Ik overweeg dan ook deze wedstrijd over te slaan.quote:Op maandag 22 juni 2026 07:30 schreef 3rr0r het volgende:
Messiiiiiiiiiiii
Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
Zal je zien dat Jeroen Grueter de wedstrijd krijgt.quote:Op maandag 22 juni 2026 07:30 schreef 3rr0r het volgende:
Messiiiiiiiiiiii
Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
Hopelijk z'n laatste WK, zijn we eindelijk van dat irritante ventje af.quote:Op maandag 22 juni 2026 07:30 schreef 3rr0r het volgende:
Messiiiiiiiiiiii
Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
https://over.nos.nl/uw-vragen-reacties/uw-vragen-of-reactie/quote:Op maandag 22 juni 2026 07:30 schreef 3rr0r het volgende:
Messiiiiiiiiiiii
Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
Doen ze niks mee, is voor de sier. Je krijgt niet eens antwoord.quote:Op maandag 22 juni 2026 13:09 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
https://over.nos.nl/uw-vragen-reacties/uw-vragen-of-reactie/
Dat zal ze leren, de schavuiten!quote:Op maandag 22 juni 2026 14:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Echter, als die Messi twee keer gescoord heeft pak ik de Hamkaas.
quote:Op maandag 22 juni 2026 11:57 schreef TLC het volgende:
Vanavond weer een messigasme bij de commentator ;
"MESSSSSSIIII" !
SPOILER: gruetermessifapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op maandag 22 juni 2026 17:16 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum WK 2026 van 11-06-2026 t/m 22-06-2026
nr / aantal posts / gebruiker
01 1918 Coco
02 1712 3rr0r
03 1492 vul_maar_in
04 1333 GGMM
05 0992 capuchon_jongen
06 0822 OmniRocket
07 0683 Halcon
08 0674 DombohetOlifantje1
09 0644 Mexicanobakker
10 0563 Zipportal
11 0500 Felagund
12 0487 Pisces29
13 0477 TweedeKlum
14 0458 Poepz0r
15 0447 Solotovski
16 0441 Zorro
17 0397 Makamba_
18 0371 leolinedance
19 0360 WheeledWarrior
20 0357 Van_Poppel
21 0337 PzKpfw
22 0334 DobbyDobby
23 0304 GertKuyt
24 0296 Regilio_
25 0290 R-woud93
26 0278 Kriegel
27 0275 -XOR-
28 0269 Stoorzendert
29 0264 superniger
29 0264 WAvanBuren
31 0259 TheVulture
31 0259 xzaz
33 0245 Caland
34 0238 QWARQTAARTJE
35 0227 GurneyIsBestOke
36 0215 butz0rs
37 0209 TLC
38 0203 dvdfreak
39 0194 RipCity
40 0192 De_Kraam
41 0191 Luctor.et.Emergo
42 0190 ISVV
43 0187 Immerdebestebob
44 0184 Wotte
45 0181 heywoodu
46 0179 Lenny77
47 0177 Anonymousz
48 0170 Dr_Flash
49 0153 Qarrad
50 0147 raptorixCoco ga eens werken 😜SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Je bent er weer?quote:Op maandag 22 juni 2026 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Argentinië zijn veel fans van een zekere Oostenrijker.
Komt wel dichtbij zo.
quote:Op maandag 22 juni 2026 17:16 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum WK 2026 van 11-06-2026 t/m 22-06-2026SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet duidelijk aan de bak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig iets minder druk met werk de komende weken, dus daar kan het niet aan liggen.Life is what you make it.
Ik vind je ontzettend onaardig na je terugkomst van vakantie.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je dikke pens zit zeker in de weg hé.
Vind jij het belangrijk om deze man in het zicht te houden?quote:Op maandag 22 juni 2026 17:58 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie pot, ben voor allebei
Hoe gaat het met 'onze' poule?quote:Op maandag 22 juni 2026 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je dikke pens zit zeker in de weg hé.
Vooral omdat ze er niks van kunnen. Jammer dat ze Ecuador mee hebben genomen in hun graf.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Curaçao kan me er niet snel genoeg uitvliegen.
Top 5 heeft ook geen leven.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:16 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum WK 2026 van 11-06-2026 t/m 22-06-2026
nr / aantal posts / gebruiker
01 1918 Coco
02 1712 3rr0r
03 1492 vul_maar_in
04 1333 GGMM
05 0992 capuchon_jongen
Die Zuid-Amerikaanse landen stellen sowieso dik teleur.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral omdat ze er niks van kunnen. Jammer dat ze Ecuador mee hebben genomen in hun graf.
Colombia was prima.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:33 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die Zuid-Amerikaanse landen stellen sowieso dik teleur.
Zonde wel.
quote:Op maandag 22 juni 2026 16:05 schreef Coco het volgende:
@:Pisces29 en ik kijken rustig uit naar het AI-plaatje van @:GGMM
Sorry ik ben nu pas thuisquote:
Walgelijk figuur ben jequote:Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef OmniRocket het volgende:
Vanavond maar weer een hattrickje van Messi
Ik doelde meer op die andere 2 subtoppers. Die in lollerpoules eruit kunnen. Ik hoop dat ze het allemaal nog redden, alleen al voor de fans.quote:
Ik zie het liever niet, maar alleen maar om de NOS kijkers te irriteren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk, beelden van een boze Perez.
Ik ken nog wel meer beelden van een boze Perez.
Valt mee toch.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:33 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die Zuid-Amerikaanse landen stellen sowieso dik teleur.
Zonde wel.
Oostenrijk genot wint dit plaatje. Heyyy de Lama is van Peru dacht ik.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis
[ afbeelding ]
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:yvonne
Waar maak je dat mee eigenlijk? Ik gebruik normaal CoPilot voor leuke plaatjes maar die ligt al dagen op zijn reet "limiet bereikt". Denk dat het door het WK komt.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis
[ afbeelding ]
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:yvonne
Uruguay retirement home gaat eruit. En Paraguay tsja.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:37 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die andere 2 subtoppers. Die in lollerpoules eruit kunnen. Ik hoop dat ze het allemaal nog redden, alleen al voor de fans.
Gewoon ChatGPTquote:Op maandag 22 juni 2026 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar maak je dat mee eigenlijk? Ik gebruik normaal CoPilot voor leuke plaatjes maar die ligt al dagen op zijn reet "limiet bereikt". Denk dat het door het WK komt.
Hmm. Ook maar eens een accountje nemen daar danquote:
Dat zal ze leren!quote:Op maandag 22 juni 2026 18:41 schreef leolinedance het volgende:
Kuuut dacht dat het om 21u begon maar het is al om 19u! Wat een kuttijd, dan kijk ik niet
Arnautovic zie ik dit wel doenquote:Op maandag 22 juni 2026 18:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Misschien dat er 1 Oostenrijker tussen loopt die denkt: "wat kan mij het verdommen" en die trapt Messi voor 6 maanden het veld af
Nooitquote:Op maandag 22 juni 2026 18:44 schreef GGMM het volgende:
Ik juich ook voor Oostenrijk
Inderdaad vanwege m'n plaatje maar ook omdat ik toch een beetje mad ben dat Messi niet 'gewoon' rood krijgt
En dat die commentator van de NOS zo overdreven zit te schreeuwen als die wandelende tak een goal maakt, bah.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:44 schreef GGMM het volgende:
Ik juich ook voor Oostenrijk
Inderdaad vanwege m'n plaatje maar ook omdat ik toch een beetje mad ben dat Messi niet 'gewoon' rood krijgt
Ach dat hebben de Belgen en Spanje ook vaak. De sample size van WK's is wat te klein om echte trends te trekken.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:45 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik zag dat Argentinie echt een pretloting heeft tot de halve finale. Net als de USA.
Vermoeden van?
Dit doen de meesten volgens mijquote:Op maandag 22 juni 2026 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga kijken bij de Belg.
(Ja, laat mij lekker interessant doen)
Schaam je kapot.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:48 schreef GGMM het volgende:
Dankzij de Belg zojuist geleerd wie Riley Reid is
quote:Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis
[ afbeelding ]
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:yvonne
Ik kan het ook zeer aanraden.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
reeds besprokenquote:Op maandag 22 juni 2026 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
Wat een leuke unieke grap!quote:Op maandag 22 juni 2026 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
We zullen je missen, of zoquote:Op maandag 22 juni 2026 18:41 schreef leolinedance het volgende:
Kuuut dacht dat het om 21u begon maar het is al om 19u! Wat een kuttijd, dan kijk ik niet
Circuit Buenos Aires leverde best vermakelijke races op.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoorde je in een grijs verleden nog wel eens bij autootje rijden.
Wat maakt de volgorde nou uitquote:Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou Alvarez eerder opstellen dan Martinez.
Oei. Hopelijk is @GGMM nu niet knorrigquote:
Dan loopt mijn stream stevig achter.quote:
Jaquote:Op maandag 22 juni 2026 19:02 schreef Coco het volgende:
Wie vinden jullie de meest irritante speler bij Argentinië?
Die keeper.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:02 schreef Coco het volgende:
Wie vinden jullie de meest irritante speler bij Argentinië?
Aaaawwwquote:
Nee ik was koffie aan het zetten dus was eigenlijk wel blijquote:Op maandag 22 juni 2026 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei. Hopelijk is @:ggmm nu niet knorrig
Koekje erbij?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik was koffie aan het zetten dus was eigenlijk wel blij
Nee een bakje amandelenquote:
Welkom in Zuid-Amerikaquote:
Dat zou een erg vervelende nummer 17 zijn.quote:
Die slager speelde ook gewoon de bal.quote:
Dit is geen rood lijkt mij. Maar wel pingel jaquote:
Oke rapporteur van de FIFAquote:Op maandag 22 juni 2026 19:06 schreef Perox het volgende:
Ik kijk ook even mee om te zien of Messi zich dit keer wel kan gedragen.
Dacht ik ook te horenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:08 schreef Felagund het volgende:
Zegt hij nu "Go home" tegen de Oostenrijkers?
Toch 2 likes mee gescoordquote:
Een mannenhart is rotsachtig, hij bewerkt en koestert wat de grond hem geeft.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch 2 likes mee gescoord
Ik ken geen schaamte
die heeft een kater van gisterenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Coco het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ? @:ikgeefenkellikes is er weer, dus kans op een like.
Ik kan echt niet wachten tot Ronald die in de 92e minuut de 2-0 tegen Oezbekistan scoort met een matige strafschop en dan zijn eigen autistenshow opvoert.quote:
Aan het recupereren van gisteravond.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Coco het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ? @:ikgeefenkellikes is er weer, dus kans op een like.
Dat lijkt me in het geval van Capu niet helemaal juistquote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Coco het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ? @:ikgeefenkellikes is er weer, dus kans op een like.
hij kan niet op 2 plekken tegelijk zijnquote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Coco het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ? @:ikgeefenkellikes is er weer, dus kans op een like.
SUUUUIIIquote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten tot Ronald die in de 92e minuut de 2-0 tegen Oezbekistan scoort met een matige strafschop en dan zijn eigen autistenshow opvoert.
Zelfs Seedorf.quote:
Oke?quote:
#manospherequote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Een mannenhart is rotsachtig, hij bewerkt en koestert wat de grond hem geeft.
Is hij voor Messi?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:12 schreef Perox het volgende:
Kan het zijn dat de NL commentator ietwat partijdig is?
Voetballers hebben over het algemeen maar 1 hersencel.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef DrMarten het volgende:
Weer iemand met een kutaanloop die een penalty mist. Waarom blijven ze dat toch doen?
Ik snap gewoon niet wat je wil zeggen sorryquote:
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iedere beweging die ik maak loopt het zweet tussen mijn bilspleet
Geen Zwitserland, Oostenrijk.quote:
Dat ging echt te ver, die Messi adoratie van Arman.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al iets minder dan Arman. Die was nu gaan huilen.
Puma,adidas, Nike allemaal voor dezelfde kleur gekozen.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
Krijgen ze geld voor.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
Sponsorquote:Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
die gaat niet scoren dit wk. U leest het hierquote:Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten tot Ronald die in de 92e minuut de 2-0 tegen Oezbekistan scoort met een matige strafschop en dan zijn eigen autistenshow opvoert.
Altijd al gedacht dat jij het was.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie het ook zo toevallig dat IkGeefEnkelLikes weer terug is nu ik er ook weer ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |