot dusver.
Ik nog geen, maar ik klaag niet :)
What can change the nature of a man?
pi_221121208
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik noem geen namen anders ontstaat er wrijving.
Nu creëer je juist meer wrijving.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:13:05 #278
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221121214
Mooi dat Messi ook even door de mangel gehaald wordt. Ik kan daarvan genieten.
Life is what you make it.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:13:06 #279
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121215
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef xzaz het volgende:

[..]
IkGeefEnkelLikes
Erg doorzichtig dit.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:13:09 #280
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121216
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Mn huis koelt niet zo goed af. Wel lekker in winter, niet in zomer :D
Bij ons is het te koud in de winter, en te warm in de zomer.

Tijd voor een nieuw huis dus.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 20:13:14 #281
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121217
quote:
Een Duitse toerist is omgekomen in het water in Ouddorp. Dat meldt de politie van Rotterdam.
Een Duitser minder
  maandag 22 juni 2026 @ 20:13:16 #282
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221121218
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig al 2 likes binnen van IkGeefEnkelLikes.

Dat verzacht mijn avond tot dusver.
Waarom heb je een rot avond?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:13:18 #283
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221121219
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Erg doorzichtig dit.
?
pi_221121221
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Nu creëer je juist meer wrijving.
Zonder wrijving geen glans
  maandag 22 juni 2026 @ 20:13:38 #285
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221121222
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi dat Messi ook even door de mangel gehaald wordt. Ik kan daarvan genieten.
overhypede lul
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221121224
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Waarom heb je een rot avond?
Ik ben 2x stevig uitgegleden in dit topic.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:14:00 #287
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121225
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig al 2 likes binnen van IkGeefEnkelLikes.

Dat verzacht mijn avond tot dusver.
Altijd pijnlijk om er zo achter te komen dat IkGeefEnkelLikes aanwezig is
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221121226
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Een Duitser minder
Proficiat politie Rotterdam. Goed werk
  maandag 22 juni 2026 @ 20:14:03 #289
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221121227
HEHE EINDELIJK
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 20:14:20 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221121229
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Een Duitser minder
Ook met een John Deere overreden?

Poah
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 22 juni 2026 @ 20:14:26 #291
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121230
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Een Duitser minder
En er is al zo'n vervuiling daar.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221121231
Huh doet er ook een Pool mee?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221121235
Messi bijna even traag als van Dijk.
pi_221121236
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Huh doet er ook een Pool mee?
Ja
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:14:47 #295
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121237
Dat was meteen al duidelijk commentator.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:15:00 #296
194695 franklop
Fran knock
pi_221121239
Dit was een penalty geweest als het geen buitenspel was
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:15:05 #297
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121240
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Messi bijna even traag als van Dijk.
En Blind.
What can change the nature of a man?
pi_221121242
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja
wanneer first dates
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:15:13 #299
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121243
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
overhypede lul
Het erge is dat hij echt supergoed is maar 0,0 charisma of sportiviteit bezit omdat Argentijn.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:15:21 #300
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121245
Dat is niet de echte Shakira.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')