Je bent er weer?quote:Op maandag 22 juni 2026 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Argentinië zijn veel fans van een zekere Oostenrijker.
Komt wel dichtbij zo.
quote:Op maandag 22 juni 2026 17:16 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum WK 2026 van 11-06-2026 t/m 22-06-2026SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet duidelijk aan de bak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig iets minder druk met werk de komende weken, dus daar kan het niet aan liggen.Life is what you make it.
Ik vind je ontzettend onaardig na je terugkomst van vakantie.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je dikke pens zit zeker in de weg hé.
Vind jij het belangrijk om deze man in het zicht te houden?quote:Op maandag 22 juni 2026 17:58 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie pot, ben voor allebei
Hoe gaat het met 'onze' poule?quote:Op maandag 22 juni 2026 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je dikke pens zit zeker in de weg hé.
Vooral omdat ze er niks van kunnen. Jammer dat ze Ecuador mee hebben genomen in hun graf.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Curaçao kan me er niet snel genoeg uitvliegen.
Top 5 heeft ook geen leven.quote:Op maandag 22 juni 2026 17:16 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum WK 2026 van 11-06-2026 t/m 22-06-2026
nr / aantal posts / gebruiker
01 1918 Coco
02 1712 3rr0r
03 1492 vul_maar_in
04 1333 GGMM
05 0992 capuchon_jongen
Die Zuid-Amerikaanse landen stellen sowieso dik teleur.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral omdat ze er niks van kunnen. Jammer dat ze Ecuador mee hebben genomen in hun graf.
Colombia was prima.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:33 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die Zuid-Amerikaanse landen stellen sowieso dik teleur.
Zonde wel.
quote:Op maandag 22 juni 2026 16:05 schreef Coco het volgende:
@:Pisces29 en ik kijken rustig uit naar het AI-plaatje van @:GGMM
Sorry ik ben nu pas thuisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |