Fijn dat TS dit detail met ons wil delen.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iedere beweging die ik maak loopt het zweet tussen mijn bilspleet
quote:Op maandag 22 juni 2026 18:55 schreef murp het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)MmNB-WhoCN58QAvD_BwE
Bol.com links werken al maanden niet op FOK.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:55 schreef murp het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)MmNB-WhoCN58QAvD_BwE
Omdat je dan een apparaat moet hebben die moleculen kan vertragen, en dan zou je nog steeds de opgeslagen energie moeten afvoerenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een ruimte opwarmen zonder koude lucht af te voeren. Waarom kan dat dan niet omgekeerd?
Maak een ander jaloersquote:
Multisplit kost max 3000 euro. Levensduur 20 jaar. Da's dus maar 12 euro per maand.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een ruimte opwarmen zonder koude lucht af te voeren. Waarom kan dat dan niet omgekeerd?
quote:
Wij kunnen koelen met onze vloerverwarming. Dus het kan wel.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wisselgeldquote:Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel een bedrag. Dan mag het ook 21 graden zijn.
Dat is eigenlijk een hele interessante vraag.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja, maar vloerkoeling an sich voert geen vocht af, en het is het vocht waar je plakkerig van wordt. Daarom hebben wij hier ook weer airco's opgehangen.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wij kunnen koelen met onze vloerverwarming. Dus het kan wel.
Het (is) heet(!) Vlairco vgm
Waarom op 20 graden johquote:
Doe liever 18 op de slaapkamer maar je moet soms een compromis vindenquote:
Lol, ik zet 't nooit zo koudquote:Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Doe liever 18 op de slaapkamer maar je moet soms een compromis vinden
Oke ik blijf misschien plakkerig maar wel koelquote:Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar vloerkoeling an sich voert geen vocht af, en het is het vocht waar je plakkerig van wordt. Daarom hebben wij hier ook weer airco's opgehangen.
[..]
Waarom op 20 graden joh![]()
true: multisplit
https://www.hornbach.nl/p(...)u-h-3-5-kw/12356554/quote:Op maandag 22 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al heel de fucking tijd klooien met die klote buis. een split unit zit er ook niet in want huur appartement
Ja, anders had ik er naar gevraagd.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Fijn dat TS dit detail met ons wil delen.
Ondanks je username.quote:
Ja nou ja, ik hou altijd de stelregel aan dat ik het 3 a 4 graden kouder zet dan wat de temperatuur op dat moment is. Dan is de lucht die er uit komt 'koud', zo voelt het tenminste aan, en alsnog wordt het vocht onttrokken uit de lucht en je algehele koeltebeleving is vooral van dat laatste afhankelijk.quote:Op maandag 22 juni 2026 21:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ondanks je username.
Is ook niet goed om zo koud te zetten. Krijg je veel sneller condens en schimmel in je filters. Bevriezing en dus lekken is ook geen utopisch gevolg van te koud koelen.
Als het zweet opvangt, uitwringt en in kleine flesjes doet kun je er nog aardig geld mee verdienen.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heerlijk is dat, airco op 16 en dan onder een dik winterdekbed gaan liggenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Doe liever 18 op de slaapkamer maar je moet soms een compromis vinden
Dus als het van de week 35 graden is staat je AC op 31?quote:Op maandag 22 juni 2026 21:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik hou altijd de stelregel aan dat ik het 3 a 4 graden kouder zet dan wat de temperatuur op dat moment is. Dan is de lucht die er uit komt 'koud', zo voelt het tenminste aan, en alsnog wordt het vocht onttrokken uit de lucht en je algehele koeltebeleving is vooral van dat laatste afhankelijk.
Hier is het 38/40, verschil mag niet groter zijn 10 graden met de buitemtemperatuurquote:Op dinsdag 23 juni 2026 00:25 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dus als het van de week 35 graden is staat je AC op 31?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |