abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:51 #101
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221120428
We gaan hydrateren.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:55 #102
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120430
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:23 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Drugshoofd Lautaro met een waas voor de ogen, goh. Geen kaart.
Duimpje van de coach zelfs.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:56 #103
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120431
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik had om een update gevraagd maar niets. We hebben een hoop moeite moeten doen voor iets waar je weinig voor terug krijgt.
Dit klinkt heel erg als een provinciaal met een seizoenkaart van Ajax.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 19:24:11 #104
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120434
pressen die koeiengrillers.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:24:14 #105
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120435
we gaan hydrateren
What can change the nature of a man?
pi_221120438
Tijd voor bier
  maandag 22 juni 2026 @ 19:24:25 #107
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120439
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:23 schreef Perrin het volgende:
We gaan hydrateren.

[ afbeelding ]
Lekker op tijd. Heb nog niet eens mijn eerste op.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120441
Even aansterken
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:24:28 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120442
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 19:24:38 #110
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120444
Geen gasten voor de afvallende bal bij Oostenrijk - strategische faal.
pi_221120445
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
Tijd voorrrrrrrr:

6777
  maandag 22 juni 2026 @ 19:24:43 #112
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120446
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Coco het volgende:
Paul is er.
Spijtig
  maandag 22 juni 2026 @ 19:24:43 #113
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120447
Argentinië dankbaar voor de HB
pi_221120449
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Sterkte aan de nabestaanden. Stukje terminaal
pi_221120450
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Beterschap!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:25:01 #116
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120451
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:23 schreef Perrin het volgende:
We gaan hydrateren.

[ afbeelding ]
Zoals een echte werkloze betaamd.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221120452
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nee, niet hij.

Tip: hij is wel oranje
Willem Alexander?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:25:05 #118
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221120453
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Beterschap
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221120454
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Stukje mannengriep, twee weken ziekmelden, bohh
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:25:19 #120
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120456
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Dan zou ik snel de ambulance bellen.
What can change the nature of a man?
pi_221120460
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:25 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Stukje mannengriep, twee weken ziekmelden, bohh
Mannengriep is heel ernstig. Niet onderschatten
  maandag 22 juni 2026 @ 19:25:48 #122
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120461
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Oh sterkte en beterschap :)
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:25:56 #123
35723 crew  GGMM
pi_221120465
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Beterschap maat
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 22 juni 2026 @ 19:25:58 #124
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120466
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Veel sterkte aan je nabestaanden!
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:26:08 #125
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120467
What can change the nature of a man?
pi_221120468
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{
RIP
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221120470
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Beterschap!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221120471
Niet de DC cheerleaders in beeld brengen :') .
pi_221120472
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Beterschap.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:26:39 #130
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120473
America's Sweethearts: Dallas Cowboys Cheerleaders

aanrader :)
What can change the nature of a man?
pi_221120474
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:26 schreef Coco het volgende:
America's Sweethearts: Dallas Cowboys Cheerleaders

aanrader :)
Stukje pornhub?
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:27:00 #132
35723 crew  GGMM
pi_221120475
Ik dacht al dat je ziek begon te worden want je begon al te ijlen met courgettes enzo
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120476
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:25 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Stukje mannengriep, twee weken ziekmelden, bohh
Kun je wel mooi alle nachtwedstrijden kijken!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:27:26 #134
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120481
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Stukje pornhub?
netflix
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:27:33 #135
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120483
Als ik ooit terug in de US ben ga ik toch eens kijken om een NFL wedstrijd bij te wonen. dat moet wel leuk zijn
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:27:42 #136
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120484
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:27 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht al dat je ziek begon te worden want je begon al te ijlen met courgettes enzo
:D
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:27:58 #137
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120486
Ik ga ook op tijd naar bed denk ik, want dan kan ik morgen vroeg op staan om te hardlopen in fatsoenlijke temperaturen :)

Dan mis ik wel Frankrijk-Irak. Ach ja.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 19:27:58 #138
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120487
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Stukje pornhub?
Nee docu waarin ze serieuze gesprekken voeren.

Lekker overslaan dus.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:28:03 #139
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120488
Ik heb dorst.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  maandag 22 juni 2026 @ 19:28:04 #140
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120490
Drinken jullie al Uiltje's Dikke Lul 3-0 ? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:28:09 #141
35723 crew  GGMM
pi_221120491
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik ooit terug in de US ben ga ik toch eens kijken om een NFL wedstrijd bij te wonen. dat moet wel leuk zijn
Heeft niks met sport te maken.
Alles in Amerika is puur voor de show

Ik heb niks met dat land. (al is het wel heel groot)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120493
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Beterschap. Ik ga een helftje meekijken
pi_221120494
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga ook op tijd naar bed denk ik, want dan kan ik morgen vroeg op staan om te hardlopen in fatsoenlijke temperaturen :)

Dan mis ik wel Frankrijk-Irak. Ach ja.
Hopelijk schuppen ze Mbappe ook t toernooi uit.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:28:23 #144
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120495
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga ook op tijd naar bed denk ik
Hoi :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120497
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga ook op tijd naar bed denk ik, want dan kan ik morgen vroeg op staan om te hardlopen in fatsoenlijke temperaturen :)

Dan mis ik wel Frankrijk-Irak. Ach ja.
Je lijkt Caland wel
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221120499
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef GGMM het volgende:

[..]
Heeft niks met sport te maken.
Alles in Amerika is puur voor de show

Ik heb niks met dat land. (al is het wel heel groot)
Laat die jongen toch lekker
pi_221120500
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:26 schreef Coco het volgende:
America's Sweethearts: Dallas Cowboys Cheerleaders

aanrader :)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221120503
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef GGMM het volgende:

[..]
Heeft niks met sport te maken.
Alles in Amerika is puur voor de show

Ik heb niks met dat land. (al is het wel heel groot)
Natuur is wel tof.
pi_221120506
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:26 schreef Coco het volgende:
America's Sweethearts: Dallas Cowboys Cheerleaders

aanrader :)
Met die 40-45 rondes auditie?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:29:18 #150
35723 crew  GGMM
pi_221120507
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Laat die jongen toch lekker
Dat doe ik ook zeker. Ik geef enkel advies
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120508
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef GGMM het volgende:

[..]
Heeft niks met sport te maken.
Alles in Amerika is puur voor de show

Ik heb niks met dat land. (al is het wel heel groot)
Ik vind het een machtig interessant land.
Maar ik betreur het niet dat ik er niet woon.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221120509
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Natuur is wel tof.
Alle winkels lekker groot genot. Veel 24/7 open genot.
pi_221120510
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga ook op tijd naar bed denk ik, want dan kan ik morgen vroeg op staan om te hardlopen in fatsoenlijke temperaturen :)

Dan mis ik wel Frankrijk-Irak. Ach ja.
Hardlopen :') ecto gespot
  maandag 22 juni 2026 @ 19:29:27 #154
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120511
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Drinken jullie al Uiltje's Dikke Lul 3-0 ? :?
Ik heb besloten het WK in zijn geheel nuchter te bekijken. Weer eens wat anders en misschien onthoud ik dan nog iets.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:29:28 #155
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120512
Kijk die Oostenrijkers dan haha stukje gallery play.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:29:29 #156
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120513
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Veel sterkte aan je nabestaanden!
Het betekent vooral dat ik een ouwe lul word die niks meer kan hebben helaas :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221120516
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]


@tralalala
  maandag 22 juni 2026 @ 19:30:04 #158
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120520
Eem pissen

:T
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:30:13 #159
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120521
Hardlopers zijn doodlopers.
What can change the nature of a man?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:30:13 #160
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120522
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Dus je gaat voor 23.00 uur de pijp uit?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 19:30:20 #161
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221120523
Wandelende tak doet weer helemaal niets.
pi_221120524
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het betekent vooral dat ik een ouwe lul word die niks meer kan hebben helaas :{
Tja, de aftakeling begint van je 30e.
pi_221120526
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het betekent vooral dat ik een ouwe lul word die niks meer kan hebben helaas :{
Nou niet zo overdrijven, zo oud ben je nog niet
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:30:39 #164
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120529
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dus je gaat voor 23.00 uur de pijp uit?
Al besproken.
What can change the nature of a man?
pi_221120530
Frankrijk - Irak kunnen we ook wel schriftelijk afdoen. 6-0 met 4 kools van Muhbabbe en Saddam zit verstopt onder de dug-out.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221120531
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het betekent vooral dat ik een ouwe lul word die niks meer kan hebben helaas :{
Ouderdom komt met gebreken. Waarschijnlijk gevaccineerd
pi_221120534
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef Regilio_ het volgende:
Eem pissen

:T
Miegn.

De geit verstekke.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:31:06 #168
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120539
Ik drink een Kriek

ib4 haha capu drinkt wijvendrank (het dreigt over datum te komen)
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221120540
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:28 schreef Toby56 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Beetje mager.
pi_221120542
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef De_Kraam het volgende:
Frankrijk - Irak kunnen we ook wel schriftelijk afdoen. 6-0 met 4 kools van Muhbabbe en Saddam zit verstopt onder de dug-out.
Geen spoilers aub
pi_221120543
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Miegn.

De geit verstekke.
Zunnige mieger.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:31:30 #172
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120545
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik drink een Kriek

ib4 haha capu drinkt wijvendrank (het dreigt over datum te komen)
Niks mis met een Kriek.
What can change the nature of a man?
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:31:33 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120546
Ja, ronduit waardeloos. Vragen om een kaart is er 1 krijgen toch
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221120547
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Beetje mager.
Lekker mager ding
  maandag 22 juni 2026 @ 19:31:38 #175
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_221120548
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
haha capu drinkt wijvendrank
haha capu heeft wijvendrank in zijn koelkast
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  maandag 22 juni 2026 @ 19:31:44 #176
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120551
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik drink een Kriek

ib4 haha capu drinkt wijvendrank (het dreigt over datum te komen)
Een goede kriek is gewoon lekker.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:31:44 #177
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221120552
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik drink een Kriek

ib4 haha capu drinkt wijvendrank (het dreigt over datum te komen)
Kriek wordt juist beter naarmate het ouder wordt :{
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  maandag 22 juni 2026 @ 19:31:45 #178
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120553
Kriek Lambique?
pi_221120555
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:31 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Beetje mager.
Dronken voeren.
Trouwbelofte afdwingen.
Vetmesten.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221120556
Mod @capuchon_jongen zit aan de wijvendrank.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:32:01 #181
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120557
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ouderdom komt met gebreken. Waarschijnlijk gevaccineerd
Dat sowieso, stukje microplastics in mijn bloed.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 19:32:12 #182
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120560
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:29 schreef Perox het volgende:

[..]
Ik heb besloten het WK in zijn geheel nuchter te bekijken. Weer eens wat anders en misschien onthoud ik dan nog iets.
Kan. Dapper wel :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120561
Ik drink water met schijfjes gember en sinaasappel
pi_221120563
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat sowieso, stukje microplastics in mijn bloed.
Hersenbloeding incoming allen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:32:46 #185
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120567
die belg geilt zo mogelijk nog harder op Messi :(
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:32:48 #186
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120569
Ik ben tegen geweld.
What can change the nature of a man?
pi_221120572
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:32 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Van Gerwen ook een trap geven.
Das toch geen voetballer Bartje
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:33:05 #188
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120574
ik drink ook graag martini berlini :@
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Forum Admin maandag 22 juni 2026 @ 19:33:16 #189
35723 crew  GGMM
pi_221120578
Laten we het gezellig houden :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221120579
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Das toch geen voetballer Bartje
G-voetballer.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:33:26 #191
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120580
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik drink ook graag martini berlini :@
Draag je ook een schoudertasje?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221120583
De Belg geilt op Messi
  maandag 22 juni 2026 @ 19:33:31 #193
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120585
Ik ga naar de NOS
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:33:56 #194
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120588
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Draag je ook een schoudertasje?
Nee dat niet. Maar iedere man heeft een wijvenkantje
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:33:59 #195
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_221120590
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef GGMM het volgende:
Laten we het gezellig houden :)
Je moeder op een driewieler
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_221120591
Laimer lijkt mij een type die int weekend met zwarte kaplaarzen langs de deuren gaat
pi_221120593
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ga naar de NOS
Maar daar zijn geen vacatures meer.
Ik doe het ff rustig aan.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:34:28 #198
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221120594
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef DobbyDobby het volgende:
De Belg geilt op Messi
Elke voetballiefhebber zou dat moeten doen
AZ
ALKMAAR
  maandag 22 juni 2026 @ 19:34:35 #199
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120597
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Je moeder op een driewieler
Sow
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:34:38 #200
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221120598
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Je moeder op een driewieler
Je schijt hier WK mod te zijn :T
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')