quote:Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef Cupfighter het volgende:
Kijken die lui een andere wedstrijd of zo, zo onmachtig is Oostenrijk niet
Wat gezelligquote:
Ja zelfs iedere maand ipv p kwartaal dus iedere maand ¤250quote:Op maandag 22 juni 2026 20:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hebben ze in België eigenlijk ook zoiets als kinderbijslag?
Vrijdag is er niemand meer over.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt nog wat komende dagen als het voor een aantal nu al te warm is
Dutroux heeft onze imago wel geschonden...quote:
Dan ga je toch in je koude vochtige kelder zitten?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb er verschrikkelijk last van. Als ik plots FOK! vanuit de waddeneilanden...
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.quote:
Aircoquote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.
En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Nu weten we hoe het voelt om in de Sahara te levenquote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.
En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Mn huis koelt niet zo goed af. Wel lekker in winter, niet in zomerquote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk nog minder, want dan werk ik thuis en dat is niet echt te doen in deze hitte.
En in vrijdag tyfushitte heb ik ook al geen zin.
Niet slecht.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja zelfs iedere maand ipv p kwartaal dus iedere maand ¤250
Ik nog geen, maar ik klaag nietquote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig al 2 likes binnen van IkGeefEnkelLikes.
Dat verzacht mijn avond tot dusver.
Nu creëer je juist meer wrijving.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik noem geen namen anders ontstaat er wrijving.
Bij ons is het te koud in de winter, en te warm in de zomer.quote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mn huis koelt niet zo goed af. Wel lekker in winter, niet in zomer
Een Duitser minderquote:Een Duitse toerist is omgekomen in het water in Ouddorp. Dat meldt de politie van Rotterdam.
Waarom heb je een rot avond?quote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig al 2 likes binnen van IkGeefEnkelLikes.
Dat verzacht mijn avond tot dusver.
Zonder wrijving geen glansquote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu creëer je juist meer wrijving.
overhypede lulquote:Op maandag 22 juni 2026 20:13 schreef Schanulleke het volgende:
Mooi dat Messi ook even door de mangel gehaald wordt. Ik kan daarvan genieten.
Altijd pijnlijk om er zo achter te komen dat IkGeefEnkelLikes aanwezig isquote:Op maandag 22 juni 2026 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig al 2 likes binnen van IkGeefEnkelLikes.
Dat verzacht mijn avond tot dusver.
En er is al zo'n vervuiling daar.quote:
Jaquote:
Het erge is dat hij echt supergoed is maar 0,0 charisma of sportiviteit bezit omdat Argentijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |