abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport woensdag 17 juni 2026 @ 16:04:30 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221070696
Zowaar een topper op het programma vandaag, tussen een nummer 1 en nummer 2. Al moeten we niet overdrijven, Oostenrijk is geen topland. Ik vind ze zelfs geen subtop, eigenlijk, ze hebben nooit zoveel laten zien. Ja, knap de groep gewonnen op het EK met Nederland en Frankrijk 2 jaar geleden, maar dat was het wel.

Dit WK hebben ze ook nog niet laten zien dat ze echt ver kunnen gaan komen. Best wat leuke Bundesliga spelers weer, maar echt bijzonder is het niet. Ze schijnen ook een '10' te missen. Kunnen ze ons mooi de hand schudden. Tegen Jordanië, maar een matig land, waren ze defensief kwetsbaar en aanvallend allesbehalve overtuigend. Nee, hier speelt niet een ploeg die de halve finale gaat halen zou ik zeggen. Maar misschien ligt de underdogrol ze meer?

Argentinië was degelijk tegen Algerije, maar werd toch vooral geholpen door 3 grote namen. De eerste is Lionel Messi. Hij kan het nog, 3x gescoord en er zaten ook wel twee knappe schoten bij. De tweede is Zidane. Nee, niet Zinedine, maar zijn zoon. Die zag er een paar keer niet goed uit als doelman, waardoor Messi die goals maken kon. De derde naam is Szymon Marciniak. De Pool floot een CL-finale, een Supercup en de afgelopen WK-finale. Maar hij vergat Messi rood te geven voor een overtreding op de achillespees van Mandi. VAR ook niet op de lijn, jammer joh. Messi moest en zou 3 goals maken. Ach ach ach.

Argentinië - Oostenrijk, op papier een aardig affiche. Kan Oostenrijk verrassen om de eerste plaats binnen te halen. In de tijd dat Oostenrijk ook redelijk was, de jaren 80 en 90, speelden ze 2 oefeninterlands. De eerste won Argentinië met 5-1, maar in 1990 bleef het bij 1-1 kort voor het WK. Knappe prestatie. Dat zou het nu ook zijn om Argentinië te verslaan, eerlijk is eerlijk. Of ook maar een puntje te pakken. In Dallas, waar we toch al wat aardige potjes hebben gehad. Nederland - Japan en ook Engeland - Kroatië. En nu dit weer. Niet slecht.

[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221114414
Prima wedstrijdje voor de vroege avond.
pi_221114983
Messiiiiiiiiiiii

Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
  FOK!Fotograaf maandag 22 juni 2026 @ 07:55:32 #4
842 Zorro
Z
pi_221115059
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:30 schreef 3rr0r het volgende:
Messiiiiiiiiiiii

Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
Ik overweeg dan ook deze wedstrijd over te slaan.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 22 juni 2026 @ 08:16:25 #5
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221115126
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:30 schreef 3rr0r het volgende:
Messiiiiiiiiiiii

Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
Zal je zien dat Jeroen Grueter de wedstrijd krijgt.
pi_221115228
In ieder geval wat weerstand voor Argentinie hoop ik. Algerije kan er niks van
pi_221115499
Present, bord niet meer op schoot
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 09:53:08 #8
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221115532
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:30 schreef 3rr0r het volgende:
Messiiiiiiiiiiii

Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
Hopelijk z'n laatste WK, zijn we eindelijk van dat irritante ventje af.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 22 juni 2026 @ 10:33:19 #9
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221115730
In beide landen veel oorlogsverleden.
  maandag 22 juni 2026 @ 11:26:06 #10
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221116431
Ja, ik ben er! :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221116928
Vanavond weer een messigasme bij de commentator ;

"MESSSSSSIIII" !
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221117316
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 07:30 schreef 3rr0r het volgende:
Messiiiiiiiiiiii

Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi Messi
https://over.nos.nl/uw-vragen-reacties/uw-vragen-of-reactie/
  maandag 22 juni 2026 @ 14:21:01 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221117896
Jaaaa voetbal *O*

Echter, als die Messi twee keer gescoord heeft pak ik de Hamkaas. Uit frustratie. Mesmans moet zich gedragen.
pi_221118410
quote:
Doen ze niks mee, is voor de sier. Je krijgt niet eens antwoord.
  maandag 22 juni 2026 @ 15:53:55 #15
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221118428
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Echter, als die Messi twee keer gescoord heeft pak ik de Hamkaas.
Dat zal ze leren, de schavuiten! o|O
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 16:01:30 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221118464
quote:
11s.gif Op maandag 22 juni 2026 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dat zal ze leren, de schavuiten! o|O
Zo is dat :D
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 16:03:43 #17
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221118475
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 11:57 schreef TLC het volgende:
Vanavond weer een messigasme bij de commentator ;

"MESSSSSSIIII" !
SPOILER: gruetermessifap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 16:05:02 #18
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221118483
@Pisces29 en ik kijken rustig uit naar het AI-plaatje van @GGMM :)
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juni 2026 @ 16:21:45 #19
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221118570
Hup Österreich *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221118703
POLL
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 16:58:28 #21
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221118805
In Argentinië zijn veel fans van een zekere Oostenrijker.

Komt wel dichtbij zo.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 17:02:08 #22
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_221118900
Wat ik toch razendknap van de Argentijnen vind, is dat ze al sinds de jaren 60 een unieke prestatie leveren door steeds maar weer de meest onsympathieke en walgelijke selectie op het WK te presenteren. Wat een corrupte bende blijft dat zeg.

Hup Oostenrijk! *O* :S___D
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 17:16:33 #23
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119149
Top 100 van forum WK 2026 van 11-06-2026 t/m 22-06-2026

nr / aantal posts / gebruiker
01 1918 Coco
02 1712 3rr0r
03 1492 vul_maar_in
04 1333 GGMM
05 0992 capuchon_jongen
06 0822 OmniRocket
07 0683 Halcon
08 0674 DombohetOlifantje1
09 0644 Mexicanobakker
10 0563 Zipportal
11 0500 Felagund
12 0487 Pisces29
13 0477 TweedeKlum
14 0458 Poepz0r
15 0447 Solotovski
16 0441 Zorro
17 0397 Makamba_
18 0371 leolinedance
19 0360 WheeledWarrior
20 0357 Van_Poppel
21 0337 PzKpfw
22 0334 DobbyDobby
23 0304 GertKuyt
24 0296 Regilio_
25 0290 R-woud93
26 0278 Kriegel
27 0275 -XOR-
28 0269 Stoorzendert
29 0264 superniger
29 0264 WAvanBuren
31 0259 TheVulture
31 0259 xzaz
33 0245 Caland
34 0238 QWARQTAARTJE
35 0227 GurneyIsBestOke
36 0215 butz0rs
37 0209 TLC
38 0203 dvdfreak
39 0194 RipCity
40 0192 De_Kraam
41 0191 Luctor.et.Emergo
42 0190 ISVV
43 0187 Immerdebestebob
44 0184 Wotte
45 0181 heywoodu
46 0179 Lenny77
47 0177 Anonymousz
48 0170 Dr_Flash
49 0153 Qarrad
50 0147 raptorix
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 17:20:57 #24
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221119174
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:16 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum WK 2026 van 11-06-2026 t/m 22-06-2026

nr / aantal posts / gebruiker
01 1918 Coco
02 1712 3rr0r
03 1492 vul_maar_in
04 1333 GGMM
05 0992 capuchon_jongen
06 0822 OmniRocket
07 0683 Halcon
08 0674 DombohetOlifantje1
09 0644 Mexicanobakker
10 0563 Zipportal
11 0500 Felagund
12 0487 Pisces29
13 0477 TweedeKlum
14 0458 Poepz0r
15 0447 Solotovski
16 0441 Zorro
17 0397 Makamba_
18 0371 leolinedance
19 0360 WheeledWarrior
20 0357 Van_Poppel
21 0337 PzKpfw
22 0334 DobbyDobby
23 0304 GertKuyt
24 0296 Regilio_
25 0290 R-woud93
26 0278 Kriegel
27 0275 -XOR-
28 0269 Stoorzendert
29 0264 superniger
29 0264 WAvanBuren
31 0259 TheVulture
31 0259 xzaz
33 0245 Caland
34 0238 QWARQTAARTJE
35 0227 GurneyIsBestOke
36 0215 butz0rs
37 0209 TLC
38 0203 dvdfreak
39 0194 RipCity
40 0192 De_Kraam
41 0191 Luctor.et.Emergo
42 0190 ISVV
43 0187 Immerdebestebob
44 0184 Wotte
45 0181 heywoodu
46 0179 Lenny77
47 0177 Anonymousz
48 0170 Dr_Flash
49 0153 Qarrad
50 0147 raptorix
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coco ga eens werken 😜
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 22 juni 2026 @ 17:21:20 #25
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221119177
Grueter geen commentaar vanavond jammer
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 17:22:10 #26
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119182
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:20 schreef Paul het volgende:

[..]
Coco ga eens werken 😜
ach

What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 17:22:51 #27
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119188
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Argentinië zijn veel fans van een zekere Oostenrijker.

Komt wel dichtbij zo.
Je bent er weer?
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 17:28:20 #28
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119230
Kan niet wachten om te zien hoe FIFA de Argentijnen nu weer moet helpen.
pi_221119449


Mooie pot, ben voor allebei
  maandag 22 juni 2026 @ 18:06:18 #30
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221119497
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:16 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum WK 2026 van 11-06-2026 t/m 22-06-2026
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet duidelijk aan de bak...
Gelukkig iets minder druk met werk de komende weken, dus daar kan het niet aan liggen.
Life is what you make it.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:08:00 #31
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221119505
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
Present, bord niet meer op schoot
Present, bord op schoot.

Klaar voor een hatewatch tijdens de Adolf Hitler derby.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:20:15 #32
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119572
Leuk, beelden van een boze Perez.

Ik ken nog wel meer beelden van een boze Perez.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 18:20:37 #33
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221119574
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
Present, bord niet meer op schoot
Je dikke pens zit zeker in de weg hé.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221119576
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Je dikke pens zit zeker in de weg hé.
Ik vind je ontzettend onaardig na je terugkomst van vakantie.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:21:57 #35
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221119582
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:58 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Mooie pot, ben voor allebei
Vind jij het belangrijk om deze man in het zicht te houden?
  maandag 22 juni 2026 @ 18:22:07 #36
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221119584
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Je dikke pens zit zeker in de weg hé.
Hoe gaat het met 'onze' poule?
pi_221119611
@GGMM waar blijft het plaatje
pi_221119629
Elroy Room.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:29:41 #39
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221119632
Curaçao kan me er niet snel genoeg uitvliegen.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:30:16 #40
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221119635
Bier en bitterballen gehaald, we kunnen :P
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:32:40 #41
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119648
Batistutagod
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:32:57 #42
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119651
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Curaçao kan me er niet snel genoeg uitvliegen.
Vooral omdat ze er niks van kunnen. Jammer dat ze Ecuador mee hebben genomen in hun graf.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221119658
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 17:16 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum WK 2026 van 11-06-2026 t/m 22-06-2026

nr / aantal posts / gebruiker
01 1918 Coco
02 1712 3rr0r
03 1492 vul_maar_in
04 1333 GGMM
05 0992 capuchon_jongen
Top 5 heeft ook geen leven.
pi_221119659
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Vooral omdat ze er niks van kunnen. Jammer dat ze Ecuador mee hebben genomen in hun graf.
Die Zuid-Amerikaanse landen stellen sowieso dik teleur.

Zonde wel.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:34:36 #45
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119666
Wat zijn jullie gemeen voor Curaçao :o
pi_221119668
Wie doet het commentaar?
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:34:49 #47
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119669
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:33 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Die Zuid-Amerikaanse landen stellen sowieso dik teleur.

Zonde wel.
Colombia was prima.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 18:35:13 #48
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119671
Vanavond toch maar een klein biertje erbij.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 18:35:33 #49
35723 crew  GGMM
pi_221119674
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:05 schreef Coco het volgende:
@:Pisces29 en ik kijken rustig uit naar het AI-plaatje van @:GGMM :)
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:26 schreef DobbyDobby het volgende:
@:GGMM waar blijft het plaatje
Sorry ik ben nu pas thuis


@Pisces29 @DombohetOlifantje1 @yvonne
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221119676
Vanavond maar weer een hattrickje van Messi
  maandag 22 juni 2026 @ 18:36:53 #51
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119683
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef OmniRocket het volgende:
Vanavond maar weer een hattrickje van Messi
Walgelijk figuur ben je
pi_221119687
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Colombia was prima.
Ik doelde meer op die andere 2 subtoppers. Die in lollerpoules eruit kunnen. Ik hoop dat ze het allemaal nog redden, alleen al voor de fans.
pi_221119691
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:36 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Walgelijk figuur ben je
Ik zie het liever niet, maar alleen maar om de NOS kijkers te irriteren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:37:53 #54
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221119694
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk, beelden van een boze Perez.

Ik ken nog wel meer beelden van een boze Perez.
Hehe.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:38:01 #55
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221119696
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:33 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Die Zuid-Amerikaanse landen stellen sowieso dik teleur.

Zonde wel.
Valt mee toch.

Columbia prima, Brazilië zeker niet meer van verwacht dan dit. Argentinië prima eerste pot. Paraguay prima.
pi_221119697
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis

[ afbeelding ]
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:yvonne
Oostenrijk genot wint dit plaatje. Heyyy de Lama is van Peru dacht ik.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:38:23 #57
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221119699
Easy win 3-0
pi_221119703
Ik ga het gras even maaien
  maandag 22 juni 2026 @ 18:40:00 #59
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221119711
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis

[ afbeelding ]
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:yvonne
Waar maak je dat mee eigenlijk? Ik gebruik normaal CoPilot voor leuke plaatjes maar die ligt al dagen op zijn reet "limiet bereikt". Denk dat het door het WK komt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 18:40:07 #60
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119712
Misschien dat er 1 Oostenrijker tussen loopt die denkt: "wat kan mij het verdommen" en die trapt Messi voor 6 maanden het veld af :D

[ Bericht 0% gewijzigd door vul_maar_in op 22-06-2026 18:40:37 (spelling) ]
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:40:31 #61
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119715
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:37 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik doelde meer op die andere 2 subtoppers. Die in lollerpoules eruit kunnen. Ik hoop dat ze het allemaal nog redden, alleen al voor de fans.
Uruguay retirement home gaat eruit. En Paraguay tsja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 18:40:33 #62
35723 crew  GGMM
pi_221119716
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Waar maak je dat mee eigenlijk? Ik gebruik normaal CoPilot voor leuke plaatjes maar die ligt al dagen op zijn reet "limiet bereikt". Denk dat het door het WK komt.
Gewoon ChatGPT
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221119719
Fuck Argentinië.

Hup Oostenrijk.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  maandag 22 juni 2026 @ 18:41:24 #64
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221119723
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:40 schreef GGMM het volgende:

[..]
Gewoon ChatGPT
Hmm. Ook maar eens een accountje nemen daar dan :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 18:41:56 #65
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221119729
Kuuut dacht dat het om 21u begon maar het is al om 19u! Wat een kuttijd, dan kijk ik niet :{
  maandag 22 juni 2026 @ 18:42:09 #66
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119730
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:41 schreef leolinedance het volgende:
Kuuut dacht dat het om 21u begon maar het is al om 19u! Wat een kuttijd, dan kijk ik niet :{
Dat zal ze leren!
pi_221119733
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Misschien dat er 1 Oostenrijker tussen loopt die denkt: "wat kan mij het verdommen" en die trapt Messi voor 6 maanden het veld af :D
Arnautovic zie ik dit wel doen
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 18:44:09 #68
35723 crew  GGMM
pi_221119738
Ik juich ook voor Oostenrijk
Inderdaad vanwege m'n plaatje maar ook omdat ik toch een beetje mad ben dat Messi niet 'gewoon' rood krijgt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 18:44:42 #69
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119741
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:44 schreef GGMM het volgende:
Ik juich ook voor Oostenrijk
Inderdaad vanwege m'n plaatje maar ook omdat ik toch een beetje mad ben dat Messi niet 'gewoon' rood krijgt
Nooit :(

edit: i.i.g. niet op grote toernooien.
pi_221119746
Ik zag dat Argentinie echt een pretloting heeft tot de halve finale. Net als de USA.

Vermoeden van?
  maandag 22 juni 2026 @ 18:45:37 #71
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221119747
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:44 schreef GGMM het volgende:
Ik juich ook voor Oostenrijk
Inderdaad vanwege m'n plaatje maar ook omdat ik toch een beetje mad ben dat Messi niet 'gewoon' rood krijgt
En dat die commentator van de NOS zo overdreven zit te schreeuwen als die wandelende tak een goal maakt, bah.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:47:16 #72
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119758
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:45 schreef DobbyDobby het volgende:
Ik zag dat Argentinie echt een pretloting heeft tot de halve finale. Net als de USA.

Vermoeden van?
Ach dat hebben de Belgen en Spanje ook vaak. De sample size van WK's is wat te klein om echte trends te trekken.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:47:45 #73
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221119763
Hopen op een nieuwe Messi-show
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 18:48:24 #74
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119766
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:47 schreef Durmada het volgende:
Hopen op een nieuwe Messi X-ray
pi_221119767
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:47 schreef Durmada het volgende:
Hopen op een nieuwe Messi-show
Schuppe
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 18:48:40 #76
35723 crew  GGMM
pi_221119770
Dankzij de Belg zojuist geleerd wie Riley Reid is :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221119772
Ik ga kijken bij de Belg.

(Ja, laat mij lekker interessant doen)
pi_221119773
Ernst Happel mention bij de BBC.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221119775
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga kijken bij de Belg.

(Ja, laat mij lekker interessant doen)
Dit doen de meesten volgens mij
  maandag 22 juni 2026 @ 18:49:48 #80
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119778
Ik Belg mee.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:50:29 #81
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221119784
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:48 schreef GGMM het volgende:
Dankzij de Belg zojuist geleerd wie Riley Reid is :)
Schaam je kapot.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221119788
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
[..]
Sorry ik ben nu pas thuis

[ afbeelding ]
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:yvonne
*O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221119791
Oh, we zijn terug in Dallas.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:51:58 #84
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119795
Never niet op tijd beginnen.
pi_221119800
Paul Wanner ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221119801
Otterkok overtreden. @Coco
  maandag 22 juni 2026 @ 18:53:42 #87
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221119810
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221119813
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
Ik kan het ook zeer aanraden.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:54:28 #89
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119816
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
reeds besproken
pi_221119832
Wel passie bij dit volkslied.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 18:56:01 #91
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221119835
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:53 schreef TweedeKlum het volgende:
In 1945 was Argentinië wel een geliefd vakantieland voor veel Oostenrijkers.
Wat een leuke unieke grap!
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 18:56:09 #92
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221119836
Dit hoorde je in een grijs verleden nog wel eens bij autootje rijden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 18:57:16 #94
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119855
User TweedeKlum wordt stevig aangepakt. mooie 1-2 met Coco.
  maandag 22 juni 2026 @ 18:57:32 #95
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221119862
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:41 schreef leolinedance het volgende:
Kuuut dacht dat het om 21u begon maar het is al om 19u! Wat een kuttijd, dan kijk ik niet :{
We zullen je missen, of zo :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221119867
Voor mijn gevoel spelen die Oostenrijkers altijd in Duitsland
  maandag 22 juni 2026 @ 18:58:02 #97
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221119868
Like Alert
22-06-2026 @ 18:57:32

IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Maandag 22 juni 19:00] Argentinië - Oostenrijk #1"

*O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 18:58:41 #98
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221119873
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoorde je in een grijs verleden nog wel eens bij autootje rijden.
Circuit Buenos Aires leverde best vermakelijke races op.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 18:59:18 #99
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221119880
ShakiraGODIN

OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 18:59:28 #100
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221119881
En dat is de terugkomst? Ik denk dat Ik_geef_enkel_likes hun account gehacked is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')