abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221120262
Zowaar een topper op het programma vandaag, tussen een nummer 1 en nummer 2. Al moeten we niet overdrijven, Oostenrijk is geen topland. Ik vind ze zelfs geen subtop, eigenlijk, ze hebben nooit zoveel laten zien. Ja, knap de groep gewonnen op het EK met Nederland en Frankrijk 2 jaar geleden, maar dat was het wel.

Dit WK hebben ze ook nog niet laten zien dat ze echt ver kunnen gaan komen. Best wat leuke Bundesliga spelers weer, maar echt bijzonder is het niet. Ze schijnen ook een '10' te missen. Kunnen ze ons mooi de hand schudden. Tegen Jordanië, maar een matig land, waren ze defensief kwetsbaar en aanvallend allesbehalve overtuigend. Nee, hier speelt niet een ploeg die de halve finale gaat halen zou ik zeggen. Maar misschien ligt de underdogrol ze meer?

Argentinië was degelijk tegen Algerije, maar werd toch vooral geholpen door 3 grote namen. De eerste is Lionel Messi. Hij kan het nog, 3x gescoord en er zaten ook wel twee knappe schoten bij. De tweede is Zidane. Nee, niet Zinedine, maar zijn zoon. Die zag er een paar keer niet goed uit als doelman, waardoor Messi die goals maken kon. De derde naam is Szymon Marciniak. De Pool floot een CL-finale, een Supercup en de afgelopen WK-finale. Maar hij vergat Messi rood te geven voor een overtreding op de achillespees van Mandi. VAR ook niet op de lijn, jammer joh. Messi moest en zou 3 goals maken. Ach ach ach.

Argentinië - Oostenrijk, op papier een aardig affiche. Kan Oostenrijk verrassen om de eerste plaats binnen te halen. In de tijd dat Oostenrijk ook redelijk was, de jaren 80 en 90, speelden ze 2 oefeninterlands. De eerste won Argentinië met 5-1, maar in 1990 bleef het bij 1-1 kort voor het WK. Knappe prestatie. Dat zou het nu ook zijn om Argentinië te verslaan, eerlijk is eerlijk. Of ook maar een puntje te pakken. In Dallas, waar we toch al wat aardige potjes hebben gehad. Nederland - Japan en ook Engeland - Kroatië. En nu dit weer. Niet slecht.

  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:14:38 #2
35723 crew  GGMM
pi_221120263
fipo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:14:40 #3
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120264
Fipo
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:14:43 #4
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120265
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
die gaat niet scoren dit wk. U leest het hier
Ik denk dat Ronald ook niet gaat scoren nee.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:14:49 #5
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120267
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:14 schreef Regilio_ het volgende:
Fipo
A C H
C
H
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:14:50 #6
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120268
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef GGMM het volgende:
@:capuchon_jongen was het gezellig bij je oma? :)
Heel gezellig
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:14:54 #7
35723 crew  GGMM
pi_221120269
Capu is er *O*

En hij post na het slotje
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:15:00 #8
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120270
Vind het nou al een kutwedstrijd. Arrogante pokkescheids
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:15:06 #9
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120272
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
Pride maand.
What can change the nature of a man?
pi_221120273
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:14 schreef Regilio_ het volgende:
Fipo
:') .
pi_221120274
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
Pride maand
  maandag 22 juni 2026 @ 19:15:13 #12
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120275
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:14 schreef GGMM het volgende:
Capu is er *O*

En hij post na het slotje
Kielhalen, pek en veren.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:15:15 #13
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120277
Och Reggie... en dan doe ik nog niet eens mee.
pi_221120278
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:14 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik denk dat Ronald ook niet gaat scoren nee.
Erwin wel?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:15:22 #15
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120279
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:14 schreef GGMM het volgende:
Capu is er *O*

En hij post na het slotje
Volgens mij had ik gewoon de laatste post :p
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:15:29 #16
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120280
Gewoon erin kletsen deze
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:15:29 #17
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120281
capu post door het slotje
What can change the nature of a man?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:15:29 #18
35723 crew  GGMM
pi_221120282
Oh ja is die pride wedstrijd al geweest?
Daar was heel veel OPHEF over
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120284
Opgekruld broekje
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221120285
Wat een kut vrije trap
  maandag 22 juni 2026 @ 19:15:50 #21
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120286
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Volgens mij had ik gewoon de laatste post :p
Ja jij dacht dat wel :p
  maandag 22 juni 2026 @ 19:15:52 #22
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120287
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:15 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Erwin wel?
Je wordt toch een keer geil na zoveel weken van huis.
pi_221120289
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Volgens mij had ik gewoon de laatste post :p
Nu wel ja, maar toen was het topic al gesloten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:16:14 #24
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120291
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:15 schreef GGMM het volgende:
Oh ja is die pride wedstrijd al geweest?
Daar was heel veel OPHEF over
Nee, die is in speelronde 3 pas
Iran - Egypte
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 19:16:16 #25
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120292
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
die gaat niet scoren dit wk. U leest het hier
Dat zou nog leuker zijn.

Uiteindelijk staat er één krankzinnige narcist op het podium met de wereldbeker zijn eigen showtje op te voeren. En het is níét Ronaldo.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 19:16:30 #26
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120297
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:15 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Pride maand
Eigenlijk wel geestig dan lui uit S-A en contreien nu toch op roze schoentjes spelen.

Gewoon beetje geld geven, niks regenboogvlagtroep voor de bühne voor nodig.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:16:30 #27
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120298
opschieten met de ingooi
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:16:39 #28
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120301
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat zou nog leuker zijn.

Uiteindelijk staat er één krankzinnige narcist op het podium met de wereldbeker zijn eigen showtje op te voeren. En het is níét Ronaldo.
Depay
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:16:43 #29
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120303
GO AUSTRIA, WE AINT EVEN THAT MAD ABOUT THE DUDE ANYMORE
pi_221120304
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat zou nog leuker zijn.

Uiteindelijk staat er één krankzinnige narcist op het podium met de wereldbeker zijn eigen showtje op te voeren. En het is níét Ronaldo.
Memphis?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:17:11 #31
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120308
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Memphis?
Al besproken.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:17:20 #32
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120309
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Memphis?
Salt Bae
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:17:24 #33
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120310
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221120311
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef Coco het volgende:

[..]
Depay
Sodeju zeg
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:17:33 #35
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221120312
Present
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:17:34 #36
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120313
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef Coco het volgende:

[..]
Depay
Nee, niet hij.

Tip: hij is wel oranje
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:17:36 #37
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120315
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Mooi om te horen :)
What can change the nature of a man?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:17:42 #38
35723 crew  GGMM
pi_221120316
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nee, die is in speelronde 3 pas
Iran - Egypte
Oh oke
Misschien pas ik het plaatje wel aan vanwege de pride wedstrijd (kijk nog wel even) :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:18:00 #39
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120322
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Pilletje genomen?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:18:03 #40
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120323
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nee, niet hij.

Tip: hij is wel oranje
Ernie kan het ook niet zijn.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:18:23 #41
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120325
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Pilletje genomen?
Hij baalt ervan dat er weer een foutje in het tijdschema zat.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:18:28 #42
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120326
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Fijn dat in België nog wel genoeg GGZ is.
pi_221120330
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat zou nog leuker zijn.

Uiteindelijk staat er één krankzinnige narcist op het podium met de wereldbeker zijn eigen showtje op te voeren. En het is níét Ronaldo.
Mbappe?
pi_221120331
CR7 god > Messi
  maandag 22 juni 2026 @ 19:18:52 #45
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120332
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Fijn dat in België nog wel genoeg GGZ is.
Huizenprijzen zijn ook nog te doen...soms ...
  maandag 22 juni 2026 @ 19:18:56 #46
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120333
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Fijn dat in België nog wel genoeg GGZ is.
De ene helft van het land past op de andere helft? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:19:29 #47
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120341
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh oke
Misschien pas ik het plaatje wel aan vanwege de pride wedstrijd (kijk nog wel even) :)
Ik zou dat persoonlijk wel prettig vinden. Egypte-Iran is al een mooi affiche waar ik graag tot 5 uur voor opblijf, maar dat het de pride wedstrijd is maakt het helemaal af.

Ik ga met de vlag van Iran en de regenboogvlag kijken.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:19:35 #48
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120344
OEH
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:19:47 #49
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120348
KEEPERTJE!
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juni 2026 @ 19:19:50 #50
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221120349
Haha lol.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221120350
Lol
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:19:57 #52
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120351
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ernie kan het ook niet zijn.
Dit is een beetje respectloos naar @Bert
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221120352
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Fijn dat je ons op de hoogte houdt!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:20:02 #54
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120353
kutmessi
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120354
De keeper zit op keepen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:20:05 #56
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120355
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik zou dat persoonlijk wel prettig vinden. Egypte-Iran is al een mooi affiche waar ik graag tot 5 uur voor opblijf, maar dat het de pride wedstrijd is maakt het helemaal af.

Ik ga met de vlag van Iran en de regenboogvlag kijken.
Wie gaat dat topic modereren?
What can change the nature of a man?
pi_221120356
Ronaldo had 'm gemaakt
  maandag 22 juni 2026 @ 19:20:06 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120357
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik zou dat persoonlijk wel prettig vinden. Egypte-Iran is al een mooi affiche waar ik graag tot 5 uur voor opblijf, maar dat het de pride wedstrijd is maakt het helemaal af.

Ik ga met de vlag van Iran en de regenboogvlag kijken.
Ik haal vast een grote worst in huis.
pi_221120358
Ah
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:20:12 #60
35723 crew  GGMM
pi_221120359
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik zou dat persoonlijk wel prettig vinden. Egypte-Iran is al een mooi affiche waar ik graag tot 5 uur voor opblijf, maar dat het de pride wedstrijd is maakt het helemaal af.

Ik ga met de vlag van Iran en de regenboogvlag kijken.
Ik knip m'n haar kort en verf het roze en neem een neuspiercing :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:20:17 #61
35723 crew  GGMM
pi_221120360
Ed
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120361
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:20 schreef ISVV het volgende:
Ronaldo had 'm gemaakt
CR7 god
  maandag 22 juni 2026 @ 19:20:22 #63
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120362
had na Qatar moeten stoppen. over de top
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120363
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nee, niet hij.

Tip: hij is wel oranje
Loeki de Leeuw?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221120364
Die commentator is erg partijdig
  maandag 22 juni 2026 @ 19:20:35 #66
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120366
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:20 schreef Coco het volgende:

[..]
Wie gaat dat topic modereren?
Ik zou het een homo laten doen, of heeft @onlogisch dan geen vakantie meer?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:20:36 #67
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120367
Het wordt hem ook zo moeilijk gemaakt. Met zo'n keeper enzo.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:20:37 #68
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120369
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Als je maar wel je handen gewassen hebt.

:{w
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221120370
Wat n sloom klotevoetbal speelt Argentinië.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:20:48 #70
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120372
was messie nie eens
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:21:00 #71
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120374
DE
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:21:15 #72
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120379
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:20 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik knip m'n haar kort en verf het roze en neem een neuspiercing :)
okee Megan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:21:20 #73
35723 crew  GGMM
pi_221120382
Oh ja @onlogisch is er weer

Die zal nu wel vaker aanwezig zijn
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:21:34 #74
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120385
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef GGMM het volgende:
Oh ja @:onlogisch is er weer

Die zal nu wel vaker aanwezig zijn
_O-
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:21:35 #75
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120386
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:20 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik knip m'n haar kort en verf het roze en neem een neuspiercing :)
Dat moet je allemaal zelf weten.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 19:21:38 #76
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120387
SOWW :G

edit: te vroeg nog.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:21:38 #77
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120388
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef GGMM het volgende:
Oh ja @:onlogisch is er weer

Die zal nu wel vaker aanwezig zijn
_O- _O-
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 19:21:53 #78
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221120392
Hey hey
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221120393
Die blikken van de scheids
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:21:59 #80
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120394
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef GGMM het volgende:
Oh ja @:onlogisch is er weer

Die zal nu wel vaker aanwezig zijn
Ik had om een update gevraagd maar niets. We hebben een hoop moeite moeten doen voor iets waar je weinig voor terug krijgt.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:22:06 #81
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120395
Verdient wel :G dit
pi_221120396
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
Die blikken van de scheids
Acteert Mr bigstar
pi_221120397
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik had om een update gevraagd maar niets. We hebben een hoop moeite moeten doen voor iets waar je weinig voor terug krijgt.
Luie mensen -O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:22:32 #84
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120398
Arg heeft opdracht gekregen om iedereen kapot te schoppen. Weten we dat ook weer
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:22:43 #85
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120401
Paul is er.
What can change the nature of a man?
pi_221120404
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Coco het volgende:
Paul is er.
Ontzettend gezellig
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:03 #87
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120405
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Coco het volgende:
Paul is er.
Eindelijk.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:07 #88
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120406
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Acteert Mr bigstar
walgelijke vent idd. Veel te aanwezig
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120407
Halsbanded
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 19:23:19 #90
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221120411
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:23 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Eindelijk.
Hi fan
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:23:21 #91
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120412
Oostenrijk speelt niet onaardig.
What can change the nature of a man?
pi_221120414
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Arg heeft opdracht gekregen om iedereen kapot te schoppen. Weten we dat ook weer
Drugshoofd Lautaro met een waas voor de ogen, goh. Geen kaart.
pi_221120415
Onlogisch is sowieso ietwat kribbig
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:23:26 #94
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120416
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Coco het volgende:
Paul is er.
Die speelt al sinds minuut 1 voor Oostenrijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221120417
Oe
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221120419
Kansje hoor
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:31 #97
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120420
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Coco het volgende:
Paul is er.
DE Paul. Kop kleiner dan elke Oostenrijker maar okee.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:40 #98
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120422
dat was niet eens heel slecht
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:43 #99
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120424
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:23 schreef Paul het volgende:

[..]
Hi fan
:@
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221120426
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Arg heeft opdracht gekregen om iedereen kapot te schoppen. Weten we dat ook weer
Hopelijk schuppen ze Messi en die dorpsgek van een keeper. Gewoon
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:51 #101
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221120428
We gaan hydrateren.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:55 #102
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120430
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:23 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Drugshoofd Lautaro met een waas voor de ogen, goh. Geen kaart.
Duimpje van de coach zelfs.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:56 #103
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120431
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik had om een update gevraagd maar niets. We hebben een hoop moeite moeten doen voor iets waar je weinig voor terug krijgt.
Dit klinkt heel erg als een provinciaal met een seizoenkaart van Ajax.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 19:24:11 #104
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120434
pressen die koeiengrillers.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:24:14 #105
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120435
we gaan hydrateren
What can change the nature of a man?
pi_221120438
Tijd voor bier
  maandag 22 juni 2026 @ 19:24:25 #107
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120439
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:23 schreef Perrin het volgende:
We gaan hydrateren.

[ afbeelding ]
Lekker op tijd. Heb nog niet eens mijn eerste op.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120441
Even aansterken
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:24:28 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120442
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 19:24:38 #110
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120444
Geen gasten voor de afvallende bal bij Oostenrijk - strategische faal.
pi_221120445
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
Tijd voorrrrrrrr:

6777
  maandag 22 juni 2026 @ 19:24:43 #112
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120446
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Coco het volgende:
Paul is er.
Spijtig
  maandag 22 juni 2026 @ 19:24:43 #113
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120447
Argentinië dankbaar voor de HB
pi_221120449
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Sterkte aan de nabestaanden. Stukje terminaal
pi_221120450
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Beterschap!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:25:01 #116
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120451
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:23 schreef Perrin het volgende:
We gaan hydrateren.

[ afbeelding ]
Zoals een echte werkloze betaamd.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221120452
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nee, niet hij.

Tip: hij is wel oranje
Willem Alexander?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:25:05 #118
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221120453
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Beterschap
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221120454
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Stukje mannengriep, twee weken ziekmelden, bohh
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:25:19 #120
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120456
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Dan zou ik snel de ambulance bellen.
What can change the nature of a man?
pi_221120460
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:25 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Stukje mannengriep, twee weken ziekmelden, bohh
Mannengriep is heel ernstig. Niet onderschatten
  maandag 22 juni 2026 @ 19:25:48 #122
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120461
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Oh sterkte en beterschap :)
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:25:56 #123
35723 crew  GGMM
pi_221120465
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Beterschap maat
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:25:58 #124
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120466
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Veel sterkte aan je nabestaanden!
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:26:08 #125
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120467
What can change the nature of a man?
pi_221120468
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{
RIP
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221120470
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Beterschap!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221120471
Niet de DC cheerleaders in beeld brengen :') .
pi_221120472
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Beterschap.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:26:39 #130
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120473
America's Sweethearts: Dallas Cowboys Cheerleaders

aanrader :)
What can change the nature of a man?
pi_221120474
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:26 schreef Coco het volgende:
America's Sweethearts: Dallas Cowboys Cheerleaders

aanrader :)
Stukje pornhub?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:27:00 #132
35723 crew  GGMM
pi_221120475
Ik dacht al dat je ziek begon te worden want je begon al te ijlen met courgettes enzo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120476
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:25 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Stukje mannengriep, twee weken ziekmelden, bohh
Kun je wel mooi alle nachtwedstrijden kijken!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:27:26 #134
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120481
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Stukje pornhub?
netflix
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:27:33 #135
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120483
Als ik ooit terug in de US ben ga ik toch eens kijken om een NFL wedstrijd bij te wonen. dat moet wel leuk zijn
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:27:42 #136
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120484
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:27 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht al dat je ziek begon te worden want je begon al te ijlen met courgettes enzo
:D
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:27:58 #137
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120486
Ik ga ook op tijd naar bed denk ik, want dan kan ik morgen vroeg op staan om te hardlopen in fatsoenlijke temperaturen :)

Dan mis ik wel Frankrijk-Irak. Ach ja.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 19:27:58 #138
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120487
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Stukje pornhub?
Nee docu waarin ze serieuze gesprekken voeren.

Lekker overslaan dus.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:28:03 #139
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120488
Ik heb dorst.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:28:04 #140
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120490
Drinken jullie al Uiltje's Dikke Lul 3-0 ? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:28:09 #141
35723 crew  GGMM
pi_221120491
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik ooit terug in de US ben ga ik toch eens kijken om een NFL wedstrijd bij te wonen. dat moet wel leuk zijn
Heeft niks met sport te maken.
Alles in Amerika is puur voor de show

Ik heb niks met dat land. (al is het wel heel groot)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120493
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Beterschap. Ik ga een helftje meekijken
pi_221120494
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga ook op tijd naar bed denk ik, want dan kan ik morgen vroeg op staan om te hardlopen in fatsoenlijke temperaturen :)

Dan mis ik wel Frankrijk-Irak. Ach ja.
Hopelijk schuppen ze Mbappe ook t toernooi uit.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:28:23 #144
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120495
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga ook op tijd naar bed denk ik
Hoi :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120497
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga ook op tijd naar bed denk ik, want dan kan ik morgen vroeg op staan om te hardlopen in fatsoenlijke temperaturen :)

Dan mis ik wel Frankrijk-Irak. Ach ja.
Je lijkt Caland wel
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221120499
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef GGMM het volgende:

[..]
Heeft niks met sport te maken.
Alles in Amerika is puur voor de show

Ik heb niks met dat land. (al is het wel heel groot)
Laat die jongen toch lekker
pi_221120500
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:26 schreef Coco het volgende:
America's Sweethearts: Dallas Cowboys Cheerleaders

aanrader :)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221120503
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef GGMM het volgende:

[..]
Heeft niks met sport te maken.
Alles in Amerika is puur voor de show

Ik heb niks met dat land. (al is het wel heel groot)
Natuur is wel tof.
pi_221120506
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:26 schreef Coco het volgende:
America's Sweethearts: Dallas Cowboys Cheerleaders

aanrader :)
Met die 40-45 rondes auditie?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:29:18 #150
35723 crew  GGMM
pi_221120507
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Laat die jongen toch lekker
Dat doe ik ook zeker. Ik geef enkel advies
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120508
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef GGMM het volgende:

[..]
Heeft niks met sport te maken.
Alles in Amerika is puur voor de show

Ik heb niks met dat land. (al is het wel heel groot)
Ik vind het een machtig interessant land.
Maar ik betreur het niet dat ik er niet woon.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221120509
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Natuur is wel tof.
Alle winkels lekker groot genot. Veel 24/7 open genot.
pi_221120510
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga ook op tijd naar bed denk ik, want dan kan ik morgen vroeg op staan om te hardlopen in fatsoenlijke temperaturen :)

Dan mis ik wel Frankrijk-Irak. Ach ja.
Hardlopen :') ecto gespot
  maandag 22 juni 2026 @ 19:29:27 #154
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120511
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Drinken jullie al Uiltje's Dikke Lul 3-0 ? :?
Ik heb besloten het WK in zijn geheel nuchter te bekijken. Weer eens wat anders en misschien onthoud ik dan nog iets.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:29:28 #155
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120512
Kijk die Oostenrijkers dan haha stukje gallery play.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:29:29 #156
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120513
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Veel sterkte aan je nabestaanden!
Het betekent vooral dat ik een ouwe lul word die niks meer kan hebben helaas :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221120516
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]


@tralalala
  maandag 22 juni 2026 @ 19:30:04 #158
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120520
Eem pissen

:T
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:30:13 #159
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120521
Hardlopers zijn doodlopers.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:30:13 #160
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120522
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Dus je gaat voor 23.00 uur de pijp uit?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 19:30:20 #161
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120523
Wandelende tak doet weer helemaal niets.
pi_221120524
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het betekent vooral dat ik een ouwe lul word die niks meer kan hebben helaas :{
Tja, de aftakeling begint van je 30e.
pi_221120526
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het betekent vooral dat ik een ouwe lul word die niks meer kan hebben helaas :{
Nou niet zo overdrijven, zo oud ben je nog niet
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:30:39 #164
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120529
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dus je gaat voor 23.00 uur de pijp uit?
Al besproken.
What can change the nature of a man?
pi_221120530
Frankrijk - Irak kunnen we ook wel schriftelijk afdoen. 6-0 met 4 kools van Muhbabbe en Saddam zit verstopt onder de dug-out.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221120531
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het betekent vooral dat ik een ouwe lul word die niks meer kan hebben helaas :{
Ouderdom komt met gebreken. Waarschijnlijk gevaccineerd
pi_221120534
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef Regilio_ het volgende:
Eem pissen

:T
Miegn.

De geit verstekke.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:31:06 #168
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120539
Ik drink een Kriek

ib4 haha capu drinkt wijvendrank (het dreigt over datum te komen)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221120540
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef Toby56 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Beetje mager.
pi_221120542
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef De_Kraam het volgende:
Frankrijk - Irak kunnen we ook wel schriftelijk afdoen. 6-0 met 4 kools van Muhbabbe en Saddam zit verstopt onder de dug-out.
Geen spoilers aub
pi_221120543
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Miegn.

De geit verstekke.
Zunnige mieger.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:31:30 #172
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120545
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik drink een Kriek

ib4 haha capu drinkt wijvendrank (het dreigt over datum te komen)
Niks mis met een Kriek.
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:31:33 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120546
Ja, ronduit waardeloos. Vragen om een kaart is er 1 krijgen toch
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221120547
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Beetje mager.
Lekker mager ding
  maandag 22 juni 2026 @ 19:31:38 #175
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_221120548
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
haha capu drinkt wijvendrank
haha capu heeft wijvendrank in zijn koelkast
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  maandag 22 juni 2026 @ 19:31:44 #176
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120551
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik drink een Kriek

ib4 haha capu drinkt wijvendrank (het dreigt over datum te komen)
Een goede kriek is gewoon lekker.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:31:44 #177
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120552
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik drink een Kriek

ib4 haha capu drinkt wijvendrank (het dreigt over datum te komen)
Kriek wordt juist beter naarmate het ouder wordt :{
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 19:31:45 #178
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120553
Kriek Lambique?
pi_221120555
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Beetje mager.
Dronken voeren.
Trouwbelofte afdwingen.
Vetmesten.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221120556
Mod @capuchon_jongen zit aan de wijvendrank.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:32:01 #181
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120557
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ouderdom komt met gebreken. Waarschijnlijk gevaccineerd
Dat sowieso, stukje microplastics in mijn bloed.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 19:32:12 #182
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120560
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:29 schreef Perox het volgende:

[..]
Ik heb besloten het WK in zijn geheel nuchter te bekijken. Weer eens wat anders en misschien onthoud ik dan nog iets.
Kan. Dapper wel :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120561
Ik drink water met schijfjes gember en sinaasappel
pi_221120563
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat sowieso, stukje microplastics in mijn bloed.
Hersenbloeding incoming allen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:32:46 #185
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120567
die belg geilt zo mogelijk nog harder op Messi :(
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:32:48 #186
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120569
Ik ben tegen geweld.
What can change the nature of a man?
pi_221120572
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:32 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Van Gerwen ook een trap geven.
Das toch geen voetballer Bartje
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:33:05 #188
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120574
ik drink ook graag martini berlini :@
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:33:16 #189
35723 crew  GGMM
pi_221120578
Laten we het gezellig houden :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120579
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Das toch geen voetballer Bartje
G-voetballer.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:33:26 #191
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120580
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik drink ook graag martini berlini :@
Draag je ook een schoudertasje?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221120583
De Belg geilt op Messi
  maandag 22 juni 2026 @ 19:33:31 #193
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120585
Ik ga naar de NOS
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:33:56 #194
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120588
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Draag je ook een schoudertasje?
Nee dat niet. Maar iedere man heeft een wijvenkantje
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:33:59 #195
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120590
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef GGMM het volgende:
Laten we het gezellig houden :)
Je moeder op een driewieler
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221120591
Laimer lijkt mij een type die int weekend met zwarte kaplaarzen langs de deuren gaat
pi_221120593
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ga naar de NOS
Maar daar zijn geen vacatures meer.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:34:28 #198
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120594
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef DobbyDobby het volgende:
De Belg geilt op Messi
Elke voetballiefhebber zou dat moeten doen
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 19:34:35 #199
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120597
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Je moeder op een driewieler
Sow
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:34:38 #200
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120598
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Je moeder op een driewieler
Je schijt hier WK mod te zijn :T
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:34:50 #201
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120600
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Nee dat niet. Maar iedere man heeft een wijvenkantje
* Perox gaat eens stevig over zichzelf nadenken.
pi_221120603
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef Durmada het volgende:

[..]
Elke voetballiefhebber zou dat moeten doen
CR7 god
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:34:58 #203
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120604
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Je schijt hier WK mod te zijn :T
Schijt _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221120605
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef Durmada het volgende:

[..]
Elke voetballiefhebber zou dat moeten doen
Prima voetballert. Tikje overschat.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:35:05 #205
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120606
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Je schijt hier WK mod te zijn :T
Schijt.

Toepasselijk :T
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:35:28 #206
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120611
Messi denkt dat hij nog steeds de GOAT is, helaas hebben voetballers een houdbaarheidsdatum
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221120612
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik drink een Kriek

ib4 haha capu drinkt wijvendrank (het dreigt over datum te komen)
Wel zonder frambozensmaak neem ik aan?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221120613
Onlogisch moet maar snel weer op vakantie.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:35:36 #209
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120615
Alleen homo's durven dat niet toe te geven.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:35:37 #210
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120617
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:32 schreef ISVV het volgende:
Ik drink water met schijfjes gember en sinaasappel
Koud??
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120618
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef Durmada het volgende:

[..]
Elke voetballiefhebber zou dat moeten doen
Juist niet, kleine kut dwerg
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:35:52 #212
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120621
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onlogisch moet maar snel weer op vakantie.
6 weekjes

@Pisces29
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221120624
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]
6 weekjes

@:Pisces29
We kunnen niet wachten.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 19:36:12 #214
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221120625
Vorkie 😁
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 22 juni 2026 @ 19:36:26 #215
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120628
op de NOS hebben ze het ook over vakantie. Dat u het weet.
pi_221120631
Van wie verloor Oostenrijk op het laatste EK ook alweer?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:36:41 #217
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120633
Schijnt* zucht
Ik heb serieus problemen met de warmte jongens
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221120635
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Ik heb serieus problemen met de warmte jongens
Laat je toch niet gek maken joh!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:36:52 #219
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120636
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef DobbyDobby het volgende:
Van wie verloor Oostenrijk op het laatste EK ook alweer?
Türkiye
AZ
ALKMAAR
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:37:05 #220
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221120638
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Ik heb serieus problemen met de warmte jongens
Misschien capuchon afdoen? (lol)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:37:08 #221
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120639
Niks
What can change the nature of a man?
pi_221120641
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef DobbyDobby het volgende:
Van wie verloor Oostenrijk op het laatste EK ook alweer?
Joegoslavië?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:37:13 #223
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120643
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Ik heb serieus problemen met de warmte jongens
Grapske hè amigo.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:37:19 #224
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120644
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Ik heb serieus problemen met de warmte jongens
Moeten we de hulpdiensten alvast bellen? Je gaat de komende dagen niet overleven
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:37:27 #225
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120645
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:37 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Misschien capuchon afdoen? (lol)
TDF is weer open.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:37:28 #226
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120647
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Ik heb serieus problemen met de warmte jongens
Dit soort dingen laat je gewoon gaan gappie :-0

wij hebben onze plichtmatige grapjes gemaakt en we gaan door.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:37:30 #227
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120649
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:35 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Juist niet, kleine kut dwerg
Omdat iemand klein is kan je niet meer genieten van ongelofelijke voetbalkwaliteiten?
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 19:37:41 #228
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120652
Argentinie boevenland
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:37:55 #229
35723 crew  GGMM
pi_221120655
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:37 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Misschien capuchon afdoen? (lol)
Hahahaha _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:37:57 #230
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120657
Deze scheids kan niet.
pi_221120658
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Koud??
Ja
  maandag 22 juni 2026 @ 19:38:02 #232
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120659
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Argentinie boevenland
Rattenlijn genot
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:38:10 #233
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120660
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Ik heb serieus problemen met de warmte jongens
Voeten in een koud badje. Natte handdoek in de nek.
pi_221120662
Scheids is een ongelooflijke mongool.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:38:12 #235
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120664
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:37 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Misschien capuchon afdoen? (lol)
LOOOOOOOOOOOOOL
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:38:13 #236
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221120665
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:37 schreef Coco het volgende:

[..]
TDF is weer open.
Welkom allen!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:38:15 #237
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120666
Een goaltje van Oostenrijk voor rust zou leuk zijn.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:38:31 #238
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120669
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:37 schreef Durmada het volgende:

[..]
Omdat iemand klein is kan je niet meer genieten van ongelofelijke voetbalkwaliteiten?
Nee het is een naar ventje met een kuthouding op het veld en omdat hij klein is wordt hij beschermd door de scheids. Maar hij is GRUWELIJK goed :(
pi_221120670
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Argentinie boevenland
Stukje Maxima.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:38:43 #240
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120671
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:38 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ja
Schijfjes gember gaan beter in heet water toch?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120673
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:37 schreef Durmada het volgende:

[..]
Omdat iemand klein is kan je niet meer genieten van ongelofelijke voetbalkwaliteiten?
Niet met die kut maniertjes van hem nee
pi_221120674
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:38 schreef Perox het volgende:

[..]
Voeten in een koud badje. Natte handdoek in de nek.
Washand met ijsblokjes op de stam van de penis
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:39:02 #243
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120675
1-0
What can change the nature of a man?
pi_221120676
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Ik heb serieus problemen met de warmte jongens
Ik ben niet onder de indruk van de warmte.
En ook niet van de schijts.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:39:06 #245
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221120677
Jammer
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:39:07 #246
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120678
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:38 schreef Coco het volgende:
Een goaltje van Oostenrijk voor rust zou leuk zijn.
Anders gewoon de blitzkrieg na rust.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:39:09 #247
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120679
Prima goal, eerlijk is eerlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221120680
Ja jammer.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:39:14 #249
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120681
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:38 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Stukje Maxima.
Vertel me meer
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 22 juni 2026 @ 19:39:15 #250
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221120682
MESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSI
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:39:16 #251
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120684
Messi toont toch dat hij nog niet afgeschreven is _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:39:16 #252
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120685
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
Deze scheids kan niet.
Is het al kwijt vanaf minuut 1...
  maandag 22 juni 2026 @ 19:39:17 #253
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120686
Messi wordt nooit zo groot als Diegogod.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221120687
Heh bah
  maandag 22 juni 2026 @ 19:39:18 #255
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120689
Genot
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 19:39:19 #256
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120690
die zag je aankomen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:39:20 #257
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:39:20 #258
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120692
Messiiiiiiiii
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221120693
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:39 schreef Coco het volgende:
1-0
Wat gaan we nu kijken?
pi_221120694
Vuile rat
  maandag 22 juni 2026 @ 19:39:21 #261
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120695
Helaas.
pi_221120696
Jammer
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:39:21 #263
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221120697
Prima goal
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:39:22 #264
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120699
Niks op af te dingen.
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:39:24 #265
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120700
En ook normaal commentaar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 19:39:31 #266
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120703
Spijtig
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:39:36 #267
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120704
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vuile rat
Hier schrik ik van.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:39:42 #268
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120705
Mooie kool wel.
pi_221120706
MessigodGOD
  maandag 22 juni 2026 @ 19:39:46 #270
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221120708
De man die eigenlijk niet eens had mogen spelen :') Hoop dat hij geblesseerd raakt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221120709
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vuile rat
:D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221120710
Dat is makkelijker dan een penalty scoren.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:39:56 #273
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221120712
De legende.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juni 2026 @ 19:39:57 #274
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221120713
Meh.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 22 juni 2026 @ 19:40:02 #275
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120715
Op deze leeftijd nog je land bij de hand nemen. Dan ben je een grote hoor
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 19:40:03 #276
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221120717
Daar lag een Ooostenrijker op de grond
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 22 juni 2026 @ 19:40:04 #277
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120718
Signature Messi.

Oostenrijk trapt erin
  maandag 22 juni 2026 @ 19:40:06 #278
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221120719
Koekoek
  maandag 22 juni 2026 @ 19:40:07 #279
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120720
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:39 schreef PzKpfw het volgende:
De man die eigenlijk niet eens had mogen spelen :') Hoop dat hij geblesseerd raakt.
Ok Sjaak.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:40:08 #280
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120721
Op zijn Barcalona's
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221120724
@3rr0r weer de gym?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:40:19 #282
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120726
Kut net even weggelopen. :(
  maandag 22 juni 2026 @ 19:40:36 #283
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120732
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op zijn Barcalona's
Op z'n wat?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221120733
Ook al wel de 4e grote kans
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:40:54 #285
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120734
Hoe was de commentator bij de NOS?
What can change the nature of a man?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 19:40:55 #286
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221120735
THE REAL GOAT
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 22 juni 2026 @ 19:41:01 #287
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120738
Het is er maar 1. Niks aan de hand.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:41:09 #288
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120739
Ronaldo nu nog gefrustreerder
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:41:09 #289
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120740
:G
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:41:11 #290
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120741
KNOKKEN
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 19:41:12 #291
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120742
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:40 schreef Coco het volgende:
Hoe was de commentator bij de NOS?
Prima eerlijk gezegd.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221120743
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:40 schreef Coco het volgende:
Hoe was de commentator bij de NOS?
Zo’n heerlijke typische argentijnse….
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:41:17 #293
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120744
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:40 schreef Coco het volgende:
Hoe was de commentator bij de NOS?
Vrij normaal.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 19:41:23 #294
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221120745
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:40 schreef Coco het volgende:
Hoe was de commentator bij de NOS?
Niet zoals Grueter zou doen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221120746
Ze willen rood hoor. :') :')
pi_221120747
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vuile rat
Gaat dit nog steeds over @onlogisch of @capuchon_jongen?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221120748
Bij Portugal had de speler zelf geschoten ipv de bal voor Ronaldo te laten liggen!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:41:31 #298
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120749
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:41 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Prima eerlijk gezegd.
beter dan de belg imho.
pi_221120750
Hoe vaker Messi scoort hoe liever de FIFA hem zijn tweede WK wil zien winnen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:41:35 #300
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120751
Het Argentijnse temperament komt naar boven :)
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:41:39 #301
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120752
CR7 is nu met dingen aan het gooien.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')