Juist niet, kleine kut dwergquote:Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Elke voetballiefhebber zou dat moeten doen
6 weekjesquote:Op maandag 22 juni 2026 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onlogisch moet maar snel weer op vakantie.
Laat je toch niet gek maken joh!quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Ik heb serieus problemen met de warmte jongens
Türkiyequote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef DobbyDobby het volgende:
Van wie verloor Oostenrijk op het laatste EK ook alweer?
Misschien capuchon afdoen? (lol)quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Joegoslavië?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef DobbyDobby het volgende:
Van wie verloor Oostenrijk op het laatste EK ook alweer?
Grapske hè amigo.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Moeten we de hulpdiensten alvast bellen? Je gaat de komende dagen niet overlevenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Dit soort dingen laat je gewoon gaan gappie :-0quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Omdat iemand klein is kan je niet meer genieten van ongelofelijke voetbalkwaliteiten?quote:
Hahahahaquote:
Voeten in een koud badje. Natte handdoek in de nek.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Nee het is een naar ventje met een kuthouding op het veld en omdat hij klein is wordt hij beschermd door de scheids. Maar hij is GRUWELIJK goedquote:Op maandag 22 juni 2026 19:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Omdat iemand klein is kan je niet meer genieten van ongelofelijke voetbalkwaliteiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |