Niet slecht.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja zelfs iedere maand ipv p kwartaal dus iedere maand ¤250
Ik nog geen, maar ik klaag nietquote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig al 2 likes binnen van IkGeefEnkelLikes.
Dat verzacht mijn avond tot dusver.
Nu creëer je juist meer wrijving.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik noem geen namen anders ontstaat er wrijving.
Bij ons is het te koud in de winter, en te warm in de zomer.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mn huis koelt niet zo goed af. Wel lekker in winter, niet in zomer
Een Duitser minderquote:Een Duitse toerist is omgekomen in het water in Ouddorp. Dat meldt de politie van Rotterdam.
Waarom heb je een rot avond?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig al 2 likes binnen van IkGeefEnkelLikes.
Dat verzacht mijn avond tot dusver.
Zonder wrijving geen glansquote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu creëer je juist meer wrijving.
overhypede lulquote:Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi dat Messi ook even door de mangel gehaald wordt. Ik kan daarvan genieten.
Altijd pijnlijk om er zo achter te komen dat IkGeefEnkelLikes aanwezig isquote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig al 2 likes binnen van IkGeefEnkelLikes.
Dat verzacht mijn avond tot dusver.
En er is al zo'n vervuiling daar.quote:
Jaquote:
Het erge is dat hij echt supergoed is maar 0,0 charisma of sportiviteit bezit omdat Argentijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |