Dit doen de meesten volgens mijquote:Op maandag 22 juni 2026 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga kijken bij de Belg.
(Ja, laat mij lekker interessant doen)
Schaam je kapot.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:48 schreef GGMM het volgende:
Dankzij de Belg zojuist geleerd wie Riley Reid is
quote:Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis
[ afbeelding ]
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:yvonne
Ik kan het ook zeer aanraden.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
reeds besprokenquote:Op maandag 22 juni 2026 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
Wat een leuke unieke grap!quote:Op maandag 22 juni 2026 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
We zullen je missen, of zoquote:Op maandag 22 juni 2026 18:41 schreef leolinedance het volgende:
Kuuut dacht dat het om 21u begon maar het is al om 19u! Wat een kuttijd, dan kijk ik niet
Circuit Buenos Aires leverde best vermakelijke races op.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoorde je in een grijs verleden nog wel eens bij autootje rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |