abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:23:21 #91
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120412
Oostenrijk speelt niet onaardig.
What can change the nature of a man?
pi_221120414
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Arg heeft opdracht gekregen om iedereen kapot te schoppen. Weten we dat ook weer
Drugshoofd Lautaro met een waas voor de ogen, goh. Geen kaart.
pi_221120415
Onlogisch is sowieso ietwat kribbig
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:23:26 #94
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120416
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Coco het volgende:
Paul is er.
Die speelt al sinds minuut 1 voor Oostenrijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221120417
Oe
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221120419
Kansje hoor
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:31 #97
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120420
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Coco het volgende:
Paul is er.
DE Paul. Kop kleiner dan elke Oostenrijker maar okee.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:40 #98
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120422
dat was niet eens heel slecht
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:43 #99
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120424
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:23 schreef Paul het volgende:

[..]
Hi fan
:@
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221120426
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Arg heeft opdracht gekregen om iedereen kapot te schoppen. Weten we dat ook weer
Hopelijk schuppen ze Messi en die dorpsgek van een keeper. Gewoon
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:51 #101
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221120428
We gaan hydrateren.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:55 #102
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120430
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:23 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Drugshoofd Lautaro met een waas voor de ogen, goh. Geen kaart.
Duimpje van de coach zelfs.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 22 juni 2026 @ 19:23:56 #103
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221120431
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik had om een update gevraagd maar niets. We hebben een hoop moeite moeten doen voor iets waar je weinig voor terug krijgt.
Dit klinkt heel erg als een provinciaal met een seizoenkaart van Ajax.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 22 juni 2026 @ 19:24:11 #104
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120434
pressen die koeiengrillers.
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:24:14 #105
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120435
we gaan hydrateren
What can change the nature of a man?
pi_221120438
Tijd voor bier
  maandag 22 juni 2026 @ 19:24:25 #107
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221120439
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:23 schreef Perrin het volgende:
We gaan hydrateren.

[ afbeelding ]
Lekker op tijd. Heb nog niet eens mijn eerste op.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221120441
Even aansterken
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Redactie Sport maandag 22 juni 2026 @ 19:24:28 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221120442
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 22 juni 2026 @ 19:24:38 #110
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221120444
Geen gasten voor de afvallende bal bij Oostenrijk - strategische faal.
pi_221120445
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
Tijd voorrrrrrrr:

6777
  maandag 22 juni 2026 @ 19:24:43 #112
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221120446
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:22 schreef Coco het volgende:
Paul is er.
Spijtig
  maandag 22 juni 2026 @ 19:24:43 #113
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221120447
Argentinië dankbaar voor de HB
pi_221120449
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Sterkte aan de nabestaanden. Stukje terminaal
pi_221120450
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Beterschap!
  maandag 22 juni 2026 @ 19:25:01 #116
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221120451
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:23 schreef Perrin het volgende:
We gaan hydrateren.

[ afbeelding ]
Zoals een echte werkloze betaamd.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221120452
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nee, niet hij.

Tip: hij is wel oranje
Willem Alexander?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 22 juni 2026 @ 19:25:05 #118
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221120453
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Beterschap
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221120454
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Stukje mannengriep, twee weken ziekmelden, bohh
  Moderator maandag 22 juni 2026 @ 19:25:19 #120
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221120456
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ik :{ Ben ik nog echt te ziek voor
Dan zou ik snel de ambulance bellen.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')