* Perox gaat eens stevig over zichzelf nadenken.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar iedere man heeft een wijvenkantje
CR7 godquote:Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Elke voetballiefhebber zou dat moeten doen
Schijtquote:Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je schijt hier WK mod te zijn
Prima voetballert. Tikje overschat.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Elke voetballiefhebber zou dat moeten doen
Schijt.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je schijt hier WK mod te zijn
Wel zonder frambozensmaak neem ik aan?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik drink een Kriek
ib4 haha capu drinkt wijvendrank (het dreigt over datum te komen)
Koud??quote:Op maandag 22 juni 2026 19:32 schreef ISVV het volgende:
Ik drink water met schijfjes gember en sinaasappel
Juist niet, kleine kut dwergquote:Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Elke voetballiefhebber zou dat moeten doen
6 weekjesquote:Op maandag 22 juni 2026 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onlogisch moet maar snel weer op vakantie.
Laat je toch niet gek maken joh!quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Ik heb serieus problemen met de warmte jongens
Türkiyequote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef DobbyDobby het volgende:
Van wie verloor Oostenrijk op het laatste EK ook alweer?
Misschien capuchon afdoen? (lol)quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Ik heb serieus problemen met de warmte jongens
Joegoslavië?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef DobbyDobby het volgende:
Van wie verloor Oostenrijk op het laatste EK ook alweer?
Grapske hè amigo.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Ik heb serieus problemen met de warmte jongens
Moeten we de hulpdiensten alvast bellen? Je gaat de komende dagen niet overlevenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Ik heb serieus problemen met de warmte jongens
Dit soort dingen laat je gewoon gaan gappie :-0quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Ik heb serieus problemen met de warmte jongens
Omdat iemand klein is kan je niet meer genieten van ongelofelijke voetbalkwaliteiten?quote:
Hahahahaquote:
Voeten in een koud badje. Natte handdoek in de nek.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Ik heb serieus problemen met de warmte jongens
Nee het is een naar ventje met een kuthouding op het veld en omdat hij klein is wordt hij beschermd door de scheids. Maar hij is GRUWELIJK goedquote:Op maandag 22 juni 2026 19:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Omdat iemand klein is kan je niet meer genieten van ongelofelijke voetbalkwaliteiten?
Schijfjes gember gaan beter in heet water toch?quote:
Niet met die kut maniertjes van hem neequote:Op maandag 22 juni 2026 19:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Omdat iemand klein is kan je niet meer genieten van ongelofelijke voetbalkwaliteiten?
Washand met ijsblokjes op de stam van de penisquote:Op maandag 22 juni 2026 19:38 schreef Perox het volgende:
[..]
Voeten in een koud badje. Natte handdoek in de nek.
Ik ben niet onder de indruk van de warmte.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Ik heb serieus problemen met de warmte jongens
Anders gewoon de blitzkrieg na rust.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:38 schreef Coco het volgende:
Een goaltje van Oostenrijk voor rust zou leuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |