Duimpje van de coach zelfs.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Drugshoofd Lautaro met een waas voor de ogen, goh. Geen kaart.
Dit klinkt heel erg als een provinciaal met een seizoenkaart van Ajax.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had om een update gevraagd maar niets. We hebben een hoop moeite moeten doen voor iets waar je weinig voor terug krijgt.
Lekker op tijd. Heb nog niet eens mijn eerste op.quote:
Sterkte aan de nabestaanden. Stukje terminaalquote:Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ikBen ik nog echt te ziek voor
Beterschap!quote:Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ikBen ik nog echt te ziek voor
Willem Alexander?quote:Op maandag 22 juni 2026 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, niet hij.
Tip: hij is wel oranje
Beterschapquote:Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ikBen ik nog echt te ziek voor
Stukje mannengriep, twee weken ziekmelden, bohhquote:Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ikBen ik nog echt te ziek voor
Dan zou ik snel de ambulance bellen.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ikBen ik nog echt te ziek voor
Mannengriep is heel ernstig. Niet onderschattenquote:Op maandag 22 juni 2026 19:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stukje mannengriep, twee weken ziekmelden, bohh
Oh sterkte en beterschapquote:Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ikBen ik nog echt te ziek voor
Beterschap maatquote:Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ikBen ik nog echt te ziek voor
Veel sterkte aan je nabestaanden!quote:Op maandag 22 juni 2026 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga Frankrijk - Irak niet halen vrees ikBen ik nog echt te ziek voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |