Eigenlijk wel geestig dan lui uit S-A en contreien nu toch op roze schoentjes spelen.quote:
Depayquote:Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou nog leuker zijn.
Uiteindelijk staat er één krankzinnige narcist op het podium met de wereldbeker zijn eigen showtje op te voeren. En het is níét Ronaldo.
Memphis?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou nog leuker zijn.
Uiteindelijk staat er één krankzinnige narcist op het podium met de wereldbeker zijn eigen showtje op te voeren. En het is níét Ronaldo.
Sodeju zegquote:
Mooi om te horenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Oh okequote:Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, die is in speelronde 3 pas
Iran - Egypte
Pilletje genomen?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Ernie kan het ook niet zijn.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, niet hij.
Tip: hij is wel oranje
Hij baalt ervan dat er weer een foutje in het tijdschema zat.quote:
Fijn dat in België nog wel genoeg GGZ is.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had daarjuist even strugles met mezelf. Maar nu lijkt alles onder controle
Mbappe?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou nog leuker zijn.
Uiteindelijk staat er één krankzinnige narcist op het podium met de wereldbeker zijn eigen showtje op te voeren. En het is níét Ronaldo.
Huizenprijzen zijn ook nog te doen...soms ...quote:Op maandag 22 juni 2026 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fijn dat in België nog wel genoeg GGZ is.
De ene helft van het land past op de andere helft?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fijn dat in België nog wel genoeg GGZ is.
Ik zou dat persoonlijk wel prettig vinden. Egypte-Iran is al een mooi affiche waar ik graag tot 5 uur voor opblijf, maar dat het de pride wedstrijd is maakt het helemaal af.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh oke
Misschien pas ik het plaatje wel aan vanwege de pride wedstrijd (kijk nog wel even)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |