abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 16:04:30 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221070696
Zowaar een topper op het programma vandaag, tussen een nummer 1 en nummer 2. Al moeten we niet overdrijven, Oostenrijk is geen topland. Ik vind ze zelfs geen subtop, eigenlijk, ze hebben nooit zoveel laten zien. Ja, knap de groep gewonnen op het EK met Nederland en Frankrijk 2 jaar geleden, maar dat was het wel.

Dit WK hebben ze ook nog niet laten zien dat ze echt ver kunnen gaan komen. Best wat leuke Bundesliga spelers weer, maar echt bijzonder is het niet. Ze schijnen ook een '10' te missen. Kunnen ze ons mooi de hand schudden. Tegen Jordanië, maar een matig land, waren ze defensief kwetsbaar en aanvallend allesbehalve overtuigend. Nee, hier speelt niet een ploeg die de halve finale gaat halen zou ik zeggen. Maar misschien ligt de underdogrol ze meer?

Argentinië was degelijk tegen Algerije, maar werd toch vooral geholpen door 3 grote namen. De eerste is Lionel Messi. Hij kan het nog, 3x gescoord en er zaten ook wel twee knappe schoten bij. De tweede is Zidane. Nee, niet Zinedine, maar zijn zoon. Die zag er een paar keer niet goed uit als doelman, waardoor Messi die goals maken kon. De derde naam is Szymon Marciniak. De Pool floot een CL-finale, een Supercup en de afgelopen WK-finale. Maar hij vergat Messi rood te geven voor een overtreding op de achillespees van Mandi. VAR ook niet op de lijn, jammer joh. Messi moest en zou 3 goals maken. Ach ach ach.

Argentinië - Oostenrijk, op papier een aardig affiche. Kan Oostenrijk verrassen om de eerste plaats binnen te halen. In de tijd dat Oostenrijk ook redelijk was, de jaren 80 en 90, speelden ze 2 oefeninterlands. De eerste won Argentinië met 5-1, maar in 1990 bleef het bij 1-1 kort voor het WK. Knappe prestatie. Dat zou het nu ook zijn om Argentinië te verslaan, eerlijk is eerlijk. Of ook maar een puntje te pakken. In Dallas, waar we toch al wat aardige potjes hebben gehad. Nederland - Japan en ook Engeland - Kroatië. En nu dit weer. Niet slecht.

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221114414
Prima wedstrijdje voor de vroege avond.
pi_221114983
Messiiiiiiiiiiii

Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 07:55:32 #4
842 Zorro
Z
pi_221115059
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:30 schreef 3rr0r het volgende:
Messiiiiiiiiiiii

Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
Ik overweeg dan ook deze wedstrijd over te slaan.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 22 juni 2026 @ 08:16:25 #5
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221115126
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:30 schreef 3rr0r het volgende:
Messiiiiiiiiiiii

Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
Zal je zien dat Jeroen Grueter de wedstrijd krijgt.
pi_221115228
In ieder geval wat weerstand voor Argentinie hoop ik. Algerije kan er niks van
pi_221115499
Present, bord niet meer op schoot
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 09:53:08 #8
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221115532
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:30 schreef 3rr0r het volgende:
Messiiiiiiiiiiii

Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
Hopelijk z'n laatste WK, zijn we eindelijk van dat irritante ventje af.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 10:33:19 #9
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221115730
In beide landen veel oorlogsverleden.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:26:06 #10
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221116431
Ja, ik ben er! :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221116928
Vanavond weer een messigasme bij de commentator ;

"MESSSSSSIIII" !
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221117316
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:30 schreef 3rr0r het volgende:
Messiiiiiiiiiiii

Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
https://over.nos.nl/uw-vragen-reacties/uw-vragen-of-reactie/
  maandag 22 juni 2026 @ 14:21:01 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221117896
Jaaaa voetbal *O*

Echter, als die Messi twee keer gescoord heeft pak ik de Hamkaas. Uit frustratie. Mesmans moet zich gedragen.
pi_221118410
quote:
Doen ze niks mee, is voor de sier. Je krijgt niet eens antwoord.
  maandag 22 juni 2026 @ 15:53:55 #15
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221118428
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Echter, als die Messi twee keer gescoord heeft pak ik de Hamkaas.
Dat zal ze leren, de schavuiten! o|O
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 16:01:30 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221118464
quote:
11s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dat zal ze leren, de schavuiten! o|O
Zo is dat :D
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 16:03:43 #17
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221118475
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:57 schreef TLC het volgende:
Vanavond weer een messigasme bij de commentator ;

"MESSSSSSIIII" !
SPOILER: gruetermessifap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 16:05:02 #18
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221118483
@Pisces29 en ik kijken rustig uit naar het AI-plaatje van @GGMM :)
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juni 2026 @ 16:21:45 #19
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221118570
Hup Österreich *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221118703
POLL
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 16:58:28 #21
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221118805
In Argentinië zijn veel fans van een zekere Oostenrijker.

Komt wel dichtbij zo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 17:02:08 #22
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_221118900
Wat ik toch razendknap van de Argentijnen vind, is dat ze al sinds de jaren 60 een unieke prestatie leveren door steeds maar weer de meest onsympathieke en walgelijke selectie op het WK te presenteren. Wat een corrupte bende blijft dat zeg.

Hup Oostenrijk! *O* :S___D
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 17:16:33 #23
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119149
Top 100 van forum WK 2026 van 11-06-2026 t/m 22-06-2026

nr / aantal posts / gebruiker
01 1918 Coco
02 1712 3rr0r
03 1492 vul_maar_in
04 1333 GGMM
05 0992 capuchon_jongen
06 0822 OmniRocket
07 0683 Halcon
08 0674 DombohetOlifantje1
09 0644 Mexicanobakker
10 0563 Zipportal
11 0500 Felagund
12 0487 Pisces29
13 0477 TweedeKlum
14 0458 Poepz0r
15 0447 Solotovski
16 0441 Zorro
17 0397 Makamba_
18 0371 leolinedance
19 0360 WheeledWarrior
20 0357 Van_Poppel
21 0337 PzKpfw
22 0334 DobbyDobby
23 0304 GertKuyt
24 0296 Regilio_
25 0290 R-woud93
26 0278 Kriegel
27 0275 -XOR-
28 0269 Stoorzendert
29 0264 superniger
29 0264 WAvanBuren
31 0259 TheVulture
31 0259 xzaz
33 0245 Caland
34 0238 QWARQTAARTJE
35 0227 GurneyIsBestOke
36 0215 butz0rs
37 0209 TLC
38 0203 dvdfreak
39 0194 RipCity
40 0192 De_Kraam
41 0191 Luctor.et.Emergo
42 0190 ISVV
43 0187 Immerdebestebob
44 0184 Wotte
45 0181 heywoodu
46 0179 Lenny77
47 0177 Anonymousz
48 0170 Dr_Flash
49 0153 Qarrad
50 0147 raptorix
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 17:20:57 #24
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221119174
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:16 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum WK 2026 van 11-06-2026 t/m 22-06-2026

nr / aantal posts / gebruiker
01 1918 Coco
02 1712 3rr0r
03 1492 vul_maar_in
04 1333 GGMM
05 0992 capuchon_jongen
06 0822 OmniRocket
07 0683 Halcon
08 0674 DombohetOlifantje1
09 0644 Mexicanobakker
10 0563 Zipportal
11 0500 Felagund
12 0487 Pisces29
13 0477 TweedeKlum
14 0458 Poepz0r
15 0447 Solotovski
16 0441 Zorro
17 0397 Makamba_
18 0371 leolinedance
19 0360 WheeledWarrior
20 0357 Van_Poppel
21 0337 PzKpfw
22 0334 DobbyDobby
23 0304 GertKuyt
24 0296 Regilio_
25 0290 R-woud93
26 0278 Kriegel
27 0275 -XOR-
28 0269 Stoorzendert
29 0264 superniger
29 0264 WAvanBuren
31 0259 TheVulture
31 0259 xzaz
33 0245 Caland
34 0238 QWARQTAARTJE
35 0227 GurneyIsBestOke
36 0215 butz0rs
37 0209 TLC
38 0203 dvdfreak
39 0194 RipCity
40 0192 De_Kraam
41 0191 Luctor.et.Emergo
42 0190 ISVV
43 0187 Immerdebestebob
44 0184 Wotte
45 0181 heywoodu
46 0179 Lenny77
47 0177 Anonymousz
48 0170 Dr_Flash
49 0153 Qarrad
50 0147 raptorix
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coco ga eens werken 😜
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 17:21:20 #25
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221119177
Grueter geen commentaar vanavond jammer
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 17:22:10 #26
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119182
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:20 schreef Paul het volgende:

[..]
Coco ga eens werken 😜
ach

What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 17:22:51 #27
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119188
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Argentinië zijn veel fans van een zekere Oostenrijker.

Komt wel dichtbij zo.
Je bent er weer?
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 17:28:20 #28
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119230
Kan niet wachten om te zien hoe FIFA de Argentijnen nu weer moet helpen.
pi_221119449


Mooie pot, ben voor allebei
  maandag 22 juni 2026 @ 18:06:18 #30
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221119497
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:16 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum WK 2026 van 11-06-2026 t/m 22-06-2026
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet duidelijk aan de bak...
Gelukkig iets minder druk met werk de komende weken, dus daar kan het niet aan liggen.
Life is what you make it.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:08:00 #31
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221119505
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
Present, bord niet meer op schoot
Present, bord op schoot.

Klaar voor een hatewatch tijdens de Adolf Hitler derby.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:20:15 #32
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119572
Leuk, beelden van een boze Perez.

Ik ken nog wel meer beelden van een boze Perez.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 18:20:37 #33
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221119574
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
Present, bord niet meer op schoot
Je dikke pens zit zeker in de weg hé.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221119576
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Je dikke pens zit zeker in de weg hé.
Ik vind je ontzettend onaardig na je terugkomst van vakantie.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:21:57 #35
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221119582
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:58 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Mooie pot, ben voor allebei
Vind jij het belangrijk om deze man in het zicht te houden?
  maandag 22 juni 2026 @ 18:22:07 #36
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221119584
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Je dikke pens zit zeker in de weg hé.
Hoe gaat het met 'onze' poule?
pi_221119611
@GGMM waar blijft het plaatje
pi_221119629
Elroy Room.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:29:41 #39
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221119632
Curaçao kan me er niet snel genoeg uitvliegen.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:30:16 #40
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221119635
Bier en bitterballen gehaald, we kunnen :P
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:32:40 #41
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119648
Batistutagod
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:32:57 #42
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119651
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Curaçao kan me er niet snel genoeg uitvliegen.
Vooral omdat ze er niks van kunnen. Jammer dat ze Ecuador mee hebben genomen in hun graf.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221119658
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:16 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum WK 2026 van 11-06-2026 t/m 22-06-2026

nr / aantal posts / gebruiker
01 1918 Coco
02 1712 3rr0r
03 1492 vul_maar_in
04 1333 GGMM
05 0992 capuchon_jongen
Top 5 heeft ook geen leven.
pi_221119659
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Vooral omdat ze er niks van kunnen. Jammer dat ze Ecuador mee hebben genomen in hun graf.
Die Zuid-Amerikaanse landen stellen sowieso dik teleur.

Zonde wel.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:34:36 #45
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119666
Wat zijn jullie gemeen voor Curaçao :o
pi_221119668
Wie doet het commentaar?
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:34:49 #47
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119669
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:33 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Die Zuid-Amerikaanse landen stellen sowieso dik teleur.

Zonde wel.
Colombia was prima.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 18:35:13 #48
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119671
Vanavond toch maar een klein biertje erbij.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 18:35:33 #49
35723 crew  GGMM
pi_221119674
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:05 schreef Coco het volgende:
@:Pisces29 en ik kijken rustig uit naar het AI-plaatje van @:GGMM :)
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:26 schreef DobbyDobby het volgende:
@:GGMM waar blijft het plaatje
Sorry ik ben nu pas thuis


@Pisces29 @DombohetOlifantje1 @yvonne
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221119676
Vanavond maar weer een hattrickje van Messi
  maandag 22 juni 2026 @ 18:36:53 #51
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119683
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef OmniRocket het volgende:
Vanavond maar weer een hattrickje van Messi
Walgelijk figuur ben je
pi_221119687
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Colombia was prima.
Ik doelde meer op die andere 2 subtoppers. Die in lollerpoules eruit kunnen. Ik hoop dat ze het allemaal nog redden, alleen al voor de fans.
pi_221119691
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:36 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Walgelijk figuur ben je
Ik zie het liever niet, maar alleen maar om de NOS kijkers te irriteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:37:53 #54
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221119694
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk, beelden van een boze Perez.

Ik ken nog wel meer beelden van een boze Perez.
Hehe.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:38:01 #55
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221119696
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:33 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Die Zuid-Amerikaanse landen stellen sowieso dik teleur.

Zonde wel.
Valt mee toch.

Columbia prima, Brazilië zeker niet meer van verwacht dan dit. Argentinië prima eerste pot. Paraguay prima.
pi_221119697
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis

[ afbeelding ]
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:yvonne
Oostenrijk genot wint dit plaatje. Heyyy de Lama is van Peru dacht ik.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:38:23 #57
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221119699
Easy win 3-0
pi_221119703
Ik ga het gras even maaien
  maandag 22 juni 2026 @ 18:40:00 #59
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221119711
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis

[ afbeelding ]
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:yvonne
Waar maak je dat mee eigenlijk? Ik gebruik normaal CoPilot voor leuke plaatjes maar die ligt al dagen op zijn reet "limiet bereikt". Denk dat het door het WK komt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 18:40:07 #60
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119712
Misschien dat er 1 Oostenrijker tussen loopt die denkt: "wat kan mij het verdommen" en die trapt Messi voor 6 maanden het veld af :D

[ Bericht 0% gewijzigd door vul_maar_in op 22-06-2026 18:40:37 (spelling) ]
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:40:31 #61
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119715
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:37 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik doelde meer op die andere 2 subtoppers. Die in lollerpoules eruit kunnen. Ik hoop dat ze het allemaal nog redden, alleen al voor de fans.
Uruguay retirement home gaat eruit. En Paraguay tsja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 18:40:33 #62
35723 crew  GGMM
pi_221119716
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Waar maak je dat mee eigenlijk? Ik gebruik normaal CoPilot voor leuke plaatjes maar die ligt al dagen op zijn reet "limiet bereikt". Denk dat het door het WK komt.
Gewoon ChatGPT
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221119719
Fuck Argentinië.

Hup Oostenrijk.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  maandag 22 juni 2026 @ 18:41:24 #64
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221119723
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:40 schreef GGMM het volgende:

[..]
Gewoon ChatGPT
Hmm. Ook maar eens een accountje nemen daar dan :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 18:41:56 #65
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221119729
Kuuut dacht dat het om 21u begon maar het is al om 19u! Wat een kuttijd, dan kijk ik niet :{
  maandag 22 juni 2026 @ 18:42:09 #66
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119730
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:41 schreef leolinedance het volgende:
Kuuut dacht dat het om 21u begon maar het is al om 19u! Wat een kuttijd, dan kijk ik niet :{
Dat zal ze leren!
pi_221119733
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Misschien dat er 1 Oostenrijker tussen loopt die denkt: "wat kan mij het verdommen" en die trapt Messi voor 6 maanden het veld af :D
Arnautovic zie ik dit wel doen
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 18:44:09 #68
35723 crew  GGMM
pi_221119738
Ik juich ook voor Oostenrijk
Inderdaad vanwege m'n plaatje maar ook omdat ik toch een beetje mad ben dat Messi niet 'gewoon' rood krijgt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 18:44:42 #69
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119741
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:44 schreef GGMM het volgende:
Ik juich ook voor Oostenrijk
Inderdaad vanwege m'n plaatje maar ook omdat ik toch een beetje mad ben dat Messi niet 'gewoon' rood krijgt
Nooit :(

edit: i.i.g. niet op grote toernooien.
pi_221119746
Ik zag dat Argentinie echt een pretloting heeft tot de halve finale. Net als de USA.

Vermoeden van?
  maandag 22 juni 2026 @ 18:45:37 #71
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221119747
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:44 schreef GGMM het volgende:
Ik juich ook voor Oostenrijk
Inderdaad vanwege m'n plaatje maar ook omdat ik toch een beetje mad ben dat Messi niet 'gewoon' rood krijgt
En dat die commentator van de NOS zo overdreven zit te schreeuwen als die wandelende tak een goal maakt, bah.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:47:16 #72
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119758
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:45 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik zag dat Argentinie echt een pretloting heeft tot de halve finale. Net als de USA.

Vermoeden van?
Ach dat hebben de Belgen en Spanje ook vaak. De sample size van WK's is wat te klein om echte trends te trekken.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:47:45 #73
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221119763
Hopen op een nieuwe Messi-show
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 18:48:24 #74
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119766
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:47 schreef Durmada het volgende:
Hopen op een nieuwe Messi X-ray
pi_221119767
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:47 schreef Durmada het volgende:
Hopen op een nieuwe Messi-show
Schuppe
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 18:48:40 #76
35723 crew  GGMM
pi_221119770
Dankzij de Belg zojuist geleerd wie Riley Reid is :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221119772
Ik ga kijken bij de Belg.

(Ja, laat mij lekker interessant doen)
pi_221119773
Ernst Happel mention bij de BBC.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221119775
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga kijken bij de Belg.

(Ja, laat mij lekker interessant doen)
Dit doen de meesten volgens mij
  maandag 22 juni 2026 @ 18:49:48 #80
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119778
Ik Belg mee.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:50:29 #81
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221119784
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:48 schreef GGMM het volgende:
Dankzij de Belg zojuist geleerd wie Riley Reid is :)
Schaam je kapot.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221119788
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis

[ afbeelding ]
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:yvonne
*O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221119791
Oh, we zijn terug in Dallas.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:51:58 #84
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119795
Never niet op tijd beginnen.
pi_221119800
Paul Wanner ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221119801
Otterkok overtreden. @Coco
  maandag 22 juni 2026 @ 18:53:42 #87
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221119810
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221119813
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
Ik kan het ook zeer aanraden.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:54:28 #89
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119816
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
reeds besproken
pi_221119832
Wel passie bij dit volkslied.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 18:56:01 #91
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119835
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
Wat een leuke unieke grap!
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:56:09 #92
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119836
Dit hoorde je in een grijs verleden nog wel eens bij autootje rijden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 18:57:16 #94
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119855
User TweedeKlum wordt stevig aangepakt. mooie 1-2 met Coco.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:57:32 #95
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221119862
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:41 schreef leolinedance het volgende:
Kuuut dacht dat het om 21u begon maar het is al om 19u! Wat een kuttijd, dan kijk ik niet :{
We zullen je missen, of zo :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221119867
Voor mijn gevoel spelen die Oostenrijkers altijd in Duitsland
  maandag 22 juni 2026 @ 18:58:02 #97
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221119868
Like Alert
22-06-2026 @ 18:57:32

IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Maandag 22 juni 19:00] Argentinië - Oostenrijk #1"

*O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 18:58:41 #98
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221119873
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoorde je in een grijs verleden nog wel eens bij autootje rijden.
Circuit Buenos Aires leverde best vermakelijke races op.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 18:59:18 #99
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221119880
ShakiraGODIN

OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:59:28 #100
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119881
En dat is de terugkomst? Ik denk dat Ik_geef_enkel_likes hun account gehacked is.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:00:02 #101
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119888
Ik zou Alvarez eerder opstellen dan Martinez.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:00:18 #102
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119891
schlagergod
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:00:24 #103
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119893
Paul WannerGOD gaat mondjes snoeren
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221119896
Net op tijd :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 19:01:07 #105
842 Zorro
Z
pi_221119897
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou Alvarez eerder opstellen dan Martinez.
Wat maakt de volgorde nou uit
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:01:10 #106
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119898
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Net op tijd :)
De wedstrijd start te laat.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:01:24 #107
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119899
2-2
pi_221119901
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:01 schreef Coco het volgende:

[..]
De wedstrijd start te laat.
Oei. Hopelijk is @GGMM nu niet knorrig
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 19:01:46 #109
842 Zorro
Z
pi_221119902
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:01 schreef vul_maar_in het volgende:
2-2
Dan loopt mijn stream stevig achter.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221119905
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Net op tijd :)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:02:06 #111
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119906
Wie vinden jullie de meest irritante speler bij Argentinië?
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:02:10 #112
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119907
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:01 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dan loopt mijn stream stevig achter.
blijven doneren.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:02:20 #113
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119910
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:02 schreef Coco het volgende:
Wie vinden jullie de meest irritante speler bij Argentinië?
Ja
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:02:26 #114
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119912
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:02 schreef Coco het volgende:
Wie vinden jullie de meest irritante speler bij Argentinië?
Die keeper.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:02:30 #115
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119913
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:02 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ja
:?
What can change the nature of a man?
pi_221119914
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Aaaawww O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:02:37 #117
35723 crew  GGMM
pi_221119915
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Oei. Hopelijk is @:ggmm nu niet knorrig
Nee ik was koffie aan het zetten dus was eigenlijk wel blij
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:02:59 #118
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221119916
Sabitzer is de Messi van Oostenrijk hoor ik net
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221119919
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:02 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee ik was koffie aan het zetten dus was eigenlijk wel blij
Koekje erbij?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:03:15 #120
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119921
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:02 schreef Coco het volgende:

[..]
:?
Allemaal irritant, maar Messi spant de kroon als ik MOET kiezen.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:03:29 #121
35723 crew  GGMM
pi_221119929
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Koekje erbij?
Nee een bakje amandelen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:04:16 #122
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119943
NO ERA PENAL
What can change the nature of a man?
pi_221119945
Hup Pistolen Paultje Wanner
  maandag 22 juni 2026 @ 19:04:25 #124
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119947
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:03 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee een bakje amandelen
Ik heb een macademia mix klaarliggen. (Gezouten uiteraard)
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:04:26 #125
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119948
Wel oneerlijk dat Argentinië de Pool heeft opgesteld
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221119951
Wat de helly
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:04:39 #127
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119955
doorballen.
pi_221119958
Argentiniër kapot in de 16.
pi_221119959
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:03 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee een bakje amandelen
Rustig aan hè, zitten veel calorieën in
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:04:57 #130
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119963
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wat de helly
Argentijn stelt zich aan.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:04:59 #131
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_221119964
blijven liggen :')
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:05:02 #132
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119967
Die kun je geven. Posch komt daar als een debiel in.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221119968
Ja dit is penantie. Jammer.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:05:19 #134
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119979
Not like this.
pi_221119980
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:04 schreef Coco het volgende:

[..]
Argentijn stelt zich aan.
Welkom in Zuid-Amerika
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221119981
Dit wordt een pingel
  maandag 22 juni 2026 @ 19:05:26 #137
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221119984
Vol in de mangel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:05:30 #138
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221119987
Wat leuk , Messi al in de finale
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 22 juni 2026 @ 19:05:30 #139
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221119988
Dit lijkt mij eigenlijk wel een penalty
AZ
ALKMAAR
pi_221119991
Wat een jankbal met zijn roze schoentjes
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:05:38 #141
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119992
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja dit is penantie. Jammer.
Dat zou een erg vervelende nummer 17 zijn. :Z
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 19:05:45 #142
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119993
Doe dat dan bij Messi gvd
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:05:46 #143
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119995
Waarom heeft die speler een masker op?
What can change the nature of a man?
pi_221119997
Oostenrijkers hadden te veel Red Bull op
  maandag 22 juni 2026 @ 19:05:59 #145
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120000
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:05 schreef Coco het volgende:
Waarom heeft die speler een masker op?
Kaak gebroken gehad
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:06:04 #146
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120003
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:05 schreef vul_maar_in het volgende:
Doe dat dan bij Messi gvd
Maar dan was het 100% een penalty.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:06:11 #147
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120006
hahahah NO ERA PENAL

edit: nu gaat ie toch.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:06:19 #148
35723 crew  GGMM
pi_221120009
Voorspellingen van GGMM

Werk: 3-1
FOK: 2-1
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120010
Spot ik daar nou een krat met overheerlijke roze Powerade @heywoodu
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 19:06:23 #150
842 Zorro
Z
pi_221120011
Bal gespeeld.

Gewoon omdat Argentinie
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221120013
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:05 schreef Coco het volgende:
Waarom heeft die speler een masker op?
Die gaat na de wedstrijd meteen door naar een swingersfeestje, geen tijd om zich om te kleden
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:06:32 #152
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120015
Dit duurt eeuwen.
What can change the nature of a man?
pi_221120018
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:06 schreef Coco het volgende:

[..]
Maar dan was het 100% een penalty.
En rood. Donkerrood. Wat zeg ik, zwart.
pi_221120021
Rood zal wel kut zijn voor de match
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:06:46 #155
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120024
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:06 schreef Zorro het volgende:
Bal gespeeld.

Gewoon omdat Argentinie
Die slager speelde ook gewoon de bal.
Die ander, ja, niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 19:06:48 #156
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120026
Ik kijk ook even mee om te zien of Messi zich dit keer wel kan gedragen.
pi_221120029
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:06 schreef Coco het volgende:
Dit duurt eeuwen.
Schromelijk overdreven
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:07:07 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120036
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:06 schreef DobbyDobby het volgende:
Rood zal wel kut zijn voor de match
Dit is geen rood lijkt mij. Maar wel pingel ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:07:08 #159
35723 crew  GGMM
pi_221120037
De Belg wil héél graag dat er een penalty gegeven wordt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:07:08 #160
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120038
Duurtlang
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:07:10 #161
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120042
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:06 schreef GGMM het volgende:
Voorspellingen van GGMM

Werk: 3-1
FOK: 2-1
Ik heb 3-1
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:07:12 #162
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120043
Ja dat wordt een penal.
What can change the nature of a man?
pi_221120047
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:06 schreef Perox het volgende:
Ik kijk ook even mee om te zien of Messi zich dit keer wel kan gedragen.
Oke rapporteur van de FIFA
pi_221120048
VAR pending.
pi_221120050
Oostenrijk vieze schopploeg :r
  maandag 22 juni 2026 @ 19:07:21 #166
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120051
toch wel
  maandag 22 juni 2026 @ 19:07:22 #167
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221120052
En de pingel.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:07:23 #168
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120054
Bah.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:07:24 #169
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120056
Alaba mag niet meekijken
AZ
ALKMAAR
pi_221120057
Duurt te lang.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:07:34 #171
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221120061
Duidelijke pingel
pi_221120064
Pingel denk ik
Helaas
pi_221120065
VARgentina
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:07:47 #174
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120068
KOMOP scheids ruggengraat!
pi_221120069
Jammer, maar wel terecht
pi_221120070
Ah, dit was wel een pingel ja.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221120071
_O-
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:07:49 #178
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120072
Volgens mij raakt Schlager hem en niet Posch. Maar sowieso pingel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221120073
Heel zuur maar dit wordt hem
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221120074
Gaat een penalty worden.
Belachelijk
pi_221120075
PINGEL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 22 juni 2026 @ 19:07:59 #182
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221120076
Alsof hij een Oostenrijks schilderij staat te bekijken.
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 19:08:01 #183
842 Zorro
Z
pi_221120077
Ik ga wat anders doen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221120080
Lijkt mij een strafschop omdat een van beide spelers niet op de bal zit.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:08:09 #185
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120084
Pessi mag weer leveren dus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:08:10 #186
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120085
Hopelijk mis.
What can change the nature of a man?
pi_221120086
PESSIGOD
  maandag 22 juni 2026 @ 19:08:13 #188
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120087
Ik ken nog een Oostenrijker die de tangbeweging op het slagveld vrij aardig beheerste.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:08:15 #189
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120088
Ik vind dit geen strafschop.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221120092
En nu missen _O-
  maandag 22 juni 2026 @ 19:08:26 #191
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120094
Gewoon niet zo slim van Oostenrijk
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 19:08:31 #192
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221120095
Fifa heeft het snel geregeld
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_221120096
Zegt hij nu "Go home" tegen de Oostenrijkers?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:08:33 #194
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120097
kut. maar niet geheel onterecht
  maandag 22 juni 2026 @ 19:08:45 #195
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120101
De derde goal die hij al niet meer mocht maken.
pi_221120102
Messi is een product van groeihormonen en de VAR
pi_221120103
Mis maar.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:08:50 #198
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120105
MIS MIS MIS MIS MIS
  maandag 22 juni 2026 @ 19:08:53 #199
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221120106
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:08 schreef Felagund het volgende:
Zegt hij nu "Go home" tegen de Oostenrijkers?
Dacht ik ook te horen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221120107
Kleine tyfusdwerg :r
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 19:08:59 #201
842 Zorro
Z
pi_221120109
Kutkabouter weer zeker :r

Ik heb wellicht laten doorschemeren dat ik Brobbie ziet zo zie zitten?

Kutkabouter is erger :r
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221120114
Opdat we Klose nooit meer vergeten.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:09:11 #203
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221120115
Pingelgenot
  maandag 22 juni 2026 @ 19:09:11 #204
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120116
Goedkoop maar ja.
pi_221120118
Missssssss!!!! *O*
Noot noot.
pi_221120119
Dit is toch geen penalty

Corrupte wk
pi_221120120
Hahaha
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:09:16 #208
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120121
HAhAHAHAHAHAHAHA
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221120122
Lol
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:09:18 #210
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120123
JAAAAAAAAAAAAAA
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:09:19 #211
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120124
stik erin klotekabouter
pi_221120125
ACH
  maandag 22 juni 2026 @ 19:09:20 #213
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221120127
_O- _O- _O- _O-
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 22 juni 2026 @ 19:09:22 #214
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221120129
_O-
pi_221120132
Missi!!🥳
Noot noot.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:09:25 #216
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_221120133
Oeps haha.
Er is leven na de lach.
pi_221120134
Hahahahaha _O- .
pi_221120136
Hij mist _O-
pi_221120137
HAHAHA WAT
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juni 2026 @ 19:09:30 #220
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221120138
JUICHEN
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 19:09:30 #221
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221120139
WHAHAHAHAHA
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221120140
Hahahhahahahahahhaa
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:09:31 #223
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120141
JAAAAHAHAHAHAHAHAHHA
  maandag 22 juni 2026 @ 19:09:33 #224
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120142
HAHAHAHA GENOT.
pi_221120143
_O-
  maandag 22 juni 2026 @ 19:09:34 #226
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221120145
Missie _O_
  maandag 22 juni 2026 @ 19:09:35 #227
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221120147
HAAAAAAHAHAHAHAAA
pi_221120148
GEEEEEEEEEEEEEEEENOT
pi_221120149
Ach ach Messi.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:09:37 #230
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120150
Haha waardeloze klotemessi
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120151
JAAA AHAHAHAHAHAHAH
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:09:41 #232
35723 crew  GGMM
pi_221120152
Missie
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:09:41 #233
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120153
GOD IS MET ONS
pi_221120154
Lionel Missie
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 19:09:45 #235
842 Zorro
Z
pi_221120156
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 22 juni 2026 @ 19:09:48 #236
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120158
lol
  maandag 22 juni 2026 @ 19:09:49 #237
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_221120159
HAHAHAHAA
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_221120160
Karma
  maandag 22 juni 2026 @ 19:09:53 #239
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221120161
Hij wordt oud.
pi_221120163
CR7 had deze gemaakt.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:10:00 #241
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221120164
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:09 schreef GGMM het volgende:
Missie
Was reeds behandeld.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:10:01 #242
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120165
Mooi in de hoek, buiten bereik van de keeper.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221120167
Einde tijdperk Messi
pi_221120170
Weer iemand met een kutaanloop die een penalty mist. Waarom blijven ze dat toch doen?
A mind with a heart of it's own
pi_221120171
De altijd sympathieke Messi. Wil alleen zuivere goals scoren.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:10:09 #246
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120173
Helaas
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 19:10:09 #247
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221120174
Hahahahahhaha
  maandag 22 juni 2026 @ 19:10:10 #248
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120175
Wat een kutpingel jezus zeg
  maandag 22 juni 2026 @ 19:10:12 #249
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120177
CINEMA!
pi_221120178
Die nummer tien van Argentinië ken der geen reet van.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:10:16 #251
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120179
HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 19:10:18 #252
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_221120180
Messi wisselen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_221120181
GENOTTELIJK
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221120183
Wat een hilarisch slechte pingel haha. Dit is erg leuk
  maandag 22 juni 2026 @ 19:10:25 #255
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_221120185
dat de hele wedstrijd zo mag verlopen :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:10:32 #256
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120186
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:09 schreef GGMM het volgende:
Missie
Al besproken.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:10:43 #257
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221120187
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
CR7 had deze gemaakt.
De echte Ronaldo ook.
pi_221120189
Argentinië mist een type Anton Gaaei
pi_221120190
En dan zometeen Oostenrijk met een goedkope pingel.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:10:55 #260
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120191
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]
De echte Ronaldo ook.
Penaldo
What can change the nature of a man?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:10:59 #261
35723 crew  GGMM
pi_221120193
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef Coco het volgende:

[..]
Al besproken.
Toch 2 likes mee gescoord :)
Ik ken geen schaamte
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:11:06 #262
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120195
Like Alert
22-06-2026 @ 19:10:47

IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Maandag 22 juni 19:00] Argentinië - Oostenrijk #1"

*O*
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:11:07 #263
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120196
Het wordt volgens mij een heel theatrale bedoening.
pi_221120200
Meteen krabben :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:11:32 #265
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120201
Waar is @capuchon_jongen ? @IkGeefEnkelLikes is er weer, dus kans op een like.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:11:36 #266
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120204
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef GGMM het volgende:

[..]
Toch 2 likes mee gescoord :)
Ik ken geen schaamte
Een mannenhart is rotsachtig, hij bewerkt en koestert wat de grond hem geeft.
pi_221120209
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Coco het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ? @:ikgeefenkellikes is er weer, dus kans op een like.
die heeft een kater van gisteren
  maandag 22 juni 2026 @ 19:11:57 #268
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120211
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
CR7 had deze gemaakt.
Ik kan echt niet wachten tot Ronald die in de 92e minuut de 2-0 tegen Oezbekistan scoort met een matige strafschop en dan zijn eigen autistenshow opvoert.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 19:12:00 #269
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120213
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Coco het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ? @:ikgeefenkellikes is er weer, dus kans op een like.
Aan het recupereren van gisteravond.
pi_221120214
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:08 schreef Zipportal het volgende:
Mis maar.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:47 schreef Zipportal het volgende:
Messi gaat choken.
In een ver verleden. :)
  maandag 22 juni 2026 @ 19:12:05 #271
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120216
CR7 zit nu juichend voor de TV.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:12:05 #272
35723 crew  GGMM
pi_221120217
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Coco het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ? @:ikgeefenkellikes is er weer, dus kans op een like.
Dat lijkt me in het geval van Capu niet helemaal juist
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:12:11 #273
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120220
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Coco het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ? @:ikgeefenkellikes is er weer, dus kans op een like.
hij kan niet op 2 plekken tegelijk zijn :P
pi_221120221
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik kan echt niet wachten tot Ronald die in de 92e minuut de 2-0 tegen Oezbekistan scoort met een matige strafschop en dan zijn eigen autistenshow opvoert.
SUUUUIII
pi_221120222
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]
De echte Ronaldo ook.
Zelfs Seedorf.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:12:20 #276
35723 crew  GGMM
pi_221120224
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:12 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[..]
In een ver verleden. :)
Oke?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:12:21 #277
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120225
Kan het zijn dat de NL commentator ietwat partijdig is?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:12:33 #278
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120227
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Een mannenhart is rotsachtig, hij bewerkt en koestert wat de grond hem geeft.
#manosphere
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221120228
Zozo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:12:35 #280
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120230
plastic troep schoentjes
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120232
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:12 schreef Perox het volgende:
Kan het zijn dat de NL commentator ietwat partijdig is?
Is hij voor Messi?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221120233
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:12 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oke?
;)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:12:50 #283
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120235
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
SUUUUIII
Hier gaat iets mis.
What can change the nature of a man?
pi_221120237
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef DrMarten het volgende:
Weer iemand met een kutaanloop die een penalty mist. Waarom blijven ze dat toch doen?
Voetballers hebben over het algemeen maar 1 hersencel.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:13:07 #285
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120238
Scheids komt vrij geagiteerd over. Die heeft het niet onder controle
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:13:09 #286
35723 crew  GGMM
pi_221120239
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:12 schreef Zipportal het volgende:

[..]
;)
Ik snap gewoon niet wat je wil zeggen sorry
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120240
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
SUUUUIII
Zwitserland speelt nu helemaal niet.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:13:14 #288
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120241
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:12 schreef Felagund het volgende:

[..]
Is hij voor Messi?
Al iets minder dan Arman. Die was nu gaan huilen.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:13:19 #289
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221120244
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Coco het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ?
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iedere beweging die ik maak loopt het zweet tussen mijn bilspleet
  maandag 22 juni 2026 @ 19:13:25 #290
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_221120245
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
Er is leven na de lach.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:13:33 #291
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120246
Interactie tussen @GGMM en @Zipportal

Altijd een leuke rubriek.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:13:40 #292
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120247
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
SUUUUIII
Geen Zwitserland, Oostenrijk.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221120248
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Al iets minder dan Arman. Die was nu gaan huilen.
Dat ging echt te ver, die Messi adoratie van Arman.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:13:46 #294
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120249
Vinden jullie het ook zo toevallig dat IkGeefEnkelLikes weer terug is nu ik er ook weer ben? :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 19:13:47 #295
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120250
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
Puma,adidas, Nike allemaal voor dezelfde kleur gekozen.

Leuk voor de homoseksuelen onder ons.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:13:48 #296
35723 crew  GGMM
pi_221120251
@capuchon_jongen was het gezellig bij je oma? :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120252
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
Krijgen ze geld voor.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:13:50 #298
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120253
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
Sponsor
pi_221120254
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik kan echt niet wachten tot Ronald die in de 92e minuut de 2-0 tegen Oezbekistan scoort met een matige strafschop en dan zijn eigen autistenshow opvoert.
die gaat niet scoren dit wk. U leest het hier
  maandag 22 juni 2026 @ 19:14:14 #300
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120257
EU money
pi_221120258
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie het ook zo toevallig dat IkGeefEnkelLikes weer terug is nu ik er ook weer ben? :)
Altijd al gedacht dat jij het was.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:14:18 #302
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120260
Ik was even de speelschema aan het controleren op andere fouten
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')