Walgelijk figuur ben jequote:Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef OmniRocket het volgende:
Vanavond maar weer een hattrickje van Messi
Ik doelde meer op die andere 2 subtoppers. Die in lollerpoules eruit kunnen. Ik hoop dat ze het allemaal nog redden, alleen al voor de fans.quote:
Ik zie het liever niet, maar alleen maar om de NOS kijkers te irriteren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk, beelden van een boze Perez.
Ik ken nog wel meer beelden van een boze Perez.
Valt mee toch.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:33 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die Zuid-Amerikaanse landen stellen sowieso dik teleur.
Zonde wel.
Oostenrijk genot wint dit plaatje. Heyyy de Lama is van Peru dacht ik.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis
[ afbeelding ]
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:yvonne
Waar maak je dat mee eigenlijk? Ik gebruik normaal CoPilot voor leuke plaatjes maar die ligt al dagen op zijn reet "limiet bereikt". Denk dat het door het WK komt.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis
[ afbeelding ]
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:yvonne
Uruguay retirement home gaat eruit. En Paraguay tsja.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:37 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die andere 2 subtoppers. Die in lollerpoules eruit kunnen. Ik hoop dat ze het allemaal nog redden, alleen al voor de fans.
Gewoon ChatGPTquote:Op maandag 22 juni 2026 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar maak je dat mee eigenlijk? Ik gebruik normaal CoPilot voor leuke plaatjes maar die ligt al dagen op zijn reet "limiet bereikt". Denk dat het door het WK komt.
Hmm. Ook maar eens een accountje nemen daar danquote:
Dat zal ze leren!quote:Op maandag 22 juni 2026 18:41 schreef leolinedance het volgende:
Kuuut dacht dat het om 21u begon maar het is al om 19u! Wat een kuttijd, dan kijk ik niet
Arnautovic zie ik dit wel doenquote:Op maandag 22 juni 2026 18:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Misschien dat er 1 Oostenrijker tussen loopt die denkt: "wat kan mij het verdommen" en die trapt Messi voor 6 maanden het veld af
Nooitquote:Op maandag 22 juni 2026 18:44 schreef GGMM het volgende:
Ik juich ook voor Oostenrijk
Inderdaad vanwege m'n plaatje maar ook omdat ik toch een beetje mad ben dat Messi niet 'gewoon' rood krijgt
En dat die commentator van de NOS zo overdreven zit te schreeuwen als die wandelende tak een goal maakt, bah.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:44 schreef GGMM het volgende:
Ik juich ook voor Oostenrijk
Inderdaad vanwege m'n plaatje maar ook omdat ik toch een beetje mad ben dat Messi niet 'gewoon' rood krijgt
Ach dat hebben de Belgen en Spanje ook vaak. De sample size van WK's is wat te klein om echte trends te trekken.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:45 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik zag dat Argentinie echt een pretloting heeft tot de halve finale. Net als de USA.
Vermoeden van?
Dit doen de meesten volgens mijquote:Op maandag 22 juni 2026 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga kijken bij de Belg.
(Ja, laat mij lekker interessant doen)
Schaam je kapot.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:48 schreef GGMM het volgende:
Dankzij de Belg zojuist geleerd wie Riley Reid is
quote:Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis
[ afbeelding ]
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:yvonne
Ik kan het ook zeer aanraden.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
reeds besprokenquote:Op maandag 22 juni 2026 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
Wat een leuke unieke grap!quote:Op maandag 22 juni 2026 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
We zullen je missen, of zoquote:Op maandag 22 juni 2026 18:41 schreef leolinedance het volgende:
Kuuut dacht dat het om 21u begon maar het is al om 19u! Wat een kuttijd, dan kijk ik niet
Circuit Buenos Aires leverde best vermakelijke races op.quote:Op maandag 22 juni 2026 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoorde je in een grijs verleden nog wel eens bij autootje rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |