Fijn dat TS dit detail met ons wil delen.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iedere beweging die ik maak loopt het zweet tussen mijn bilspleet
quote:Op maandag 22 juni 2026 18:55 schreef murp het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)MmNB-WhoCN58QAvD_BwE
Bol.com links werken al maanden niet op FOK.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:55 schreef murp het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)MmNB-WhoCN58QAvD_BwE
Omdat je dan een apparaat moet hebben die moleculen kan vertragen, en dan zou je nog steeds de opgeslagen energie moeten afvoerenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een ruimte opwarmen zonder koude lucht af te voeren. Waarom kan dat dan niet omgekeerd?
Maak een ander jaloersquote:
Multisplit kost max 3000 euro. Levensduur 20 jaar. Da's dus maar 12 euro per maand.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een ruimte opwarmen zonder koude lucht af te voeren. Waarom kan dat dan niet omgekeerd?
quote:
Wij kunnen koelen met onze vloerverwarming. Dus het kan wel.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een ruimte opwarmen zonder koude lucht af te voeren. Waarom kan dat dan niet omgekeerd?
Wisselgeldquote:Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel een bedrag. Dan mag het ook 21 graden zijn.
Dat is eigenlijk een hele interessante vraag.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan een ruimte opwarmen zonder koude lucht af te voeren. Waarom kan dat dan niet omgekeerd?
Ja, maar vloerkoeling an sich voert geen vocht af, en het is het vocht waar je plakkerig van wordt. Daarom hebben wij hier ook weer airco's opgehangen.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wij kunnen koelen met onze vloerverwarming. Dus het kan wel.
Het (is) heet(!) Vlairco vgm
Waarom op 20 graden johquote:
Doe liever 18 op de slaapkamer maar je moet soms een compromis vindenquote:
Lol, ik zet 't nooit zo koudquote:Op maandag 22 juni 2026 19:55 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Doe liever 18 op de slaapkamer maar je moet soms een compromis vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |