quote:Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef Cupfighter het volgende:
Kijken die lui een andere wedstrijd of zo, zo onmachtig is Oostenrijk niet
Wat gezelligquote:
Ja zelfs iedere maand ipv p kwartaal dus iedere maand ¤250quote:Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?
Vrijdag is er niemand meer over.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Dutroux heeft onze imago wel geschonden...quote:
Dan ga je toch in je koude vochtige kelder zitten?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb er verschrikkelijk last van. Als ik plots FOK! vanuit de waddeneilanden...
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.quote:
Aircoquote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.
En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Nu weten we hoe het voelt om in de Sahara te levenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.
En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Mn huis koelt niet zo goed af. Wel lekker in winter, niet in zomerquote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.
En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Niet slecht.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja zelfs iedere maand ipv p kwartaal dus iedere maand ¤250
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |