abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 18:08:00 #31
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221119505
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
Present, bord niet meer op schoot
Present, bord op schoot.

Klaar voor een hatewatch tijdens de Adolf Hitler derby.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:20:15 #32
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119572
Leuk, beelden van een boze Perez.

Ik ken nog wel meer beelden van een boze Perez.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 18:20:37 #33
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221119574
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
Present, bord niet meer op schoot
Je dikke pens zit zeker in de weg hé.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221119576
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Je dikke pens zit zeker in de weg hé.
Ik vind je ontzettend onaardig na je terugkomst van vakantie.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:21:57 #35
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221119582
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:58 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Mooie pot, ben voor allebei
Vind jij het belangrijk om deze man in het zicht te houden?
  maandag 22 juni 2026 @ 18:22:07 #36
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221119584
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Je dikke pens zit zeker in de weg hé.
Hoe gaat het met 'onze' poule?
pi_221119611
@GGMM waar blijft het plaatje
pi_221119629
Elroy Room.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:29:41 #39
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221119632
Curaçao kan me er niet snel genoeg uitvliegen.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:30:16 #40
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221119635
Bier en bitterballen gehaald, we kunnen :P
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:32:40 #41
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119648
Batistutagod
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:32:57 #42
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119651
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Curaçao kan me er niet snel genoeg uitvliegen.
Vooral omdat ze er niks van kunnen. Jammer dat ze Ecuador mee hebben genomen in hun graf.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221119658
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:16 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum WK 2026 van 11-06-2026 t/m 22-06-2026

nr / aantal posts / gebruiker
01 1918 Coco
02 1712 3rr0r
03 1492 vul_maar_in
04 1333 GGMM
05 0992 capuchon_jongen
Top 5 heeft ook geen leven.
pi_221119659
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Vooral omdat ze er niks van kunnen. Jammer dat ze Ecuador mee hebben genomen in hun graf.
Die Zuid-Amerikaanse landen stellen sowieso dik teleur.

Zonde wel.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:34:36 #45
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119666
Wat zijn jullie gemeen voor Curaçao :o
pi_221119668
Wie doet het commentaar?
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:34:49 #47
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119669
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:33 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Die Zuid-Amerikaanse landen stellen sowieso dik teleur.

Zonde wel.
Colombia was prima.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 18:35:13 #48
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119671
Vanavond toch maar een klein biertje erbij.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 18:35:33 #49
35723 crew  GGMM
pi_221119674
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:05 schreef Coco het volgende:
@:Pisces29 en ik kijken rustig uit naar het AI-plaatje van @:GGMM :)
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:26 schreef DobbyDobby het volgende:
@:GGMM waar blijft het plaatje
Sorry ik ben nu pas thuis


@Pisces29 @DombohetOlifantje1 @yvonne
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221119676
Vanavond maar weer een hattrickje van Messi
  maandag 22 juni 2026 @ 18:36:53 #51
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119683
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef OmniRocket het volgende:
Vanavond maar weer een hattrickje van Messi
Walgelijk figuur ben je
pi_221119687
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Colombia was prima.
Ik doelde meer op die andere 2 subtoppers. Die in lollerpoules eruit kunnen. Ik hoop dat ze het allemaal nog redden, alleen al voor de fans.
pi_221119691
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:36 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Walgelijk figuur ben je
Ik zie het liever niet, maar alleen maar om de NOS kijkers te irriteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:37:53 #54
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221119694
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk, beelden van een boze Perez.

Ik ken nog wel meer beelden van een boze Perez.
Hehe.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:38:01 #55
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221119696
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:33 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Die Zuid-Amerikaanse landen stellen sowieso dik teleur.

Zonde wel.
Valt mee toch.

Columbia prima, Brazilië zeker niet meer van verwacht dan dit. Argentinië prima eerste pot. Paraguay prima.
pi_221119697
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis

[ afbeelding ]
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:yvonne
Oostenrijk genot wint dit plaatje. Heyyy de Lama is van Peru dacht ik.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:38:23 #57
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221119699
Easy win 3-0
pi_221119703
Ik ga het gras even maaien
  maandag 22 juni 2026 @ 18:40:00 #59
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221119711
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis

[ afbeelding ]
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:yvonne
Waar maak je dat mee eigenlijk? Ik gebruik normaal CoPilot voor leuke plaatjes maar die ligt al dagen op zijn reet "limiet bereikt". Denk dat het door het WK komt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 18:40:07 #60
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119712
Misschien dat er 1 Oostenrijker tussen loopt die denkt: "wat kan mij het verdommen" en die trapt Messi voor 6 maanden het veld af :D

[ Bericht 0% gewijzigd door vul_maar_in op 22-06-2026 18:40:37 (spelling) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')