abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:10:16 #251
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120179
HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 19:10:18 #252
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_221120180
Messi wisselen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_221120181
GENOTTELIJK
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221120183
Wat een hilarisch slechte pingel haha. Dit is erg leuk
  maandag 22 juni 2026 @ 19:10:25 #255
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_221120185
dat de hele wedstrijd zo mag verlopen :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:10:32 #256
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120186
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:09 schreef GGMM het volgende:
Missie
Al besproken.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:10:43 #257
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221120187
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
CR7 had deze gemaakt.
De echte Ronaldo ook.
pi_221120189
Argentinië mist een type Anton Gaaei
pi_221120190
En dan zometeen Oostenrijk met een goedkope pingel.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:10:55 #260
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120191
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]
De echte Ronaldo ook.
Penaldo
What can change the nature of a man?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:10:59 #261
35723 crew  GGMM
pi_221120193
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef Coco het volgende:

[..]
Al besproken.
Toch 2 likes mee gescoord :)
Ik ken geen schaamte
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:11:06 #262
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120195
Like Alert
22-06-2026 @ 19:10:47

IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Maandag 22 juni 19:00] Argentinië - Oostenrijk #1"

*O*
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:11:07 #263
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120196
Het wordt volgens mij een heel theatrale bedoening.
pi_221120200
Meteen krabben :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:11:32 #265
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120201
Waar is @capuchon_jongen ? @IkGeefEnkelLikes is er weer, dus kans op een like.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:11:36 #266
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120204
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef GGMM het volgende:

[..]
Toch 2 likes mee gescoord :)
Ik ken geen schaamte
Een mannenhart is rotsachtig, hij bewerkt en koestert wat de grond hem geeft.
pi_221120209
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Coco het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ? @:ikgeefenkellikes is er weer, dus kans op een like.
die heeft een kater van gisteren
  maandag 22 juni 2026 @ 19:11:57 #268
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120211
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
CR7 had deze gemaakt.
Ik kan echt niet wachten tot Ronald die in de 92e minuut de 2-0 tegen Oezbekistan scoort met een matige strafschop en dan zijn eigen autistenshow opvoert.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 19:12:00 #269
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120213
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Coco het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ? @:ikgeefenkellikes is er weer, dus kans op een like.
Aan het recupereren van gisteravond.
pi_221120214
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:08 schreef Zipportal het volgende:
Mis maar.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 maart 2021 21:47 schreef Zipportal het volgende:
Messi gaat choken.
In een ver verleden. :)
  maandag 22 juni 2026 @ 19:12:05 #271
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120216
CR7 zit nu juichend voor de TV.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:12:05 #272
35723 crew  GGMM
pi_221120217
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Coco het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ? @:ikgeefenkellikes is er weer, dus kans op een like.
Dat lijkt me in het geval van Capu niet helemaal juist
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:12:11 #273
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120220
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Coco het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ? @:ikgeefenkellikes is er weer, dus kans op een like.
hij kan niet op 2 plekken tegelijk zijn :P
pi_221120221
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik kan echt niet wachten tot Ronald die in de 92e minuut de 2-0 tegen Oezbekistan scoort met een matige strafschop en dan zijn eigen autistenshow opvoert.
SUUUUIII
pi_221120222
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]
De echte Ronaldo ook.
Zelfs Seedorf.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:12:20 #276
35723 crew  GGMM
pi_221120224
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:12 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[..]
In een ver verleden. :)
Oke?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:12:21 #277
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120225
Kan het zijn dat de NL commentator ietwat partijdig is?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:12:33 #278
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120227
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Een mannenhart is rotsachtig, hij bewerkt en koestert wat de grond hem geeft.
#manosphere
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221120228
Zozo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:12:35 #280
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120230
plastic troep schoentjes
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120232
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:12 schreef Perox het volgende:
Kan het zijn dat de NL commentator ietwat partijdig is?
Is hij voor Messi?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221120233
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:12 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oke?
;)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:12:50 #283
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120235
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
SUUUUIII
Hier gaat iets mis.
What can change the nature of a man?
pi_221120237
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:10 schreef DrMarten het volgende:
Weer iemand met een kutaanloop die een penalty mist. Waarom blijven ze dat toch doen?
Voetballers hebben over het algemeen maar 1 hersencel.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:13:07 #285
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120238
Scheids komt vrij geagiteerd over. Die heeft het niet onder controle
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:13:09 #286
35723 crew  GGMM
pi_221120239
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:12 schreef Zipportal het volgende:

[..]
;)
Ik snap gewoon niet wat je wil zeggen sorry
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120240
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
SUUUUIII
Zwitserland speelt nu helemaal niet.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:13:14 #288
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120241
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:12 schreef Felagund het volgende:

[..]
Is hij voor Messi?
Al iets minder dan Arman. Die was nu gaan huilen.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:13:19 #289
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221120244
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef Coco het volgende:
Waar is @:capuchon_jongen ?
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iedere beweging die ik maak loopt het zweet tussen mijn bilspleet
  maandag 22 juni 2026 @ 19:13:25 #290
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_221120245
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
Er is leven na de lach.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:13:33 #291
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120246
Interactie tussen @GGMM en @Zipportal

Altijd een leuke rubriek.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:13:40 #292
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120247
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
SUUUUIII
Geen Zwitserland, Oostenrijk.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221120248
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Al iets minder dan Arman. Die was nu gaan huilen.
Dat ging echt te ver, die Messi adoratie van Arman.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:13:46 #294
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120249
Vinden jullie het ook zo toevallig dat IkGeefEnkelLikes weer terug is nu ik er ook weer ben? :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 19:13:47 #295
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120250
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
Puma,adidas, Nike allemaal voor dezelfde kleur gekozen.

Leuk voor de homoseksuelen onder ons.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:13:48 #296
35723 crew  GGMM
pi_221120251
@capuchon_jongen was het gezellig bij je oma? :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120252
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
Krijgen ze geld voor.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:13:50 #298
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120253
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:13 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom spelen ze zo'n beetje bijna allemaal met roze schoenen?
Sponsor
pi_221120254
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik kan echt niet wachten tot Ronald die in de 92e minuut de 2-0 tegen Oezbekistan scoort met een matige strafschop en dan zijn eigen autistenshow opvoert.
die gaat niet scoren dit wk. U leest het hier
  maandag 22 juni 2026 @ 19:14:14 #300
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120257
EU money
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')