* Perox gaat eens stevig over zichzelf nadenken.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar iedere man heeft een wijvenkantje
CR7 godquote:Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Elke voetballiefhebber zou dat moeten doen
Schijtquote:Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je schijt hier WK mod te zijn
Prima voetballert. Tikje overschat.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Schijt.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je schijt hier WK mod te zijn
Wel zonder frambozensmaak neem ik aan?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik drink een Kriek
ib4 haha capu drinkt wijvendrank (het dreigt over datum te komen)
Koud??quote:Op maandag 22 juni 2026 19:32 schreef ISVV het volgende:
Ik drink water met schijfjes gember en sinaasappel
Juist niet, kleine kut dwergquote:Op maandag 22 juni 2026 19:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
6 weekjesquote:Op maandag 22 juni 2026 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onlogisch moet maar snel weer op vakantie.
Laat je toch niet gek maken joh!quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Ik heb serieus problemen met de warmte jongens
Türkiyequote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef DobbyDobby het volgende:
Van wie verloor Oostenrijk op het laatste EK ook alweer?
Misschien capuchon afdoen? (lol)quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Joegoslavië?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef DobbyDobby het volgende:
Van wie verloor Oostenrijk op het laatste EK ook alweer?
Grapske hè amigo.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Moeten we de hulpdiensten alvast bellen? Je gaat de komende dagen niet overlevenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Dit soort dingen laat je gewoon gaan gappie :-0quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Omdat iemand klein is kan je niet meer genieten van ongelofelijke voetbalkwaliteiten?quote:
Hahahahaquote:
Voeten in een koud badje. Natte handdoek in de nek.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Nee het is een naar ventje met een kuthouding op het veld en omdat hij klein is wordt hij beschermd door de scheids. Maar hij is GRUWELIJK goedquote:Op maandag 22 juni 2026 19:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Omdat iemand klein is kan je niet meer genieten van ongelofelijke voetbalkwaliteiten?
Schijfjes gember gaan beter in heet water toch?quote:
Niet met die kut maniertjes van hem neequote:Op maandag 22 juni 2026 19:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Omdat iemand klein is kan je niet meer genieten van ongelofelijke voetbalkwaliteiten?
Washand met ijsblokjes op de stam van de penisquote:Op maandag 22 juni 2026 19:38 schreef Perox het volgende:
[..]
Voeten in een koud badje. Natte handdoek in de nek.
Ik ben niet onder de indruk van de warmte.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Schijnt* zucht
Anders gewoon de blitzkrieg na rust.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:38 schreef Coco het volgende:
Een goaltje van Oostenrijk voor rust zou leuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |