abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 18:36:53 #51
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119683
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef OmniRocket het volgende:
Vanavond maar weer een hattrickje van Messi
Walgelijk figuur ben je
pi_221119687
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Colombia was prima.
Ik doelde meer op die andere 2 subtoppers. Die in lollerpoules eruit kunnen. Ik hoop dat ze het allemaal nog redden, alleen al voor de fans.
pi_221119691
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:36 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Walgelijk figuur ben je
Ik zie het liever niet, maar alleen maar om de NOS kijkers te irriteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:37:53 #54
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221119694
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk, beelden van een boze Perez.

Ik ken nog wel meer beelden van een boze Perez.
Hehe.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:38:01 #55
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221119696
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:33 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Die Zuid-Amerikaanse landen stellen sowieso dik teleur.

Zonde wel.
Valt mee toch.

Columbia prima, Brazilië zeker niet meer van verwacht dan dit. Argentinië prima eerste pot. Paraguay prima.
pi_221119697
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis

[ afbeelding ]
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:yvonne
Oostenrijk genot wint dit plaatje. Heyyy de Lama is van Peru dacht ik.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:38:23 #57
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221119699
Easy win 3-0
pi_221119703
Ik ga het gras even maaien
  maandag 22 juni 2026 @ 18:40:00 #59
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221119711
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis

[ afbeelding ]
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:yvonne
Waar maak je dat mee eigenlijk? Ik gebruik normaal CoPilot voor leuke plaatjes maar die ligt al dagen op zijn reet "limiet bereikt". Denk dat het door het WK komt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 18:40:07 #60
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119712
Misschien dat er 1 Oostenrijker tussen loopt die denkt: "wat kan mij het verdommen" en die trapt Messi voor 6 maanden het veld af :D

[ Bericht 0% gewijzigd door vul_maar_in op 22-06-2026 18:40:37 (spelling) ]
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:40:31 #61
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119715
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:37 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik doelde meer op die andere 2 subtoppers. Die in lollerpoules eruit kunnen. Ik hoop dat ze het allemaal nog redden, alleen al voor de fans.
Uruguay retirement home gaat eruit. En Paraguay tsja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 18:40:33 #62
35723 crew  GGMM
pi_221119716
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Waar maak je dat mee eigenlijk? Ik gebruik normaal CoPilot voor leuke plaatjes maar die ligt al dagen op zijn reet "limiet bereikt". Denk dat het door het WK komt.
Gewoon ChatGPT
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221119719
Fuck Argentinië.

Hup Oostenrijk.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  maandag 22 juni 2026 @ 18:41:24 #64
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221119723
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:40 schreef GGMM het volgende:

[..]
Gewoon ChatGPT
Hmm. Ook maar eens een accountje nemen daar dan :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 18:41:56 #65
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221119729
Kuuut dacht dat het om 21u begon maar het is al om 19u! Wat een kuttijd, dan kijk ik niet :{
  maandag 22 juni 2026 @ 18:42:09 #66
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119730
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:41 schreef leolinedance het volgende:
Kuuut dacht dat het om 21u begon maar het is al om 19u! Wat een kuttijd, dan kijk ik niet :{
Dat zal ze leren!
pi_221119733
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Misschien dat er 1 Oostenrijker tussen loopt die denkt: "wat kan mij het verdommen" en die trapt Messi voor 6 maanden het veld af :D
Arnautovic zie ik dit wel doen
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 18:44:09 #68
35723 crew  GGMM
pi_221119738
Ik juich ook voor Oostenrijk
Inderdaad vanwege m'n plaatje maar ook omdat ik toch een beetje mad ben dat Messi niet 'gewoon' rood krijgt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 18:44:42 #69
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119741
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:44 schreef GGMM het volgende:
Ik juich ook voor Oostenrijk
Inderdaad vanwege m'n plaatje maar ook omdat ik toch een beetje mad ben dat Messi niet 'gewoon' rood krijgt
Nooit :(

edit: i.i.g. niet op grote toernooien.
pi_221119746
Ik zag dat Argentinie echt een pretloting heeft tot de halve finale. Net als de USA.

Vermoeden van?
  maandag 22 juni 2026 @ 18:45:37 #71
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221119747
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:44 schreef GGMM het volgende:
Ik juich ook voor Oostenrijk
Inderdaad vanwege m'n plaatje maar ook omdat ik toch een beetje mad ben dat Messi niet 'gewoon' rood krijgt
En dat die commentator van de NOS zo overdreven zit te schreeuwen als die wandelende tak een goal maakt, bah.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:47:16 #72
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119758
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:45 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik zag dat Argentinie echt een pretloting heeft tot de halve finale. Net als de USA.

Vermoeden van?
Ach dat hebben de Belgen en Spanje ook vaak. De sample size van WK's is wat te klein om echte trends te trekken.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:47:45 #73
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221119763
Hopen op een nieuwe Messi-show
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 18:48:24 #74
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119766
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:47 schreef Durmada het volgende:
Hopen op een nieuwe Messi X-ray
pi_221119767
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:47 schreef Durmada het volgende:
Hopen op een nieuwe Messi-show
Schuppe
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 18:48:40 #76
35723 crew  GGMM
pi_221119770
Dankzij de Belg zojuist geleerd wie Riley Reid is :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221119772
Ik ga kijken bij de Belg.

(Ja, laat mij lekker interessant doen)
pi_221119773
Ernst Happel mention bij de BBC.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221119775
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga kijken bij de Belg.

(Ja, laat mij lekker interessant doen)
Dit doen de meesten volgens mij
  maandag 22 juni 2026 @ 18:49:48 #80
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119778
Ik Belg mee.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:50:29 #81
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221119784
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:48 schreef GGMM het volgende:
Dankzij de Belg zojuist geleerd wie Riley Reid is :)
Schaam je kapot.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221119788
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis

[ afbeelding ]
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:yvonne
*O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221119791
Oh, we zijn terug in Dallas.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:51:58 #84
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119795
Never niet op tijd beginnen.
pi_221119800
Paul Wanner ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221119801
Otterkok overtreden. @Coco
  maandag 22 juni 2026 @ 18:53:42 #87
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221119810
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221119813
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
Ik kan het ook zeer aanraden.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:54:28 #89
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119816
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
reeds besproken
pi_221119832
Wel passie bij dit volkslied.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 18:56:01 #91
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119835
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
Wat een leuke unieke grap!
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:56:09 #92
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119836
Dit hoorde je in een grijs verleden nog wel eens bij autootje rijden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 18:57:16 #94
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119855
User TweedeKlum wordt stevig aangepakt. mooie 1-2 met Coco.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:57:32 #95
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221119862
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:41 schreef leolinedance het volgende:
Kuuut dacht dat het om 21u begon maar het is al om 19u! Wat een kuttijd, dan kijk ik niet :{
We zullen je missen, of zo :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221119867
Voor mijn gevoel spelen die Oostenrijkers altijd in Duitsland
  maandag 22 juni 2026 @ 18:58:02 #97
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221119868
Like Alert
22-06-2026 @ 18:57:32

IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Maandag 22 juni 19:00] Argentinië - Oostenrijk #1"

*O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 18:58:41 #98
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221119873
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoorde je in een grijs verleden nog wel eens bij autootje rijden.
Circuit Buenos Aires leverde best vermakelijke races op.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 18:59:18 #99
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221119880
ShakiraGODIN

OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:59:28 #100
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119881
En dat is de terugkomst? Ik denk dat Ik_geef_enkel_likes hun account gehacked is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')