Ik denk dat Ronald ook niet gaat scoren nee.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
die gaat niet scoren dit wk. U leest het hier
Heel gezelligquote:Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef GGMM het volgende:
@:capuchon_jongen was het gezellig bij je oma?
Pride maand.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
Pride maandquote:Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
Erwin wel?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat Ronald ook niet gaat scoren nee.
Volgens mij had ik gewoon de laatste post :pquote:
Ja jij dacht dat wel :pquote:Op maandag 22 juni 2026 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gewoon de laatste post :p
Nu wel ja, maar toen was het topic al gesloten.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gewoon de laatste post :p
Nee, die is in speelronde 3 pasquote:Op maandag 22 juni 2026 19:15 schreef GGMM het volgende:
Oh ja is die pride wedstrijd al geweest?
Daar was heel veel OPHEF over
Dat zou nog leuker zijn.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
die gaat niet scoren dit wk. U leest het hier
Eigenlijk wel geestig dan lui uit S-A en contreien nu toch op roze schoentjes spelen.quote:
Depayquote:Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou nog leuker zijn.
Uiteindelijk staat er één krankzinnige narcist op het podium met de wereldbeker zijn eigen showtje op te voeren. En het is níét Ronaldo.
Memphis?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou nog leuker zijn.
Uiteindelijk staat er één krankzinnige narcist op het podium met de wereldbeker zijn eigen showtje op te voeren. En het is níét Ronaldo.
Sodeju zegquote:
Mooi om te horenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Oh okequote:Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, die is in speelronde 3 pas
Iran - Egypte
Pilletje genomen?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ernie kan het ook niet zijn.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, niet hij.
Tip: hij is wel oranje
Hij baalt ervan dat er weer een foutje in het tijdschema zat.quote:
Fijn dat in België nog wel genoeg GGZ is.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mbappe?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou nog leuker zijn.
Huizenprijzen zijn ook nog te doen...soms ...quote:Op maandag 22 juni 2026 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fijn dat in België nog wel genoeg GGZ is.
De ene helft van het land past op de andere helft?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fijn dat in België nog wel genoeg GGZ is.
Ik zou dat persoonlijk wel prettig vinden. Egypte-Iran is al een mooi affiche waar ik graag tot 5 uur voor opblijf, maar dat het de pride wedstrijd is maakt het helemaal af.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh oke
Misschien pas ik het plaatje wel aan vanwege de pride wedstrijd (kijk nog wel even)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |