abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 16:04:30 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221070696
Zowaar een topper op het programma vandaag, tussen een nummer 1 en nummer 2. Al moeten we niet overdrijven, Oostenrijk is geen topland. Ik vind ze zelfs geen subtop, eigenlijk, ze hebben nooit zoveel laten zien. Ja, knap de groep gewonnen op het EK met Nederland en Frankrijk 2 jaar geleden, maar dat was het wel.

Dit WK hebben ze ook nog niet laten zien dat ze echt ver kunnen gaan komen. Best wat leuke Bundesliga spelers weer, maar echt bijzonder is het niet. Ze schijnen ook een '10' te missen. Kunnen ze ons mooi de hand schudden. Tegen Jordanië, maar een matig land, waren ze defensief kwetsbaar en aanvallend allesbehalve overtuigend. Nee, hier speelt niet een ploeg die de halve finale gaat halen zou ik zeggen. Maar misschien ligt de underdogrol ze meer?

Argentinië was degelijk tegen Algerije, maar werd toch vooral geholpen door 3 grote namen. De eerste is Lionel Messi. Hij kan het nog, 3x gescoord en er zaten ook wel twee knappe schoten bij. De tweede is Zidane. Nee, niet Zinedine, maar zijn zoon. Die zag er een paar keer niet goed uit als doelman, waardoor Messi die goals maken kon. De derde naam is Szymon Marciniak. De Pool floot een CL-finale, een Supercup en de afgelopen WK-finale. Maar hij vergat Messi rood te geven voor een overtreding op de achillespees van Mandi. VAR ook niet op de lijn, jammer joh. Messi moest en zou 3 goals maken. Ach ach ach.

Argentinië - Oostenrijk, op papier een aardig affiche. Kan Oostenrijk verrassen om de eerste plaats binnen te halen. In de tijd dat Oostenrijk ook redelijk was, de jaren 80 en 90, speelden ze 2 oefeninterlands. De eerste won Argentinië met 5-1, maar in 1990 bleef het bij 1-1 kort voor het WK. Knappe prestatie. Dat zou het nu ook zijn om Argentinië te verslaan, eerlijk is eerlijk. Of ook maar een puntje te pakken. In Dallas, waar we toch al wat aardige potjes hebben gehad. Nederland - Japan en ook Engeland - Kroatië. En nu dit weer. Niet slecht.

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221114414
Prima wedstrijdje voor de vroege avond.
pi_221114983
Messiiiiiiiiiiii

Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 07:55:32 #4
842 Zorro
Z
pi_221115059
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:30 schreef 3rr0r het volgende:
Messiiiiiiiiiiii

Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
Ik overweeg dan ook deze wedstrijd over te slaan.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 22 juni 2026 @ 08:16:25 #5
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221115126
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:30 schreef 3rr0r het volgende:
Messiiiiiiiiiiii

Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
Zal je zien dat Jeroen Grueter de wedstrijd krijgt.
pi_221115228
In ieder geval wat weerstand voor Argentinie hoop ik. Algerije kan er niks van
pi_221115499
Present, bord niet meer op schoot
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 09:53:08 #8
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221115532
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:30 schreef 3rr0r het volgende:
Messiiiiiiiiiiii

Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
Hopelijk z'n laatste WK, zijn we eindelijk van dat irritante ventje af.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 10:33:19 #9
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221115730
In beide landen veel oorlogsverleden.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:26:06 #10
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221116431
Ja, ik ben er! :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221116928
Vanavond weer een messigasme bij de commentator ;

"MESSSSSSIIII" !
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221117316
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:30 schreef 3rr0r het volgende:
Messiiiiiiiiiiii

Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
https://over.nos.nl/uw-vragen-reacties/uw-vragen-of-reactie/
  maandag 22 juni 2026 @ 14:21:01 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221117896
Jaaaa voetbal *O*

Echter, als die Messi twee keer gescoord heeft pak ik de Hamkaas. Uit frustratie. Mesmans moet zich gedragen.
pi_221118410
quote:
Doen ze niks mee, is voor de sier. Je krijgt niet eens antwoord.
  maandag 22 juni 2026 @ 15:53:55 #15
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221118428
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Echter, als die Messi twee keer gescoord heeft pak ik de Hamkaas.
Dat zal ze leren, de schavuiten! o|O
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 16:01:30 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221118464
quote:
11s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dat zal ze leren, de schavuiten! o|O
Zo is dat :D
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 16:03:43 #17
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221118475
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:57 schreef TLC het volgende:
Vanavond weer een messigasme bij de commentator ;

"MESSSSSSIIII" !
SPOILER: gruetermessifap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 16:05:02 #18
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221118483
@Pisces29 en ik kijken rustig uit naar het AI-plaatje van @GGMM :)
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juni 2026 @ 16:21:45 #19
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221118570
Hup Österreich *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221118703
POLL
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 16:58:28 #21
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221118805
In Argentinië zijn veel fans van een zekere Oostenrijker.

Komt wel dichtbij zo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 17:02:08 #22
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_221118900
Wat ik toch razendknap van de Argentijnen vind, is dat ze al sinds de jaren 60 een unieke prestatie leveren door steeds maar weer de meest onsympathieke en walgelijke selectie op het WK te presenteren. Wat een corrupte bende blijft dat zeg.

Hup Oostenrijk! *O* :S___D
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 17:16:33 #23
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119149
Top 100 van forum WK 2026 van 11-06-2026 t/m 22-06-2026

nr / aantal posts / gebruiker
01 1918 Coco
02 1712 3rr0r
03 1492 vul_maar_in
04 1333 GGMM
05 0992 capuchon_jongen
06 0822 OmniRocket
07 0683 Halcon
08 0674 DombohetOlifantje1
09 0644 Mexicanobakker
10 0563 Zipportal
11 0500 Felagund
12 0487 Pisces29
13 0477 TweedeKlum
14 0458 Poepz0r
15 0447 Solotovski
16 0441 Zorro
17 0397 Makamba_
18 0371 leolinedance
19 0360 WheeledWarrior
20 0357 Van_Poppel
21 0337 PzKpfw
22 0334 DobbyDobby
23 0304 GertKuyt
24 0296 Regilio_
25 0290 R-woud93
26 0278 Kriegel
27 0275 -XOR-
28 0269 Stoorzendert
29 0264 superniger
29 0264 WAvanBuren
31 0259 TheVulture
31 0259 xzaz
33 0245 Caland
34 0238 QWARQTAARTJE
35 0227 GurneyIsBestOke
36 0215 butz0rs
37 0209 TLC
38 0203 dvdfreak
39 0194 RipCity
40 0192 De_Kraam
41 0191 Luctor.et.Emergo
42 0190 ISVV
43 0187 Immerdebestebob
44 0184 Wotte
45 0181 heywoodu
46 0179 Lenny77
47 0177 Anonymousz
48 0170 Dr_Flash
49 0153 Qarrad
50 0147 raptorix
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 17:20:57 #24
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221119174
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:16 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum WK 2026 van 11-06-2026 t/m 22-06-2026

nr / aantal posts / gebruiker
01 1918 Coco
02 1712 3rr0r
03 1492 vul_maar_in
04 1333 GGMM
05 0992 capuchon_jongen
06 0822 OmniRocket
07 0683 Halcon
08 0674 DombohetOlifantje1
09 0644 Mexicanobakker
10 0563 Zipportal
11 0500 Felagund
12 0487 Pisces29
13 0477 TweedeKlum
14 0458 Poepz0r
15 0447 Solotovski
16 0441 Zorro
17 0397 Makamba_
18 0371 leolinedance
19 0360 WheeledWarrior
20 0357 Van_Poppel
21 0337 PzKpfw
22 0334 DobbyDobby
23 0304 GertKuyt
24 0296 Regilio_
25 0290 R-woud93
26 0278 Kriegel
27 0275 -XOR-
28 0269 Stoorzendert
29 0264 superniger
29 0264 WAvanBuren
31 0259 TheVulture
31 0259 xzaz
33 0245 Caland
34 0238 QWARQTAARTJE
35 0227 GurneyIsBestOke
36 0215 butz0rs
37 0209 TLC
38 0203 dvdfreak
39 0194 RipCity
40 0192 De_Kraam
41 0191 Luctor.et.Emergo
42 0190 ISVV
43 0187 Immerdebestebob
44 0184 Wotte
45 0181 heywoodu
46 0179 Lenny77
47 0177 Anonymousz
48 0170 Dr_Flash
49 0153 Qarrad
50 0147 raptorix
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coco ga eens werken 😜
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 17:21:20 #25
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221119177
Grueter geen commentaar vanavond jammer
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')