abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:16:30 #26
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120297
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:15 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Pride maand
Eigenlijk wel geestig dan lui uit S-A en contreien nu toch op roze schoentjes spelen.

Gewoon beetje geld geven, niks regenboogvlagtroep voor de bühne voor nodig.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:16:30 #27
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120298
opschieten met de ingooi
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:16:39 #28
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120301
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat zou nog leuker zijn.

Uiteindelijk staat er één krankzinnige narcist op het podium met de wereldbeker zijn eigen showtje op te voeren. En het is níét Ronaldo.
Depay
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:16:43 #29
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120303
GO AUSTRIA, WE AINT EVEN THAT MAD ABOUT THE DUDE ANYMORE
pi_221120304
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat zou nog leuker zijn.

Uiteindelijk staat er één krankzinnige narcist op het podium met de wereldbeker zijn eigen showtje op te voeren. En het is níét Ronaldo.
Memphis?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:17:11 #31
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120308
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Memphis?
Al besproken.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:17:20 #32
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120309
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Memphis?
Salt Bae
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:17:24 #33
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120310
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221120311
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef Coco het volgende:

[..]
Depay
Sodeju zeg
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:17:33 #35
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221120312
Present
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:17:34 #36
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120313
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef Coco het volgende:

[..]
Depay
Nee, niet hij.

Tip: hij is wel oranje
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:17:36 #37
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120315
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Mooi om te horen :)
What can change the nature of a man?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:17:42 #38
35723 crew  GGMM
pi_221120316
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nee, die is in speelronde 3 pas
Iran - Egypte
Oh oke
Misschien pas ik het plaatje wel aan vanwege de pride wedstrijd (kijk nog wel even) :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:18:00 #39
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120322
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Pilletje genomen?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:18:03 #40
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120323
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nee, niet hij.

Tip: hij is wel oranje
Ernie kan het ook niet zijn.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:18:23 #41
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120325
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Pilletje genomen?
Hij baalt ervan dat er weer een foutje in het tijdschema zat.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:18:28 #42
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120326
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Fijn dat in België nog wel genoeg GGZ is.
pi_221120330
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat zou nog leuker zijn.

Uiteindelijk staat er één krankzinnige narcist op het podium met de wereldbeker zijn eigen showtje op te voeren. En het is níét Ronaldo.
Mbappe?
pi_221120331
CR7 god > Messi
  maandag 22 juni 2026 @ 19:18:52 #45
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120332
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Fijn dat in België nog wel genoeg GGZ is.
Huizenprijzen zijn ook nog te doen...soms ...
  maandag 22 juni 2026 @ 19:18:56 #46
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120333
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Fijn dat in België nog wel genoeg GGZ is.
De ene helft van het land past op de andere helft? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:19:29 #47
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120341
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh oke
Misschien pas ik het plaatje wel aan vanwege de pride wedstrijd (kijk nog wel even) :)
Ik zou dat persoonlijk wel prettig vinden. Egypte-Iran is al een mooi affiche waar ik graag tot 5 uur voor opblijf, maar dat het de pride wedstrijd is maakt het helemaal af.

Ik ga met de vlag van Iran en de regenboogvlag kijken.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:19:35 #48
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120344
OEH
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:19:47 #49
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120348
KEEPERTJE!
  Moderator / Redactie FP maandag 22 juni 2026 @ 19:19:50 #50
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221120349
Haha lol.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')