abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 20:08:25 #241
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121148
Sow koekoek
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:08:25 #242
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221121149
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Stukje record genot. Ik heb buren die haaks in het appartement op me staan die zien de hele dag de zon voorbij komen. Hebben al 43 gemeten maar denk dat ze de 50 wel eens kunnen halen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:08:38 #243
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121150
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ik ben blij met m’n airco :)
Binnen- of buitenunit?
What can change the nature of a man?
pi_221121151
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @:capuchon_jongen

Belgian Red Devils
@:BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
Zat hij hoestend en proestend in het vliegtuig?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:08:47 #245
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121152
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @:capuchon_jongen

Belgian Red Devils
@:BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
Hij was er niet bij vanwege een luchtwegeninfectie . We worden voorgelogen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221121153
Kijken die lui een andere wedstrijd of zo, zo onmachtig is Oostenrijk niet
  maandag 22 juni 2026 @ 20:08:49 #247
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221121154
Kettingroker Maarten boeit het allemaal niet zo.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:08:51 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221121155
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?
Alleen als je ze in de kelder opsluit
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 22 juni 2026 @ 20:09:09 #249
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121156
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Wel in 34 graden woensdag?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:09:18 #250
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121160
We gaan weer verder.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 20:09:28 #251
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121161
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef Cupfighter het volgende:
Kijken die lui een andere wedstrijd of zo, zo onmachtig is Oostenrijk niet


Blitzkrieg incoming
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 20:09:33 #252
194695 franklop
Fran knock
pi_221121162
Ik ben er nu ook
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:09:39 #253
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221121163
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef Coco het volgende:

[..]
Binnen- of buitenunit?
Ja.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 20:09:56 #254
35723 crew  GGMM
pi_221121166
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:09 schreef franklop het volgende:
Ik ben er nu ook
Wat gezellig :) Wees welkom
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221121167
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?
Ja zelfs iedere maand ipv p kwartaal dus iedere maand ¤250
pi_221121169
Tijd voor de anschluss treffer
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:10:20 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121170
Wat een leuke users in dit topic :)
What can change the nature of a man?
pi_221121171
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:09 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Blitzkrieg incoming
is dat een bevruchting?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221121174
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Vrijdag is er niemand meer over.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:10:41 #260
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221121175
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Alleen als je ze in de kelder opsluit
Dutroux heeft onze imago wel geschonden...
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 20:10:41 #261
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221121176
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik heb er verschrikkelijk last van. Als ik plots FOK! vanuit de waddeneilanden...
Dan ga je toch in je koude vochtige kelder zitten? ^O^
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 20:10:51 #262
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121179
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Wel in 34 graden woensdag?
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.

En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 20:10:55 #263
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221121180
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
is dat een bevruchting?
Penetratie van France
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221121183
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.

En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Airco
  maandag 22 juni 2026 @ 20:11:21 #265
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221121186
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef Coco het volgende:
Wat een leuke users in dit topic :)
Wie vind jij de leuke users?
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221121188
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Alleen als je ze in de kelder opsluit
Sow!
pi_221121191
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.

En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Nu weten we hoe het voelt om in de Sahara te leven
  maandag 22 juni 2026 @ 20:12:01 #268
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221121194
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.

En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Mn huis koelt niet zo goed af. Wel lekker in winter, niet in zomer :D
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 20:12:05 #269
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221121196
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wie vind jij de leuke users?
Ik noem geen namen anders ontstaat er wrijving.
What can change the nature of a man?
pi_221121197
Gelukkig al 2 likes binnen van IkGeefEnkelLikes.

Dat verzacht mijn avond tot dusver.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')