Fijn dat TS dit detail met ons wil delen.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iedere beweging die ik maak loopt het zweet tussen mijn bilspleet
quote:Op maandag 22 juni 2026 18:55 schreef murp het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)MmNB-WhoCN58QAvD_BwE
Bol.com links werken al maanden niet op FOK.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:55 schreef murp het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)MmNB-WhoCN58QAvD_BwE
Omdat je dan een apparaat moet hebben die moleculen kan vertragen, en dan zou je nog steeds de opgeslagen energie moeten afvoerenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een ruimte opwarmen zonder koude lucht af te voeren. Waarom kan dat dan niet omgekeerd?
Maak een ander jaloersquote:
Multisplit kost max 3000 euro. Levensduur 20 jaar. Da's dus maar 12 euro per maand.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een ruimte opwarmen zonder koude lucht af te voeren. Waarom kan dat dan niet omgekeerd?
quote:
Wij kunnen koelen met onze vloerverwarming. Dus het kan wel.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wisselgeldquote:Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel een bedrag. Dan mag het ook 21 graden zijn.
Dat is eigenlijk een hele interessante vraag.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja, maar vloerkoeling an sich voert geen vocht af, en het is het vocht waar je plakkerig van wordt. Daarom hebben wij hier ook weer airco's opgehangen.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wij kunnen koelen met onze vloerverwarming. Dus het kan wel.
Het (is) heet(!) Vlairco vgm
Waarom op 20 graden johquote:
Doe liever 18 op de slaapkamer maar je moet soms een compromis vindenquote:
Lol, ik zet 't nooit zo koudquote:Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Doe liever 18 op de slaapkamer maar je moet soms een compromis vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |