abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221120508
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef GGMM het volgende:

[..]
Heeft niks met sport te maken.
Alles in Amerika is puur voor de show

Ik heb niks met dat land. (al is het wel heel groot)
Ik vind het een machtig interessant land.
Maar ik betreur het niet dat ik er niet woon.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221120509
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Natuur is wel tof.
Alle winkels lekker groot genot. Veel 24/7 open genot.
pi_221120510
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga ook op tijd naar bed denk ik, want dan kan ik morgen vroeg op staan om te hardlopen in fatsoenlijke temperaturen :)

Dan mis ik wel Frankrijk-Irak. Ach ja.
Hardlopen :') ecto gespot
  maandag 22 juni 2026 @ 19:29:27 #154
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120511
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Drinken jullie al Uiltje's Dikke Lul 3-0 ? :?
Ik heb besloten het WK in zijn geheel nuchter te bekijken. Weer eens wat anders en misschien onthoud ik dan nog iets.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:29:28 #155
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120512
Kijk die Oostenrijkers dan haha stukje gallery play.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:29:29 #156
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120513
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Veel sterkte aan je nabestaanden!
Het betekent vooral dat ik een ouwe lul word die niks meer kan hebben helaas :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221120516
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]


@tralalala
  maandag 22 juni 2026 @ 19:30:04 #158
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120520
Eem pissen

:T
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:30:13 #159
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120521
Hardlopers zijn doodlopers.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:30:13 #160
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120522
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Dus je gaat voor 23.00 uur de pijp uit?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 19:30:20 #161
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120523
Wandelende tak doet weer helemaal niets.
pi_221120524
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het betekent vooral dat ik een ouwe lul word die niks meer kan hebben helaas :{
Tja, de aftakeling begint van je 30e.
pi_221120526
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het betekent vooral dat ik een ouwe lul word die niks meer kan hebben helaas :{
Nou niet zo overdrijven, zo oud ben je nog niet
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:30:39 #164
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120529
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dus je gaat voor 23.00 uur de pijp uit?
Al besproken.
What can change the nature of a man?
pi_221120530
Frankrijk - Irak kunnen we ook wel schriftelijk afdoen. 6-0 met 4 kools van Muhbabbe en Saddam zit verstopt onder de dug-out.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221120531
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het betekent vooral dat ik een ouwe lul word die niks meer kan hebben helaas :{
Ouderdom komt met gebreken. Waarschijnlijk gevaccineerd
pi_221120534
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef Regilio_ het volgende:
Eem pissen

:T
Miegn.

De geit verstekke.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:31:06 #168
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120539
Ik drink een Kriek

ib4 haha capu drinkt wijvendrank (het dreigt over datum te komen)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221120540
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef Toby56 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Beetje mager.
pi_221120542
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef De_Kraam het volgende:
Frankrijk - Irak kunnen we ook wel schriftelijk afdoen. 6-0 met 4 kools van Muhbabbe en Saddam zit verstopt onder de dug-out.
Geen spoilers aub
pi_221120543
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Miegn.

De geit verstekke.
Zunnige mieger.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:31:30 #172
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120545
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik drink een Kriek

ib4 haha capu drinkt wijvendrank (het dreigt over datum te komen)
Niks mis met een Kriek.
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:31:33 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120546
Ja, ronduit waardeloos. Vragen om een kaart is er 1 krijgen toch
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221120547
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Beetje mager.
Lekker mager ding
  maandag 22 juni 2026 @ 19:31:38 #175
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_221120548
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
haha capu drinkt wijvendrank
haha capu heeft wijvendrank in zijn koelkast
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  maandag 22 juni 2026 @ 19:31:44 #176
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120551
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik drink een Kriek

ib4 haha capu drinkt wijvendrank (het dreigt over datum te komen)
Een goede kriek is gewoon lekker.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:31:44 #177
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120552
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik drink een Kriek

ib4 haha capu drinkt wijvendrank (het dreigt over datum te komen)
Kriek wordt juist beter naarmate het ouder wordt :{
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 19:31:45 #178
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120553
Kriek Lambique?
pi_221120555
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Beetje mager.
Dronken voeren.
Trouwbelofte afdwingen.
Vetmesten.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221120556
Mod @capuchon_jongen zit aan de wijvendrank.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:32:01 #181
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120557
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ouderdom komt met gebreken. Waarschijnlijk gevaccineerd
Dat sowieso, stukje microplastics in mijn bloed.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 19:32:12 #182
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120560
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:29 schreef Perox het volgende:

[..]
Ik heb besloten het WK in zijn geheel nuchter te bekijken. Weer eens wat anders en misschien onthoud ik dan nog iets.
Kan. Dapper wel :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120561
Ik drink water met schijfjes gember en sinaasappel
pi_221120563
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat sowieso, stukje microplastics in mijn bloed.
Hersenbloeding incoming allen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:32:46 #185
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120567
die belg geilt zo mogelijk nog harder op Messi :(
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:32:48 #186
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120569
Ik ben tegen geweld.
What can change the nature of a man?
pi_221120572
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:32 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Van Gerwen ook een trap geven.
Das toch geen voetballer Bartje
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:33:05 #188
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120574
ik drink ook graag martini berlini :@
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:33:16 #189
35723 crew  GGMM
pi_221120578
Laten we het gezellig houden :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120579
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Das toch geen voetballer Bartje
G-voetballer.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:33:26 #191
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120580
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik drink ook graag martini berlini :@
Draag je ook een schoudertasje?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221120583
De Belg geilt op Messi
  maandag 22 juni 2026 @ 19:33:31 #193
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120585
Ik ga naar de NOS
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:33:56 #194
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120588
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Draag je ook een schoudertasje?
Nee dat niet. Maar iedere man heeft een wijvenkantje
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:33:59 #195
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120590
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef GGMM het volgende:
Laten we het gezellig houden :)
Je moeder op een driewieler
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221120591
Laimer lijkt mij een type die int weekend met zwarte kaplaarzen langs de deuren gaat
pi_221120593
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ga naar de NOS
Maar daar zijn geen vacatures meer.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:34:28 #198
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120594
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef DobbyDobby het volgende:
De Belg geilt op Messi
Elke voetballiefhebber zou dat moeten doen
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 19:34:35 #199
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120597
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Je moeder op een driewieler
Sow
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:34:38 #200
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120598
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Je moeder op een driewieler
Je schijt hier WK mod te zijn :T
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')