abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer maandag 22 juni 2026 @ 19:43:03 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221120784
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:40 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Wisselgeld
Zulke hoeveelheden liggen standaard in de armsteun van de Bentley.
pi_221120858
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een ruimte opwarmen zonder koude lucht af te voeren. Waarom kan dat dan niet omgekeerd?
Dat is eigenlijk een hele interessante vraag.
pi_221120936
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Wij kunnen koelen met onze vloerverwarming. Dus het kan wel.

Het (is) heet(!) Vlairco vgm
Ja, maar vloerkoeling an sich voert geen vocht af, en het is het vocht waar je plakkerig van wordt. Daarom hebben wij hier ook weer airco's opgehangen.

quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:03 schreef Plompzakker het volgende:
20 graden hier
Multisplit _O_
Waarom op 20 graden joh :D

true: multisplit _O_
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:55:42 #29
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_221120980
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef CoolGuy het volgende:

Waarom op 20 graden joh :D

true: multisplit _O_
Doe liever 18 op de slaapkamer maar je moet soms een compromis vinden
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_221121064
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Doe liever 18 op de slaapkamer maar je moet soms een compromis vinden
Lol, ik zet 't nooit zo koud :D
pi_221121669
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, maar vloerkoeling an sich voert geen vocht af, en het is het vocht waar je plakkerig van wordt. Daarom hebben wij hier ook weer airco's opgehangen.
[..]
Waarom op 20 graden joh :D

true: multisplit _O_
Oke ik blijf misschien plakkerig maar wel koel
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_221121675
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al heel de fucking tijd klooien met die klote buis. een split unit zit er ook niet in want huur appartement

Iedere beweging die ik maak loopt het zweet tussen mijn bilspleet
https://www.hornbach.nl/p(...)u-h-3-5-kw/12356554/

Uiteraard nú uitverkocht
pi_221121689
quote:
5s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:58 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Fijn dat TS dit detail met ons wil delen.
Ja, anders had ik er naar gevraagd. :')
  Official ESF Kreviewer maandag 22 juni 2026 @ 21:47:00 #34
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221122381
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2026 20:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Lol, ik zet 't nooit zo koud :D
Ondanks je username.

Is ook niet goed om zo koud te zetten. Krijg je veel sneller condens en schimmel in je filters. Bevriezing en dus lekken is ook geen utopisch gevolg van te koud koelen.
pi_221122428
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:47 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ondanks je username.

Is ook niet goed om zo koud te zetten. Krijg je veel sneller condens en schimmel in je filters. Bevriezing en dus lekken is ook geen utopisch gevolg van te koud koelen.
Ja nou ja, ik hou altijd de stelregel aan dat ik het 3 a 4 graden kouder zet dan wat de temperatuur op dat moment is. Dan is de lucht die er uit komt 'koud', zo voelt het tenminste aan, en alsnog wordt het vocht onttrokken uit de lucht en je algehele koeltebeleving is vooral van dat laatste afhankelijk.
  maandag 22 juni 2026 @ 22:22:16 #36
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221122603
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iedere beweging die ik maak loopt het zweet tussen mijn bilspleet
Als het zweet opvangt, uitwringt en in kleine flesjes doet kun je er nog aardig geld mee verdienen.
Genoeg vrouwen op fok die graag jouw bilspleetzweet willen hebben.
pindazakje
  maandag 22 juni 2026 @ 22:24:05 #37
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_221122613
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Doe liever 18 op de slaapkamer maar je moet soms een compromis vinden
Heerlijk is dat, airco op 16 en dan onder een dik winterdekbed gaan liggen _O_
pindazakje
pi_221123362
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 21:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja nou ja, ik hou altijd de stelregel aan dat ik het 3 a 4 graden kouder zet dan wat de temperatuur op dat moment is. Dan is de lucht die er uit komt 'koud', zo voelt het tenminste aan, en alsnog wordt het vocht onttrokken uit de lucht en je algehele koeltebeleving is vooral van dat laatste afhankelijk.
Dus als het van de week 35 graden is staat je AC op 31?
pi_221123372
Net de airco in de slaapkamer op 20 graden gezet

Heerlijk
pi_221123374
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 00:25 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Dus als het van de week 35 graden is staat je AC op 31?
Hier is het 38/40, verschil mag niet groter zijn 10 graden met de buitemtemperatuur
pi_221127687
Heb zo'n mobiele airco voor een prikke gekocht op markplaats, wat een uitvinding _O_
pi_221127747
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:47 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Dat is eigenlijk een hele interessante vraag.
Omdat tweede wet van de thermodynamica.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_221127757
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:32 schreef knoopie het volgende:

[..]
Omdat tweede wet van de thermodynamica.
Ja! Interessant.
pi_221127842
[quote]0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:35 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Ja! Interessant.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:59:36 #45
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221127871
quote:
Daar zit nog steeds een buis aan, maar nu hangt er ook nog eens een hele unit aan. Over van de regen in de drup gesproken :') En ‘portasplit’ klinkt als een mobiele wc met hindernissen :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221127883
Wat een prijzen in Nederland :')

Ik kocht onlangs een nieuwe split unit voor om en bij de 400 euro exclusief montage.
pi_221127886
780 euro voor een mobiele airco

Lol
pi_221128641
Mensen die nog zo'n mobiele airco met zo'n slang hebben _O-

Lekker de hele dag 1,5kw uit het stopcontact slurpen om hete buitenlucht aan te zuigen en af te koelen _O-

Mensen die niet gewoon twee seconden Google gebruiken en een mobiele split unit kopen :')_!

Geen koophuis hebben met multi-split op het dak :')

Huren :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_221128656
Mensen die in de zomer gaan janken over airco’s.

Bedenk dat lekker alvast in januari.
Bekijk deze YouTube-video
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 18:50:43 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221128879
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:20 schreef 111210 het volgende:
Mensen die in de zomer gaan janken over airco’s.

Bedenk dat lekker alvast in januari.
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb deze week ontdekt dat dit een ding is en ben serieus aan het overwegen om m'n (overigens uitstekende) mobiele airco erdoor te vervangen komend voorjaar. M'n huidige is al best oud aan het worden, dus wachten tot ie een keer midden in een hittegolf de geest geeft oud ook niet echt optimaal. Zal de resultaten hier wel delen als het zo ver is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')