abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:03:29 #121
35723 crew  GGMM
pi_221119929
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Koekje erbij?
Nee een bakje amandelen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:04:16 #122
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119943
NO ERA PENAL
What can change the nature of a man?
pi_221119945
Hup Pistolen Paultje Wanner
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:04:25 #124
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119947
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:03 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee een bakje amandelen
Ik heb een macademia mix klaarliggen. (Gezouten uiteraard)
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:04:26 #125
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119948
Wel oneerlijk dat Argentinië de Pool heeft opgesteld
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221119951
Wat de helly
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:04:39 #127
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119955
doorballen.
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
pi_221119958
Argentiniër kapot in de 16.
➞
pi_221119959
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:03 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee een bakje amandelen
Rustig aan hè, zitten veel calorieën in
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:04:57 #130
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119963
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wat de helly
Argentijn stelt zich aan.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:04:59 #131
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_221119964
blijven liggen :')
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:05:02 #132
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119967
Die kun je geven. Posch komt daar als een debiel in.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221119968
Ja dit is penantie. Jammer.
➞
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:05:19 #134
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119979
Not like this.
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
pi_221119980
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:04 schreef Coco het volgende:

[..]
Argentijn stelt zich aan.
Welkom in Zuid-Amerika
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221119981
Dit wordt een pingel
  maandag 22 juni 2026 @ 19:05:26 #137
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221119984
Vol in de mangel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:05:30 #138
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221119987
Wat leuk , Messi al in de finale
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 22 juni 2026 @ 19:05:30 #139
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221119988
Dit lijkt mij eigenlijk wel een penalty
AZ
ALKMAAR
pi_221119991
Wat een jankbal met zijn roze schoentjes
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:05:38 #141
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119992
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja dit is penantie. Jammer.
Dat zou een erg vervelende nummer 17 zijn. :Z
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:05:45 #142
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119993
Doe dat dan bij Messi gvd
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:05:46 #143
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119995
Waarom heeft die speler een masker op?
What can change the nature of a man?
pi_221119997
Oostenrijkers hadden te veel Red Bull op
  maandag 22 juni 2026 @ 19:05:59 #145
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221120000
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:05 schreef Coco het volgende:
Waarom heeft die speler een masker op?
Kaak gebroken gehad
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:06:04 #146
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120003
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:05 schreef vul_maar_in het volgende:
Doe dat dan bij Messi gvd
Maar dan was het 100% een penalty.
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:06:11 #147
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120006
hahahah NO ERA PENAL

edit: nu gaat ie toch.
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:06:19 #148
35723 crew  GGMM
pi_221120009
Voorspellingen van GGMM

Werk: 3-1
FOK: 2-1
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120010
Spot ik daar nou een krat met overheerlijke roze Powerade @heywoodu
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 19:06:23 #150
842 Zorro
Z
pi_221120011
Bal gespeeld.

Gewoon omdat Argentinie
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221120013
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:05 schreef Coco het volgende:
Waarom heeft die speler een masker op?
Die gaat na de wedstrijd meteen door naar een swingersfeestje, geen tijd om zich om te kleden
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:06:32 #152
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120015
Dit duurt eeuwen.
What can change the nature of a man?
pi_221120018
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:06 schreef Coco het volgende:

[..]
Maar dan was het 100% een penalty.
En rood. Donkerrood. Wat zeg ik, zwart.
➞
pi_221120021
Rood zal wel kut zijn voor de match
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:06:46 #155
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120024
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:06 schreef Zorro het volgende:
Bal gespeeld.

Gewoon omdat Argentinie
Die slager speelde ook gewoon de bal.
Die ander, ja, niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 19:06:48 #156
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120026
Ik kijk ook even mee om te zien of Messi zich dit keer wel kan gedragen.
pi_221120029
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:06 schreef Coco het volgende:
Dit duurt eeuwen.
Schromelijk overdreven
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:07:07 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120036
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:06 schreef DobbyDobby het volgende:
Rood zal wel kut zijn voor de match
Dit is geen rood lijkt mij. Maar wel pingel ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:07:08 #159
35723 crew  GGMM
pi_221120037
De Belg wil héél graag dat er een penalty gegeven wordt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:07:08 #160
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120038
Duurtlang
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')