Stukje record genot. Ik heb buren die haaks in het appartement op me staan die zien de hele dag de zon voorbij komen. Hebben al 43 gemeten maar denk dat ze de 50 wel eens kunnen halen.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
Zat hij hoestend en proestend in het vliegtuig?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @:capuchon_jongen
Belgian Red Devils
@:BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
Hij was er niet bij vanwege een luchtwegeninfectie . We worden voorgelogenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
Doku is papa geworden dus er tegen NZ gewoon bij. @:capuchon_jongen
Belgian Red Devils
@:BelRedDevils
With the approval of and accompanied by one of our team doctors, Jeremy travelled to London to be with his wife for this unique occasion. Jeremy will rejoin the squad tomorrow evening in Seattle as preparations continue for next match against New Zealand.
Alleen als je ze in de kelder opsluitquote:Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?
Wel in 34 graden woensdag?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in 36 graden op donderdag
quote:Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef Cupfighter het volgende:
Kijken die lui een andere wedstrijd of zo, zo onmachtig is Oostenrijk niet
Wat gezelligquote:
Ja zelfs iedere maand ipv p kwartaal dus iedere maand ¤250quote:Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?
Vrijdag is er niemand meer over.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Dutroux heeft onze imago wel geschonden...quote:
Dan ga je toch in je koude vochtige kelder zitten?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb er verschrikkelijk last van. Als ik plots FOK! vanuit de waddeneilanden...
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.quote:
Aircoquote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.
En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Nu weten we hoe het voelt om in de Sahara te levenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.
En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Mn huis koelt niet zo goed af. Wel lekker in winter, niet in zomerquote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.
En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Niet slecht.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja zelfs iedere maand ipv p kwartaal dus iedere maand ¤250
Ik nog geen, maar ik klaag nietquote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig al 2 likes binnen van IkGeefEnkelLikes.
Dat verzacht mijn avond tot dusver.
Nu creëer je juist meer wrijving.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik noem geen namen anders ontstaat er wrijving.
Bij ons is het te koud in de winter, en te warm in de zomer.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mn huis koelt niet zo goed af. Wel lekker in winter, niet in zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |