abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221120013
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:05 schreef Coco het volgende:
Waarom heeft die speler een masker op?
Die gaat na de wedstrijd meteen door naar een swingersfeestje, geen tijd om zich om te kleden
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:06:32 #152
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120015
Dit duurt eeuwen.
What can change the nature of a man?
pi_221120018
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:06 schreef Coco het volgende:

[..]
Maar dan was het 100% een penalty.
En rood. Donkerrood. Wat zeg ik, zwart.
➞
pi_221120021
Rood zal wel kut zijn voor de match
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:06:46 #155
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120024
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:06 schreef Zorro het volgende:
Bal gespeeld.

Gewoon omdat Argentinie
Die slager speelde ook gewoon de bal.
Die ander, ja, niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 19:06:48 #156
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120026
Ik kijk ook even mee om te zien of Messi zich dit keer wel kan gedragen.
pi_221120029
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:06 schreef Coco het volgende:
Dit duurt eeuwen.
Schromelijk overdreven
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:07:07 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120036
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:06 schreef DobbyDobby het volgende:
Rood zal wel kut zijn voor de match
Dit is geen rood lijkt mij. Maar wel pingel ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:07:08 #159
35723 crew  GGMM
pi_221120037
De Belg wil héél graag dat er een penalty gegeven wordt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:07:08 #160
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120038
Duurtlang
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:07:10 #161
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120042
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:06 schreef GGMM het volgende:
Voorspellingen van GGMM

Werk: 3-1
FOK: 2-1
Ik heb 3-1
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:07:12 #162
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120043
Ja dat wordt een penal.
What can change the nature of a man?
pi_221120047
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:06 schreef Perox het volgende:
Ik kijk ook even mee om te zien of Messi zich dit keer wel kan gedragen.
Oke rapporteur van de FIFA
pi_221120048
VAR pending.
pi_221120050
Oostenrijk vieze schopploeg :r
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:07:21 #166
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120051
toch wel
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:07:22 #167
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221120052
En de pingel.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:07:23 #168
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120054
Bah.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:07:24 #169
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120056
Alaba mag niet meekijken
AZ
ALKMAAR
pi_221120057
Duurt te lang.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 22 juni 2026 @ 19:07:34 #171
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221120061
Duidelijke pingel
pi_221120064
Pingel denk ik
Helaas
pi_221120065
VARgentina
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:07:47 #174
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120068
KOMOP scheids ruggengraat!
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
pi_221120069
Jammer, maar wel terecht
pi_221120070
Ah, dit was wel een pingel ja.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221120071
_O-
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:07:49 #178
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120072
Volgens mij raakt Schlager hem en niet Posch. Maar sowieso pingel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221120073
Heel zuur maar dit wordt hem
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221120074
Gaat een penalty worden.
Belachelijk
pi_221120075
PINGEL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 22 juni 2026 @ 19:07:59 #182
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221120076
Alsof hij een Oostenrijks schilderij staat te bekijken.
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 19:08:01 #183
842 Zorro
Z
pi_221120077
Ik ga wat anders doen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221120080
Lijkt mij een strafschop omdat een van beide spelers niet op de bal zit.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:08:09 #185
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120084
Pessi mag weer leveren dus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:08:10 #186
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120085
Hopelijk mis.
What can change the nature of a man?
pi_221120086
PESSIGOD
  maandag 22 juni 2026 @ 19:08:13 #188
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221120087
Ik ken nog een Oostenrijker die de tangbeweging op het slagveld vrij aardig beheerste.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:08:15 #189
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120088
Ik vind dit geen strafschop.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221120092
En nu missen _O-
  maandag 22 juni 2026 @ 19:08:26 #191
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120094
Gewoon niet zo slim van Oostenrijk
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 19:08:31 #192
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221120095
Fifa heeft het snel geregeld
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_221120096
Zegt hij nu "Go home" tegen de Oostenrijkers?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:08:33 #194
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120097
kut. maar niet geheel onterecht
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:08:45 #195
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120101
De derde goal die hij al niet meer mocht maken.
pi_221120102
Messi is een product van groeihormonen en de VAR
pi_221120103
Mis maar.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:08:50 #198
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120105
MIS MIS MIS MIS MIS
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:08:53 #199
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_221120106
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:08 schreef Felagund het volgende:
Zegt hij nu "Go home" tegen de Oostenrijkers?
Dacht ik ook te horen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221120107
Kleine tyfusdwerg :r
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')