abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 18:54:29 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221119817
Al heel de fucking tijd klooien met die klote buis. een split unit zit er ook niet in want huur appartement

Iedere beweging die ik maak loopt het zweet tussen mijn bilspleet
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221119825
Waarom bestaan er geen Belgen met doelpunten?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 18:55:38 #3
58651 crew  murp
murp
pi_221119870
Hoe wil je anders dat de warme lucht afgevoerd wordt?? :(
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:58:49 #5
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221119876
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iedere beweging die ik maak loopt het zweet tussen mijn bilspleet
Fijn dat TS dit detail met ons wil delen.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 18:59:32 #6
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221119883
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:59:45 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221119884
Dit is echt zo'n Belgenvraag
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:00:22 #8
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221119892
Je kan een ruimte opwarmen zonder koude lucht af te voeren. Waarom kan dat dan niet omgekeerd?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221119895
quote:
Bol.com links werken al maanden niet op FOK. :+

Dit is een luchtkoeler, geen airco. In Nederland/België een verdomd slecht idee, want het verhoogd de luchtvochtigheid. Dit zijn apparaten die je in droge klimaten kan gebruiken.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:03:31 #10
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_221119931
20 graden hier
Multisplit _O_
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_221119940
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een ruimte opwarmen zonder koude lucht af te voeren. Waarom kan dat dan niet omgekeerd?
Omdat je dan een apparaat moet hebben die moleculen kan vertragen, en dan zou je nog steeds de opgeslagen energie moeten afvoeren ;(
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:05:00 #12
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221119965
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:03 schreef Plompzakker het volgende:
20 graden hier
Multisplit _O_
Maak een ander jaloers
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221120169
Verschrikkelijk allemaal !
Ook in moeilijke tijden.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:12:06 #14
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_221120218
Belachelijk idd :(
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_221120231
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Maak een ander jaloers
Multisplit kost max 3000 euro. Levensduur 20 jaar. Da's dus maar 12 euro per maand. _O_ is het wel waard
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221120243
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:03 schreef Plompzakker het volgende:
20 graden hier
Multisplit _O_
Moet ik zelf een slaapzak meenemen of heb jij alles al in huis?
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:14:18 #17
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221120259
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een ruimte opwarmen zonder koude lucht af te voeren. Waarom kan dat dan niet omgekeerd?
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:59 schreef Nattekat het volgende:
Dit is echt zo'n Belgenvraag
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221120381
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een ruimte opwarmen zonder koude lucht af te voeren. Waarom kan dat dan niet omgekeerd?
Wij kunnen koelen met onze vloerverwarming. Dus het kan wel.

Het (is) heet(!) Vlairco vgm
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:25:41 #19
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221120459
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:03 schreef Plompzakker het volgende:
20 graden hier
Multisplit _O_
Hoeveel was de aanschaf? :P
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:32:49 #20
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_221120570
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Hoeveel was de aanschaf? :P
Paar duizend
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Redactie Frontpage maandag 22 juni 2026 @ 19:33:27 #21
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221120581
Wil je niet zo schreeuwen?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:34:50 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221120601
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:32 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Paar duizend
Ja, dat is toch wel een bedrag. Dan mag het ook 21 graden zijn.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:37:30 #23
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_221120648
Warmtepomp een paar graden kouder. Niks mis mee. Zonnepanelen wekken toch genoeg op.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:40:03 #24
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_221120716
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja, dat is toch wel een bedrag. Dan mag het ook 21 graden zijn.
Wisselgeld
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:41:53 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221120755
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:40 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Wisselgeld
Je mag er 21 graden van verwachten.
  Official ESF Kreviewer maandag 22 juni 2026 @ 19:43:03 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221120784
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:40 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Wisselgeld
Zulke hoeveelheden liggen standaard in de armsteun van de Bentley.
pi_221120858
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een ruimte opwarmen zonder koude lucht af te voeren. Waarom kan dat dan niet omgekeerd?
Dat is eigenlijk een hele interessante vraag.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:52:01 #28
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_221120936
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Wij kunnen koelen met onze vloerverwarming. Dus het kan wel.

Het (is) heet(!) Vlairco vgm
Ja, maar vloerkoeling an sich voert geen vocht af, en het is het vocht waar je plakkerig van wordt. Daarom hebben wij hier ook weer airco's opgehangen.

quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:03 schreef Plompzakker het volgende:
20 graden hier
Multisplit _O_
Waarom op 20 graden joh :D

true: multisplit _O_
Graag verwijderen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:55:42 #29
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_221120980
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef CoolGuy het volgende:

Waarom op 20 graden joh :D

true: multisplit _O_
Doe liever 18 op de slaapkamer maar je moet soms een compromis vinden
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  maandag 22 juni 2026 @ 20:01:37 #30
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_221121064
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Doe liever 18 op de slaapkamer maar je moet soms een compromis vinden
Lol, ik zet 't nooit zo koud :D
Graag verwijderen
pi_221121669
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, maar vloerkoeling an sich voert geen vocht af, en het is het vocht waar je plakkerig van wordt. Daarom hebben wij hier ook weer airco's opgehangen.
[..]
Waarom op 20 graden joh :D

true: multisplit _O_
Oke ik blijf misschien plakkerig maar wel koel
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_221121675
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al heel de fucking tijd klooien met die klote buis. een split unit zit er ook niet in want huur appartement

Iedere beweging die ik maak loopt het zweet tussen mijn bilspleet
https://www.hornbach.nl/p(...)u-h-3-5-kw/12356554/

Uiteraard nú uitverkocht
pi_221121689
quote:
5s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:58 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Fijn dat TS dit detail met ons wil delen.
Ja, anders had ik er naar gevraagd. :')
  Official ESF Kreviewer maandag 22 juni 2026 @ 21:47:00 #34
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221122381
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Lol, ik zet 't nooit zo koud :D
Ondanks je username.

Is ook niet goed om zo koud te zetten. Krijg je veel sneller condens en schimmel in je filters. Bevriezing en dus lekken is ook geen utopisch gevolg van te koud koelen.
  maandag 22 juni 2026 @ 21:54:50 #35
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_221122428
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:47 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ondanks je username.

Is ook niet goed om zo koud te zetten. Krijg je veel sneller condens en schimmel in je filters. Bevriezing en dus lekken is ook geen utopisch gevolg van te koud koelen.
Ja nou ja, ik hou altijd de stelregel aan dat ik het 3 a 4 graden kouder zet dan wat de temperatuur op dat moment is. Dan is de lucht die er uit komt 'koud', zo voelt het tenminste aan, en alsnog wordt het vocht onttrokken uit de lucht en je algehele koeltebeleving is vooral van dat laatste afhankelijk.
Graag verwijderen
  maandag 22 juni 2026 @ 22:22:16 #36
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221122603
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iedere beweging die ik maak loopt het zweet tussen mijn bilspleet
Als het zweet opvangt, uitwringt en in kleine flesjes doet kun je er nog aardig geld mee verdienen.
Genoeg vrouwen op fok die graag jouw bilspleetzweet willen hebben.
pindazakje
  maandag 22 juni 2026 @ 22:24:05 #37
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221122613
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Doe liever 18 op de slaapkamer maar je moet soms een compromis vinden
Heerlijk is dat, airco op 16 en dan onder een dik winterdekbed gaan liggen _O_
pindazakje
pi_221123362
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja nou ja, ik hou altijd de stelregel aan dat ik het 3 a 4 graden kouder zet dan wat de temperatuur op dat moment is. Dan is de lucht die er uit komt 'koud', zo voelt het tenminste aan, en alsnog wordt het vocht onttrokken uit de lucht en je algehele koeltebeleving is vooral van dat laatste afhankelijk.
Dus als het van de week 35 graden is staat je AC op 31?
pi_221123372
Net de airco in de slaapkamer op 20 graden gezet

Heerlijk
pi_221123374
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:25 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Dus als het van de week 35 graden is staat je AC op 31?
Hier is het 38/40, verschil mag niet groter zijn 10 graden met de buitemtemperatuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')