abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:00:02 #101
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119888
Ik zou Alvarez eerder opstellen dan Martinez.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:00:18 #102
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119891
schlagergod
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:00:24 #103
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119893
Paul WannerGOD gaat mondjes snoeren
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221119896
Net op tijd :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 19:01:07 #105
842 Zorro
Z
pi_221119897
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou Alvarez eerder opstellen dan Martinez.
Wat maakt de volgorde nou uit
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:01:10 #106
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119898
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Net op tijd :)
De wedstrijd start te laat.
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:01:24 #107
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119899
2-2
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
pi_221119901
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:01 schreef Coco het volgende:

[..]
De wedstrijd start te laat.
Oei. Hopelijk is @GGMM nu niet knorrig
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 19:01:46 #109
842 Zorro
Z
pi_221119902
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:01 schreef vul_maar_in het volgende:
2-2
Dan loopt mijn stream stevig achter.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221119905
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Net op tijd :)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:02:06 #111
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119906
Wie vinden jullie de meest irritante speler bij Argentinië?
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:02:10 #112
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119907
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:01 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dan loopt mijn stream stevig achter.
blijven doneren.
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:02:20 #113
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119910
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:02 schreef Coco het volgende:
Wie vinden jullie de meest irritante speler bij Argentinië?
Ja
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:02:26 #114
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119912
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:02 schreef Coco het volgende:
Wie vinden jullie de meest irritante speler bij Argentinië?
Die keeper.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:02:30 #115
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119913
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:02 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ja
:?
What can change the nature of a man?
pi_221119914
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Aaaawww O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:02:37 #117
35723 crew  GGMM
pi_221119915
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Oei. Hopelijk is @:ggmm nu niet knorrig
Nee ik was koffie aan het zetten dus was eigenlijk wel blij
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:02:59 #118
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221119916
Sabitzer is de Messi van Oostenrijk hoor ik net
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221119919
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:02 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee ik was koffie aan het zetten dus was eigenlijk wel blij
Koekje erbij?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:03:15 #120
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119921
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:02 schreef Coco het volgende:

[..]
:?
Allemaal irritant, maar Messi spant de kroon als ik MOET kiezen.
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:03:29 #121
35723 crew  GGMM
pi_221119929
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Koekje erbij?
Nee een bakje amandelen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:04:16 #122
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119943
NO ERA PENAL
What can change the nature of a man?
pi_221119945
Hup Pistolen Paultje Wanner
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:04:25 #124
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119947
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:03 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee een bakje amandelen
Ik heb een macademia mix klaarliggen. (Gezouten uiteraard)
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:04:26 #125
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119948
Wel oneerlijk dat Argentinië de Pool heeft opgesteld
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')