Fijn dat TS dit detail met ons wil delen.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iedere beweging die ik maak loopt het zweet tussen mijn bilspleet
quote:Op maandag 22 juni 2026 18:55 schreef murp het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)MmNB-WhoCN58QAvD_BwE
Bol.com links werken al maanden niet op FOK.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:55 schreef murp het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)MmNB-WhoCN58QAvD_BwE
Omdat je dan een apparaat moet hebben die moleculen kan vertragen, en dan zou je nog steeds de opgeslagen energie moeten afvoerenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een ruimte opwarmen zonder koude lucht af te voeren. Waarom kan dat dan niet omgekeerd?
Maak een ander jaloersquote:
Multisplit kost max 3000 euro. Levensduur 20 jaar. Da's dus maar 12 euro per maand.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een ruimte opwarmen zonder koude lucht af te voeren. Waarom kan dat dan niet omgekeerd?
quote:
Wij kunnen koelen met onze vloerverwarming. Dus het kan wel.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een ruimte opwarmen zonder koude lucht af te voeren. Waarom kan dat dan niet omgekeerd?
Wisselgeldquote:Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel een bedrag. Dan mag het ook 21 graden zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |