Oke?quote:
#manospherequote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Een mannenhart is rotsachtig, hij bewerkt en koestert wat de grond hem geeft.
Is hij voor Messi?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:12 schreef Perox het volgende:
Kan het zijn dat de NL commentator ietwat partijdig is?
Voetballers hebben over het algemeen maar 1 hersencel.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef DrMarten het volgende:
Weer iemand met een kutaanloop die een penalty mist. Waarom blijven ze dat toch doen?
Ik snap gewoon niet wat je wil zeggen sorryquote:
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iedere beweging die ik maak loopt het zweet tussen mijn bilspleet
Geen Zwitserland, Oostenrijk.quote:
Dat ging echt te ver, die Messi adoratie van Arman.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al iets minder dan Arman. Die was nu gaan huilen.
Puma,adidas, Nike allemaal voor dezelfde kleur gekozen.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
Krijgen ze geld voor.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
Sponsorquote:Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
die gaat niet scoren dit wk. U leest het hierquote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten tot Ronald die in de 92e minuut de 2-0 tegen Oezbekistan scoort met een matige strafschop en dan zijn eigen autistenshow opvoert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |